|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לפתוח את הפה ופשוט לדבר: להרגיש בנוח עם השפה האנגלית
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך

תחזית: חוסר יציבות שלטונית

חוסר שקט יוביל את הקושי במתן אמון בין השותפות בקואליציה. אחד מהשותפים אינו נאמן יותר. מעמד הממשלה הולך ונישחק. מצבו של ראש הממשלה והממשלה בראשותו בשפל. התנהגותם של כל אלה לא זוכה להערכת הציבור
28/12/2007  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

השבוע הקרוב מגיע עם מסרים מעורבים. מחד שילובם של השמש, מרקורי ויופיטר במזל גדי, בהיבט חיובי לכוכב סאטורן. מאידך, מבנה כוכבים קשה, שנוצר בין מארס ופלוטו.

שילובם של השמש, מרקורי ויופיטר במזל גדי, בהיבט חיובי לכוכב סאטורן, מחזקים את החשיבה השקולה והחכמה, חשיבה מעשית ריאלית וגם אופטימית, בזכותו של היופיטר. זוהי אנרגיה חיובית העוזרת לראייה היקפית, מבלי לאבד את הפרטים. כוכב מרקורי בהיבט לאורנוס מאיר, כממציא הנורה החשמלית, ומספק פיתרונות מפתיעים לבעיות שהיו סתומות. המבנה הזה גורם לקלוט את הרעיון ברגע ולחזק את כושר ההתמודדות, גם עם מצבים מסובכים שנדמה היה שאי אפשר יהיה להתיר אותם.

היכולת המנטאלית והמדהימה עוזרת ומספקת כוח להתמודד עם מבנה הכוכבים הקשה, שנוצר בין מארס ופלוטו. מבנה זה גורם מתח הרסני, ההופך למצב רוח רגזני ועצבני, המחפש "שחרור".

הצד האמוציונאלי מרגיש צורך להעניש את כל מי שקרוב אליו. נסו להתנגד לדחף המתסכל, הגורם לפגוע גם בתמים ובחפים מפשע. אל תבעטו בכלב, אל תצרחו על הילדים, אל תפנו אצבע מאשימה. נכון, יש סיבה להיות מאוכזבים, אבל לפגוע במישהו אחר בגלל שהדברים אינם הולכים בדרך הרצויה לכם, אינו המהלך הנכון.

השנה החדשה, למניינם, מתחילה עם מצב כוכבים המעיד על אנרגיה גבוהה, המפעילה כל אחד מאיתנו. מבנה הכוכבים משמעותי ויש שיגידו, בצדק, שהוא קשה במיוחד. השילוב שצינתי מקודם, כוכב מארס במולות לכוכב פלוטו במעלה ה-29 במזלות המשתנים (מזלות המשתנים הם תאומים, בתולה, קשת ודגים). המעלה הזו קרובה מאוד למעלה הרגישה 0 במזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי), מעלה המשפיעה על כל היקום.

בתאריך 02.01.08 ההיבט יהיה מדויק, ויש להניח ש"נשמע" על קיומו, עם פעולה אלימה במיוחד או מעשה שנעשה שלא בכוונה ישירה, ויעלה את השאלה על "חוכמתם" של אלו הפועלים בשם הצדק.

כוכב מארס יהיה בצמידות לכוכב האורני הדס. מבנה הכוכבים הזה מתקשר לחדשות קשות על רשעות ופשעים מרושעים במיוחד (הרצח ביום חמישי האחרון של בנזיר בוטו בפקיסטן. כדאי לדעת שכוכב מארס בהורוסקופ של פקיסטן, נמצא על מעלת האפס במזל סרטן, כך ההיבט הקשה הזה "עלה" עליו וגרם לאסון שם, ועל המתחים והאלימות שם במהלך השנה הקרובה עוד נשמע רבות).

מאחר וההיבט הזה קרוב למעלת העולם, אפשר לצפות שהתקשורת בעולם כולו תלקט ותאסוף אירועים כאלה, ותציג אותם לציבור הרחב.

ההיבט הזה משפיע על הילרי קלינטון (על הירח שלה במזל דגים), ורצוי בזמן הזה שהיא תשמור על שמה הטוב. מאחר שבתקופה זו מתקיים מסע בחירות בארצות הברית, ו"קרבות" פוליטיים בעוד מקומות על פני הגלובוס, האופי יהיה יותר אינטנסיבי.

היבט כזה המופיע כ"מבשר" לשנת 2008, גורם למנעד שלילי, אנטגוניזם בין המפלגות השונות, ואפשר שזה יתבטא בעיקר בתוך הסביבה ובין האינטרסים המשותפים לכולנו.

ברמה האנושית, הפעילות שתהיה עם כוכב מארס, במהלך השבועיים הקרובים עם המולות לשמש, יופיטר ופלוטו, תביא גם לעלייה בפעולות איבה ועוינות ותיתכן גם פעילות צבאית.

בנושא התובלה והתקשורת, ניתן לצפות לתוהו ובוהו, משהו לא ברור. כוכב מארס בנסיגה יעבור ממזל סרטן למזל תאומים. לכן, נושא התקשורת יהיה חשוב יותר, וכדרכה של הנסיגה, המעבר הוא לרבדים עמוקים יותר. על כולנו להבין מהו שיתוף הפעולה הנדרש כדי לתמוך ביוזמות, להכיר בכלים של דיפלומטיה וטקט, ולהוסיף אותם ל"מחסן" הפרטי שלנו, בעיקר כאשר מארס יחזור להילוך קדמי.

לפני כן, בתאריך 29.12.07, ראש הדרקון בעזרת כוכב פלוטו, יאפשר פיתרונות לוויכוחים בולטים, בכדי להגיע להסכמה בין צוותי עבודה או אנשים הנמצאים בעמדות מפתח, הרוצים להגיע לאותה מטרה.

למעשה אנחנו מסיימים תקופה ומתחילים תקופה חדשה, עם המעבר של השמש וכוכב יופיטר למזל גדי, הסוללים את הדרך לכוכב פלוטו, שיגיע אף הוא בתאריך 25.01.08 למזל גדי. מעברו של כוכב מארס, בנסיגה בעת הזו במולות לכוכבים במזל גדי, הוא כמו עירוי לכעס עמוק הנחשף עתה ומגיע להכרה הקולקטיבית.

מתחת לפני השטח, יש מבוכה במהלך חודש ינואר, מאחר וכל מצב הכוכבים מקדם אותנו למגע עמוק יותר, עם ראייה חדשה של העתיד במגוון נושאים בחיינו.

יש קושי להתחיל התחלה קונסטרוקטיבית כאשר כוכב מארס נמצא בנסיגה מאז 15.11.07 ועד 30.01.08. נזכור שכוכב מארס הוא המנוע והאנרגיה שלנו, ובזמן הזה אנו מרגישים שכל פעולה שאנחנו עושים צריכה עוד כמה דחיפות כדי שאכן משהו יקרה.
כאשר מארס יחזור בסוף החודש להילוך קדמי, שוב נרגיש שיש תגובה חיובית ליוזמות שלנו.

אלא שבסביבות התאריך 22.01.08, כוכב מרקורי יתחיל בעצירה לקראת נסיגה, וזה יהיה עד 22.02.08 - מה שמצביע על סוג מסוים של "עצירה". רק אז, כאשר מרקורי גם יתיישר, נרגיש שהכול משתחרר ואפשר להתחיל לנווט בקלילות את הכיוון החדש שאנחנו יוזמים.

עיתוי הוא אחד המרכיבים החשובים, בכל החלטה שאנחנו בוחרים לעשות. שיתוף פעולה עם תהליכים מוליך להצלחה. אם נדע להמתין כדי להתקדם עם כל האנרגיה וההתלהבות, עד אחרי הנסיגות של הכוכבים מארס ומרקורי, יהיה קל יותר לייצור תוצאות כמו שתכננו או חשבנו שיהיו.

כוכב פלוטו מגיע למעלה האחרונה במזל קשת. עידן הקנאה, המיוצג על-ידי כוכב פלוטו וקשת, מגיע לשיאו והפרק הזה נגמר עם התחלה חדשה, עם היכנסו של כוכב פלוטו למזל גדי מתאריך 25.01.08. נהיה ערים יותר לצורך לקבל אחריות על פעולותינו, שהיו עד כה מבוססות על אימפולסיביות או הרפתקאות ספונטניות. כל פעולה תידרש להגדרה והתדר יהיה שונה.

כלכלה:

אנחנו בתקופת יופיטר עתה. אחרי שעברנו את המעברים של השמש ויופיטר במזל גדי מול המארס, חשים את ההשפעה של אלה עם אופוריה, המשפיעה על השווקים.

הבנק המרכזי "הזריק" הרבה כסף נזיל למערכת, בעיקר באירופה, וזה כמובן חיובי לעליות בשווקים. גם לא נופתע שהעליות האלו ימשיכו עד סוף השנה (2007). ההיבט החיובי, בין יופיטר לסאטורן, עוזר כמובן.

כניסתו של כוכב יופיטר למזל גדי יביא לתקופה בה הוא ישפיע על הכוכבים הנמצאים בהורוסקופ של ארצות הברית במזל סרטן. זה יהיה כמו שכבת הגנה למצב הכלכלי שם לטווח הקצר. במהלך השבועות הבאים אפרט את התהליכים הדרמטיים הצפויים שם. תהליכים שבסופו של דבר משפיעים על כל הגלובוס.

בשבועות הקודמים כתבתי שכוכב יופיטר, שניכנס למזל גדי, יביא ליותר סולידיות בשווקים. אבל אי אפשר יהיה להתעלם מכוכב מארס, המגיע למעלת האפס בסרטן, וישפיע על השווקים בעולם (מעלת האפס במזלות טלה, סרטן, מאזניים וגדי תמיד משפיעות בקנה מידה עולמי).

כך שבין התאריכים 28.12 - 31.12, עלינו להיות רגישים במיוחד למגמה שלילית. בהמשך נעקוב כמובן מה יקרה כאשר כוכב פלוטו יגיע למעלת האפס במזל גדי. התגובה בימים הראשונים לא תביא נחת (הפלוטו יגיע ברוב כבוד והדר בתאריך 25.01.08, ויתפוס את מקומו לכמה חודשים במזל גדי).

מדינת ישראל בשנת 2008:

המצב הכלכלי והחברתי:

למעשה, לאורך הדרך נשמר האיזון הכלכלי, וגם עכשיו, לפחות עד החודשים יולי-אוגוסט 2008 (גם במרץ-אפריל יהיו רמזים), המערכת הכלכלית תתמרן עם בעיות שונות, והמציאות הנראית חיובית תישמר.

לקראת ספטמבר 2008, האינפלציה עלולה להרים את ראשה ויהיה
צורך להתמודד עם הנתונים הפורמאליים, שיראו שהמצב יצא משליטה, ויש צורך להתמודד עם בעיות יותר חזקות (מעניין שזה
כמעט מקביל למודעות הכלכלית שתתפתח בארצות הברית, וההתפכחות שתהיה שם אחרי הבחירות בנובמבר 2008).

מבנה ההורוסקופ של מדינת ישראל, במהלך 2008, מראה שתחושת ההתמרמרות של שכבות המצוקה, חלקים חלשים יותר באוכלוסיה, עיירות פיתוח, יביאו למצב חברתי רגיש יותר. נושא השכר ויחסי עבודה מעורערים יביאו ליותר שביתות. דוגמא קטנה הייתה שביתת המורים והמרצים באוניברסיטה. כאשר מצב הכוכבים משתנה עם כוכב פלוטו וכירון, זה יכול להביא ארגונים חברתיים לקחת את המושכות לידיים ולפעול.

המצב הפוליטי:

תהליכים של חוסר יציבות שלטונית מופיעים, בעיקר בין החודשים מרץ-יוני 2008. נראה שבחודשים אלו אין אפשרות לקדם תוכניות לפי הדינאמיקה הרצויה. קיים קושי לקבל החלטות מהותיות. יש היסוסים, חששות וקשה להשלים עם המציאות. בסופו של דבר שום דבר לא מסתדר. האכזבה מהשלטון תהיה גדולה וככל שיבטיחו לנו יותר, האכזבה שלנו תהיה בהתאם.

רק קבוצות או מפלגות עם אג'נדה אמיתית יוכלו לעשות את השינוי.
מפת הממשלה, במהלך חודש ינואר 2008 ולאורך חודש פברואר, ובהמשך בין אוקטובר לדצמבר 2008, מעידה שהניסיונות לטשטש את האמת אינם מצליחים והעובדות צפות ועולות למעלה (שילוב הכוכבים אורנוס ונפטון).

חוסר שקט יוביל את הקושי במתן אמון בין השותפות בקואליציה. אחד מהשותפים אינו נאמן יותר. מעמד הממשלה הולך ונישחק. מצבו של ראש הממשלה והממשלה בראשותו בשפל. התנהגותם של כל אלה לא זוכה להערכת הציבור. בצורך שלהם (בלי מרכאות), להישאר דבוקים לכיסאות, שמם "הטוב" של רבים בממשלה יפגע. בהתנהגותם הם מוכיחים, פעם אחר פעם, כמה הם מנותקים ממה שקורה במדינה ומהאזרחים! חודש יוני נותן הרגשה שמשהו יכול להשתנות. אולי משהו יזוז.

אצל אולמרט, במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל, חוסר הוודאות והשחיקה הנפשית עומדים להשפיע על הביטחון העצמי אותו הוא מציג כלפי כולם. הכוכבים שהגנו עליו, עד לאחרונה, "יוצאים לדרכם".

במפת המשותפת לממשלה ולמדינת ישראל, כוכב פלוטו מצביע על ערעור במעמד הממשלה, בין החודשים פברואר-מאי 2008. כל ניסיון לקדם מהלך כלשהו מסתיים בשגיאה.

ההורוסקופ האישי של ציפי ליבני, שרת החוץ, מעיד שיש לה קושי להציג עמדה משלה ולהוביל. היא מאלה המקשיבים למה שאומרים, ומתנהגת בהתאם. לכן, היא גם לא מצליחה לייצר מנהיגות, חסרה לה היכולת להציג עמדות מובילות. כאשר הייתה לה אהדה, בשנה האחרונה (כוכב נפטון תמך בה), היא לא ידעה לממש אותה, ולאורך החודשים הבאים מצב הכוכבים ביחס להורוסקופ שלה משתנה. האהדה שהייתה לה מתפוגגת. מה שמעורר חוסר ודאות בהרגשה שלה ובעמדתה, וזו בעיה שאינה נפתרת בעתיד הנראה לעין.

שר הביטחון, אהוד ברק:

שנת 2007 הייתה שנה טובה עבור אהוד ברק. מה שעזר לו להגיע, משום מקום, ולכבוש לעצמו מקום ליד שולחן הממשלה. אלא שבהווה הוא מוכיח שהוא טועה בקבלת ההחלטות, פועל בזמן הלא נכון. עתה, כשרוב הכוכבים התומכים בו יצאו, סימן השאלה הוא האם ברק יוכל להמשיך ולשדרג את עצמו.

חודשים מרץ-אפריל 2008 הם חיוביים עבורו, ועוזרים לו לבסס את כוחו (שימו לב שבחודשים האלו אולמרט בשפל). הבחירה שלו תהיה, כנראה, לבנות את עצמו באמצע הקונצנזוס. לא שמאל ולא ימין, אלא ליצור מרכז פוליטי. מעמדו יתחזק בזמנים בהם אולמרט נחלש...

מבנה הכוכבים הכללי מצביע על סוג בידוד אותו חווה מדינת ישראל. אין תמיכה מאומות העולם, מה שידרוש אחדות פנימית.
אלא שהקושי העיקרי עלול להיות בהצגת הקונצנזוס על הדרך לפיתרון הבעיות הלאומיות שיתעוררו. התחושה היא שכל "גוף" דואג לעצמו - המפלגות הסקטוריאליות, לסוגיהן, כמו המפלגות הדתיות, ש"ס והחרדים, המפלגות המייצגות את המתיישבים ביהודה ושומרון, מפלגות ערביות, וכמובן הימין והשמאל. הרצון והצורך להגיע לאמצע נראה בלתי אפשרי.

גם כאן, המדיניות של הממשלה (שכבר עם הולדתה, אמרתי שאין לה יכולת לקדם תוכנית כלשהי, כי אין לה סדר יום-אג'נדה), שרק מבטיחה הבטחות, "עוזרת" למצב החברתי הנפיץ. מערכת היחסים המעורערת תביא את מדינת ישראל לבעיות עם עצמה.

ואנו חוזרים לנקודת ההתחלה - חוסר האמון, שיילך ויתחזק, בין ראש הממשלה (עם כוכב מארס בבית הערכים שלו, המרשה לעצמו לומר כל מה שעולה על לשונו, בלי לחשוב איך משפיע הזלזול שלו על רוב הציבור במדינה), הממשלה עצמה - החיה על כוכב אחר (בדרך ההתנהלות המושחתת שלה), ובינינו - אזרחי המדינה, האוכלוסיה המבינה שאין לה על מי לסמוך, כי אין מנהיגות ראויה.

תאריך:  28/12/2007   |   עודכן:  28/12/2007
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית: חוסר יציבות שלטונית
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חה
28/12/07 15:32
2
פיפי לנגשטרומפף
28/12/07 20:17
3
דפנה שר
29/12/07 00:51
4
WELL SAID
29/12/07 01:48
5
אליאל
29/12/07 07:35
6
ד"ר בן ישי
29/12/07 08:03
7
חיימון
29/12/07 08:05
8
שריתה נ.
29/12/07 08:09
9
אסטרולוג
29/12/07 08:34
 
מבין באסטרולוגיה
29/12/07 09:02
 
חובב אסטורלוגיה
29/12/07 09:36
10
אסטרולוג
29/12/07 08:46
 
מדינת ישראל.
29/12/07 09:55
11
יעל ול.
29/12/07 08:47
12
פוליטיקאי
29/12/07 09:02
13
איילת הבוקר
29/12/07 09:04
14
תמר שירן
29/12/07 10:21
15
אייל.ב
29/12/07 10:49
16
רובי דהן
29/12/07 11:09
17
רונן ורוני
29/12/07 11:16
18
אור השחר
29/12/07 11:25
19
דבורה יובלי
29/12/07 11:54
20
חי וחה
29/12/07 12:44
 
חה וחי
29/12/07 13:52
21
דודו רביד
29/12/07 12:55
22
דרורית
29/12/07 13:54
23
השמש העולה
29/12/07 14:22
24
יעקב.ג.
29/12/07 15:43
25
קורא קבוע
30/12/07 22:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

28/12/2007  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
הוא היה גאון יחיד ומיוחד. על כך אין מחלוקת. בגיל 22 כבר קיבל דוקטורט בפיסיקה תיאורטית ב"ברקלי", אחת המובילות בין אוניברסיטאות המחקר היוקרתיות בארה"ב. לאחר שסיים להגן על הדוקטורט שלו מול צוות פרופסורים נודעי שם אמר יו"ר חבר הבוחנים, פרופסור מקס בורן, באנחת רווחה: "אני שמח שזה נגמר. "אופי" כבר התחיל לשאול אותי שאלות כאילו אני צריך להגן על הדוקטורט שלי".
28/12/2007  |  עמי דור-און  |   מאמרים
חיים גבסו, 37, עומד בראש חברת הבניה המשפחתית הותיקה אלברטו גבסו. החברה, עם וותק של כמעט 50 שנה, בונה כיום מאות דירות בתל אביב ובערים סמוכות, קונה מגרשים היסטוריים ומסתערת על מיתחם המגורים החדש והמבוקש של באר יעקב.
28/12/2007  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
עד עתה, כל זמן שקראנו בתורה בספר בראשית, עסקנו רק ברקע של הדברים, שכן ספר בראשית כולו מספר את מעשה האבות, כסימן ונתינת כוח לבנים. השבוע אנחנו מתחילים ללמוד אודות עבודת הבנים, בספר שמות ובפרשת שמות, שמבחינה זו היא מהווה פתיחה לתנ"ך כולו. ואכן, מיד בתחילת הפרשה (שמות א') מדובר על בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, הַבָּאִים, מִצְרָיְמָה. האבות, אברהם יצחק ויעקב-ישראל, עשו עבורנו את כל ההכנות הדרושות, סימנו לנו את הדרך, וכעת עלינו להמשיך את דרכם בעולם הזה בכוחות עצמנו, כאשר הם מלווים אותנו ברוחניות.
28/12/2007  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
המתיחות האחרונה בין ישראל ומצרים, אפשרה לנו מבט חטוף באשר ליחסן האמיתי של מדינות ערב כלפי ה"הנהגה הנשית". זה אומנם לא חדש לאיש, הרי ברי לכל כי המדובר בחברה גברית בעיקרה, אלא שהפעם, הבדיחה הייתה על חשבונה של ציפי לבני.
27/12/2007  |  יוסי עבדי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
אלי אלון
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה    המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה    היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il