|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

מזל טלה: הזדמנות להתבונן מחדש על החיים

כוכב השפע נמצא הפעם בבית הכספים שלכם כך שזו התקופה הטובה עבורכם לעסוק בענייני כספים. תהיה לכם הזדמנות להגדיל את ההכנסות שלכם. מצד שני יש לכם צורך לעשות חשבון נפש ולשתף את האחרים כאשר אתם חושבים שאתם יותר משקיעים ממה שאתם מקבלים
19/03/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל טלה. יום הולדת שמח

תאריך המזל: בין ה-21.3 ועד ל-21.4
סמל המזל: טלה
אלמנט: אש, יוזם
איבר בריאותי רגיש: ראש

תכונות חיוביות של המזל: אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ, אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, , יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.

תכונות שליליות של המזל: פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות, אוהבים נוחיות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר, קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מייד!

הסתגלות למסגרת: בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שבמידה והם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אוירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו...
תחביבים: כל תחום עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינאמיקה ותנועה.

נאמנות: עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"....והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד.

תחזית שנתית לילידי המזל

שפע - כוכב השפע נמצא הפעם בבית הכספים שלכם כך שזו התקופה הטובה עבורכם לעסוק בענייני כספים. תהייה לכם הזדמנות להגדיל את ההכנסות שלכם כתוצאה מהתנהלות נכונה בענייני כספים. במחצית השנה האחרונה היו לכם הוצאות רבות בגלל מצבים שלא תכננתם. רק במחצית שנת 2012, יחזור השפע כמצופה ותמשיכו ליהנות ממנו עד לחודש יוני בו יעבור המזל לבית הסביבה הקרובה שלכם.

קושי - הכוכב סטורן נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם להתבוננות מחודשת על החיים. יש לכם צורך לעשות חשבון נפש ולשתף את האחרים כאשר אתם חושבים שאתם יותר משקיעים ממה שאתם מקבלים. עד לחודש יוני, ייתכן שתגלו כי גם הקרובים לכם חושבים שהם לא מקבלים מכם מספיק תשומת הלב, ואתם עלולים להגיע לויכוחים בנושאים אלה. תצטרכו ללמוד להקשיב להם ואז לבדוק היכן אתם עומדים ביחס אליהם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מתחיל עם היום הראשון שבו נכנס מזל טלה למסלול הכוכבים. זהו גם המזל המקושר עם תכונות טהורות של ילדות שמומלץ לכם לשמר אותם.

טלה השבוע נכנס מזל טלה למסלול בצמוד לכוכב אוראנוס שמביא איתו שפע של התחלות חדשות ועצמאות. הגיע הזמן שלכם להשתחרר מעיכובי העבר ולבנות את עצמכם ואת העתיד שלכם בהתאם לתפיסה החדשה שלכם. למעשה, אם בתקופה הקרובה לא תגיעו להבשלה של עשייה הרי שדברים יתעכבו עבורכם ואתם תאלצו להמתין לסיבוב כוכבי חדש שיאפשר לכם את הפריצה לה אתם מייחלים מזה זמן רב.

שור - הכוכב וונוס מבקר במזל שלכם וגורם לכם לימים שבהם אתם מחפשים יותר את קרבת האנשים שאתם יודעים שיש ביכולתם לגרום לכם לריגושים נפשיים שמזמן אתם מייחלים להם. ייתכן שתצטרכו לשמור את דעותיכם לעצמכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם יכולים לחשוף את רגשותיכם כלפי האנשים מולכם מבלי לפגוע בעצמכם. תהיה לכם השבוע יכולת לקבל את המסרים המתאימים מעצמכם כך שתוכלו להשתמש בהם לטובתכם.

תאומים - היחסים הבין אישיים שלכם יעמדו השבוע למבחן נוסף בגלל נסיבות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם צריכים למצוא את עצמכם מתפשרים בהתאם לצרכים של האנשים הקרובים אליכם. עובדה זו תגרום לכם לעצבנות רגשית אך במידה ותוכלו להסתדר עם עצמכם ולא להעמיד את עצמכם בראש הרשימה אלא לראות גם את טובת הזולת – הרי שתוכלו להגיע להצלחה ולחיזוק מעמדכם האישי והחברתי.

סרטן - נראה שמומלץ לכם לשנות את תפיסת עולמכם כיוון שלאחרונה אתם שקועים בתוך עצמכם ופחות מודעים לצרכי האנשים הקרובים לכם. ייתכן שאתם באמת מרגישים צורך להתכנס בתוך עצמכם על-מנת לצבור אנרגיות לבאות – אך למעשה , צורת חיים כזו מרחיקה אתכם מאנשים שאתם יודעים שבעברכם היה להם מאוד איכפת מכם. אתם יוצרים אווירת ריחוק ואחר כך תישאו בתוצאות.

אריה - הכוכב וונוס יימצא אצלכם השבוע בבית הקריירה כך שנראה שאסטטיקה ויחסים בין אישיים יהיו הדברים שאיתם תצטרכו להתעמת. נראה שמערכות יחסים תופסות אצלכם מקום נכבד מאוד בחייכם, וזאת מכיוון שאינכם שלמים עם הבחירות שעשיתם בעברכם. אתם נאלצים לשלם את המחיר על הנוחות ועל הפחדים שניהלו אתכם. ייתכן מאוד שאם לא תפעלו במהרה – תאבדו אנשים יקרים לכם.

בתולה - הכוכב מארס עדיין נמצא בנסיגה במזל שלכם ונותן לכם אפשרויות התבוננות ועשייה כפי שמזמן לא היו לכם. ואולם, ייתכן שבפרק זמן זה בגלל הצורך שלכם לעשות שינויים בחייכם אתם פועלים במשנה מרץ ולעיתים מבזבזים אנרגיה שלא לצורך. מומלץ לכם לקחת חופשה בצורה מכוונת, על-מנת שתוכלו לאזן את עצמכם ולא לצאת מפרופורציות. טיול קצר יעזור לכם במימוש תוכניותיכם.

מאזניים - בחודשים האחרונים נמצא הכוכב מארס המשפיע על העשייה והיצירה בבית המקושר אצלכם עם תת ההכרה. נראה שאתם תוהים כיצד אתם יכולים להתגבר על נושאים רבים בחייכם באופן שלא יעכב אתכם ואתם תוכלו לממש את תוכניותיכם העתידיות. ואולם, החיים מראים לכם שהם חזקים יותר מהכול ואתם לא יכולים להמשיך בעיסוקיכם הרגילים עד אשר לא תשחררו את העבר מחייכם.

עקרב - בתקופה האחרונה אתם עוברים שינויים רבים וזאת בגלל הצורך שלכם לשנות את חייכם ולהתקדם קדימה. ייתכן שאתם מרגישים תקועים במידה מסוימת במקום העבודה הנוכחי שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך בדרככם ולפעול כדי להתקדם אל היעד הבא. אל תהססו לעזוב את מקומכם הנוכחי - במידה ותמצאו משהו חדש שיהיה לכם טוב באותה המידה. הגיע הזמן שלכם להצליח !

קשת - אתם עובדים קשה מאוד לאחרונה אך עדיין אינכם מרגישים שאתם מתוגמלים ואירוע רודף אירוע בחייכם. אתם חייבים לקחת אחריות על נסיבות חייכם ולא לסמוך על כך שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומכם. את ההצלחה אליה אתם שואפים להגיע תוכלו לממש כאשר יצא הכוכב מארס מנסיגה בבית הקריירה שלכם בחודש הבא. זה גם יהיה הזמן שבו תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם עומדים וכיצד לפעול.

>גדי - הכוכב פלוטו שמביא איתו שינויים ומהפכים נמצא כבר במזל שלכם לפחות שנתיים ואתם יודעים שחייכם לא יהיו כתמול שלשום – עכשיו מבחינתכם השאלה היא איזה מהלכים תצטרכו לעשות כדי להצליח בתוכניותיכם. מאחר שאתם מזל שקשה לכם להסתגל לשינויים הרי שיגיע הכוכב אוראנוס שמביא איתו את הכוח לשבור מסגרות כך שתוכלו להתקדם במהלך חייכם למקום הראוי לכם.

דלי - מבחינה כספית אתם עומדים בפני מטלות שונות שבהם תהיו חייבים להחליט כיצד אתם רוצים לנווט את חייכם מבחינה כלכלית על-מנת שתוכלו להצליח. ייתכנו שינויים בצורה וסגנון המגורים שלכם וזאת בגלל ההבנה שאתם חייבים לעשות שינוי כלשהו על-מנת להצליח במקסימום היכולת שלכם. מזלכם שאתם אוהבים שינויים, כך שלא נראה שיהיו לכם קשיים לעמוד בשינויים שהחיים מכתיבים לכם.

דגים - אתם עדיין תחת השפעת יום ההולדת ורק בעוד כחודש תדעו שעברתם את התקופה של מעבר משנה לשנה ומעונה לעונה. זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה הדברים מתרחשים בחייכם האחד אחרי השני. מבחינה כלכלית חשוב שתבדקו את עצמכם על-מנת שתדעו שאתם עושים את המקסימום. נראה שהיו לכם הוצאות לא מתוכננות שבגללן הייתם יכולים להיכנס לקשיים כלכליים – בעוד כחודש תרגישו הקלה.

תאריך:  19/03/2012   |   עודכן:  19/03/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טלה: הזדמנות להתבונן מחדש על החיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
את חטאי אני מזכיר היום: במירוץ האובססיבי שלי אחר גורמה משובח, העליתי בסוף השבוע בחכתי דג ממש שמן, רק שמן הסתם מעט מאוחר מדי. אחרי ככלות הכל, שמה של מסעדת "קפה נואר" התל אביבית (רחוב אחד העם 43) הולך לפניה כבר שנים, ובעוונותי הרבים נחשפתי אליה רק עכשיו.
19/03/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
באוקטובר 2010 החליטה הממשלה (מס' החלטה: 2324, מיום 17.10.10) להקים חברה ממשלתית חדשה: חברת שוק סיטונאי לישראל-גוש דן בע"מ, שתפקידה הוא להבטיח הקמתו, ניהולו והפעלתו של השוק הסיטונאי החדש שמתוכנן לקום ליד צומת מסובים. החברה היא בבעלות מלאה של המדינה, והשרה האחראית עליה היא שרת החקלאות ופיתוח הכפר אורית נוקד. לראש החברה מונה, עוד בפברואר 2011, ד"ר רענן כהן, שהיה שר וחבר כנסת ממפלגת העבודה. כהן נכנס במרס לתפקידו, וכצעד ראשון סייר בשווקי העולם כדי ללמוד על אופן תפעול השווקים בעולם.
19/03/2012  |  אלי אלון  |   כתבות
סוכר, כולסטרול, אבץ, תרכובות זרחן - כל החומרים החיוניים האלה נשמרים בתאי הגוף בדיוק בכמות הנכונה. אפשר לשער, כי די בסוג אחד של משאבה מולקולרית אחת על פני השטח של התא כדי להבטיח שרמת החומרים תישאר קבועה: כאשר הריכוז של חומר מסוים בתא - כמו סוכר - יורד, המשאבות יעבדו באופן אינטנסיבי יותר, ויחזירו את הסוכר לרמה הרצויה.
19/03/2012  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
דיאה לוהר, ילידת בוואריה 1964, היא מחזאית שזכתה ביוקרה בינלאומית הודות לסגנונה המיוחד. כל שנה החל מ-1992 מוצג מחזה או שניים שלה. על כמה מהם כבר זכתה בציון לשבח ופרסים כמו של "הרויאל קורט" בלונדון, או פרס פאוסט עבור המחזה "האש האחרונה"ב-2008. בישראל ראינו בשנה שעברה את המחזה "אדם גייסט" שלה בתיאטרון "תמונע”. הייתה זו פגישה ראשונה עם סגנונה האופייני - כתיבה פוליטית חברתית, תוך העברת ביקורת על תופעות חברתיות, התמקדות בתיאור טיפוסים לוזרים, שכאילו מתגנבים לתוך החיים.
19/03/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
ציניות היא תכונה לא אופנתית. בימים בהם יו"ר הכנסת לשעבר מפרסם ממרח שוקולד, וראש הממשלה משכנע אותנו שהיטלר עדיין בחיים, צו השעה הוא לא לשפוט, לבקר, או לפקפק, אלא דווקא לקבל, להכיל ולפרגן. גם בבית האח הגדול הציניות לא באופנה: אביבית בר זוהר לא אוהבת אנשים כאלה, וזו מבחינתה סיבה מספיק טובה לרצות שסופי קרבצקי - לא האדם הראשון שהייתם חושבים עליו כציניקן - תודח. אבל כמו שהשעיית הציניות מצידנו מועילה לאנשים הציניים שמפרסמים שוקולד ומחרחרים מלחמות, היא גם עושה טוב לכמה אנשים כאלה בנווה אילן.
19/03/2012  |  אורי ערן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il