|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
חורף מקפיא בירושלים [צילום: פלאש 90]

סודות האר"י כבר חזו את החורף המבורך

מה אומרת התחזית האקלימית המתבססת על סודות האר"י הקדוש על החורף בשנת תשע"ג? איומי השביתות יימשכו תקופה כלכלית טובה לחברות גדולות וקטנות תנודתיות גבוהה במחירי הנפט עימות אסרטיבי/אגרסיבי - לא לפני סוף 2013 מפגיני המחאה החברתית של הקיץ האחרון לא ייצאו שוב לרחובות תחזית אסטרולוגית לשבוע 9.3.12-2.3.12
02/03/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

בימים הקרובים שיקול הדעת אינו במיטבו, יש התחלקויות מילוליות פרוידיאניות, החושפות אמת שיכולה להכאיב. הנטייה היא להתווכח ולגלוש לעימותים מילוליים, לא תבינו איך הערה שולית לכאורה הופכת בתוך שניות למדורת אש מילולית בלי פרופורציות. נסו להימנע מכך אם אפשר, ואם השיחה נדלקת עם זיקוקי דינור, זוזו הצידה, או חפשו מילים חיוביות כדי לרכך את האווירה.

בתאריך 3.3, שימרו על נהיגה זהירה. אל תלחצו רגל על דוושת הגז רק בגלל שאתם כועסים או פגועים. בימים הקרובים כדאי גם להיזהר מכלים חדים וחותכים, גם כשאתם מגישים או מקבלים ממישהו מספריים, סכין או כלי אחר, היו ערניים לדרך בה אתם אוחזים באלה.

עד לתאריך 4.3 מערכות היחסים מאותגרות, יהיה עליכם ללמוד לקבל אחריות הדדית, אם זה במישור האישי או החברתי. בימים האלה קשה לבטא רגשות, אבל נכון יהיה לתכנן את התקציב כלכלי.

בתאריך 5.3 המחשבות "רצות" במהירות, גורמות לחוסר שקט, אימפולסיביות וייתכן שאתם פועלים ומדברים לפני שהספקתם לעבד את הנתונים. זה יום שגם בו כדאי להיזהר מאוד בנהיגה. הרעיונות יצוצו כפטריות אחרי הגשם, רישמו אותם על דף נייר והמתינו כמה ימים כדי לבחון אם הם ראויים.

כמה ימים של רומנטיקה

הוונוס עוברת למזל שור בתאריך 5.3, זהו מקומה. נכון שהיא קצת אובססיבית בנושאי כספים, אבל מאידך-גיסא הרומנטיקה תככב כמה ימים בחיינו. ונוס בשור יותר חושנית, אוהבת לחגוג ברכישות, בבישול ובאפייה, בלי לשכוח יין איכותי. אמנות ויופי יהיו במרכז תשומת הלב.

יש הפתעות לא צפויות בנושא השקעות פנסיות או הביטוח הלאומי. אתם מבינים שהניהול אינו נכון, או שהכותרות והחדשות הן סביב אלה וסביב הדרך בה הקרנות לסוגיהן מנוהלות. אתם מאותגרים בכל הקשור לניסיון האישי והמקצועי שלכם, אפשר שיש דברים שהאמנתם בהם ועתה עולים סימני שאלה, נוכח אירועים שקורים. ייתכן שהנושא הבריאותי, או הביטוח הבריאותי, שנמצא באחריות המדינה, שוב על הפרק (תרופות או בתי חולים) והביקורת שוב מתעוררת.

קיטורים על עבודה

כוכב מארס, החוזר על עקבותיו במזל בתולה, מעורר אי-נחת בתחום העבודה ואיומי שביתה או הניסיון לממש את האיומים ממשיכים כצפוי. גם אתם מקטרים רוב הזמן. זה קורה בעוד מקומות בעולם. בשבוע האחרון, בית המשפט בפרנקפורט שבגרמניה, הורה לעובדי חברת התעופה שם ששבתו, לחזור לעבודה.

הירח המלא בתאריך 8.3 במזל בתולה, גורם לוויכוחים, בעיקר בגלל הדגש על פרטים. הביקורתיות גורמת להתבוננות ותשומת לב בתוך החיים האישיים שלכם ושל הסובבים אתכם. הבעיה היא שאופייה של הבתולה חסר קנה-מידה כשהיא נוברת ומחטטת בנתונים, כדי לבחון את היציבות והבסיס באותו נושא שמעסיק אותה בעת הזו.

כוכב מרקורי יתחיל לחזור על עקבותיו מהתאריך 12.3 עד 4.4, אבל מניסיוננו כדאי לקחת בחשבון את הנסיגה כחמישה ימים לפני כן וחמישה ימים לאחר סיומה. לכן מומלץ לסיים תוכניות עד לתאריך 6.3. רצוי להימנע מסגירת הסכמים בזמן נסיגת מרקורי, אנשים משנים את דעתם בעסקים ופגישות מתבטלות או משתנות. זיכרו שיש הפרעות בתקשורת, כלומר לא תמיד המסר יובן במלואו, כדאי לחזור ולברר שהובנתם כראוי. גם המכשירים הסלולריים, המחשבים, האיי-פד והאייפון, עלולים להתקלקל, או להפסיק להגיב, בדיוק כשאתם זקוקים להם. הכינו גיבוי מראש. מאידך-גיסא, בימים שלפני הנסיגה יש השראה גבוהה והאינטואיציה במיטבה.

השבוע...

2.3 יוזמה מתוחכמת תביא למשוב חיובי מהחברים. אתם לוקחים אחריות על דברים שונים, כדי לעמוד בהתחייבויות שלכם. הירח בטל משעה 15:02 עד שעה 17:09 אחר-הצהריים. רגישות, השראה וסליחה זורמות לקראת הערב.

3.3 התבטאות אימפולסיבית עלולה לפגוע באדם שמולכם, חישבו שוב, תגובה מהירה יכולה להועיל לאדם שאיתכם, שנמצא עתה במצב רגיש כל-כך. יוזמה יצירתית שלכם תמנע מצב מביך בחוג המשפחה.

4.3 מערכת יחסים נמצאת במבחן, ועליכם לבחון האם היא עונה על הציפיות שלכם. מערכת תלותית אינה מעידה על אהבה. התמודדות במצב הנתון דורשת מכם שיקול דעת ולא השתפכות רגשית.

5.3 הירח בטל משעה 00:16 עד שעה 01:18 אחר חצות. הדמיון מעורר דרמות, נסו להתבטא בביטחון משולב בהיגיון. דרכים חדשות נפתחות בפניכם. זה יום בו המילים, הדמיון והרעיונות אינם נגמרים. סינון מילים יעזור להרגיע את הרוחות.

6.3 אתם מתקשים להירגע ולנוח. הרומנטיקה במיטבה, התקוות מתממשות, אתם מוכנים לתת ולהעניק היום מעצמכם, בכוונה גם לקבל מהטוב הזה.

7.3 הירח בטל משעה 03:17 עד שעה 05:27 לפנות בוקר. תשומת לב לפרטים עוזרת לכם לפוגג את הערפילים, שגרמו למבוכה וחוסר הבנה את המתרחש. אתם מוכיחים נאמנות לבני המשפחה. נסו לארגן את המחשבות, נתחו את הסיטואציה בזהירות. שיפור יגיע בהמשך היום.

8.3 חוסר הסבלנות ממשיך. נסו להביט על התמונה הכללית, הניחו לפרטים שרק מפריעים לכם לקדם את הפרויקט הנוכחי. הירח בטל היום משעה 11:39 לפני הצהריים עד למחרת בשעה 06:50 בבוקר. המשיכו בשגרה, אל תצאו לרכישות חדשות, הדברים יישארו בארון. את התחפושות כבר קניתם לפני כמה ימים.

9.3 אתם יכולים להשתלט על כעסים, אל תקפצו למסקנות פזיזות, נסו להקשיב בסבלנות. יציאה לקניות הופכת למסע בזבוזים, תחשבו אם חשבון הבנק מרשה לכם להתפנק בלי גבולות. שעות הערב טובות למפגש עם אנשים שיש לכם אמון בהם, הם מצידם גם בוטחים בכם.

כלכלה ושווקים

השילוב בין ונוס לסאטורן עלול לעורר דאגה כלכלית בתאריכים 4.3-3.3, אולם ייתכן שאופוריה כלשהי גורמת לאופטימיות לנצח את הפחד. ונוס במזל שור מתאריך 5.3, טובה ל"סחורות", יהיה מעניין לעקוב אחר מחירי הכותנה בתקופה הקרובה.

בין התאריכים 16.3-6.3 מבנה הכוכבים מעיד על תקופה טובה בעולם הכלכלי, לחברות גדולות וקטנות, גם לאלה שאנו קוראים להם טייקונים.

שיגעון מחירי הנפט

מחירי הנפט ימשיכו לעלות, אבל אין כאן הפתעה אסטרולוגית. למעשה, התנודתיות במחירי הנפט תהיה גבוהה. לאלה שיש אומץ ויודעים שאלה זמנים של מתח גבוה יש הזדמנות להרוויח, בעיקר אלה הרוכשים ומוכרים באותו יום. צריך לזכור שהמחירים, כמו שהם עולים בחדות כך גם ההפך - הם צונחים בחדות.

השווקים לא יהיו יציבים! השילוב של אורנוס ופלוטו, ישפיע מאוד על מחירי הנפט, אבל אלה צפויים לרדת כשאנשים יבינו שנפט אינו חלופה לזהב וכסף. מחיר הנפט יעלה בעיקר עד אמצע חודש יולי 2012, ויירד בחדות לקראת סוף שנת 2012, תחילת 2013.

מנהיגים החשים איום על קיומם יוצרים מחסור מלאכותי בנפט, וזו אחת הסיבות לעליית המחירים, זה יבלוט בין אוקטובר לדצמבר 2012. סימני השאלה יהיו ברצועת הזמן הזו, בעיקר כשיתעוררו סימני שאלה לביטחון מדינת ישראל בעולם (מה לעשות, תמיד "אנחנו אשמים"). גם הבחירות בארה"ב מתחממות ויש סבירות שדווקא סביב תאריך הבחירות עצמן המחירים יירדו. בכל מקרה, בשלוש השנים הבאות מחירי הנפט ישגעו את כולם.

ביוני-יולי צפוי מחיר הנפט להגיע לשיאו בעיקר בגלל מבנה הכוכבים. חבית נפט תגיע גם למחיר של 150 דולר אולי יותר, אחר-כך תהיה צניחה במחיר אפילו לכיוון 80 דולר ואולי גם פחות. אירועים גיאופוליטיים גרמו בעבר למחסור בנפט ואחר-כך להצפת השוק באספקה, וכך זה יהיה לאורך כמה שנים (עד וכולל 2015).

למרות פרסום ההודעות על המצב הכלכלי שמשתפר בארה"ב, כדאי לדעת שצפויות עוד תקופות קשות ונסיגות כלכליות כבדות (תרשמו את שנת 2014!), בגלל התפתחויות גיאופוליטיות ופיננסיות שונות בעולם.

אצלנו: אירן, נתניהו, אובמה ועזה

מבנה הכוכבים מעיד על הרבה דיבורים ודיפלומטיה ברחבי העולם, הקשורים למדינה שלנו, ישירות או בעקיפין. נראה שמצב הכוכבים מעלה את מפלס המתח בעולם כולו, בעיקר בחלק השני של חודש מרס, ובזמן שכוכב מארס ייעצר, ויתחיל לנוע קדימה בין 15.4-13.4.

כאן, בארץ, מדברים על אירן. יהיו ימים שנחוש שאנו תלויים על בלימה. מעברי הכוכבים ידגישו את לוח הזמנים כרגיש יותר בין החודשים מרס-מאי, ואחר-כך מאוקטובר ועד תחילת 2013, אבל לא צפוי להתפתח עימות צבאי גלוי, אלא יותר התכתשות מילולית.

הכוכבים המסמלים עימות אסרטיבי/אגרסיבי, שבו עלולה מדינת ישראל להיות מעורבת מבחינה פוטנציאלית, אינם מופיעים לפני סוף 2013, אולי במהלך שנת 2014 עד תחילת שנת 2015 (האופציה היא אם, אז בשנים האלה).

גם בהורוסקופ של נתניהו, כוכב מארס, הנמצא כמעט באותו מקום כמו המארס של מדינת ישראל, "מתודלק" במהלך שנת 2014 ותחילת שנת 2015, כלומר גם נתניהו יאותגר מול איומים באותן שנים. אנחנו נמשיך לעקוב וימים יגידו.

מסכימים לא להסכים

אבל בינתיים, אין סימני שאלה, יש פעילות נסתרת מאחורי הקלעים, כמו שהיה לפני כשנה, עם השתלת התולעת במערכת המחשבים באירן, שנועדה לשבש את פעילות הצנטריפוגות שם. בעיקרון, כבר נכתב פה במהלך מרס 2010, שהלוחמה דרך מחשבים תצבור תאוצה, בעיקר בגלל כוכב אורנוס במזל טלה הלוחמני. זו לוחמה שמדינות רבות מאמצות ומשתמשות בה כבר עתה.

במערכת היחסים שלנו עם ארה"ב, יש שילובי כוכבים המעידים שיש חוסר הסכמה, עם עצימת עיניים מוסכמת, כלומר מסכימים לא להסכים. המפה המשותפת של ראש הממשלה נתניהו והנשיא אובמה, מעידה על "הבנה" שיש חילוקי דעות, המקשים להחליט, כלומר - מנהלים משבר ולא פותרים אותו עכשיו.

עד כאן בנושא אירן, אולם הפגיעות שלנו ממשיכה. ייתכן בגלל ההתגרויות מעזה, בעיקר בין מרס-יולי 2012, שיגררו תגובה.

צמיחה במהלך 2012

מבחינה כלכלית, מדינת ישראל תמשיך להפתיע לטובה במספרים, היצירתיות והמיזמים שיתפתחו כאן יעזרו לצמיחה במהלך שנת 2012, בעזרת כירון על ציר 5-11.

הכוכבים מעידים שלמרות המחאה החברתית בפייסבוק או בתקשורת, אלה יהיו יותר איומים המטילים צל, אבל למעשה ההמונים שהיו בכיכרות בקיץ הקודם לא ייצאו שוב. אנחנו נראה יותר קבוצות מאורגנות, המונעות על בסיס רגשי, שייצאו במחאה מול הממשלה או יתמקדו מול גופים כלכליים גדולים.

ועוד משהו, קצת שונה

לקראת החורף יצאו החזאים עם הצהרה המבוססת על מודלים לתחזיות מזג האוויר ו"הבטיחו" חורף דל בגשמים. אלה הנמצאים בקשר איתי, שמעו משהו הפוך - שצפוי חורף גשום מאוד. אני לא חזאית ולא למדתי את התחום, אבל בידי חוברת המכילה תחזיות אקלימיות, מאה שנים קדימה, על-פי סודות האר"י הקדוש, משנת תשמ"ט - 1989, עד התתמ"ט - 2089. ממעקב לאורך כמה שנים למדתי שאפשר להסתמך על התחזית הזו.

להלן מה שנכתב על השנה הנוכחית: "'התשע"ב 2012-2011 (29.9.11-16.9.12) שנה ד' למחזור גדול'. א' בטבת חל ביום שלישי אז החורף יהיה בעל ברד ושלג רב וגשמים טובים, וזרעים ויבולים טובים... הגשם יתחיל מראשית השנה העברית ויהיו מלחמות רבות וחדשות... תקופת טבת החלה ב-ט' בטבת מורה על יוקר מחירים גדול...".

דרך אגב, לגבי השנה הבאה, הוא מבטיח גשם בתחילת השנה, אבל אחרי כן יתמעט עד אמצע מרס, ואחר כך גשמים אדירים. כלומר, שנה ברוכת גשמים אבל שלא יירדו בזמנם. החורף יהיה קר במיוחד.

"בסופו של דבר, אתה אוהב את ארצך לא משום פרט זה או אחר, אלא למרות הכל" [ארתור קסטלר].

תאריך:  02/03/2012   |   עודכן:  02/03/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הערת פתיח ותקציר תוכן הפרקים הקודמים: בני דור ה-X (כיום בני 40 ומעלה), כבר מובילים את התאגידים של ימינו, ומעסיקים מנהלים בני דור ה-Y (כיום בני 30 ומעלה), ואנו בעיצומו של גל כניסת דור ה-Z לשוק העבודה (כיום בני 20). הפערים ההכרתיים שבין הדורות מביאים עימם לראשונה אתגרי השתלבות המאפיינים את בני דור ה-Z. מאפייניו העיקריים של דור ה-Z הם חיים בעולם דיגיטלי, וירטואלי, עולם של היצע וזמינות עצומים של ידע ורישות חברתי, במציאות של קצב שינויים מתגבר עם עוצמה גבוהה. בהיעדר הבנה מעמיקה של מהות השינוי ויכולת תואמת לניהול השינוי, עומדים תאגידים בפני סכנת "היעלמות" בשל חוסר רלוונטיות.
02/03/2012  |  דן אלון  |   כתבות
למרות הרגשות הלאומיים הצרפתיים העזים, לא פגשנו במונטריאול איש שאינו דובר לפחות אנגלית בסיסית על מצבת זיכרון בבית הכנסת ועל מגיני דוד בכנסייה מה עושה קנדה כדי לא להחזיר מע"מ לתיירים השלג הכבד במונטריאול דווקא משכנע מדוע לא כדאי להשקיע במפלסות בגולן וכיצד מציע המדריך לפתור את בעיית ההפסדים של האיצטדיון האולימפי
01/03/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
התושבים הנוסעים על הכביש שבין גוש עציון לקריית ארבע יודעים היטב שמדובר בנסיעה מסוכנת במיוחד, שמתחילה להזכיר את השנים הרעות של האינתיפאדה השנייה.
01/03/2012  |  יוחאי עופר  |   כתבות
המחזה "גליליאו" שעיבד עידו ריקלין מאיר תופעה שחוזרת ונשנית בהיסטוריה של התרבות: ממציאים דגולים נחשבים למורדים בקיים, ובמקרה הטוב - למשוגעים. המצאת הטלסקופ של גליליאו (מעניין כמה ילדים ונוער יודעים על כך כיום?) שאנו עדים לה על הבמה בצורה הכי מציאותית, היא שאימתה את תורתו של קופרניקוס על היות כדור הארץ אחד מכוכבי הלכת שסובבים סביב השמש. והשמש אינה מרכזו הסטאטי של העולם. הדבר היווה סטירה להגמוניה הנוצרית, ולתאוריות שלה על היות הכוכבים קבועים במקומם בתוך כדור זכוכית. הפיגור במחשבה היה והינו נחלת המימסדים הדתיים, שבהאחזותם בהתאבנות המחשבה הם מנסים לשמר את שליטתם במחשבת בני האדם.
01/03/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
האביב בפתח ועימו הפריחה ואיתם מגיעה הרגישות לאף ולאבקנים המתעופפים באוויר - מה שנקרא אלרגיות, קדחת השחת וכו'. התוצאה - קשיי נשימה, שיעול מוגבר, אף דולף ועוד. התגובות האלרגיות יכולות להיות קלות עד קשות. מרביתן כוללות רק את הטרדה הכרוכה בעיניים מגרדות ודומעות ובהתעטשויות.
01/03/2012  |  דויד קאפח  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
דרור אידר
דרור אידר
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם    ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)    לעזרתנו באה פ...
אברהם שרון
אברהם שרון
צריך ואפשר להתיר להורים לכתוב על מצבת בנם שנפל כל מה שהם רוצים    חלקת הקבר היא חלקת אלוהים הקטנה והיחידה שלהם    היא מחוז החפץ והגעגועים מעתה ועד עולם, צריך ואפשר לאפשר להם לכתוב על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il