|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

דברים שלא ידעתם אודות אובמה וקלינטון

האם יכולים האריה והעקרב לדור בכפיפה אחת? תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
28/01/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
אובמה וקלינטון [צילום: AP]

בימים אלה של שלטון מתחלף בארצות הברית, נכיר את האנשים שישנו את חיינו בעקיפין או במישרין.

ברק אובמה - נשיא ארצות הברית ועורך-דין.
הילארי קלינטון - מזכירת המדינה ועורכת-דין.

ברק אובמה - יליד 4.8.1961, בן מזל אריה


ברק אובמה בן מזל אריה, כך שבאופן טבעי חשוב לו להיות במרכז הבמה וכמובן להגיע לשלטון. הוא פועל לפי אידיאלים וחשוב לו להיות מעורב אישית בכל נושא. למרות שהוא נראה שקול, הרי שבתוכו קיים חוסר מנוחה תמידי אותו הוא משחרר בעזרת עיסוק בספורט.

המזל (אריה) בו נולד אובמה מדגיש את היכולות הטבעיות שלו להנהיג ולהוביל אחריו אנשים. יש לו סגנון דיבור מכובד, רהוט, מלכותי ומחושב שמותיר אחריו רושם רב.

כושר הדיבור שלו מביא אותו באופן טבעי לעסוק בתקשורת, כך שאנו עתידים לפגוש גם בו תכונה ידועה של מדינאים רבים, לדבר הרבה לעיתים, אך לא תמיד להגיד דברים מוגדרים ופורצי דרך.

יש לו חושים טובים מאוד לקריאת הזולת, כך שהוא משתמש בזה כזרקור המנווט את דרכו בכל פעם בה הוא נתקל במצבים של חוסר ודאות.

שום פרט לא נעלם מעיניו ויש לו יכולת לראות את התמונה השלמה גם אם חסרים לו פרטים, בדרך זו יש לו יכולות לשחרר את הישן כדי לבנות אומה חדשה ומתקדמת.

הוא ביקורתי, פרפקציוניסט ודורש מאחרים לנהוג כמוהו ולפי אמות המידה שלו.

באופיו הוא מאוד אוהב לעזור לחלשים, עובדה שתגרום לו להיות נשיא אהוב.

הקרובים וגם הרחוקים ממנו שיפנו אליו בבעיות אישיות, יופתעו לעיתים עד כמה הוא מסוגל להיות אנושי לזולת.

לסיכום, אובמה הינו אדם בעל אישיות כריזמטית, חזקה ודומיננטית, מורגל בחיים תחת לחץ כמתבקש מנשיא, מוכשר, בעל יכולת ביצוע מעולה ויחסי אנוש טובים שיעזרו לו במילוי משימותיו והתחייבויותיו.

כולנו תקווה כי אכן יממש את התקוות שכולנו תולים בו.

הילארי קלינטון - ילידת 26.10.1947, בת מזל עקרב

הילארי קלינטון מייצגת את כל מה שאנו יודעים להגיד על בת מזל עקרב - חזקה, שומרת סוד, עוצמתית וממוקדת מטרה.

לתפקיד אותו היא ממלאת היום, ידוע כי נאלצה להתפשר, ואולם אין כמו הגברת קלינטון לשמור את דעותיה לעצמה ולחשוב ולתכנן מה שנוח ומתאים לה, כדי לשמור זאת לזמן הנכון.

הילארי קלינטון יצירתית מאוד, יש לה מחשבה מעמיקה והיתרון שלה הוא שהיא יכולה לגרום לאחרים לשנות את דעותיהם מבלי להבין שהיא זו אשר בדרך מניפולטיבית מיוחדת גרמה לכך. היא יודעת לנווט את מעשיה בחוכמה רבה תוך שימוש בזיכרונה המעולה המשרת אותה בצורה מצויינת במגוון תפקידיה הרבים.

במקרה שיהיו כאלו שלא יסכימו עם דעותיה היא תזכור להם זאת לטווח הארוך כדוגמת ה"פנקס פתוח והיד רושמת".

ביחסים בין אישיים בדרך כלל לא תהיה מוכנה להודות בטעויות, ובדרך כלל תהיה נוטה להאשים את הצד שכנגד כדי לנסות לגרום לו רגשי אשם, ובדרך זו להשיג את מטרתה. כאשר הדבר לא יצלח לה תרגיש קושי רגשי אותו למדה להסתיר בדרך מצויינת.

חשוב לה להיות בקדמת הבמה, כך שדרך הפעולה שלה תמיד תהיה כזו שתבליט אותה בצורה מכובדת, כשמטרה נוספת וסמויה שלה היא להשאיר את חותמה בספרי ההיסטוריה.

ולסיכום, הילארי קלינטון בעלת אישיות חזקה מאוד, אמביציה ללא גבול ועם אידיאלים משלה המכוונים את דרכי התנהגותה.

לשני מנהיגים אלו יהיה קשה לתפקד בצוותא למרות הכוונות הטובות שלהם בגלל העובדה ששניהם נולדו במזלות אריה ועקרב, שני מזלות שמראש אינם מתאימים, וכתוצאה מכך עלולים להגיע למלחמת כוחות שעלולה להיות קשה ועוצמתית. ובכל זאת, נקווה שימצאו את שביל הזהב.

והרי התחזית...

דלי
בימים אלה למרות התחושה שאתם נמצאים בפני התחלות חדשות, אתם נמצאים במצב בו ההתכנסות פנימה מאוד עשויה להתאים ולהועיל לכם. תובנות פנימיות שתקבלו יעזרו לכם לעבור ימים פחות נוחים שאתם עתידים לעבור בגלל העובדה שאתם מתחברים הרבה יותר לצרכים האישיים שלכם, אך מבינים שאתם לא יכולים לקבל כל דבר. עובדה זו מגבשת את אישיותכם אך גורמת לעיתים גם לצער פנימי.

  • טיפ לילידי השבוע - השבוע יהיה נכון לכם לעסוק בכל הקשור לתחומי כספים. בדיקה, תכנון וארגון מחדש יהיו הכרחיים להתנהלות כלכלית נכונה יותר.

דגים
הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ומביא לכם ימים יפים של יחסי אנוש בהם אתם מרגישים אהובים ואוהבים. יש לכם הרבה יותר מה להציע לקרובים לכם לאחר שהחלטתם לקחת אחריות על חייכם. כאנשים הפועלים לפי תחושות, הרי שעכשיו אתם יכולים להיות אסירי תודה על דרך התנהגותכם עד היום, כיוון שהיא זו אשר הביאה אתכם למצב הנוח בו אתם נמצאים כיום.

טלה
מבחינה חברתית זוהי תקופה מצויינת בה אתם יכולים לשפר את הקשרים החברתיים ולהביא אל תוך חייכם קשרים חדשים אשר ישפרו את המעמד החברתי שלכם. עובדה זו תלויה ברצון וביכולת שלכם להשקיע. גם מבחינה מקצועית נראה שאתם מצויים על פרשת דרכים. הבטחות ואמירות שנזרקו לחלל האוויר אינן מוצאות לפועל ועובדה זו גורמת לכם לתהות כמה תצטרכו להשקיע עד אשר תקבלו את ההכרה הרצויה לכם.

שור
בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים. נראה שהדברים מגיעים אליכם מבלי שתצטרכו לבקש, ואולם השפע הזה אשר מגיע אליכם אינו מתוכנן ומכוון נכון כיוון שאינכם יכולים לממש אותו. ייתכן קשר עם חו"ל באופן מפתיע, כך שאתם יכולים למצוא את עצמכם אורזים את המזוודה ונוסעים לתקופה קצרה. פסק זמן מרענן זה יעזור לכם לחזור אל הפרופורציות שהיו חסרות לכם כדי להתאזן.

תאומים
מרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית המקושר עם חו"ל, ולכן נראה שחודש זה מתאים להתקשרויות עם אנשים מעבר לים בכל מקום שיתאים ויזדמן לכם. גם כוכב השפע נמצא בבית זה, כך שנסיעות לחו"ל הכרחיות, ובמידה שאינכם מממשים זאת נראה שאתם מבזבזים את הפוטנציאל שהיקום מועיד לכם. הכספים להם אתם מחכים יתחילו להגיע אליכם רק מהחודש הבא. התאזרו בסבלנות!

סרטן
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת מתיישר אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות, כך שבשבוע הקרוב תתמקדו בנושאים אלו. נראה שסף הסבלנות שלכם פוקע ואתם נוחים לכעוס על הקרובים לכם בתחומים אלו. זה הזמן שלכם לעשות את בדק הבית הדרוש בכל הנושאים הקשורים לשותפויות בחייכם ולברר לעצמכם מה הם הערכים אליהם אתם חותרים בכל הקשור לשותפויות בחייכם ובהתאם לכך לנהוג.

אריה
אתם נמצאים בצומת דרכים חשובה בחייכם. נראה שההתלבטויות לגבי הצרכים האמיתיים שלכם מתגברים ואתם בדילמה של מה נכון לכם לעשות. מומלץ לכם לבדוק היטב ובזהירות את הסובבים אתכם ולוודא שאתם אכן רואים את הדברים באותה הדרך. זה הזמן שלכם לברר ולערוך תיאומי ציפיות. נושאי זוגיות ושותפויות שוב עולים על הפרק ואולם גם נושא העבודה, הינו נושא אותו אסור לכם להזניח.

בתולה
כוכב השפע הנמצא אצלכם בבית העבודה מביא לכם ימים טובים של התחדשות בנושא. ההזדמנויות אכן מגיעות אך אינן יוצאות לפועל בגלל העובדה שהכוכב מרקורי המשפיע עליכם נמצא בנסיגה. ולכן, חכו קצת עד אשר יחלוף מעבר נסיגה זה - העובדות יתבהרו ואתם תוכלו לחזור לסגנון חייכם הרגיל. בינתיים נצלו תקופה זו לעיסוקים בנושאים ותחביבים שאינם מנת חלקכם היומית.

מאזניים
מחודש זה בית היצירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים. נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם להשקיע את עצמכם במימוש היצירתיות שלכם. יש לכם הרבה מה להציע ויהיה חבל באם לא תוכלו להחצין זאת כך שגם האחרים יזכו ליהנות מכם. מבחינה משפחתית מומלץ לכם להיות מעורבים קצת יותר בכל הקשור לצורכי הקרובים לכם כיוון שנראה שבהמשך תהיה לכם השפעה על החלטתם.

עקרב
הפעילות העיקרית שלכם היא בסביבה הטבעית לכם. נסיבות חייכם כרגע לא מאפשרות לכם להתפרס על פני מקומות רחוקים ולכן אתם חייבים להתרכז בנעשה כאן ועכשיו. ההתלבטות בה אתם מרגישים ביחס לאיך אתם מצפים שהאנשים הקרובים לכם יבינו אתכם עומדת לפוג כיוון שאתם עומדים בפני התחלה חדשה ומוצלחת. זה הזמן לשתף גם את האחרים בתוכניותיכם.

קשת
הנושאי הכלכלי טעון אישור ובדיקה מחדש כיוון שיש לכם פוטנציאל עסקי לא ממומש. אחרי שתסיימו לבדוק תחומי עניין אלו, תגלו שהצלחתם לחסוך כספים רק מלהיות יותר מסודרים. יש לכם אפשרויות לשפץ/לסדר ולארגן את הסביבה הקרובה כך שתוכלו ליהנות מפירות השקעתכם בזמן הקצר ולא תצטרכו לחכות זמן רב. מבחינה רגשית עדיין אינכם מסופקים, אך תוכלו להסתפק בשלב זה מהנאות קטנות שאינן מחייבות.

גדי
הכוכב מרקורי האחראי על התקשרות מסיים את תקופת הנסיגה שלו במזל שלכם, כך שמבחינתכם אתם מתחילים תקופה חדשה. השבועות האחרונים היו עמוסים במקצת ולא בגלל דברים טובים אלא דווקא בגלל עומס שאינו מנוהל כהלכה. עדיין אין זה הזמן שלכם לעשות שינויים - חכו בעוד כחודש כאשר תקופת הנסיגה וגם תקופת יום ההולדת תהיה מאחוריכם ואז תוכלו לפתוח דף חדש.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דברים שלא ידעתם אודות אובמה וקלינטון
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מורה נבוכים
28/01/09 12:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראשית, התנצלות מן הקוראים על האמירות בגוף ראשון. ההקשר של דבריי להלן מחייב אותי לשונית להביע זאת בגוף ראשון. טענתי זמן רב לפני המלחמה, במהלכה ולאחריה, שללא השגת מספר יעדים צבאיים ומדיניים, הסיכויים לשקט בדרום הולכים וקטנים. אם במישור הצבאי היו לישראל הישגים נכבדים וראויים לכל שבח, הרי שבתחום המדינאות ההישגים אינם משביעי רצון. הסיבה לכך היא שהמלאכה לא הסתיימה כפי שהיה ראוי שתסתיים.
28/01/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
באמצע שנות ה-80 של המאה החולפת הנהיג צה"ל בלבנון את "נוהל חניבעל", הקרוי על-שמו של מצביא קרתגו האגדי, תחילה כתורה שבעל-פה ואחר-כך כפקודה רשמית. על-פי הנוהל הזה, טוב חייל ישראלי מת מחייל ישראלי שבוי.
28/01/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כבר מזמן הגעתי למסקנה שכדאי ללכת תמיד בכיוון ההפוך למאוויים ולרצונות הטבעיים. לפמיניסטיות כדאי להצביע עבור גברים שוביניסטים, לאנשי שמאל כדאי להצביע עבור מפלגה ימנית, לבני עדות המזרח עבור אשכנזים וההפך.
27/01/2009  |  רחל נפרסטק  |   מאמרים
מאז ומתמיד היו מערכת הבריאות, המשרד והשר הממונה ככאלה שלא "ספרו" אותם במערכת הפוליטית בישראל. הם היו נטל כלכלי עימו צריך להשלים. כוח פוליטי אקטיבי, דוגמת הנמלים או חברת החשמל, הוא מעולם היה חסר. היכולת לנהל, לנווט ולתכנן מערכות רפואיות לא היו כלל נושאים רלוונטיים בעת הקצאת תפקידים, תקציבים, ואף לא בעת בחירת השר הממונה.
27/01/2009  |  פרופ' אבי וינברום  |   מאמרים
אז לא הצלחתם להגיע להסכמות לבד או בגישור, מה יהיה עכשיו? חשוב להבין את משמעות הדברים!
27/01/2009  |  גיא רוה  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il