|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

כל אירועי הקיץ

עמותת התיירות ארץ הגליל מציגה מבחר רחב של טיולים באזור הצפון, המתאימים לזוגות אוהבים ולכל המשפחה
30/07/2009  |     |   מאמרים   |   תגובות
טיולי רכיבה בורד הגליל [צילום: רואי קטלן]

עמותת התיירות ארץ הגליל מספקת מידע מורחב לגבי אירועי החופש הגדול, במרחב ארץ הגליל.

חוות ורד הגליל - מחנות קיץ לרכיבה

אם ילדיכם מאוהבים בבעלי חיים, ובמיוחד לסוסים, מחנות הקיץ לרכיבה בחוות וורד הגליל הם בדיוק מה שאתם מחפשים. במחנות הקיץ של חוות וורד הגליל מציעים מגוון רחב של פעילויות הכולל:
שני שיעורי רכיבה ביום במגרש הרכיבה, טיולי רכיבה בהרי הגליל, הכרת עולמו של הסוס, טיפול בסוסים - אכוף, נקיון, שטיפה וכו', הקשר בין האדם והסוס, פעיליות חברה: יצירה, משחקי כדור ומשימות מאתגרות, שדאות שטח: קומזיץ, בישול, הקמת מאהל, ושחייה בבריכת ורד הגליל.

  • מגיל 9 ומעלה. הנחה על ילד שני ומעלה. צוות אורווה מקצועי מוסמך.

  • לפרטים: איתי, 050-2382225.

"שישי בלילה בחצר תל-חי" - לכל המשפחה

ביקור בחצר ההיסטורית וטיול עששיות לאריה השואג. החצר של טרומפלדור וחבריו מתמלאת חיים. האתר שמגיש לכם ביום את הדרמה של י"א באדר במיצגי מולטימדיה חדישים, ולצידה צילום בבגדי חלוצים, אפיית לחמניות בתנור רוסי ומשחקי אתגר לכל המשפחה, מציע עכשיו פעילות חדשה בלילה. קהל היעד - משפחות שמחפשות בילוי מהנה חווייתי וערכי בלילות שבת.

איך זה עובד? מדריך צעיר, הבקיא להפליא בסיפור תל-חי, לוקח אתכם לחוויה ייחודית. מתחילים בסיור בן שעה במיצגים הפורשים בפניכם את סיפור תל-חי, עם שחזור חיי היומיום של החלוצים, עם הצגת הקרב האחרון, עם השירים ששלושה דורות גדלו עליהם ועם היופי הנדיר של החצר בת המאה.

מכאן, יוצאים לתצפית נינוחה אל נופי הגליל. בעוד אתם מתענגים על תה הצמחים המקומי, נשקפים אליכם אורות הישובים, שקמו אחרי תל-חי וברוח תל-חי, וממלאים מאז את העמק ואת הרי נפתלי ורמת הגולן העוטרים אותו.

אז, לאחר ההפסקה, מדליקים את העששיות ומטיילים איתן בשביל עד לאריה השואג ולפינת הזיכרון ל-12 הצנחנים. הולכים בין הגבעות המיוערות, מאזינים למדריך ולקולות עופות הלילה והתנים, חושפים בעזרת העששיות שבידיכם את התמונות שעל הסלעים ומגלים את הסיפורים הקצרצרים שלוקחים אתכם במנהרת הזמן לימי ראשית ההתיישבות בגליל הרחוק, המנותק והרומנטי כל-כך. למרגלות האריה נפרדים, אבל החוויה והסיפורים ילכו איתכם כנראה, ואולי אף יחזירו אתכם לכאן בקיץ הבא.

  • משך הטיול: כשעתיים.

  • יש להירשם מראש - עד שעה 13:00 ביום שישי ב-04-6951333. מי שהחליט מאוחר יכול לנסות ב-050-5743357.

  • המפגש: בשעות 20:15 עד 20:30, לפני שער הקמפוס המערבי (הישן) של מכללת תל-חי. ב-20:30 השער ייסגר והמאחרים יצטרכו להמתין ליום שישי הבא.

  • העלות: 40 שקלים למבוגר. 30 שקלים לילד. מתאים לילדים מגיל 5 ומעלה. הערה: טיולים למשפחות ולבודדים נערכים רק בשישי בלילה. קבוצות, מ-30 משתתפים ומעלה, יכולות להזמין סיור כזה גם בכל לילה אחר.

אהבה בין הכרמים - ט"ו באב במרום הגליל 6.8.09-7.8.09

ימים שלישי-חמישי, י"ד-ט"ז באב, 6.8.09-4.8.09. הפסטיבל מתקיים זו השנה השלישית במרום הגליל, והציבור מוזמן לקחת חלק בטיולים בכרמים וביקבים, בקברי צדיקים וטיולים רומנטיים, בסדנאות יין וביריד איכרים.

  • פרטים נוספים והזמנת כרטיסים במטה הפסטיבל, בטלפון 04-6919807.

במסגרת הפסטיבל:

"באה מאהבה" - יהודית רביץ במצודת ביריה בלב היער. יום שלישי, ליל ט"ו באב, 4 באוגוסט, בשעה 21:00. הופעה קסומה של הזמרת האהובה באווירה המיוחדת של יער ביריה.

בתום ההופעה ייערך טיול לילי עם מדריכי קק"ל למעוניינים, בהרשמה מראש וללא תשלום נוסף. ידידי קק"ל ומנויי E - ירוק יקבלו הנחה מיוחדת בהזמנת כרטיסים מראש ב"קו ליער". האירוע בהפקת מטה הפסטיבל, בסיוע קק"ל.

  • בתשלום. הנחה לידידי קק"ל הנרשמים מראש ב"קו ליער".

אירועי קיץ מיוחדים באגמון החולה

חכמים בלילה: עם רדת החשכה נחפש אחרי חיי הלילה המרתקים בסביבת האגמון. הצצה אל חייהם של חתולי ביצות וחזירי הבר, דורסי לילה כתנשמות, עטלפי פירות ואנפות לילה, הסיור מתקיים בעגלת מסתור וכולל תצפיות בגרמי השמיים, ומסיימים בקומזיץ עם כיבוד קל על שפת הירדן.

מתעוררים עם הציפורים: סיור מרתק עם מגוון ציפורים המתעוררות ליום חדש של פעילות. בסיור נצפה במינים רבים של עופות המקייצים ומקננים באגמון. ברווז משויש, מיני אנפות, סיקסק, חסידות, חופמאים, מינים של עופות דורסים ומגוון של בעלי חיים. הסיור כולל קפה ועוגה.

אהבה בשחקים או איך מגיעים גוזלים: הצצה ייחודית אל חיי האהבה של הציפורים: החיזור, השירה, הצבעים. סיור מודרך בשבילי האגמון הקסומים, נצפה במושבות קינון של שרקרקים ואנפות, נבקר בתחנת הטיבוע למפגש אינטימי עם ציפורים, נגלה את פלאי הנדידה ונשחרר אותן לחופשי.

  • משך הסיור: שעתיים.
  • שעות סיורים: 7:00 ו-9:00. הסיור מתקיים באגמונית, מלווה במדריך צפרות.

  • חדש באגמון: תחנת טיבוע, הממוקמת על אי אליו מגיעים על-גבי רפסודה. פעילות לכל הגילאים (בין השעות 10:00-7:00, 19:30-16:00).

  • לפרטים: 04-6817137.

בילוי קריר ורגוע בגלריה - סל בטבע בבית הלל

גלריה ובה מוצגים סלים, כלי קרמיקה וחפצי נוי קלועים עשויים מחומרי טבע בשלל טכניקות ובשלל צבעים. במקום מתקיימות סדנאות חוויה לקליעת סלים (סדנאות חד פעמיות וסדנאות בנות מספר מפגשים) לילדים מגיל 8, נוער ומבוגרים.

  • הסדנאות - בתיאום מראש.

  • לפרטים: 04-6944754.

הרפתקאות והישרדות בפיינטבול הגושרים

משחקי ירי בכדורי צבע, סדנאות גיבוש ומנהיגות, ועוד מגוון רחב של פעילויות בשיתוף פעולה עם אטרקציות באזור. במסלול מכשולים צה"לי הכולל: זחילה, מעבר קורות, קורי עכביש, טיפוס חבל, מעבר מכשול עם חבל וסולם אופקי.

בפיינטבול הגושרים תמצאו משחק המשלב פעילות קבוצתית המתאימה גם לפעילויות לארגונים ומוסדות כגון: גיבוש צוותי עבודה. כמו-כן אירועים בסגנון הישרדות למסיבות ימי הולדת, מסיבות סיום לבתי ספר, קייטנות, בר/בת מצווה, מסיבות רווקים ועוד. הפעילות מתבצעת תחת פיקוח של מדריכים מנוסים, ומעניקה למשתתפים חוויה תחרותית.

האזור יפהפה וניתן לשלב ארוחת צהריים או ארוחה קלה עם מגוון אטרקציות נוספות כגון קיאקים, טרקטורונים, אופניים, רכיבה על סוסים ועוד. הפעילות היא מגיל 12 ומעלה, זמן הפעילות נע בין שעה וחצי לשעתיים, הפעילות כוללת: תדריך, התלבשות, הצטיידות, משחקים.

  • מחיר למשתתף החל מ-105 שקלים.

  • לפרטים: 050-5473508.

השף ניר צוק בסופ"ש קולינארי במלון כפר גלעדי 25.7.09-23.7.09

השף ניר צוק (מסעדות קורדליה ונועה), יערוך במלון כפר גלעדי המחודש שבגליל העליון סוף שבוע שכולו קולינאריה וגסטרונומיה.
הסופ"ש הגסטרונומי יחל ביום חמישי (23.7.09) בארוחת גאלה, אותה יערוך ויבשל ניר צוק ותכלול מנות רבות, מגוונות ומיוחדות כגון: פריקסה טונה אדומה מוגשת עם ביצי שלו, קרוסטיני כבד אווז, מדליוני פילה בקר מוגש עם שקדי עגל, מרק פירות אדומים מוגש עם קדאיף וקצפת ועוד.

ביום שישי בבוקר, יערך סיור ביקב הרי גליל שביראון. הסיור שיערך על-ידי ייננים מקצועיים, יהווה הצצה לנעשה ביקב, מרגע בצירת הענבים ועד ביקבוק היין, וכן טעימות יין. לאחר-מכן, ימשיך הסיור לאחת ממחלבת הבוטיק שבגליל העליון, שם תיערך טעימת גבינות גורמה.

בשעות אחר-הצהריים של יום שישי, תערך סדנת בישול מיוחדת עם השף ניר צוק. במהלך הסדנא ישתף צוק את המשתתפים ברזי המקצוע. הסופ"ש הגסטרונומי יסתיים בשבת (25.7.09) בסדנת עשבי מרפא, אותה יעביר אבי ציטרשפילר מחוות דרך התבלינים שבבית לחם הגלילית.

  • מחיר השתתפות לאדם ל-2 לילות ע"ב פנסיון מלא: 1,000 שקלים.

  • לפרטים והזמנות: 04-6900000.

חגיגות 50 לאמירים

אמירים חוגגת בימים אלה 50 שנה להיווסדה, ומציינת את יום הולדתה באירוע חגיגי ומיוחד, המופק כולו על טהרת הכישרון המקומי של תושבי אמירים. האירוע החגיגי יתקיים ביום חמישי, 16.7.08, בדשא המרכזי של אמירים ובבית העם הסמוך לו.

ההתכנסות תחל משעות הערב המוקדמות, ואל האירוע צפויים להגיע מאות מתושבי אמירים, חבריה ומוקיריה מכל הזמנים. האירוע יכלול תערוכת יצירות אמנות - צילומים וציורים, של תושבי אמירים על אמירים, שתוצג בבית העם. מופע אור-קולי, הסוקר 50 שנות התיישבות ויצירה, יהיה המופע המרכזי של הערב.

ארוחה קלה וכיבוד, ממיטב יצירות המטבח הצמחוני שיוכנו לכבוד האירוע על-ידי כל תושבי אמירים, איש-איש כמיטב כישרונו, יוגשו ברחבת בית העם לפני תחילת האירוע המרכזי, להנאתם של כל האורחים. החגיגה תסתיים בהרקדה המונית של ריקודים לכל הגילים, ברחבת בית העם. את המופע המרכזי כותבים, מפיקים, מביימים ומעמידים תושבי אמירים. האירוע אמור להיות חגיגה ססגונית, מלאת אור צליל ושמחה, לתושבי אמירים, אורחיה ומוקיריה.

  • האירוע פתוח לקהל והציבור מוזמן.

בחסות שלום שמחון, שר החקלאות ופיתוח הכפר ועמית סופר, יו"ר מועצה אזורית מרום הגליל.

חוויה חקלאית ברמות נפתלי

בחודשי החופש הגדול באתר התיירות נופש בהרים ברמות נפתלי בהזמנה ובתיאום מראש, חוויה חקלאית: נסיעה על טרקטור ועגלה אל עמק קדש והסביבה והתנסות בקטיף תפוחים ואגסים. חוויה בלתי נשכחת, ממש כמו חופשה אירופאית בהרים באירופה שוויץ איטליה וצרפת.

  • לפרטים: 050-5594872.

טבע בייק - טיולים והשכרת אופניים בקיבוץ דפנה
רכיבה עם עגלת ילדים נגררת [צילום: עינב בר]

טיולים והשכרת אופניים - הציוד חדש ומקצועי והמחיר ללא תחרות, מסלולים קסומים המשלבים את שלושת הנחלים, שביל ישראל וטיילת חדשה המחברת לשדה נחמיה. אם בא לכם התרעננות ורביצה בנחל זה הפיתרון המושלם, זמן איכות עם עצמך, בשבילים השקטים עם הנוף הממכר. פעילות מקרבת עם בני המשפחה, מתאים לכל הגילאים. רומנטיקה, פעילות זוגית מיוחדת במינה, ניתן לשלב ארוחות בטבע, קפה ועוגיות.

10% הנחה להשכרה של 4 שעות והנחה נוספת לקבוצות מעל 10 אנשים.

  • המיקום: בכניסה לקיבוץ דפנה.
  • מידע: ייעוץ חינם גם אם הגעתם עם אופניים משלכם. ניתן לצרף לטיולכם מדריך בתאום מראש.
  • בטיחות: לא מתפשרים על הבטיחות שלכם, הציוד הינו איכותי ביותר, האופניים (Merida) והקסדות.
  • מדריך מוסמך: בוגר וינגייט לכל שאלה על הציוד, השבילים, התאמת האופניים, עזרה ראשונה וכו'.
  • מגוון האופניים: אצלנו תמצאו מגוון סוגי גלגלים: רגילים, טנדם (זוגי), אופן נגרר (גיל 8-5), עגלת ילדים נגררת (גיל שנה עד חמש).
  • לפרטים: 054-7844577.

טרקטורוני דישון
טיול טרקטרונים [צילום: אייל לנדסמן]

כרטיס משולב של טרקטורוני דישון עם קייקי הגושרים - כרטיס משולב הכולל טיול טרקטורונים ("בין הכרם למצוק"), מסלול של כשעה וחצי + שייט קייקים/רפטינג בקייקי הגושרים בעלות של 145 שקלים בלבד.

בנוסף, מסלולים ייחודיים לנהר הירדן, מסלולים הכוללים ירידה דרך נחל דישון לירדן, שחייה והפסקת קפה, תה עוגיות ומים מינרלים. מדובר על מסלול ייחודי מאוד לחובבי שטח ואדרנלין, מסלול שאורך 4-3 שעות.

  • כרטיס משולב של טרקטורוני דישון עם פיינטבול איילת השחר - 190 שקלים.

  • כרטיס משולב של טרקטורוני דישון ומרכז קנדה - 170 שקלים.

  • לפרטים: 04-6997758.

יום מלא בחוויות לכל המשפחה בצוק מנרה
לעלות על הרכבל הארוך במדינה [צילום: רינה נגילה]

במהלך חודש אוגוסט יתקיים באתר צוק מנרה אוגוסט מוזיקלי - בכל שבוע קונספט מוזיקלי חדש (אפריקני, שאנטי, ברזילאי ויהודי). הפעילויות באתר יותאמו בהתאם כגון: בניית כלי נגינה, מופע מוזיקלי, סדנת ריקוד ועוד.

בקניית כרטיס הכניסה לאתר יוכלו האורחים ליהנות ממגוון אטרקציות נוספות הכלולים במחיר כגון: בריכת השחייה, סיורים מודרכים בחורש, מתקנים מתנפחים, ג'מבורי לקטנטנים ויצירה בטבע וכמובן הרכבל הארוך במדינה, וכל זאת ללא תוספת תשלום.

  • מחיר כרטיס כניסה: 59 שקלים לילד ומבוגר (ילד מגיל 3).

  • לפרטים: 04-6905830.

יקב הרי גליל בקיבוץ יראון
טעימות יין [צילום: עמית גרון]

מרכז מבקרים, סיורים טעימות יין והסברים. כרמי היקב מצויים בסביבתו הקרובה של היקב והמבקר באזור יכול לראות שורות ארוכות של גפנים מכסות את מדרונות ההרים המקיפים את קיבוץ יראון. היקב מציג חשיבה ארכיטקטונית חדשנית. מערכת תנועה מתקדמת מאפשרת למבקר ליהנות מהנוף שמסביב, תוך הליכה לאורך תהליך ייצור היין בין מיכלי הנירוסטה וחביות עץ האלון.

  • לפרטים: 04-6868740.



מבצע בחודש יולי בהגושרים - מלון בטבע

למזמינים בתאריכים 19.7.09-16.7.09, מינימום 3 לילות: שייט קייאקים במסלול המשפחתי מתנה (פעם אחת לכל אורח).

בתאריכים 2.8.09-25.7.09 - שייט קייאקים מתנה בהזמנת 2 לילות.

  • לפרטים: 04-6816001.

מבצע בחודש יולי בפסטורל כפר בלום

למזמינים לינה מ-12.7.09 ועד סוף יולי באמצע שבוע - אירוח על בסיס חצי פנסיון במחיר לינה וארוחת בוקר בלבד.

מחיר ללילה 1,090 שקלים, כולל לזוג. כמו-כן, בסופ"ש 11.7.09-9.7.09 וניתן גם ללילה אחד - 11.7.09-10.7.09.

  • לפרטים נוספים: 04-6836611.

מבצע קיץ בטרקטורוני היער והגולן ברמות נפתלי
חווית שטח בלתי נשכחת [צילום: יערית עזרא]

טרקטורוני היער והגולן במושב רמות נפתלי, מזמינים אתכם לחווית שטח בלתי נשכחת. האתר מציע מגוון אטרקציות: טיולי טרקטורונים, טיולי ג'יפונים למשפחות, טיולי באגי, טרקטורונים לילדים וטיולי ג'יפים.

  • מבצע קיץ 2009 - טיול טרקטורונים ברכס הרי נפתלי ושייט קיאקים ב-145 שקלים לאדם. בנוסף הטבות והנחות מיוחדות לנופשים בגליל.

  • לפרטים והזמנות: 050-7438313, 050-7438018.

מיסטיקה ומוזיקה ביער - כלייזמרים מטיילים ביער בירייה

ימים שני-רביעי, כ'-כ"ב באב, 12-10 באוגוסט, בשעה 17:00.

נצא לטיול משולב במכוניות פרטיות וברגל יחד עם צמד כלייזמרים, בין אתרי היער הקסומים בשעות בין הערביים. נתחיל בתצפית מרהיבה לעבר הרי הגליל העליון והחרמון, נבקר במצודת ביריה, נרד אל המעיין ונסיים בבית הכנסת העתיק בנבוריה. בכל אתר נאזין להסברים ממדריכי קק"ל ולמוזיקת נשמה יהודית. יש להצטייד בפנס לכל משתתף.

  • בתשלום: 40 שקלים למשתתף, 30 שקלים לידיד. הנחה לילדים.

  • לפרטים והזמנות "קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, באמצעות דוא"ל Moked1@kkl.org.il או בשיחת חינם לטלפון 1-800-350-550.

מרכז קנדה במטולה
החלקה על הקרח עם כל המשפחה [צילום: עומר שביט]

במרכז קנדה מגוון פעילויות לכל המשפחה במתחם ממוזג ומקורה, אטרקציות ספורט, בילוי ופנאי: משטח החלקה על הקרח, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, שתי בריכות ג'קוזי, ובריכה לילדים.

מתחם באולינג עם 10 מסלולים, סנוקר, טניס שולחן, אולם כדורסל, חדר כושר מקצועי, ספא ומטווח ירי. קפיטריות ומסעדת מזנון מהיר כשרה. כמו-כן, מרכז ספא חדש המציע מגוון טיפולים, מתחם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי וסולריום.

  • לפרטים: 04-6950370.

ספארי לילה - גלילי תיירות וטבע

ספארי לילה חוויתי ברכב המותאם לתנאי השטח. זוהי העונה המדהימה ביותר לחוות את טיולי הלילה בחיפוש אחר חיות הלילה - תנים, חתולי ביצות, חזירים תנשמות ועוד. פנסים מיוחדים לאיתור החיות בשטחי עמק החולה וסביבתו.

כל הסיורים שלנו מתחילים בשעות החשיכה - 20:00 לערך ונמשכים שעתיים פלוס. בסופם של כל הטיולים יש קומזיץ עם מרשמלו על האש, כיבוד קל, מאפה ביתי וכוס יין. הסיורים מודרכים על-ידי אלי גלילי וצוות הצפרים המיומנים שלנו.

  • לפרטים: 052-3792254, 052-3668814.

פסטיבל הדבש במכוורת גליל קיבוץ שמיר


5.9.09-23.8.09

במרכז המבקרים במכוורת שמיר תגלו את סודות המכוורת ואת הדבורים העמלות ומלכת הדבורים בכוורת זכוכית. כוורת הזכוכית מהווה אטרקציה למבקר שצופה ללא חשש בחיי הדבורה ומלכת הדבורים.

ניתן לראות את ריקוד הדבורה, את ה"פועלות" החוזרות עם אבקת הפרחים והצוף, במלכה המטילה ביצים ובדבורים הבוקעות מתאי החלות.

במרכז המבקרים אולם תצוגה מסודר בו תוכלו לצפות בסרט וידאו על חיי הדבורים והפקת כל מוצרי הכוורת: הדבש, הדונג, הפרופוליס, הפולן (אבקת פרחים), ארס הדבורה ותהליך ייצור המוצרים. במרכז המבקרים של מכוורת גליל תוכלו לקבל הסברים מכוורנים מקצועיים.

במקום: חנות המפעל של מוצרי הכוורת כולל מוצרי קוסמטיקה מדבש ופרופוליס. במחירים מוזלים.

  • מחיר כניסה: לילד 5 שקלים. כל ילד מקבל בסוף צנצנת דבש מתנה. למבוגר הכניסה חופשית.

  • שעות פתיחה: כל יום משעה 09:00 עד 15:30.

  • ביקור קבוצות ניתן לתאם מראש טלפונית: 04-6947826.

פסטיבל קול המוזיקה 8.8.09-2.8.09

פסטיבל קול המוזיקה חוגג 25 שנה. לציון 25 השנים נבנתה התוכנית על כפולות רבות של המספר 5. ישנם 25 קונצרטים ובהם משובצות 5 חמישיות הפסנתר הרומנטיות האהובות ביותר, 5 חמישיות המיתרים המוכרות ביותר, וגם הפתעות בדמות 25 וריאציות של מלחינים ישראלים על שיר-גלילי שתהיינה משובצות במהלך הקונצרטים השונים.

וכן יתקיים פסטיבל קול המוזיקה לילדים ב-8.8.09-6.8.09. שירי הילדות של סבא וסבתא, צלילים מטיילים, מסע עששיות ועוד.

  • קניית כרטיסים ב"קסטל" 03-6045000.

פעילויות הקיץ בבית אוסישקין

בית אוסישקין איננו עוד מוזיאון. שם אינך צריך להתהלך על קצות האצבעות ולדבר בלחש. סוד קסמו בהיותו מוזיאון חי ותוסס. לצד תצוגה עשירה, הוא מציע למבקריו פעילויות, תחרויות ומשחקים.

יש אף מוצגים מיוחדים שאפשר למששם לצרכי לימוד ולאנשים כבדי ראייה. המוזיאון מקיים הדרכות מקצועיות לקבוצות בנושאים: צפרות (כולל טלסקופים) אקולוגיה, פריחות עונתיות, גיאולוגיה, אתרים ארכיאולוגיים באזורנו ותולדות ההתיישבות באזור.

טיולים עם התנ"ך בתל-דן ובתל-חצור, בניאס, מבצר נמרוד, קדש, גמלא, אום-אל-קנטיר, ועוד רבים אחרים בהתייעצות עם מדריכי המוזיאון כל שעה עגולה מופע אור קולי בנושא ארץ ירדן והחרמונים.

  • מחירי כניסה: מבוגר 18 שקלים. ילד מגיל 5 15 שקלים, אזרח ותיק 9 שקלים.

  • שעות פתיחה: ימים א'-ה' מ-16:00-8:00. ימי ו' שישי מ-15:00-8:00. שבת מ-16:30-9:30.

  • לפרטים: 04-6941704.

שמורת הטבע תל דן


שבת 18.7

שמורת טבע תל דן ועין תינה. נתחיל את היום בסיור בשמורת תל דן הקסומה, הקרירה, העשירה בנופי מים וצמחיה עבותה ומשם נמשיך לסיור רטוב בעין תינה. היכן: גולן. מיועד למשפחות עם ילדים מעל גיל 6. משך הטיול כ-6 שעות. יש להצטייד בנעלים נוחות להליכה.

  • הרשמה ותשלום ב"כוכבית בטבע": כוכבית 3639.

עמותת התיירות ארץ הגליל, הוא שמה של עמותת התיירות הגליל עליון, המאגדת אתרי תיירות מארבע רשויות: מטולה, גליל עליון, מבואות החרמון, מרום הגליל
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  31/07/2009
ענת נסים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במדינה מתוקנת היה מיקי רוזנטל זוכה בפרס ישראל למפעל חיים. אבל לא אצלנו. כי אצלנו, מי שכידוע מעניק את פרס ישראל הוא השלטון. והשלטון - גם זה ידוע - קשור ומסובך וטובל בשקשוקה עם ההון.
30/07/2009  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
הפוליטיקה היא צינית ולפעמים רדודה מאוד, אך המראות של התנהלות הכנסת בשבוע-שבועיים האחרונים פשוט מעוררי סלידה, גרוטסקיים ואפילו מבזים. באף מקום בעולם, פרלמנט איננו מועדון של נימוסים והליכות אלא ניטשים קרבות פוליטיים לגיטימיים לחלוטין לקידום אידיאולוגיה זו או אחרת. מטבע הדברים, ברור שגם בנושא חקיקה, כל פרלמנטרים פועלים על סמך קודים שלפעמים לאדם מן השורה אינם ברורים. אין שלמות בעבודת הפרלמנטים בעולם כי בני אדם אינם כאלה. יחד עם זאת, דומה שהתנהלות חברי הכנסת ושל הממשלה במה שמכונה "חוק מופז" או החוק העתיד לבוא, "חוק סלומיאנסקי", וכמובן חוק מינהל מקרקעי ישראל, היא יותר מצינית, על גבול גניבת דעת מציבור הבוחרים.
30/07/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
כל אדם היוצא לחו"ל רוכש ביטוח, השאלה היא באיזה ביטוח כדאי לבחור ומהם הדגשים השונים המוצעים בכל פוליסה. הביטוח יכול להיות מותאם לגיל המבוטח, מצב בריאותו, מטרת הנסיעה, יעד הנסיעה ותקופת הנסיעה ואופיה. נוסעים רבים עורכים השוואות בין מחירי הביטוח, אך אינם בודקים את מהות הכיסויים ואת התאמתם לצרכים הספציפיים שלהם.
30/07/2009  |  יעקב מזרחי  |   מאמרים
בשולי העניין התקשורתי סביב הסרט "שיטת השקשוקה" החל באינטרנט מאבק בין תומכי מיקי רוזנטל לתומכי האחים עופר. אין לדעת האם חלק מהתומכים משני הצדדים אינם אלא למעשה מגויסים (בשכר?). מגיבים (טוקבקיסטים) מטעם הרי הוא כבר חיזיון די נפרץ באינטרנט.
30/07/2009  |  נפתלי גוטמן  |   מאמרים
פרק א' בספר ישעיהו הוא אחד הידועים ביותר בתנ"ך, ורבים ודאי יאמרו גם אחד מן היפים שבהם. זוהי נבואת החורבן הקשה מכולן, וזהו גם אחד הנאומים המרשימים ביותר מבחינה רטורית שנאמרו אי פעם בשפה העברית. רטוריקה זו אינה מטרה אלא אמצעי, ויש לראות להיכן מכוון אותנו ישעיהו בדבריו.
30/07/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il