רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז, המהווה כיום את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל ממשיכה להתרחב בקצב חסר תקדים. הרשת הודיעה היום על פתיחתה של חנות נוחות ראשונה בפורמט Yellowמרקט.
היקף ההשקעה בפרויקט החדש בהדסים הכולל תחנת תדלוק ו-Yellowמרקט נאמד בכ-4 מיליון שקל, מתוכם הושקעו כ-1.5 מיליון שקל בחנות. השקת ה-Yellowמרקט מלווה בקמפיין רדיו אזורי, מודעות בעיתונות מקומית וכן דיוור ישיר לבתיהם של תושבי האזור של שקיות נייר ממותגות יילו ובהן לחם טרי ועלון אינפורמטיבי.
סניף ה-Yellow מרקט הראשון נפתח באבן יהודה ומשתרע על שטח של 250 מ"ר ויציע מגוון רחב של מוצרים לצרכן: ירקות טריים במשקל, אפיית לחם במקום, יינות, גבינות משק ובשרים. כמו כן יציע שרותי משיכת כסף, הטענה סלולארית ועוד.
מנהל המסחר והקמעונאות של "פז" שגיא כהן: הכניסה לתחום נובעת מהצורך להתאים את הפיתרון לצרכן. הבנו שהצרכן מחפש פתרונות להשלמות קניה מורחבות שהן מעבר להשלמת מצרכי מזון בסיסיים (קניות מכולת). חנויות Yellow בפורמט החדש נותנות פיתרון עירוני שכונתי המבוסס על נוחות וזמינות תחנות פז לצרכנים.
היעד הינו לפתוח 4 סניפי Yellowמרקט נוספים בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון ש"ח במהלך 2006 אשר ייתנו מענה לתושבים באזורים עירוניים.
סניפי ה-Yellowמרקט, תוכננו בפורמט המבוסס על המודל האנגלי המצליח של חנויות "סייסנברי לוקל" (Sainsbury local) ו"טסקו אקספרס (Tesco express) .
לרגל פתיחתו של הסניף הראשון יוצאת רשת יילו בשיתופי פעולה עם ספקים מובילים במשק הכוללים מבחר מבצעים.