|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

מחלת הסרטן פרק נ

24/05/2007  |   אלכס לוין   |   יומנים אישיים   |   תגובות

שלום לכם לכל קוראי הנאמנים. מזמן לא כתבתי פרק ביומן מכיוון שלא היו חידושים דרמטיים שעליהם יכולתי לכתוב. מצבי הבריאותי דיי יציב. אין שינויים דרמטיים. אני ממשיך לקבל את אותם הטיפולים. הטיפול המסיבי בנושא החריגות בתפקודי כבד עזר בצורה טובה. תפקודי הכבד חזרו כמעט לחלוטין לתחום הנורמה. מחריגה של כ 500 אחוזים בתפקודי הכבד ,כיום ישנה חריגה קטנה ביותר שאני מקווה שגם היא תעלם תוך חודש עד חודשיים. החריגה שהייתה לי הייתה מסוכנת עד מאוד, היא יכלה לגרום לשחמת בכבד. אפילו תוך תקופה קצרה לסרטן בכבד שהינו מסוכן ביותר. הטיפול היה טיפול תרופתי דיי יקר אשר מחציתו אני ממנתי ואת מחציתו ממנה קופת החולים וכן טיפול דיאטטי. לאחר חצי שנה של טיפול אינטנסיבי סוף סוף ישנו אור בקצה המנהרה. ההתפרצות הזאת בכבד נוצרת עקב שימוש מסיבי שביצעתי בקבלת תרופות עקב המאבק שלי לעצור את מחלת הסרטן שלי. כמו כן קבלה מסיבית של חומרים שונים לגוף מחומר הכימותרפי ועד לזומרה ועוד.טוב שהצלחתי לעצור את הקריסה של הכבד אחרת לא הייתי כותב לכם כיום.

נדבר כיום על מספר נושאים שכדאי לעורר בהם את העניין הציבורי.

ראשית נדון בכמה שורות בביטוח הלאומי: כידוע לכם כל אדם כאשר הוא עובד בין אם הוא שכיר ובין אם הוא עצמאי משלם אחוזים נאים משכרו לביטוח הלאומי. כאשר נאמר לו כי הביטוח הלאומי יעזור לו כאשר הוא יזדקק לשרות מסוים בגין מחלה זקנה ועוד. ובכן כאשר אדם זה או אחר מקבל 100% נכות בגין מחלה זאת או אחרת, או בגין תאונת עבודה ,או כל דבר אחר. קיימת קרן בביטוח לאומי למימון הכשרה מקצועית או הסבה מקצועית. הקרן הזאת ממומנת מההפרשות שכל אדם משלם כאשר הוא משלם את הביטוח הלאומי. כאשר האדם נפגע ואינו מסוגל יותר לעבוד.

הקרן הזאת בביטוח לאומי שממומנת על חשבונכם צריכה לתת לאותו נפגע הכשרה מקצועית, הסבה מקצועית בכדי לעזור לו למצוא את האפשרות לחזור למעגל העבודה במקצוע שבו הוא יוכל כן לתפקד ולהתפרנס בכבוד. ראה איזה פלא ,הקרן הזאת לא מממנת הכשרה מקצועית או הסבה מקצועית למי שהוא אקדמאי. רק לכאלו שהם אינם בוגרי אוניברסיטאות.כלומר מהנדס מכונות או תעשיה וניהול שעבד במשך שנים רבות בתעשייה ושילם עשרות אלפים ואפילו מאות אלפים שקלים מכספו עבור הביטוח הלאומי, כאשר הוא נזקק להכשרה מקצועית הוא לא יקבל אותה כי הוא אקדמאי. כלומר הוא לא יוכל לקבל הסבה מקצועית. לא תינתן לו ההזדמנות לחזור לחיים התקינים . למה? כי הוא אקדמאי. הוא למד על חשבונו. הוא שילם את שכר הלימוד. אפילו לא למד בארץ. לא תינתן לו ההזדמנות להכשיר את עצמו למקצוע שבו הוא יהיה פרודוקטיבי ולא יחיה על חשבון הציבור ויקבל מענקי מחייה מהמדינה. האם הבנתם את חוכמת החלם מפרי ביתה ויוצריה הביטוח הלאומי. למה להשקיע בו בהכשרה מקצועית בעלות של כ 10,000 ₪ ולהחזירו למעגל העבודה, עדיף לשלם לו קצבה חודשית של כ ארבע עד שש אלף שקל לחודש רק שישב בבית. חסכון של חלמאים. טמטום של טיפשים. צריך לעשות הכול בכדי לשנות את ההחלטה הטיפשית הזאת של חכמי חלם מבית יוצריה החכמים בביטוח הלאומי.

פגישה עם פרופסור צ'חנובר: לפני כמה ימים פגשתי את פרופסור צ'חנובר מקבל פרס נובל , השיחה בייננו הייתה קצרה אך מעניינת. בזכותו הרי נוצרה התרופה מצילת חיים בשם ולקד הניתנת לחולים במחלת הסרטן של מוח העצם- מאלומה נפוצה. הוא סיפר על הצורך בכספים לצורך המשך מחקרים בנושא. אני הבטחתי לעזור מהמקורות אשר אני נגיש אליהם. הפגישה ביננו הייתה לאחר שפרופסור צ'חנובר קבל את התואר דוקטור לשם כבוד. אני הייתי בין האורחים בטכס. ברצוני להביא את תמצית דבריו של פרופסור צ'חנובר. הוא אמר דברים קצרים ובוטים על כך שממשלות ישראל האחרונות הורסות את כל המחקר והפיתוח המדעי במדינת ישראל על ידי כך שלא מעבירות תקציבים למחקר ופיתוח. על ידי כך שלא מזרימות כספים לאוניברסיטאות. על ידי כך שהחינוך הפסיק להיות בראש מעיניהם של השרים ושל המדינה.

מדינת ישראל ניחנה רק בדבר אחד והוא המוחות האנושיים שבה. אם המדינה לא תשקיע במוחות אלו היא תיסוג לאחור ותביא את המדינה לאחור עד לתקופת החושך. רק השקעות בחינוך. בבתי הספר, באוניברסיטאות, במחקר, העידוד ללימודי הנדסה, מדעים מדויקים, במדעי החיים והרפואה ובכל תחום אחר, רק השקעה כזאת תוכל לתת עתיד טוב יותר למדינת ישראל. רק השקעה כזאת תפתח את התעשייה במדינת ישראל. רק השקעה כזאת תיתן פיתוח , מקורות תעסוקה ורווחה כלכלית למדינת ישראל ולאזרחיה, אחרת אנו נהפוך למדינת עולם שלישי, מפגרת ונכשלת. חבל שמדינת ישראל ושריה וקברניטיה שנאחזים בכיסאם . שכל מעיניהם נתונים רק בעצמם מביאים את המדינה הזאת למצב של נכשלות.

כמה דברים על מחלת הסרטן מיאלומה נפוצה: ברצוני לציין לאחר בדיקות מעמיקות במשך השנים מאז שחליתי במחלה הזאת , לאחר שיחות רבות שקיימתי עם מספר רב של חוקרים ושל רופאים מצטיירת התמונה הבאה בנושא המחלה שלי המיאלומה הנפוצה. סרטן מוח העצם. המחלה נגרמת אצל אוכלוסיה מסוימת בלבד, הרי המחלה היא דיי נדירה ורק 0.7% מכלל חולי הסרטן יש להם את המחלה הזאת. המחלה נגרמת ממגע עם חומרים כימיים שונים. כאשר החומרים הפוגעים ביותר הם חומרי הריסוס בהם מרוססים הפירות והירקות אותם אנו אוכלים. מגע עם צבעי מאכל שונים. צבעים שנמצאים כיום כמעט בכל מזון שאנו מכניסים לפינו. המחלה נגרמת מתרסיסים השונים שאנו משתמשים בהם להדברת מזיקים ביתיים ואחרים. כמו כן לחץ נפשי , המרדף אחרי העבודה ועוד גם הם יכולים להיות זרזים לקבלת המחלה הזאת.

הלחץ הנפשי והסטרס יכולים לפתח אצל האדם את מחלת הסרטן. חוסר בשינה. אכילה לא נכונה. האמרה שצריכה להוביל אותנו באוכל היא ,על תוכלו שום דבר שהסבתא שלכם לא הייתה מזהה אותו. כלומר על תוכלו את כל המאכלים התעשייתיים הללו מלאי החומרים המשמרים. מלאי צבע מאכל . מלאי חומרים מעכבי חמצון. מיצביי המזון והשד יודע מה,מה עוד הוסיפו באותו מזון תעשייתי.זיהום האוויר והסביבה הם אחד הגורמים הקשים ביותר ליצירת מחלות הסרטן. אני חושב בעתיד להתחיל ולפעול ליצירת מנגנון לתביעות של הנפגעים מכל תוספי המזון הללו והמייצרים של הזיהום הסביבתי, שישלמו לאלו שנפגעו עקב רצונם להתעשרות קלה ועל ידי כך גרמו לאחרים לחלות במחלת הסרטן. כדאי לכם לקרא את
סיפרו של MICHAEL POLLAN בשם:
The Omnivore's Dilemma: A Natural History of Four Meals,
להלן הקישור בו תוכלו לעיין ולהזמין את הספר.
[קישור]

דבר נוסף שהולך ומתגלה במחקרים הרפואיים הוא ממש חידוש שלא כל כך מובן אך מהמם בפני עצמו יש שני חומרים שהורגים תאי מיאלומה כלומר הורגים תאים סרטניים של מיאלומה. שני החומרים הללו מצויים ביין אדום ובשוקולד. כלומר שתיית כוס יין אדום רצוי חצי יבש או יבש ואכילת שתיים או שלוש קוביות שוקולד יכולה לסייע להמתתם של תאי הסרטן בשם מיאלומה. מדהים כשלעצמו אך די נכון והולך ומוכח מחקרית במחקרים שנעשים כרגע במיטב מכוני המחקר בארצות הברית וכן במספר מדינות באירופה. יש לציין כי יין אדום מסייע בכך בצורה מדהימה ביותר. אז חברה החולים תתחילו לשתות אך במידה, בסוף תנצחו את הסרטן אך תמותו מהרס הכבד. על כן כל דבר במידה. ברצוני לציין כי ביין האדום ישנו חומר בשם Resveratdol שהוא גורם להרג של תאי מיאלומה. החומר הזה מצוי אומנם במינונים נמוכים יותר גם בתה ירוק. בדגים יש רכיבים מועטים של החומר הזה.

דבר נוסף המסייע מאוד בהתמודדות עם המחלה היא שינה של כ 7-8 שעות ביממה לפחות. לחיות לא במתח. לתת לגוף מרגוע. לא להיכנס ללחצים. לא להתעצבן. לחץ נפשי משפיע קשה על ההורמונים השונים אשר בגופנו. על כן יש צורך לא להיכנס ללחץ. לישון היטב. לא למהר. אין לכם לאן כי אם לא תשמרו על עצמכם למותו מהסרטן האלים אשר נמצא כבר בגופכם. דבר נוסף חשוב ביותר זאת החשיבה החיובית. חשיבה חיובית גורמת להורמונים השונים לפעול נכון ולדכא את המחלה. לעסוק בספורט אך במידה. אני כל יום צועד בהליכה לא מהירה כשעה וחצי. הדבר חשוב ביותר במאבק במחלה הזאת וכן לבריאותו הכללית של הגוף והנפש. תחשבו מה אתם אוכלים על תכניסו כל דבר לפה. לא כל דבר צריך לטייל בתוך גופכם ולפגוע בו.

כאשר אתם מגיעים לרופא על תאמינו לו. תבדקו את עצותיו. תתייעצו עם רופאים אחרים, תשקלו כל דבר לעומק. כל תרופה הניתנת לכם על תיקחו אותה מייד. תתייעצו, זה הגוף שלכם . אלה החיים שלכם. על תאמינו לאף אחד. תבררו. תתייעצו. על תהיו נחמדים. אלה החיים שלכם.

פרטים נוספים שהולכים ומתגלים לאחר תקופת הרצה ארוכה. ישנם שני חומרים שהם זהים לחלוטין בהרכבם הכימי הניתנים במחלה הזאת לשם הגנה על העצמות בפני התפוררותם והתפשטות גרורות הסרטניות בעצמות. שני החומרים הם ארדיה וזומרה. ארדיה הוא החומר הישן יותר וזומרה הוא החומר החדש. ובכן מתברר כי אומנם שני החומרים יעילים בצורה זהה לחלוטין למען עצירת התפשטות הסרטן לעצמות ,כמו כן שניהם עוזרים בבניית העצם ומונעים את התפוררות. אך זומרה לעומת החומר ארדיה הישן יותר, הזומרה גורמת לבעיות קשות של התפוררות הלסת. לבעיות של נשירת שיניים ועוד. כלומר עדיף להשתמש בחומר הישן על אף שהטיפול בו אורך זמן רב ביותר, את הזומרה אתה מקבל תוך כ 25 דקות.את הטיפול בארדיה לוקח להזרים לווריד למעלה משעה וחצי. שני החומרים גם יחד מוזרמים לתוך הווריד בצורת אינפוזיה.על כן תשקלו טוב טוב לפני שהרופא שלכם ממליץ לכם על זומרה או ארדיה מה טוב לכם.
להתלונן: על תתביישו להתלונן כאשר כואב לכם. תיגשו ותספרו על כל כאב לרופא. לכל כאב יש משמעות במיוחד עם חולים במחלת הסרטן. ההסתרה, ההתעלמות יכולים להתגלות מאוחר יותר כאיתות מסוכן שלא טופל והסתבך. על תתביישו. על תחשבו שאתם נודניקים. תתלוננו. תדרשו בדיקות זה רק לטובתכם. עדיף שיהיו מאה תלונות סרק. שיהיו מאה תלונות חסרות כל שחר ובעיה האחת ,המסוכנת תתגלה בזמן ותקבל טיפול בזמן,בעיה שלא תתפשט בעתיד ותחסל אתכם סופית.

על תהיו נחמדים. תחשבו על עצמכם. על המשפחה שלכם. על הילדים שלכם. אם תהיו נחמדים לרופא היחידים שיסבלו זה אתם והקרובים שלכם.על כן בבקשה מכם על תהיו נחמדים אצל הרופאים. תבקשו כל בדיקה, כל הסבר, כל דבר. זה יציל את חייכם. הסרטן הזה ,זה רוצח חסר רחמים. קילר אמיתי.אז תתמודדו איתו בכל הכלים בלי נחמדות. כאשר יש איום כלפייך תפעל נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותך. תדרשו את כל הבדיקות במיוחד של העצמות. של עמוד השדרה. תדרשו MRI זה מגיע לכם ,על תתחשבו בעלויות לקופות החולים. אלה החיים שלכם. תלחמו בשבילם. לאחר כל טיפול כימו תראפי או אחר תדרשו לבדוק את התוצאות של הטיפול. האם יש שרידים נוספים של המחלה והיכן. מה נעשה ואיזה נזק נגרם אחרי כל טיפול לגופכם, קחו אחריות על החיים שלכם ,על תאמינו לאף רופא ,אתם הרופאים הטובים ביותר של עצמכם.לאחר כל טיפול תבדקו האם זה עשה לכם טוב. להיכן זה קידם אתכם. איזה נזק זה גרם לכם. תלמדו ממני יש לי הרי ניסיון בכך כבר כחמש שנים. במחלה שאין לה ריפוי והיא הרוצח מספר אחד מכל מחלות הסרטן.תבדקו כל דבר. לפעמים מינון נמוך יותר של התרופות יעיל יותר, הגוף יכול להתמודד יותר טוב אולי עם מינונים נמוכים יותר. תגידו זאת לרופא על תסמכו רק עליו. אתם האדונים על גופכם. במינונים נמוכים יותר יש פחות נזקים גופניים. על תשכחו זאת. לא תמיד המינון הגבוהה יותר עוזר יותר לפעמים הוא הורס. מזיק והורג אתכם.

צריך לבדוק את התועלת מכול טיפול לעומת הנזק או הסיכון של אותו הטיפול. על תניפו דגל לבן אף פעם אפשר לנצח. לעצור ולהתמודד עם הרוצח הזה. ראו אותי. אני לא נכנע אז הרוצח מתחבא ואני ממשיך את חיי כרגיל. ישנם טיפולים הגורמים לכרישי דם והרי כרישים אלו מסוכנים ביותר, הם הרוצחים השקטים שלכם. הם יכולים להרוג אתכם מבלי שתרגישו. במחלתי כמעט שלוש פעמים כמעט מתתי בגלל שכריש אחד נע פעם לעבר הראה. בפעם השינה נע לכיוון המוח ובפעם השלישית לכיוון הלב. על כן תבדקו איזה טיפול גורם לכרישי דם. תבדקו מה לעשות ואיזה תרופות לקחת ובאיזה מינון בכדי למנוע את היווצרותו של הרוצח השקט הזה. אלה החיים שלכם. למשל התלידומיד אינו גורם לכרישי דם והטיפולים האחרים כן גורמים לכרישי דם.לא צריך להסכים תמיד לקבל טיפול כימותראפי, יש כיום טיפולים תרופתיים שנותנים תוצאות טובות יותר מאשר כל החומרים המסוכנים המוחדרים לכם כמו הטיפול הכימותראפי. אצלי למשל כל הטיפולים הכימותראפיים לא עזרו כלל והתלידומיד הוריד את רמת הסרטן כמעט לאפס, דבר שכל הטיפול הכימותראפי לא עשה ורק גרם לי לנזקים בלתי הפיכים בגוף , תלמדו מבעלי הניסיון. אם אתם מרגישים טוב כדאי לשקול מפעם לפעם להפסיק עם התרופות, צריך לתת לגוף גם מעט מרגוע מכל החומרים הקשים הללו. אני בהחלטות שלי נמנעתי ונמנע לאורך זמן מלקבל טיפולים ותרופות שונות ואני אז רואה שלאחר הפסקות כאלו הגוף מתאושש , כאשר אני מחדש את הטיפולים הגוף מגיב יותר טוב.

במה שקשור למיאלומה הנפוצה, סרטן מוח העצם ,ישנה תקווה כי בעוד מספר שנים ייווצר קוקטייל תרופות אשר יהפוך מחלה זאת למחלה כרונית. כלומר ייתן אורך חיים ארוך ואיכותי. אומנם לא ריפוי אך יאפשר לחולים לחיות שנים רבות ובאיכות חיים טובה וסבירה ואף לעבוד. להתפרנס ,להיות פרודוקטיבי לעצמך. למשפחה ולחברה.

לחולים אשר נמצאים מתחת לגיל 65 ישנה אפשרות לא להזדרז ולרוץ ולעשות השתלת מוח עצם. ישנה אפשרות לדחות טראומה קשה ומסוכנת זאת לגוף. יש דרכים אחרות וארוכות טווח שאפשר לעשות ולהימנע כמה שיותר ולדחות את השוק המסוכן הזה ששמו השתלת מוח עצם.
להתראות בפעם הבאה. העיקר שתהיו בריאים ועל תהיו נחמדים, תעמדו על שלכם.תלמדו מניסיונם של אלו שעברו ועוברים את כל התהליך. על תעשו את השגיאות שאנו עשינו. תלמדו מהשגיאות שלנו ותחסכו לעצמכם הרבה בעיות.

תאריך:  24/05/2007   |   עודכן:  24/05/2007
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחלת הסרטן פרק נ
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אילנה חן
24/05/07 09:36
2
אנשים תמימים
24/05/07 10:44
3
סרטן השד
24/05/07 12:29
 
אילנה חן
24/05/07 17:24
4
חד קרן
24/05/07 18:22
5
מנש
24/05/07 22:34
 
יוסי נאבק במחלה
25/05/07 00:25
 
ליאונרד
30/07/07 18:48
6
אלכס לוין
24/05/07 23:51
 
אורית707
16/12/07 21:01
 
דלי דלי
6/04/08 02:49
7
חבר וותיק
25/05/07 10:16
8
גבי כץ
8/11/11 21:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במצרים העתיקה בקצה העיר "דגל יוטה" שכן מכון מחקר בשם עד"ש (ערוב, דבר, שחין) ושאר מרעין בישין. במכון זה חקרו חרטומי מצרים את המחלות שפקדו אותם.
11/04/2007  |  ורה קשמיר  |   יומנים אישיים
הכל החל כשאשתי החליטה לנסוע לניו-יורק, לפגישת מחזור. לקחת חופש לשבוע, דווקא התאים לי, אבל לא הנסיעה לניו-יורק. היינו שם לחופשונת בת-שבועיים בספטמבר שעבר, ולהגיד את האמת - לגמרי לא יפריע לי באם יעברו לפחות עשר שנים עד הביקור הבא. החום והלחות הבלתי-נסבלת שם מזכירים לי את תל אביב בקיץ, וכפי ששמתם לב, גם בתל אביב אני לא מרבה לבקר. חוץ מזה, עבורי חופש הוא נופש, בו אני שותל את עצמי ליד בריכת שחייה. עבור אשתי ההפך נכון: היא אוהבת לחרוש את קניוני העיר בה היא נמצאת. הסכמנו באם כך שהאשה נוסעת לבד, ושהבן (ערן) ואני נבלה את השבוע במדבר, בפאלם-ספרינגס. הביקור האחרון שלי בעיר זו היה מספר ימים לפני ההתקפה על מגדלי התאומים ב-2001.
21/03/2007  |  אריק פורסטר  |   יומנים אישיים
שלום לכם קוראי הנאמנים. עבר כחודש מאז הפרק הקודם ביומני. ברצוני לעדכן אתכם וכן לעורר עניין מסוים לדיון ציבורי. בבריאותי לא חלו שינויים רבים. מצב המחלה די יציב. הסרטן תודה לאל נעצר ולא זז. המינון שלו די נמוך. התפקודים השונים די יציבים. שהמצב של המיאלומה שלי ימשך כך עוד הרבה שנים. את מחלת הסרטן שלי אי אפשר לרפא. בגלל המחלה שאני נושא בגופי, הוזרמו לגופי כמויות אדירות של חומרים שונים. מחומרים כימיים ועד לאלפי כדורים בשם סטרואידים וכדורים אחרים, מתלידומיד ועוד.
12/03/2007  |  אלכס לוין  |   יומנים אישיים
הליברלים נטו לצחקק כשהנשיא רייגן היה מעלה זכרונות על אמריקה של פעם, של השנים שלאחר מלחמת העולם השניה. הוא זכר עיירות פאסטורליות שישבו על גדות נהרות, עם בתים נאים ומטופחים מוקפים בגדרות עץ צבועות לבן. הוא זכר ילדים בלונדינים ותכולי עיניים ששיחקו במדשאות שלפני הבתים, וציפו לאמא שתבשר שארוחת הערב מוכנה. חה חה, צחקקו הליברלים. רייגן שוב מבלבל את אחד הסרטים שהופיע בהם וחושב משום מה שזו הייתה המציאות בשנות ה-50'. המציאות האמיתית הייתה הרבה יותר עגומה ממה שרייגן "זכר", אמרו.
06/03/2007  |  אריק פורסטר  |   יומנים אישיים
בראשית ברצוני להודות לכם על תמיכתכם בי, התעניינותכם בי ושליחת מאות מכתבים בדואר האלקטרוני. אני מנסה להשיב למרבית הפונים אך לא תמיד מצליח להשיב לכולם. כמו כן, אין לי פתרונות קסם וכן אין את כל המידע הרפואי המלא. כל מה שאני כותב הוא מידע אישי. מתוך למידת הנושא מאז שחליתי. וכן מלימוד עצמי את הנושא. לצערי, אין אני יכול לענות על כל השאלות המקצועיות וכל מה שאני עונה בחזרה על פנייתכם זה מידע שלי, אישי וכן מהניסיון שאני צובר לצערי זה מספר שנים בגלל מחלתי. גם ניסיון אישי הוא מידע רב וחשוב.
07/02/2007  |  אלכס לוין  |   יומנים אישיים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il