|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית

רוצים שינוי וצדק? תקבלו!

העולם עומד לפגוש את המאבק על השינוי העמוק והמוחלט החוק לשינוי אופן בחירת נציג לשכת עו"ד בוועדה למינוי שופטים - סערה בכוס מים האם ייחתם הסכם חדש עם הרופאים? חוק הבריאות הממלכתי עומד לעבור שינויים דרמטיים 2012 - שנה סוערת נוספת לכלכלה המנהיגות האירנית תוחלף? תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 25.11.11-18.11.11
18/11/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
המהפך עוד יגיע [צילום: פלאש 90]

ההרגשה שהקצב איטי יותר אינה מקרית, אנו לפני עצירת כוכב מרקורי, העומד לחזור על עקבותיו, החל בתאריך 24.11.11, אבל הצל של הנסיגה כבר החל להשפיע בימים האלה והתקשורת הבינאישית נתקלת באי-הבנות, הרבה שמועות "עפות" באוויר, חלקן טובות יותר, כמו ידיעות בנושא דיור, למרות שרוב הידיעות הן זמניות.

נסו לסיים את מה שהתחלתם בו, כדי למנוע תקלות. היתרון של רצועת הזמן בה כוכב מרקורי בנסיגה, הוא שניתן לנהל שיחות נפש, להקשיב למשמעות המילים מעבר למה שנאמר. זו גם תקופה טובה ללמוד ביסודיות נושא שחשוב לכם.

צפו לכך שאנשים מהעבר יחזרו לחייכם, או אולי פגישה עם מישהו שתהיה לו חשיבות לעתידכם. נסו לקבל את מידע על האנשים האלה, לפני שאתם נותנים להם את כרטיס הביקור שלכם, למרות שהרמזים הם שכדאי לומר "כן", גם אם אינכם בטוחים.

כוכב מארס נמצא במזל בתולה, העיסוק בפרטים דומיננטי. זו אנרגיה מתמשכת לאורך כמה חודשים, מאחר שכוכב מארס יהיה בנסיגה מחודש ינואר 2012 (על כך בהרחבה בשבועות הקרובים) ויגרום לכולנו להיות פגיעים יותר. בתולה זה מזל של עבודה, סדר יום ושירות. יש כאן צד של התייעלות יצרני מאוד, אבל גם ביקורתיות, בררנות וטרחנות, שאינם עוזרים, אלא יוצרים חוסר מנוחה ודקדקנות מול אוטוריטה בכל המישורים. בינתיים המבנה של הכוכבים הוא פורה, מעניק הבנה כיצד לפעול נכון כדי לשמור על המקורות הפיננסיים שלכם ומחזק אתכם רגשית בביטחון ובאומץ לפעול כמו שאתם חשים.

אנו נמצאים כשבוע לפני ליקוי חמה, שיתרחש בתאריך 25.11.11 בשעה 08:22 בבוקר. שבוע, בו כדאי לזכור שהתחלות חדשות לא יתפתחו כמו שמצפים ועלולים להתרחש שינוי או תפנית לא צפויה, עיוות באופי הרעיון הראשוני.

הליקוי יתרחש במזל קשת, ובדרכו הוא חושף סודות או מידע שצריך לדעת ולא היינו מודעים לו. החשיפה של המידע תומכת בתהליכים שיקדמו את כולנו בביטחון ובאומץ, גם אם יש תחושה שהקרקע אינה יציבה תחת רגלינו, אפשר להגיע להבנה גדולה יותר עם גוונים פילוסופיים בחשיבה.

הליקוי במזל קשת, מתקשר לטיסות, לתחום התעופה, כך שיש סבירות גבוהה שנשמע על "אירועים" בתחום הזה. כמו-כן, הליקוי יהיה על נקודת ביניים מארס/נפטון. זהו מבנה שאופיו מעיד על צורך לשרת אחרים, עבודה וטיפול באחרים, לתת צדקה וכדומה. אין אלה זמנים לקדם אינטרסים אישיים. אלה ימים רגישים לבריאות האישית. עלולות להיות טעויות עם תרופות, אלרגיות, או רגישות גבוהה יותר עם תגובות לא צפויות.

ליקוי החמה הנוכחי יהיה על ההורוסקופ של קדימה, ומבטיח "שישו ושימחו". ועל כך ארחיב בשבוע הבא.

האנרגיה סביב התאריך 26.11 עלולה לגרום לפעול בפזיזות שתפגע בנו, קיצורי דרך על בסיס היגיון טהור אינם מועילים ופוגעים רק באינטרס האישי. מומלץ להימנע מפעולה נמהרת ולבחון את המתרחש בעזרת אינטואיציה, שתיתן את התשובה הנכונה בכל מצב.

בתאריך 16.11.11 היה דיון סוער מאוד בוועדה לחוק ומשפט, בכוונה להעביר חוק לשינוי אופן בחירת נציג לשכת עו"ד בוועדה למינוי שופטים. בתאריך הזה היה ירח בטל משעה 07:13 בבוקר עד שעה 18:17 בערב, כך שההחלטה שהתקבלה באותו יום היא רק סערה בכוס מים. קשה להאמין שזה ימשיך ויבשיל לחוק כלשהו, לא במתכונת שהתקבלה שם. יידרש דיון וסיכום אחר וחדש, אם חשוב ליוזמי החוק שזה אכן יצא לפועל.

בכתבה שנכתבה כאן ב-19.8.11 נכתב שאולי יגיעו לסיומם 158 ימי המחאה של הרופאים, ואחר-כך בתאריך 26.8.11 נכתב כאן: "בשבוע שעבר נכתב כאן: אולי נשמע כאן על סיום סכסוך הרופאים, או סכסוכים אחרים במשק. במהלך הימים האחרונים תהליך הגישור צבר תאוצה, ושמענו גם שהטיוטא סוכמה ובשעות שהטור הזה נכתב, סיפרו לנו שההסכם נחתם בשעה טובה. בהסכם עם כוכב מרקורי בנסיגה, יש יותר מסבירות גבוהה לשינויים בכמה סעיפים בהמשך". ואכן, המתמחים יצאו נגד ההסכם והחלו במחאות ובמכתבי ההתפטרות כבר בתאריך 4.9.11. כמו שכתבתי, הסכם עם מרקורי בנסיגה, על-פי רוב אינו נשאר כמו שהוא ומשנים בו כמה סעיפים.

כשכוכב מרקורי התיישר, המתמחים החלו לצאת נגד ההסכם שקיפח אותם לדעתם. עתה אנו מתקרבים שוב לרצועת זמן שבה מרקורי יהיה בנסיגה, קיימת סבירות שהדיונים יהיו יותר ענייניים עם הרבה פרטים רעשניים. נקווה ונייחל שההסכם החדש ייחתם אחרי שכוכב מרקורי יסיים את הנסיגה (13.12.11), שאם לא כך, חוסר שביעות הרצון יימשך.

עוד נתון מעניין. חוק הבריאות הממלכתי שיזם וקודם על-ידי חיים רמון התקבל במהלך 1994, ונכנס לתוקף בתאריך 1.1.1995. הירח והשמש במזל גדי! האורנוס שהגיע בחודש מרס האחרון למעלות הראשונות במזל טלה, החל לזעזע את המערכת. הירח, המסמל את הטיפול (הרופאים והאחיות) וגם את הקהל, סוער כל העת, וימשיך כך עוד כמה חודשים. אין ספק שהחוק הזה עומד בפני שינויים דרמטיים, במהלך השנתיים הקרובות כשכוכב פלוטו יגיע למעלות הרלוונטיות במזל גדי הוא יחשוף האת הבסיס המוטעה, או סעיפים לא הוגנים בחוק. כוכב אורנוס יעזור לו בדרכו, ואופס... החוק יקבל גוונים חדשים.

הנה עוד תחום הצפוי להשתנות בחיינו.

המנהיגות באירן - לאן?

אירן נמצאת שוב בכותרות "בזכות" הפיצוץ האחרון. אנו שומעים על צעדים מתקדמים שעושים האירנים לקידום תחנות הגרעין. בשנים האחרונות כוכב אורנוס הפעיל את המבנה של מארס/מרקורי (נמצא בסוף מזל דגים) במפה, שתדלק טכנולוגית את התוכנית הגרעינית, כשהם מצהירים על פיתוח גרעיני למטרות אנרגיה. מדינת ישראל שאלה בקול רם את אומות העולם הנאורות, למה מדינה עשירה ברזרבות של נפט וגז, צריכה מאיץ גרעיני לחולל חשמל (אלקטרוניקה).

מפת אירן, עם השמש במעלה 11 במזל טלה והכוכבים אורנוס/פלוטו, יגיעו להיבט מדויק על ההורוסקופ שלה בין 2013-2012, יגרמו למהפך פנימי. אפשר לצפות גם להתקוממות, או אולי למכה צבאית שתקדים את המהפך שם.

לא פעם נכתב כאן, שאירן לא תישאר באותה מסגרת דיקטטורית, אופייה של המדינה ישתנה! שמש זו המנהיגות, גם זו תפנה, בטוב או ברע, את מקומה.

מבנה הכוכבים על מפת אירן מעיד על חוסר-ודאות וקשיים, כשעל הציר 1-7 נמצא כוכב נפטון כבר לאורך זמן וממשיך לתוך 2013. כוכב נפטון אינו מאפשר לאירנים לקבל החלטות ממוקדות או להוציא לפועל את התוכניות שלהם. הם נמצאים באשליה אופטימית ואולי גם מאמינים שזו המציאות שלהם. כוכב סאטורן מגיע וישפיע במהלך 2012, ימקד את הבעיות שלהם, ו"יעזור" להם להבין שהם נמצאים בסיטואציה שאין לה פתרון, בעיקר מול העולם. צפויים הרבה קשיים בתוך אירן, בעיקר תחושה של חושך ובדידות, מועקה שתתפרץ ותביא למהפך שם.

"חייה כך שתוכל להסתכל לאדם בעיניים ולומר לו ללכת לכל הרוחות" [אלמוני].

השבוע...

18.11 הרעיונות גדולים, תוכניות מפה ועד הודעה חדשה. אבל אינכם שופטים נכון את המציאות ומגזימים בציפיות כך שהמחיר עלול להיות גבוה. הירח בטל משעה 21:04 עד שעה 00:19 אחר חצות.

19.11 התרכזו במה שצריך לעשות. נסו להימנע מביקורת ומקיטורים. הנטייה לחוסר שביעות רצון מחלחלת ומקלקלת.

20.11 זהו יום שהדברים בו אינם כפי שהם נראים, יש חוסר-ודאות, יעדים שאין בהם ממש. עדיף לקחת פסק זמן ולגלוש לעולמות רוחניים, או לממש צד יצירתי על בסיס הדמיון העשיר.

21.11 הירח בטל משעה 00:21 עד שעה 03:16 לפנות בוקר. נצלו את שעות הבוקר להתחלה חדשה. בהמשך היום אתם עלולים למצוא את עצמכם חולמים בהקיץ.

22.11 השמש עוברת למזל קשת, האורות נדלקים, יש ניצוצות ברקע, חנוכה מתקרב. יהיה עליכם להקפיד ולכבד את ההתחייבויות שלכם, כדי לבנות אמון במערכות יחסים לסוגיהן.

23.11 הירח בטל משעה 01:07 עד שעה 03:58 לפנות בוקר. יום של חוויות וריגושים, הרבה חיוניות המשלבת תחושה של שחרור ויוזמות יצירתיות. אתם חווים כוח ולוקחים אחריות שהמשכה אינטנסיבי גם בעתיד.

24.11 יש רצון לצאת להרפתקה, אך היזהרו מהגזמות או מתוכניות לא מחושבות. הימנעו מהבטחות שאינכם יכולים לעמוד בהן. היום כוכב מרקורי נעצר כך שצפויים שיבושים רבים.

25.11 הירח בטל משעה 01:02 עד שעה 03:57 לפנות בוקר. היום מתקיים ליקוי חמה, תוכניות ויציאה לדרך חדשה ישפיעו על עתידכם. נסו לשלוט על עצמכם ולא לאבד שליטה.

השפעת הכוכבים על כולם בשנים הקרובות

השפעת הריבוע אורנוס ופלוטו כבר ברורה. לצערי הרב, נראה עוד כמה אירועים כמו שהיו ביפן, תאונות שיגרמו לאסונות גרעיניים או פעולות טרור. אסונות טבע מה"מגוון" הרחב שהכרנו בשנה האחרונה.

כוכב פלוטו מסמל את הפלוטוניום ואורנוס גורם לפיצוצים. מבנה כוכבים זה דומיננטי בהרבה מפות על פני הגלובוס. מבנה הכוכבים הוא מתמשך עד 2015, ולפנינו כמה שנים עם מתחים, מאבקי כוח ומגבלות, שכל אלה יגרמו לשינוי הדרכים בהן אנו מנהלים ועושים עסקים. העולם משתנה בדרכים שקשה לכל אחד מאיתנו להבין או לחזות (על כך כבר נכתב כאן בכמה כתבות לאורך 2010 והתגובות שלכם אז היו בהרמת גבות ובסימני שאלה). אלו שינויים שבחלקם יהיו קשים לעיכול, לא נוחים ויזעזעו אותנו.

העולם הקפיטליסטי יקבל הגדרות חדשות. לא יהרסו אותו! אלא יבינו שיש לשלב את הפילוסופיות הרלוונטיות, שהתרחבו במאה ה-19 ובמאה ה-20, עם איזונים פילוסופיים הנובעים מהתובנות של המשבר הפיננסי במאה ה-21 ואלה יתרחשו בהדרגה. אנחנו נכנסים לעידן הדלי ובונים את עולמנו בהלימה. למרות שאלה זמנים קשים, יש כאן צעדים חיוביים לקראת הגדרת האמת החברתית בכל התחומים לטובת האנושות, כמו שימור הסביבה, וחינוך לקבל מושגים בנושא בלי להתייחס לשייכות הפוליטית ברחבי העולם.

אי-השקט החברתי והכלכלי ימשיך עד 2015 וישפיע בנושאים שונים, בכוונה לשפר את איכות החיים. הנושא האקולוגי (הירוקים) יקבל מעמד, להזכיר לכולם שכדור הארץ לא שייך לנו, יש אחרינו עוד דורות שימשיכו לחיות כאן. המהפכה היא עולמית ומתרחבת בעזרת כלים חדשים כמו האינטרנט, המסרונים והתקשורת האינטנסיבית, המשפיעים במהירות על שרשרת של אנשים המתחברים מכל מקום ויוצרים ביחד כוח הגורם ושעוד יגרום לתהפוכות מהירות מול המהפכות שהכרנו למשל בשנות ה-60.

קחו נשימה עמוקה. המבנה המדויק של הריבוע אורנוס/פלוטו יתחיל ממש ביוני 2012 ולאורך שלוש שנים יחזור מספר פעמים במנעד מדויק, כך שהעולם עומד לפגוש לראשונה וברצינות את המערבולת והמאבק על השינוי העמוק והמוחלט. בכמה חזיתות על פני הגלובוס, הרוחות כבר חזקות דיין, אבל כוחה המוחץ של הסופה עדיין לא הגיע.

עוד נקודה שאי-אפשר להתעלם ממנה, זה הכוכב האורני הדס, הנמצא על נקודת האפס במזל סרטן. הדס נע באיטיות, והיה במקום הזה לפני 260 שנה, ולפני 720 שנה, אז זה התבטא במזג אוויר קשה ובמחירי מזון גבוהים, כך שיש לכם למה לצפות. הדס (האורני) הוא זה שהוציא את האנשים ברחבי העולם לרחוב, וימשיך להשפיע גם במהלך 2012.

כלכלה ושווקים

חוסר הוודאות המשפיע על השווקים גורם לתנודתיות, אולם סביר להניח שזה יירגע, בגלל מבנה הכוכבים במזלות אדמה, שמשפיע על המגמה ובנוסף למעברו של כוכב יופיטר במזל שור, במעלות חיוביות עד תחילת מרס 2012.

ב-24.11.11 כוכב מרקורי משנה מגמה - ומניסיון, זה משפיע על כיוון השווקים. מאידך-גיסא הכוכבים עוברים למזל קשת ומחזקים את התקווה והאופטימיות.

לאורך השנה האחרונה נכתב כאן על הכוכבים שגרמו לשינוי הכלכלי בעולם כולו, שינוי שגרם לרעידת אדמה באירופה ובארה"ב. ההתייחסות למפת האירו, המושפעת מכוכב אורנוס בהווה (טלטלה ושבר), היא גם עם מבט למבנה ההורוסקופ עצמו, בו כוכב ונוס נמצא במנעד לא קל עם כוכב סאטורן, המעיד על מוגבלות המטבע. התמוטטותה של יוון, והאיום ברקע של התרוששות ספרד, פורטוגל, אירלנד ואיטליה יהוו נטל קשה מאוד על הבנקים בגרמניה.

מינואר 2013 יתחיל תהליך שעלול למשוך את בסיס הקרן של האירו, המפה עצמה אינה מספיק חזקה לעבור את הזעזועים אבל גם אין סימני שאלה בנוגע ליכולת העמידה של האיחוד האירופי במהלך השנים הקרובות, המאחד קבוצה של יריבים וותיקים ביחד. הפרדוקס קיים. המלחמה הכלכלית היא הרסנית ושדה הקרב הזה ימשיך להיות פעיל במהלך המאה ה-21.

הכלכלה והשווקים ימשיכו להיות "הסיפור" של שנת 2012, מה שמבטיח לנו עוד שנה סוערת. מעורבות בשווקים רק לאלה שיש לב חזק וחושים חזקים לקרוא את המצב רגע לפני ולא רגע אחרי.

הפעילות החלשה ברוב העולם תימשך גם לתוך המחצית המאה הנוכחית וזה גם ישפיע על הצמיחה הנמוכה. אבל מניסיון העבר, אחרי מיתון הכלכלה צומחת גם במעלה ה-7%-9%, אבל זה צפוי רק לקראת 2015 והלאה.

שימו לב שצפויה ירידה בתחום הסחורות ב-2012. הקושי צפוי לאלה שלא ימכרו עד סוף 2011 ולא יאוחר ממרס 2012, מאחר שבשנה הזו נראה שוב בעיות בארגונים ובמוסדות כמו שחווינו בשנת 2008. אל תפעלו בתגובה, כאשר המצב כבר קריטי, אלא קבלו את האותות שהכוכבים נותנים לכם מראש.

מדינות וכלכלות המבוססות על סחורות, צפויות לקשיים, יושפעו מכך בעיקר המדינות בדרום אמריקה ואפריקה שעלולות להגיע לגירעונות קשים.

בהמשך אכתוב כאן על התהליך, שיביא משברים כלכליים נוספים, שיושפעו מסדרת ליקויי חמה על ציר שור-עקרב (בעוד כשנה!), שהם מזלות מסורתיים באסטרולוגיה של כספים.

תאריך:  18/11/2011   |   עודכן:  18/11/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"גדול בטירוף" (באנגלית: Insanely great) היה הביטוי החביב על סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל אפל שהלך לעולמו ב-6 באוקטובר השנה. ג'ובס העניק לעולם טכנולוגיות חדשניות ("בטירוף") והשפיע באופן ישיר על הדרך שבה כל אחד מאיתנו צורך טכנולוגיה כבר שלושה עשורים.
18/11/2011  |  ענת פרסמן  |   כתבות
חדר האמבטיה הוא מקום קטן ולכאורה דל בחשיבותו ביחס לשאר חלקי הבית, ולכן גם לא דורש התייחסות רצינית, אך לא כן הוא. מספר הנושאים בהם יש לעסוק בשיפוץ חדר אמבטיה, הוא רב, וכל אחד מהם דורש תשומת לב מיוחדת. אגע הפעם רק בחלקים המעשיים. תכל'ס!
17/11/2011  |  רפי אור  |   כתבות
הפסנתרנית רויטל חכמוב נמנית עם צמרת הפסנתרנים הישראלים. בארץ ובעולם היא מופיעה כסולנית, בצוותא עם מיטב התזמורות וההרכבים הקאמריים. ב-24 בחודש זה (נובמבר) היא תפתח את דלתות ביתה שבישוב נטף, בהרי ירושלים,ותשיק סדרת-קונצרטים לפסנתר, "פיאנו בנטף". אלה יושמעו באולם הקשתות המקומי, שהותאם במיוחד לסדרה זו, עם אקוסטיקה מושלמת ואווירה ייחודית.
17/11/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
תקופת החגים התאפיינה בימי חופשה וימי עבודה לסירוגין, משמע חוסר יציבות בשעות השינה וכתוצאה מכך קשיי הירדמות ועייפות מרובה במהלך היום. בנוסף, המעבר לשעון חורף והתקצרות הימים, תורמים אף הם לעייפות ולבלבול השעון הביולוגי.
17/11/2011  |  ד"ר מיכל לוסטיג  |   כתבות
ילדים בעלי משקל עודף, סובלים לעיתים קרובות מדימוי עצמי נמוך וחווים עלבונות ולעג מצד חבריהם. הילד בדרך-כלל נמנע מפעילות חברתית וגופנית, הוא נשאר יותר בבית מול הטלוויזיה והמחשב, מרבה לאכול, וכך מחריף את מעגל ההשמנה.
17/11/2011  |  אלונה אזאגי-ירון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מה משקל ההפגנות? ההגדרה שניסחתי לעצמי היא זו: ההפגנות לא יפילו את נתניהו אך בלעדיהן נתניהו לא ייפול    הן אינן תנאי מספיק אך הן תנאי הכרחי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il