דוניצה תקשורת נבחר לטפל ביחסי הציבור של "ביומד ישראל 2006".
האירוע שכולל תערוכה וכנס בינלאומי, מהווה את חלון הראווה של כלל תעשיית מדעי החיים בישראל, כשהשנה צורף גם אחד התחומים היותר חמים, מצליחים ומבטיחים בתעשיה הישראלית - תחום המכשור הרפואי. "ביומד 2006" יתקיים במרכז הקונגרסים והתערוכות בירושלים, בין 29 ל-31 במאי 2006 בארגון "כנס תערוכות".
דוניצה תקשורת, שבבעלות נחום דוניצה, נוסד בשנת 1995 ומתמחה מאז בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק, הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי. המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של LG, רד תקשורת, סנדיסק, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, פריסקייל סמיקונדקטור, ווינדריבר ואחרים.