|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

בימים אלה, בהם חוגג מזל אריה יום הולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או לא לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש - טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר ביחס לעצמכם
19/07/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

-מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

-מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

-מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב , כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

-מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

-מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

-מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

-מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין האחד את השני. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!!!

-מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן.

-מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

-מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב !!!

-מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן !!!

-מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: זוהי תקופה מעולה לקידום היחסים הבין אישיים שלכם מבחינה מקצועית מכיוון שאתם עומדים בפני תחילתם של תקופה חדשה, כולל הכרויות עם אנשים שיקדמו אתכם מקצועית.

-סרטן - זוהי תקופה מצוינת לחיזוק הקשרים החברתיים כדי לקדם את עצמכם. דרך הפעילות שלכם חייבת להיות חכמה ומתוחכמת כדי שאנשים נוספים בסביבה שלכם לא יזהו את התחושות האמיתיות שלכם ולא ישתמשו בזה נגדכם. גם מבחינה כספית זהו זמן מתאים לבדוק מחדש את ההתנהלות הכספית שלכם, כיוון שנראה שהתנאים בשטח השתנו ואתם צריכים להתאים את עצמכם למציאות החדשה.

-אריה - בשבוע הקרוב עדיין תהיו מושפעים תחת הכוכב מרקורי האחראי על יכולת הביטוי שלכם. מומלץ לכם לפעול בצורה מתוחכמת תוך כדי כך שאתם אמורים להבין את המניעים הפנימיים של האנשים איתם אתם באים במגע, עסקי או רגשי. זוהי תקופה מעולה לחזק את היחסים המקצועיים הבין אישיים שלך ולקדם את עצמכם במעמד החברתי. מבחינה רגשית הסתירו את תחושותיכם עד אשר יתבהר המצב עבורכם.

-בתולה - אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת מבחינתכם, כיוון שאתם נפתחים לצורת חיים חדשה שעד היום לא נתתם עליה את הדעת. בדרך כלל אתם מאוד מעשיים ופרקטיים ופחות משקיעים מבחינה אישית והנה אתם נמצאים בעיצומם של אירועים שבה אתם נדרשים להשקיע מאוד ביחסים בין אישיים על-מנת להצליח. תהליך זה רצוי מאוד , יתקבל בברכה ויפתח אתכם לאופקים חדשים.

-מאזניים - מבחינה מקצועית אתם עוברים עכשיו תקופה שבה אתם יכולים לקדם את עצמכם בתנאי שתהיו שלמים עם העשייה שלכם ולא תתנו לאחרים להחליט במקומכם או אפילו לדחוף אתכם למקומות שאתם בהחלט לא תרצו להיות שם, כיוון שהם מנוגדים לאופייכם. זה הזמן להביע את תחושותיכם האמיתיות ביחס לאחרים ולא להיסחף למקומות בהם אתם שוב פועלים כדי לרצות את האחרים, במקום לדאוג לעצמכם.

-עקרב - בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב עליכם להיזהר לא להיגרר לויכוחים כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד ויהיה לכם קשה לשלוט על עצביכם. זה הזמן לנסות ולקדם את עצמכם בעבודה, אך עליכם לעשות זאת בצורה מתונה מבלי לעורר את כעס הממונים עליכם. מומלץ לכם לא להיכנע לפחדים שבמקום לדחוף אתכם קדימה, מונעים מבעדכם להצליח בתוכניותיכם.

-קשת - בשבוע הקרוב תהיה לכם האפשרות הנוספת לבדוק מיהם החברים הנכונים לכם ומיהם אלה שיעזרו לכם בכל פעם שתצטרכו עזרה שהיא מעבר למקובל. יש לכם צורך עז לפרוץ גבולות ולהתנתק ממערכות יחסים שאינם מתאימות לכם ולצרכים היומיומיים שלכם, שהם גם פרקטיים ולא רק רגשיים. זוהי הפעם הראשונה שאתם עומדים על דעתכם לקבל את מה שמגיע לכם ולהיות במקום הראשון ללא כל תנאי.

-גדי - יש לכם אפשרויות רבות לקידום עצמכם דרך מערכות יחסים ושותפויות שאינן בעיקר רגשיות ובכך להגיע למקומות להם אתם מצפים. נושאי העבודה והקריירה עדיין תופסים מקום בחייכם אך אתם כבר יודעים שעובדה זו היא חלק מחייכם ולא נראה שזה גם ישתנה בשנים הקרובות. אתם נמצאים בזמן של חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, וזה הזמן הנכון לעשות חשבונות נפש.

-דלי - נושאי עבודה חוזרים וצפים השבוע מחדש כדי לגרום לכם להתעורר מול אפשרויות חדשות שיגיעו בדרך לא שגרתית ואפשרי שיהיה דרך חברים ומכרים קרובים. מאחר שאתם חשים פעמים רבות שאתם מאבדים את הסבלנות שלכם אל מול הקרובים לכם, נראה שאתם מרחיקים מכם אנשים שיכולים לעזור לכם. שינויים וריגושים כדי לשחרר לחצים יעזרו לכם עכשיו כדי לעזור לעצמכם להתמתן במקומות הנכונים.

-דגים - הלחצים הכלכליים שלכם גורמים לכם להתכנסות פנימה כיוון שקשה לכם להתמודד בכל פעם עם הקשיים החדשים. אתם מרגישים שאתם משלמים מחיר פיזי ורגשי רב עבור תנאי החיים שלכם בשנים האחרונות. הכוכב מארס נמצא בבית המשפחה, עובדה שיכולה לגרום לכם למריבות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיה ביצירת עבודה שתעזור לכם לקדם את עצמכם מקצועית וכלכלית.

-טלה - אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב מאוד שתממשו את עצמכם על-מנת שתרגישו שלמים ומרוצים, אחרת תרגישו תחושת פספוס וחסך. הכוכב אוראנוס הנמצא במזל שלכם, יעזור לכם לפתור את כל הדילמות הרגשיות והמקצועיות שלכם על-ידי כך שייתן לכם את הכוח הדרוש לחולל מהפכים בחייכם. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יותר הזדמנויות לצמיחה.

-שור - הכוכב יופיטר הנמצא במזל שלכם ייתן לכם השנה הזדמנויות רבות להתחלות חדשות. מאחר שאתם מזל שחשוב לו מאוד לשמר מסגרות קיימות אתם צריכים לוודא שהאחרים החיים בסמוך אליכם ירגישו כמוכם, שגם להם יש התחלות חדשות לידכם , אחרת כל צד ימשוך לכיוון שלו, כך שעלולה להיווצר מלחמת כוחות. הנושא הדומיננטי בחייכם בשלב זה הוא יצירת כסף כדי לשפר לעצמכם את איכות החיים.

-תאומים - הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם תחושה של התחלות חדשות והתקדמות בחייכם. אכן זה הזמן הנכון לבדוק את ההתנהלות שלכם גם מבחינה כלכלית ולנסות לשלב בזה גם את הקרובים לכם ביותר, כי נראה שיש לכם יכולת לאחד כוחות ולקדם את עצמכם יותר מבחינה כלכלית. זה גם הזמן הנכון לבדוק את מקום המגורים שלכם ולשפר אותו ככל שתוכלו על-מנת שתוכלו להתפתח.

להזכירכם, ההתאמות הן כלליות.
כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  19/07/2011   |   עודכן:  20/07/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טענות בדבר השפעה פוליטית על רשות השידור מלוות אותה מיום היווסדה, אולם לאחרונה חשה קבוצה של עיתונאים ברשות כי לאחר תקופה של עצמאות נרחבת באופן יחסי, הגוף שבו הם מועסקים נתון ללחץ פוליטי הולך וגובר. יש ברשות מי מגדיר זאת כ"חשש מחזרה לימי יוסף בראל הלא עליזים".
19/07/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
אחת הדרכים להידוק קשריה וחיזוק מעמדה של ישראל בעולם היא באמצעות הסכמים וקשרים מדעיים עם מדינות שונות בעולם. הגלובליות והרצון לעודד ידע ומחקר בכל מקום בעולם יצרו מכנה-משותף למדינות רבות, ובתפישה הפוליטית-מדינית מקובל לחשוב שקשרי מדע ומחקר וחילופי חוקרים וסטודנטים, הם אחד הגשרים לשלום ואחווה בין מדינות.
18/07/2011  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
אריזות החיסכון מופיעות בכול פינה ועל כל מדף. 20% תוספת באותו מחיר (נשמע לכם הגיוני?, מה פתאום הנדבנות הזאת!) 30% תוספת בכמות, את מי זה באמת משרת? האם אותנו הצרכנים או את הרשתות והיצרנים?. האם באמת דרושה לנו תוספת הכמות? האם היא באמת חוסכת לנו? או שאנו על הדרך צורכים יותר? אוכלים יותר? שמים יותר אבקה במכונה מאשר נדרש? ואו יותר קטשופ וחומוס בפיתה?.
17/07/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
תחת חום ולחות של חודש יולי, כשברקע ירח מלא תלוי כפנס לקישוט, חתם אתמול (שבת, 16.7.11) הראל סקעת את המופע האחרון של סיבוב ההופעות שלו בשנתיים האחרונות. הקהל נכנס בצורה מסודרת וההופעה החלה בזמן. סקעת בחר בכניסה צנועה (בניגוד לכניסות הפומפוזיות של זמרים אחרים), כאשר ירד במדרגות מחדר צדדי, עבר דרך הקהל ועלה במדרגות המובילות לבמה של אמפי שוני.
17/07/2011  |  מירב ארד  |   כתבות
הזדמן לי השבוע לראות את ההצגה "נשף יפו" בביצוע התיאטרון הערבי-עברי באולם רב קשתות וקימורים מהתקופה העותומאנית ביפו. באולם הקטן סודרו מושבי הצופים באופן שאפשרו את מעבר השחקנים בין המושבים לכל כיוון. במעברים בוצעה ההצגה.
17/07/2011  |  פסח רויטמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il