שברולט פותחת בקמפיין למגזר החרדי-דתי למיניוואן האמריקני החדש והיוקרתי שברולט אפלנדר. מסע הפרסום שעולה השבוע ידגיש את יתרונות הרכב הייחודי המוביל את קטגוריית רכבי המיניוואן.
שברולט אפלנדר, המיניוואן החדש והיוקרתי מבית ג'נרל מוטורס מביא לקטגוריית המיני-ואנים ביצועים משופרים וגמישות יוצאת מן הכלל. האפלנדר מציע הרבה יותר מאשר המיני-ואן המסורתי והוא זוכה לביקורות מצוינות, הודות למראה שלו, והודות לנוחות וחוויית הנהיגה המושלמת שהוא מספק לנהג ולששת הנוסעים.
מנוע האפלנדר, החזק מסוגו בקטגוריית המיני-ואנים בישראל, מפיק 200 כ"ס ב-5,200 סל"ד. האפלנדר מרווח במיוחד, ומציע שתי גרסאות מרכב הכוללות שבעה מקומות ישיבה: רגילה עם אורך של 4.85 מטרים ובסיס-גלגלים נדיב העומד על 2.87 מטרים וגרסה ארוכה, בעלת אורך כללי של 5.19 מ' ובסיס גלגלים של 3.075 מטרים.
האפלנדר מציע נהיגה רכה ושקטה. יכולת התמרון שלו דומה לזו של מכונית פרטית, עם רדיוס סיבוב של בין 6.0 מ' ל-6.25 מ'. בקרת המצערת שלו אלקטרונית והמערכת עושה שימוש באמצעי בקרה אלקטרוניים לקבלת תגובה מיידית, ומותאמת אישית בכל תנאי (מעטפת) הנהיגה. יש לו עריסת פלדה לתמיכה במנוע המיוצרת בתכנון קשיח שתורם לנסיעה חלקה ושקטה. תיבת ההילוכים האוטומטית היא בעלת ארבעה הילוכים עם בקרה אלקטרונית, שעושה שימוש בלוגיקת כיול מתקדמת לביצוע שילוב הילוכים תוך הקפדה על צריכת דלק חסכונית.
שברולט אפלנדר נוח ומאובזר, רק כמו שמיני-ואן של ג'נרל מוטורס יכול להיות: דלתות ההזזה כפולות ונפתחות לרווחה - כדי לאפשר גישה קלה למושבים האחוריים. הפיקוד על דלת ההזזה שבצידו הימני של הרכב (צד הנוסע) הוא באמצעות תפעול חשמלי (גם בשליטת הנהג). יש לו מסגרות וקישוטי עץ טבעי ומסגרות מבריקות סביב המכשירים בלוח המכשירים. חומרי שיכוך רעש מותקנים ברצפת המכונית, בדלתות ובתקרה על-מנת לשמור על אקוסטיקת תא הנוסעים.
המושבים של הנהג והנוסע הקדמי הם מושבי כורסה עם משענות יד: למושב הנהג יש כוונון חשמלי עם שישה מישורי כוונון. בשורת המושבים השנייה מצויים גם כן מושבי כורסה (הניתנים להסרה להגדלת הפונקציונליות ונפח המטען). מושב השורה השלישית (מושב ספסל), מתקפל למשטח אופקי שטוח - משענת הגב במושב הספסל מפוצלת 50/50. מערכת השמע המשובחת הנשלטת מגלגל ההגה כוללת מערכת שמע עם בקרת צליל ועוצמת קול אוטומטית. לאפלנדר שורה של פתרונות אחסון ייחודיים, כמו מסילת אחסון עילית חדשנית המספקת נפח ופתרונות אחסון באזור שאינו מנוצל בדרך-כלל למטרה זו. בדגם הארוך קיים גם התקן אחסון אחורי בעל נפח משתנה הממוקם מאחורי מושבי השורה השלישית. המכסה מפוצל כדי להתאימו למצב משענת המושב בשורה השלישית.
בנוסף לאלה כולל הרכב שורה של אביזרי יוקרה ובהם מערכת להתנעה מרחוק באמצעות השלט; מרכז מידע דיגיטאלי לנהג הכולל מחשב דרך; מערכת בקרת שיוט, חלונות אוורור (כנף) חשמליים אחוריים; חיישנים להפעלה אוטומטית של פנסי החזית, מראות איפור מוארות בסוככי השמש של הנהג והנוסע הקדמי, ושמשות כהות במיוחד.
האפלנדר לא מזניח את הבטיחות לנהג ולנוסעים, עם כריות אוויר דו-שלביות לנהג ולנוסע הקדמי, המופעלות בשתי רמות בהתאם לחומרת ההתנגשות; וכריות אוויר צידיות לנהג ולנוסע הקדמי. יש לו ארבעה בלמי דיסק גדולים עם מערכת למניעת נעילת הגלגלים.
חבילת האבזור (פרימיום) המוצעת כאופציה בשני הדגמים כוללת בין השאר ריפוד עור יוקרתי למושבים, כוונון חשמלי גם למושב הנוסע הקדמי ומערכת שמע משופרת. מחיר החבילה כ- 15,000 ₪.
מחיר האפלנדר יעמוד על 204,000 שקל כולל מע"מ למרכב הרגיל ו-219,000 שקל כולל מע"מ לגירסה הארוכה. לרוכשים יינתנו תנאי רכישה נוחים ואטרקטיביים ולבעלי מיניוואנים מוצע טרייד אין ייחודי: באים עם המיניוואן הישן ומקבלים עליו מחיר מחירון (בכפוף לתקנון החברה).
פרסום ויחסי הציבור נמסר לפרסום נטו - הורוויץ. במסגרת הפעילות יתפרסמו מודעות במדיה, פעילות יחסי ציבור ופעילות של קידום מכירות.