|   15:07:40
  מיכאל מירו  
עיתונאי אזרחי וחוקר בתחומי חברה וסביבה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
הרס מוחלט [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

להגיע להסכמות אזרחיות

ישראל נכנסה לעזה בלי תוכנית מסודרת. הרצועה הפכה לאיי חורבות, אזרחים עזתים נהרגו ובאמת לא משנה אם מדובר בשלושים אלף או בפחות
24/03/2024  |   מיכאל מירו   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

נתחיל בעובדה שאין עליה מחלוקת - החמאס שם לו למטרה ברורה לכבוש את ארץ ישראל מים התיכון ועד הנהר ולהקים מדינה איסלאמית. אנשי החמאס אנסו, רצחו וחטפו את כל מי שאפשר והיה זמין בדרכם בתוך שטחי ישראל הריבונית. כך בשבעה באוקטובר 2023 קיוו שולחיהם שיחל המסע בתקווה שהפלשתינים ביהודה ושומרון יתקוממו וכך גם ערביי ישראל וכמובן בצפון החיזבאללה. קיוו אבל בפועל זה לא קרה. מה שכן קרה הוא שמדינת ישראל שחררה את כל המעצורים האפשריים ויצאה למבצע התקפי מרובה אוגדות, טנקים ומטוסים.

מנהיגי המדינה ומצביעי הצבא הודיעו שהם ימוטטו את החמאס ולשם כך לא בחלו באמצעים כדי להגיע אל המנהרות והרוג כמה שיותר מחבלים. כדי להגן עד כמה שאפשר על הלוחמים, בניינים רבים מאוד נהרסו ומאות אלפי עזתים נדדו דרומה לכיוון רפיח. החמאס מתחפר במנהרות האינסופיות וצה"ל נקלע לסוג של מלחמה כרונית, כשהחמאס הוחלש אבל לא חוסל, כלל וכלל מה עוד שבידיו חטופות וחטופים ולישראל אין מידע על מצבם.

כמו שנאמר בפתח דבר ישראל מתמודדת עם אכזריות אנושית בלי גבולות. אם אין די בכך, בכל פעם שמגיע מזון אם במשאיות ואם בהצנחה מהאוויר, אנשי החמאס משתלטים על חבילות הסיוע ובפועל גורמים להרעבת האוכלוסייה. הרעבה שמשרתת את מסע ההכפשה של ישראל והצגתה כמדינה שמרעיבה ומחסלת אזרחים חסרי ישע.

ישראל הותקפה על-ידי חמאס ובמהירות הבזק הפכה ממדינה מותקפת למדינה תוקפת שאינה חסה על חסרי ישע. זו התמונה המתקבלת מהתמונות המשוגרות לכל העולם. ערים חרבות ונשים וילדים שמתים ברעב. ישראל מאשימה את החמאס, בא בשעה שהיא טוענת שהוא לקראת תבוסה. דבר והיפוכו שלצערנו משרת את הסיפור שמופץ בעולם על-ידי מאות אלפי ואולי יותר מוסלמים שיוצאים לרחובות, פעילים ברשתות החברתיות ועוד.

ובעצם מה חדש בכל מה שנכתב עד כה? כלום. ישראל נכנסה לעזה בלי תוכנית מסודרת. הרצועה הפכה לאיי חורבות, אזרחים עזתים נהרגו ובאמת לא משנה אם מדובר בשלושים אלף או בפחות. על התמונות הללו ישראל חתומה; בן אם נאמר זאת בקול רם או לא. ישראל עדיין נהנית מהחסות האמריקנית ואפילו של מדינות ערביות ש"זרמו" עם קונספט התגובה הלא מוגבלת של ישראל. אפשר והמדינות הערביות רואות בכך הזדמנות לסיים את הסכסוך בהקמת ישות פלשתינית חדשה שתקח מתישהוא אחריות על יהודה שומרון ועזה.

כעת יש תוכניות ליום שאחרי למדינות ערב ולארצות הברית. אבל לישראל אין תוכניות ברורות אפילו לשחרור החטופות והחטופים. משלחות יוצאות וחוזרות פעם אחר פעם עם מסרים סותרים. כן, זה משא-ומתן עקיף עם רוצחים ואנסים, אבל למדינת ישראל יש אחריות להחזיר את החטופות והחטופים הביתה בריאים ושלמים. החמאס חטף אותם ולמדינה אסור להפקיר אותם פעם נוספת.

חלוקת המזון בעזה היא באחריות ישראל, כמי שכבשה שטחים ומחזיקה בהם לפי שעה. לפיכך על ישראל למצוא את הדרך שאנשי חמאס לא יגיעו למקומות האספקה. ישראל חייבת לנהל את העניין בצורה אקטיבית. התמונות של התנפלות אנשי החמאס על חבילות הסיוע פוגעות בתדמית ומעידות שבעצם ישראל לא השתלטה על השטח כפי שנמסר מדי בוקר וערב.

נוסיף על המצב המורכב את הסכסוך המתוקשר שמוביל ראש הממשלה עם ארצות הברית, את ההכרזות חסרות האחריות כלפי נשיא ארצות הברית שטרח והגיע לישראל כדי להביע הזדהות ולתת סיוע.

אזרחי ישראל באשר הם חייבים לפקוח עיניים ולהבין שממשלת ישראל לא רק שלא לקחה אחריות, היא בזה לרגשות של משפחות החטופים, היא בזה לכל האזרחים והאזרחיות שחשים שהאדמה בוערת ולמעשה אין מדינה שתגן עליהם. אין כאן עניין של שמאל וימין כפי שיש נטייה לחשוב. יש כאן קואליציה של 64 ח"כים שנבחרו כחוק, שתומכת בלי היסוס במלחמה כרונית שלא רק שלא מקדמת את ביטחון ישראל אלא פוגעת בו ובתדמית של המדינה, כמדינה שרוצה לחתור לשלום. התחושה שהקואליציה הנוכחית נותנת היא, שנמשיך ונמשיך להלחם ולאיש לא ממש אכפת מה המחיר.

ושוב נזכיר, ישראל צריכה להתמודד עם בעיה קשה מאוד, נגדיר אותה כשאלה ברורה. האם אנחנו רוצים מדינה אחת מהים לירדן או שתי מדינות? התשובה האוטומטית שלא ניתן להגיע להסדר נוסתה במשך 75 שנה ולא עבדה. היום יש שלום עם מצרים, עם ירדן, יש את הסכמי אברהם. בואו כולנו מהימין, מהמרכז ומהשמאל ונחשוב איזו מדינה אנחנו רוצים? מה אנחנו מציעים לדורות הבאים. הלעולם נחיה על החרב? במקום לחפש אשמים בואו נציע פתרונות, בואו נגיע להסכמות אזרחיות, הפוליטיקאים ילכו אחרינו אם נעמוד על שלנו.

תאריך:  24/03/2024   |   עודכן:  24/03/2024
מיכאל מירו
+רבת עמון: נבלם ניסיון לפרוץ לשגרירות ישראל
23:38 24/03/24  |  עידן יוסף
פורעים ירדנים ניסו לפרוץ לשגרירות הישראלית ברבת עמון. כוחות הביטחון של ירדן הצליחו לפזר את המפגינים.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+גרמניה: סגירת מעברים לעזה לא יכולה להימשך יום נוסף
23:30 24/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת החוץ הגרמנית מבקרת הישראל ואומרת כי "בגהינם של עזה, יותר ממיליון ילדים, נשים וגברים נמצאים בסכנת רעב"  ▪  שר החוץ כ"ץ: "החלשת ישראל מול החמאס"
ברבוק בביקור קודם בישראל [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
+דיווח: 26 הרוגים בתקיפות צה"ל ברפיח
23:14 24/03/24  |  עידן יוסף
פעולה ברפיח? הפלשתינים מדווחים על 26 הרוגים בתקיפות של חיל האוויר על חמישה בתים ברפיח.
+צה״ל תקף עמדת תצפית ומבנה צבאי של חיזבאללה בדרום לבנון
21:34 24/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו הערב מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בליידא שבדרום לבנון. במרחב מיס אל ג׳בל, מטוסי קרב תקפו עמדת תצפית של הארגון.

מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתא א-שעב ותשתית צבאית נוספת של הארגון במרחב אל-עדייסא, זאת לאחר שלוחמים מגדוד 869 זיהו מחבלים פועלים בה.

במהלך היום זוהו שלושה שיגורי נ"ט למרחב שתולה ורכס רמים, כוחות צה"ל תקפו את מקור הירי לצד מספר מרחבים נוספים בלבנון שהותקפו להסרת איום.

חיזבאללה הודיע בשעות האחרונות על שני הרוגים בשורותיו וכך עלה ל-246 מספר ההרוגים בקרב פעילי הארגון מתחילת הלחימה.
+מקרון לנתניהו: העברת אוכלוסייה מרפיח - פשע מלחמה
21:03 24/03/24  |  עידן יוסף
בצרפת מדווחים: הנשיא מקרון שוחח בטלפון עם ראש הממשלה נתניהו והזהיר כי העברת אוכלוסייה בכפייה מרפיח תהיה "פשע מלחמה".
+צה"ל ושב"כ פועלים בבית החולים "אל אמל" בח'אן יונס
20:40 24/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפעולה החלה בעקבות מידע מודיעיני מדויק על מחבלים שמשתמשים בתשתיות אזרחיות למטרות טרור  ▪  אש נפתחה על כוחותינו מבניין בעל ארבע קומות במרחב בית החולים שיפא  ▪  נתניהו: "אי אפשר לנצח את הרוע המוחלט כשמשאירים אותו על-כנו ברפיח"
פעילות הכוחות במבנה הסמוך לבי"ח שיפא [צילום: דובר צה''ל]
+רוסיה לא עוצרת: מתקפת טילים וכטב"מים אירניים על קייב ולבוב
15:52 24/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שוגרו 57 טילים וכטב"מים לבירה קייב ולעיר לבוב  ▪  טיל אחד חדר לפולין, שהקפיצה מטוסים  ▪  בלילה שבין חמישי לשישי הרוסים שיגרו כמעט 90 טילים מסוגים שוניםו וגרמו לנזק כבד לתשתיות החשמל במדינה
: שריפה במתקן לייצור חשמל באוקראינה [צילום: AP]
+דיווח ערבי: 2 הרוגים בתקיפת כטב"ם ישראלי בבקעת הלבנון
13:52 24/03/24  |  מירב ארד
דיווח בכלי תקשורת ערביים: שני בני אדם נהרגו בתקיפת כטב"ם ישראלי על רכב באזור הבקאע שבעומק לבנון.
+חמישה מבוקשים נעצרו ברחבי חטיבת עציון
13:43 24/03/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה חמישה מבוקשים ברחבי חטיבת עציון. הכוחות עצרו במהלך הלילה חמישה מבוקשים ברחבי חטיבת עציון. במרחב העיר בית לחם, הכוחות החרימו אמצעי לחימה. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שאותרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו
+כושלים
13:41 24/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה ישראלית?
קיש-קיש [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
+הנרי קיסינג'ר: "מסוכן להיות אויב של ארה"ב וקטלני להיות ידידי שלה"כדי שנהיה מכורים
13:02 24/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק שני של דיון עומק שבועי של מומחים צבאיים, בהנחייתי, על המצב האסטרטגי בישראל, באזור ובעולם היום. הדיון בחלק זה התמקד במעורבות האמריקנית במלחמה בעזה. יוסי בלום הלוי ציטט את הנרי קיסינג'ר שאמר: "מסוכן להיות אויב של ארה"ב וקטלני להיות שלה"
הנרי קיסינג'ר [צילום: איוון ווצ'י/AP]
+מנהיגות במלחמה
12:56 24/03/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
פינוי רפיח נאסר [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+מגרש הגרוטאות של עזה
12:43 24/03/24  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה  ▪ האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
+מבצע בשכונת אל-עמל שח'אן יונס להמשך פירוק תשתיות הטרור
12:33 24/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

+מה לנו כי נלין על נשיאות האוניברסיטאות בארה"ב
12:20 24/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מופעי השנאה והקריאות להשמדת מדינת ישראל גברו מאוד לאחר טבח שבת שמחת תורה  ▪  הקורבן הואשם בכל רעות העולם ונשיאות שלוש האוניברסיטאות סברו כי מתקפות השנאה נגד היהודים בקמפוסים חוסות תחת הגנת חופש הביטוי
פרו-פלשתינים [צילום: צ'יאנג יינג יינג/AP]
+בולטון: שני המועמדים לנשיאות אינם כשירים
12:17 24/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ג'ון בולטון, לשעבר היועץ לביטחון לאומי בממשל טראמפ, מותח - במאמר באקונומיסט - ביקורת חריפה ביותר הן על טראמפ והן על ביידן בתחום מדיניות החוץ וקובע: לא משנה מי ייבחר; אויביה של ארה"ב ישמחו
בולטון. לא מזהים סיכונים וסיכויים [צילום: מארק המפרי, AP]
+במה עוסקים ראש המוסד וראש השב"כ
11:57 24/03/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
קטונתי מלהבין לעומק את השיקולים העומדים בפני מקבלי ההחלטות, אך נוכחנו כבר לפחות פעמיים, ב-6 באוקטובר וב-7 באוקטובר שהם טעו מהיסוד בהערכת המצב שלהם  ▪  בהקשר הזה אני מבקש לשאול: האם ראש השב"כ וראש המוסד עוסקים בנושא החשוב ביותר במסגרת תפקידם
בר וברנע. עסוקים [צילום: יונתן שאול/פלאש 90]
+עם שלם עוטה מסכה
10:45 24/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
עין בוכה עין צוחקת [צילום: יונתן שאול/פלאש 90]
+"איני עומד מאחורי ההצעה המתגבשת ולא אתמוך בה״
10:21 24/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
טרם המראתו לוושינגטון, שר הביטחון מבהיר את עמדתו בנוגע לחוק, שיובא בשלישי לאישור הממשלה: "לא אהיה שותף להצעה שאינה מוסכמת על כל חלקי הקואליציה"

גלנט נגד נתניהו. לא יתמוך [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד על טיוטת חוק הפטור מגיוס: התחמקות מאחריות, אפליה בין דם לדם
10:04 24/03/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לפרסום על טיוטת חוק הפטור מגיוס שתובא לאישור הממשלה: "חוק ההשתמטות שיובא השבוע הוא פרצופה של הממשלה האיומה בתולדות המדינה: שקר, התחמקות מאחריות, אפליה בין דם לדם. אין בושה. אחרי חצי שנה של מלחמה כואבת, חסרים בצה״ל חיילים, והממשלה מקמבנת פטור מגיוס לעשרות אלפי צעירים. זו חרפה וכל מי שממשיך לשבת בממשלה הזו - שותף לחרפה הזו."
+נעצרו בשיפא 480 מחבלים המשויכים לחמאס ולג׳יהאד האיסלאמי
09:45 24/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צוות קרב של הנח"ל פשטו על מעבדה לייצור רחפנים של ארגוני הטרור  ▪  בצפון ומרכז הרצועה ביממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו כ-65 מטרות כסיוע לכוחות המתמרנים
[צילום: דובר צה"ל]
+הממשלה החליטה שכבר הפסדנו
09:29 24/03/24  |  ד"ר יעקב סוקול   |   לרשימה המלאה
הצורה שבה זוכרים אירוע נקבעת על-פי התמונה העיקרית שלו שצרובה במוחנו  ▪  לכן, החלטת הממשלה על קביעת יום הזיכרון למלחמת חרבות ברזל ביום שבו פרצה מתקפת הטרור מחליטה שבעצם כבר הפסדנו
אסור שצהלות הפלשתינים ייצרבו בתודעה [צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90]
+טיוטת חוק הגיוס: ללא יעדי גיוס וללא סנקציות פליליות
08:55 24/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
טיוטת חוק הגיוס צפויה לעלות להצבעה בממשלה ולקבל אישור גם ללא הסכמות ציבוריות רחבות  ▪  גיל הפטור יעלה ל-35  ▪  באופוזיציה מותחים ביקורת חריפה: "יריקה בפרצוף הלוחמים והלוחמות, ישראבלוף שלא יגייס אף חרדי"
החוק לא צפוי להביא לשינוי בדפוסי הגיוס [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+העולם האורווליאני של ביבי
08:17 24/03/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומה - על המדינה כולה
נתניהו. נושא הכתר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הותר לפרסום: סמ"ר ליאור רביב נהרג בצפון הרצועה
07:44 24/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
טרם נמסר מועד הלווית סמ"ר רביב שנהרג בקרב בצפון הרצועה  ▪  חיזבאללה ירה הלילה 60 רקטות לעבר בסיסי צה"ל ברמת הגולן בתגובה לתקיפה אווירית שבוצעה באזור בעלבכ
סמ"ר רביב ז"ל. טרם נמסר מועד ההלוויה [צילום: דובר צה"ל]
+אוניברסיטת קולומביה לא רוצה להגדיר "אנטישמיות"
07:26 24/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כוח המשימה של האוניברסיטה היוקרתית למאבק באנטישמיות חושש מהגדרה רחבה מדי או צרה מדי - אך קשה יהיה להיאבק בתופעה אם לא מגדירים אותה, מעיר ניו-יורק טיימס
אוניברסיטת קולומביה. "כנופיות צועדות"
+הזדמנות לתקן
07:11 24/03/24  |  יואב קיש   |   לרשימה המלאה
אין אפילו אחד מכל המרואיינים בכתבה שהיה איתי בקשר ב-20 השנים האחרונות, וכולם מרואיינים מטעם. כולל "הטייס" שהוא פעיל במחאה שאף הודיע שהוא מסרב לשרת ומעולם לא היה חבר שלי ולא היה איתי בטייסת
[צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להגיע להסכמות אזרחיות
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חיים נחמן
24/03/24 10:55
2
מנשה בן יוסף
26/03/24 11:26
3
אמונחטאפ III
26/03/24 20:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
כוחות צה״ל ושב״כ ממשיכים בלחימה ממוקדת במרחב בית החולים שיפאא׳. צוות הקרב של חטיבה 401 וכוחות שייטת 13 בפיקוד אוגדה 162 נלחמים במרחב תוך הימנעות מפגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.
24/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
"ממשלת ישראל אישרה פה אחד החלטה המצהירה כי מדינת ישראל הפסידה במלחמת חרבות ברזל שהחלה בשבעה באוקטובר שנת 2023". מופתעים? היתכן שבעת שהמלחמה בעיצומה הממשלה מחליטה כי בעצם כבר הפסדנו? ובכן, זהו תוכן ההחלטה שאישרה הממשלה וקובעת את כ"ד בתשרי כ"יום הזיכרון הלאומי לציון האסון שפקד את מדינת ישראל ב-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל".
טיוטת חוק הגיוס שהוצגה בפגישה סגורה שבה השתתפו שר הביטחון יואב גלנט, והשרים בני גנץ ואריה דרעי, אינה כוללת יעדי גיוס או סנקציות פליליות. עוד היא כוללת העלאה של הגיל המאפשר לקבל פטור משירות מ-26 ל-35, וכוללת הקמת גדוד ומסלול שירות ייעודי לחרדים, במקביל להרחבת מספר המשרתים בגופי הצלה שאינם צה"ל ובמשרדי ממשלה.
24/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות

24/03/2024  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
הבוקר (יום א', 24.3.24) הותר לפרסום כי סמל ראשון ליאור רביב, חייל בגדוד 932 בחטיבת הנח"ל, נהרג בקרב בצפון רצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו.
24/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il