|   15:07:40
אביב ירון פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית

להגיד לא ל-Yes

כישלון הטיפול של חברות ישראליות במשברים מול ציבור בלקוחות ממשיך גם במקרה של יס, לעיתים נראה כי קברניטי החברות העסוקים בעשיית כסך שוכחים שמקור הכסף בסופו של דבר זהו האזרח הקטן
13/10/2007  |     |   מאמרים   |   תגובות

סופו של הסיוט שעובר על קברניטי Yes בחודש האחרון אינו נראה באופק, תהיינה הסיבות להפרעות בשידורים אשר תהיינה, הטיפול בפרשה מצד יס כישלון אדיר.

בעבר, גם חברות אחרות כמו תנובה במשבר הסיליקון בחלב וחברת רמדיה לא ידעו לטפל במשבר כפי שצריך והגיבו בגמגום ובהצהרות מרגיזות שהביאו להן נזק רב, בחברת יס עושה הרושם לא הבינו מיד את הצרה המתרחשת ובאה והגיבו לאט מדי, מגומגם מדי, ולא נגעו בנקודות הנכונות.

מיד עם תחילת התקלות חייבת היתה חברת יס לצאת בהודעה לציבור הלקוחות כי עקב תקלה ברמה ארצית יש אפשרות כי באזורים שונים תהיינה תקלות כאלו ואחרות, מדי יום היו חייבים בחברת יס לצאת לציבור ולדווח על ההתקדמות באיתור התקלה ותיקונה.

גם אם נניח שההפרעות נובעות מחסימה עוינת של "אויב" או אפילו פעילות שיבוש כלשהי של צה"ל שיתוף פעולה עם שלטונות הצבא מתחילת הפרשה היה נותן ליס אפשרות להבין את הבעיה במהירות האפשרית.

פתיחת כמה ערוצי DVD זניחים שכמה סרטים רמה ז' משודרים בלופ אינה בדיוק פיצוי ללקוחות החברה, פתיחת כל הערוצים כולל ערוצי הספורט בשלב הראשון היתה עושה את העבודה טוב יותר.

הפיצוי הטוב ביותר שעובד על האזרח הישראלי הוא פיצוי כספי, כאשר העניינים מגיעים לכיסו של האזרח שם טמון המפתח לכל. אם חברת יס היתה יוצאת בהצהרה כי לקוחות יס יפוצו כספית תוך תכנון קפדני ופריסת הפיצוי לאורך מס' חודשים על-מנת שלא לפגוע אנושות בחברה המהלך הזה היה מקבל גיבוי מהציבור.

התקלה הגדולה והחמורה ביותר היא חוסר הארגון בהתמודדות עם הלקוחות הזועמים, מערכת טלפונים שקורסת בזמן אמת וחוסר האפשרות של הלקוחות והחברה לתקשר היא שורש הבעיה, כל חברה חייבת להכין את עצמה ליום פקודה ולהבין שהטיפול במשבר תוך דיווח אמת' התארגנות מהירה מול הלקוחות ופיצוי הולם הם התשובה הנכונה, כל ניסיון הטלת אשמה בגופים אחרים תוך הפרחת תגובות שונות ומשונות ולא עקביות שאינן מסתמכות על האמת יביא נזק מצטבר ויתכן נזק בלתי הפיך.

ומהצד השני, המתחרה חברת הוט זיהתה את הזדמנות הפז ויצאה במסע פרסום רחב לקליטת הלקוחות המיואשים של יס, דווקא בחברה בעלת התדמית היותר מיושנת ושמרנית התעשתו מיד ועושים את הפעולות הנכונות בזמן הנכון על-מנת לנצל עד תום את ההזדמנות שנפלה בחלקם, מנגד גם כאן נכשלה חברת יס שהעזה לדרוש קנסות עזיבה בטרם עת מאותם לקוחות שהחליטו לעזוב והגדילה את הנזק התדמיתי שלה ובגדול.

תאריך:  13/10/2007   |   עודכן:  13/10/2007
אביב ירון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להגיד לא ל-Yes
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קשקוש בלבוש
13/10/07 21:41
2
אברשה
14/10/07 09:59
3
שירה
14/10/07 12:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סעיף 74(א) לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], תשמ"ב-1982 (להלן: "החוק") קובע את זכות העיון בחומר חקירה ולפיו: "הוגש כתב אישום בפשע או בעוון, רשאים הנאשם וסניגורו, וכן אדם שהסניגור הסמיכו לכך, או, בהסכמת התובע, אדם שהנאשם הסמיכו לכך, לעיין בכל זמן סביר בחומר החקירה וכן ברשימת כל החומר שנאסף או שנרשם בידי הרשות החוקרת, והנוגע לאישום, שבידי התובע ולהעתיקו."
מחשבותיי אינן חיבור אקדמי, הן מחשבותיי שלי שבאות אלי מתוך כאב עצום והתבוננות מעמיקה, יסודית ומקיפה בכל מערכת החינוך בארץ, שפניה כה השתנו עד לבלי הכר.
13/10/2007  |  יהודית מליק-שירן  |   מאמרים
הגוף המרכזי אשר לו הסמכות השיורית והאחריות בכל הנוגע לניהול חקירות, הוא המשטרה. זאת מכוח סעיף 3 לפקודת המשטרה [נוסח חדש], תשל"א- 1971. החקירה היא שלב שמטרתו בירור העובדות ואיסוף ראיות.
בימינו קשה לדמיין את מסירות הנפש שבה היו נוהגים אבותינו בעניין שבת הארץ. העוני המחפיר בימי בית שני לא משתווה בשום קנה מידה לעוני המוכר לנו בזמננו.
13/10/2007  |  ראובן ימרום  |   מאמרים
אני יושב שעות ושואל את עצמי מדוע לא קמה לה עד כה "מפלגת הפריפריה"? האם אנו "הפריירים" הגרים בפריפריה לא מסוגלים להניע מהלך ארצי שיסחף אחריו המונים אל תוך כותלי הכנסת, אל האליטות כביכול? מדוע שלא יהיה נציג מנתיבות, דימונה או מעלות שבאמת ידאג לנו המופלים לרעה, ואני לא מתכוון לאחד כזה שיבחר ויתחבר לכנופיית השלטון וישכח את בוחריו לאחר שעה של סיור היכרות במשכן הכנסת ולאחר שדאג לסידור למקורביו.
13/10/2007  |  יגאל בוזגלו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
קול ישראל היה בשעתו מוסד מכונן לתפארת, המסד והטפחות של השידור הארץ ישראלי בשפה העברית, בשפה הערבית לערביי כל האזור, ובשפות רבות בתפוצות
רון בריימן
רון בריימן
יש בישראל קבוצה של 120 מורמים מעם, חברי כנסת ולא הם בלבד, מי שאטימותם אומנותם, מי שאינם נראים כשותפים למאמץ הלאומי מול האויב מדרום, מצפון וממזרח
יוסף אליעז
יוסף אליעז
רה"מ נתניהו מסובך עם ממשלה שכזאת, עם ביידן, עם גלנט, עם בג"ץ והחרדים, ולערך עם כל העולם    למרות המצב בישראל רצוי לחייך מעט ולקוות לימים בהם נוכל לצחוק בפה מלא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il