|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

מזל דגים: זקוקים לשינוי אוויר ואווירה

בשנה הקרובה תרגישו צורך להעניק כמה שיותר זמן איכות ואנרגיה לסביבת המגורים הקרובה לכם. אתם יודעים שאתם זקוקים לשינוי אויר ואווירה ואכן אתם עומדים בפני התחלות חדשות. אלא שלפני ההתחלות ישנם סיומים ואתם בדיוק נמצאים בתקופה הזו כדי לסיים פרק חיים לפני שאתם מתחילים עם השני
21/02/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3

אלמנט המזל: מים , משתנה

סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני

איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים

נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל: אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל: חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על-ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע - בשנה הקרובה תרגישו צורך להעניק כמה שיותר זמן איכות ואנרגיה לסביבת המגורים הקרובה לכם. ואכן, נראה שתמצאו את הזמן הדרוש לכך. תקבלו המון הערכה מהקרובים לכם, כיוון שהם יבינו עד כמה אתם דואגים וחרדים להם. עד לסוף שנת 12, מומלץ לכם להישאר בגבולות הקיימים ולא לאבד פרופורציה. בחודש יוני הקרוב יעבור כוכב השפע לבית המשפחה שלכם ותרגישו שהדברים המאוד חשובים לכם בנושאי המשפחה, נפתרים כפי שאתם רוצים.

קושי - במקום כלשהו בתוך תת המודע שלכם, אתם יודעים שאתם זקוקים לשינוי אויר ואווירה ואכן אתם עומדים בפני התחלות חדשות. אלא שלפני ההתחלות ישנם סיומים ואתם בדיוק נמצאים בתקופה הזו כדי לסיים פרק חיים לפני שאתם מתחילים עם השני. בין החודשים פב ועד יוני 12, תהייה זו תקופה שבה מבחינה כלכלית לא תוכלו ליישם את כל התוכניות שלכם, אך יהיה זה הזמן הנכון להמשיך ולתכנן תוכניות עתידיות

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: מרבית הכוכבים שנמצאים במזל שלכם יעזרו לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם לאחר תקופה ארוכה של קשיים רגשיים פנימיים.

דגים - צכעת שהכוכבים בשמים נמצאים ברובם במזל דגים הגיע גם הזמן שלכם להתחיל להרגיש יותר טוב עם עצמכם ביחס להתנהלות הכללית שלכם. מבחינה בריאותית, זהו זמן שבו תצטרכו להשקיע יותר אנרגיה בשמירה על תזונה נכונה ובריאות תקינה. ההתלבטויות הרבות שעברתם לאחרונה בעקבות שינויים שאתם נאלצים לעשות, גרמו לכם לעיתים לאובדן הביטחון העצמי – שבתקופה הקרובה יחזור אליכם שוב.

טלה - הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם ייתן לכם במהלך כל החודש הקרוב ימים שבהם תרגישו הרבה יותר נחמד ביחס לעצמכם וביחס לסביבה הקרובה אליכם במעגל המשפחתי הקרוב. ואולם, מאחר שכוכבים רבים נמצאים גם בבית המקושר עם תת המודע שלכם, הרי שייתכן שפעמים רבות תרגישו צורך להסתגר בתוך עצמכם ולא לשתף כל אחד בתוכניותיכם האישיות ובוודאי שלא המקצועיות.

שור - מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן שלכם לקדם את עצמכם על-ידי פעילויות שונות שיעזרו לכם למתג את עצמכם במקומות הרצויים לכם. ייתכן שמסיבות אישיות לא תרצו לשתף את האחרים בתוכניותיכם ואף יהיו פעמים שמבחינה רגשית תרגישו שאתם מעדיפים לשמור את תחושותיכם לעצמכם, כיוון שתרצו לשמור על פרטיות מרבית.

תאומים - בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם עד כמה אתם מוכנים להשקיע בעצמכם ובקריירה שלכם ובכך להזניח במידה מסוימת את האנשים הקרובים לכם. עליכם להסביר לעצמכם שזוהי תקופה זמנית עבורכם שבה אתם חייבים להשקיע את כל מרצכם על-מנת לסלול לכם את הדרך העתידית אליה אתם שואפים להגיע. נראה שבסופו של דבר תצליחו להעביר מסר זה.

סרטן - בתקופה הקרובה אתם עשויים למצוא את עצמכם פועלים בכמה מישורים שונים. מצד אחד תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה כך שנסיבות החיים עלולים להביא אתכם לרגעים שבהם אתם יכולים להתלבט ביניכם לבין עצמכם, האם פעלתם נכון. תמצאו שאתם מקבלים עזרה מאנשים בעבודה שיחשבו שמגיע לכם להצליח ומצד שני במידה ויש לכם בעיות עם ביורוקרטיה – זה הזמן לטפל בהם.

אריה - יש לכם יכולת להצליח בכל הנוגע לקריירה האישית שלכם על-ידי השקעה של אנרגיה מרובה בתחום המקצועי. ההצלחה שלכם תניב פרות גם במובן הכלכלי כך שזה הזמן לבדוק האם יש עוד מקורות הכנסה שעליכם להשקיע בהם כדי ליהנות מהם בעתיד. במישור האישי , מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם האם סגרתם מעגל עם אנשים שפעם היו מאוד יקרים לכם ואילו היום הפניתם להם עורף, כך שנשארו עם טעם מר כלפיכם.

בתולה - אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת, כך שימים אלה נחשבים לימים בהם אתם עורכים חשבונות נפש עם עצמכם ומודעים לעובדה שישנם דברים שאתם חייבים לשנות כדי להצליח יותר בהמשך. ייתכן שהסביבה הקרובה לא תמיד תהיה פתוחה לשינויים שחלים בכם ולעיתים אתם מרגישים שאתם עומדים חסרי אונים מול הדרישות הבלתי נלאות של אחדים מהקרובים לכם.

מאזניים - בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו כך שנראה שזה הזמן עבורכם ליצור אפשרויות חדשות בעבודה על-מנת לקדם את עצמכם. על-מנת להצליח מומלץ לכם להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש, כך שתוכלו למצות את מקסימום ההנאה והתועלת ממהלך כוכבי זה. עליכם לצבור לכם הכנסות בצורה כזו שבמידה ותזדקקו לכספים בעתיד יהיו לכם מספיק רזרבות שאתם יכולים להיבנות עליהם.

עקרב - ייתכן שאלה מכם שנולדו בתחילת המזל מרגישים תחושת קושי ועיכוב והדברים שאתם רגילים להתנהל איתם ביומיום בצורה זורמת וקלילה, אינם זורמים כתמיד. עובדה זו נובעת מכך שסטורן הכוכב הקורא לאחריות נמצא בתחילת המזל ומשפיע עליכם לראות אחרת את החיים. אלה מכם שנולדו לאחר תחילת המזל יכולים ליהנות מתקופה של יצירתיות בה תוכלו להרגיש את היכולות שלכם יוצאות החוצה בהנאה.

קשת - בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים עם אנשים הנמצאים במעגל המשפחתי הראשון. ייתכנו פעמים שתהיה לכם התלבטות בין ההיגיון לרגש ולא תדעו באיזה כיוון לבחור. כדי ליהנות עם עצמכם מומלץ לכם לזרום עם היקום ולהרשות לעצמכם להפיג מתחים במידה ואתם יודעים שאתם מעמיסים על עצמכם מעל ומעבר ליכולות האישיות שלכם.

גדי - חלקכם הגדול יכול להיאנח אנחת רווחה כיוון שעכשיו אתם נמצאים בתקופה שהיא ברובה לאחר שינויים שנאלצתם לעשות בניגוד לרצונכם. הכוכב סטורן השפיע עליכם להתייחס אחרת אל חייכם, ולמרות הקשיים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתמוטט אלא יש לכם את כל היכולות והאפשרויות להתמודד עם קשיי החיים ולהתגבר עליהם. ידיעה זו אמורה להקל עליכם בתקופה זו שאתם עדיין מנסים לעשות שינויים בחייכם.

דלי - בתקופה הקרובה תהיה לכם הזדמנות לבדוק את עצמכם מחדש ביחס לכל ההתנהלות הכספית שלכם. מרבית הכוכבים נמצאים היום במגמה לגרום לכם לבדוק את עצמכם מחדש על-מנת שלא תעשו טעויות. ייתכן שתרשו לעצמכם לבלות וליהנות יותר מהרגיל מכיוון שאתם יודעים שבהמשך יהיו לכם תוכניות שלא יאפשרו לכם להיות ספונטאניים כהרגלכם. היכולת שלכם לסגור מעגלים גדולה עכשיו מתמיד – נצלו זאת !!!.

תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל דגים: זקוקים לשינוי אוויר ואווירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"ניסים ונפלאות בקופסאות שימורים" (אנחנו לא נשלם, אנחנו לא נשלם – במקור) היא קומדיה מטורפת של המחזאי האיטלקי, זוכה פרס נובל לספרות, דאריו פו, שהיא בעצם פארסה נוקבת על הבעיות הכלכליות הרלוונטיות גם לימינו אלה. שחקני בית צבי הצליחו להעלות מחזה אבסורדי והזוי ויחד עם זאת עם מבט מפוכח על מצוקה ואינטרסים כלכליים.
21/02/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
הפעם אני רוצה לדבר על נושא אחר, נושא שלאו-דווקא מן המניין הרגיל. על חוויה שחוויתי ביומיים מן השבוע האחרון ובשלושת החודשים שקדמו להם. בימים שני ושלישי בשבוע החולף לקחתי חלק בכנס באר-שבע לשלום הילד, שעורכת המועצה לשלום הילד בראשות ד"ר יצחק קדמן כבר השנה ה-11 באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע. מעורבותי בכנס הייתה הנחיית והדרכת קבוצת נערים, מטעם קידום נוער בעיריית ירושלים, שם מקום עבודתי.
21/02/2012  |  עמיר סגל  |   כתבות
השופטת: אורלי סלע, נשיאת בית הדין האיזורי לעבודה בבאר שבע
21/02/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
"לשרים אין בעיה להתמודד בפריימריז", אמרתי לשר מיכאל איתן בכניסה לסיעת הליכוד. איתן, שיצא עם ההצעה להקים גוף בוחר של כ-10,000 איש, המתין בדריכות לתחילת הישיבה שבה עמד נתניהו להודיע על התמודדותו על תפקיד יו"ר ועידת הליכוד - ועידה שתדון בהצעה להחזיר בדרך זו או אחרת את בחירת הח"כים לחברי המרכז.
20/02/2012  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
על-פי שייקספיר - כולנו שחקנים, וחלק מההצגה שאנו נוטלים בה חלק - הצגת החיים. אף אחד אינו מה שאנו מדמים לעצמנו. כך גם שני האחים התאומים שהופרדו בעת סערה בים, כשאניתם טבעה, והדומים לגמרי אחד לרעהו, חיים להם בשלווה, עד הרגע שאחד מהם מגיע לעירו של השני. גם המשרתים שלהם הם חלק בעסקת החבילה הגורלית, וגם הם הופרדו באותה סערה. וכך, כשהאח והמשרת מגיעים לעיר אפזוס מסיראקוז, מטעה חזותם את כל תושבי אפזוס, הבלגן חוגג והשמחה רבה.
20/02/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא ייתכן שכעבור למעלה מ-200 ימים רק אדם אחד נטל אחריות לעובדה המכאיבה והמצמררת של חדירת מאות רוצחים מעזה את גבול ישראל ללא הפרעה הקלה ביותר
חצתה את קו האלימות [צילום: קרייג ראטל/AP]
גדי חיטמן
מחאות נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה לגיטימיות בשני תנאי יסוד: האחד, שהמוחים מבינים על מה הם מפגינים    סרטונים שהתפרסמו בשבוע האחרון העידו על הבורות בקרב מרבית המפגינים שאין להם מושג מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il