|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מזל טלה - בעלי יוזמה או ילדותיים?

מזל טלה חוגג את יום הולדתו להלן קווים כלליים לאישיותו וגם תחזית לטלה לשנה זו וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
17/03/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

תאריך המזל: בין ה-21.3 ועד ל-21.4.

סמל המזל: טלה.

אלמנט: אש, יוזם.

איבר בריאותי רגיש: ראש.

תכונות חיוביות של המזל: אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ, אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.

תכונות שליליות של המזל: פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות, אוהבים נוחיות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר, קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מייד.

הסתגלות למסגרת: בכל מצב תמיד ינסו להתבלט, כך שבמידה והם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אווירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו.

תחביבים: כל תחום עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינמיקה ותנועה.

נאמנות: עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"... והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע: מומלץ לכם לעסוק השבוע בנושאי כספים. נראה שזה התחום בו מומלץ לכם לעסוק כרגע ובהצלחה. יבואו לקראתכם גם בתחומים שחשבתם שהם בעייתיים ובלתי ניתנים לפתרון.

דגים: אין ספק שאתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם, כיוון שכוכבים רבים המבקרים במזל שלכם, נותנים לכם את הכוח לעשייה בנושאים שבדרך-כלל הייתם מעדיפים להחליק בהם ולא להתעמת. השבוע יתאים לכם לעסוק בקשירת קצוות של כל הנושאים הכלכליים אותם הזנחתם עד היום. התייעצו עם חברים קרובים בנוגע לרעיונות אפשריים שיעזרו לכם לשפר את מצבכם הכלכלי.

טלה: בימים אלה אתם חווים את קשיי היום-יום בעומס רב ומה שהייתם מעדיפים לעשות הוא להיכנס אל המיטה שלכם לנוח ולאגור כוחות כדי להתמודד עם היום-יום. נראה שהתובנות אותם אתם מקבלים בתקופה זו, לא תמיד מקלות עליכם, אלא דווקא מקצינות את המחשבות וההרהורים. הבדידות מבקרת אצלכם בימים אלה, אך כל זה כדי לגרום לכם לחשוב ולמזער טעויות אפשריות.

שור: בימים אלה יש לכם נטייה להסתיר את רגשותיכם האמיתיים ואולי אף לפעול בדרכים שאינן שגרתיות עבורכם. זה הזמן להשאיר את מחשבותיכם לעצמכם ולא לשתף במה שעובר עליכם את האחרים. לפנויים רגשית שביניכם, יש הזדמנות לחדש קשר עם מכר ותיק שיעזור לכם לשקם את האגו שלכם. אתם אומנם פועלים באיטיות, אך אין ספק שהדרך שלכם יעילה ונכונה כשאתם מנסים להשיג מטרות.

תאומים: מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה טובה יותר ולכן יש לכם אפשרויות להרחיב את המעגל החברתי בו אתם נמצאים. מומלץ לכם לא לבוא עם דרישות מיוחדות, אלא לזרום עם הקיים. לא בהכרח תפיקו טובות הנאה מהקרובים לכם, אבל לעולם אינכם יכולים לדעת את מי מכירים האנשים שבמחיצתכם ואולי דווקא דרך אנשים אלה, תוכלו למגנט אליכם את האנשים שאתם כן מעוניינים במחיצתם.

סרטן: בחודש הקרוב ייכנסו כוכבים רבים אל בית הקריירה שלכם, כך שנראה שתרגישו שהינה אתם עומדים בפני התחלות חדשות בתחום זה. נראה שבנושאים רבים תתלבטו האם הדרך שאתם עושים נכונה, אך לא תהיה לכם ברירה, אלא להמשיך ולדחוף וזאת כדי למצב את עצמכם במקום שאתם רוצים להיות. מבחינה כספית תמצאו את עצמכם ממשיכים לעסוק בחיפוש פתרונות לבעיות כלכליות.

אריה: אתם נמצאים בתקופה בה אתם חשים חוסר שקט ומנסים להשקיט את הרעב הפנימי שלכם על-ידי נסיעה וביקורים בארץ ובחו"ל. זהו אכן הזמן המתאים לעשות זאת. אתם נמצאים בהתחלות חדשות ויש לכם רצון לשתף גם את האחרים בתובנות האישיות שלכם. לא נראה שאתם יכולים להתמודד לבד עם כל התובנות ולכן שיחה טובה עם אדם קרוב ומוערך שמזמן לא הייתם איתו בקשר, תעזור לכם במציאת הפרופורציות.

בתולה: בחודשים הקרובים תהיו עסוקים מאוד בניסיון למציאת פתרון הולם לבעיות שאתם מוטרדים מהם כבר זמן רב. הפתרון חייב להיות בדרך מקורית וייחודית ולמרות שייתכן ויסב לכם חוסר נחת כלשהו, הרי שהוא חייב להתבצע. מומלץ לכם לשמור על עצמאותכם הכלכלית ולא להיסחף ולהיכנע לתכתיבים של אחרים שמנסים לגרור אתכם לכיוונים אחרים. אל תשקיעו אנרגיה במקומות שאינכם בטוחים שתקבלו הערכה בהתאם.

מאזניים: אתם נמצאים עכשיו בתקופה של התחלות חדשות כשההתלבטות שלכם ביניכם לבין עצמכם היא מה לעשות כדי לחזק את הקשרים והיחסים הבין-אישיים בהם אתם נמצאים. גם שותפויות ביניכם לבין האחרים עולה על הפרק עכשיו, וזה גם הזמן המתאים לערוך תאום ציפיות ביניכם לבין הקרובים לכם, נראה שההתנהגות שלכם הפכה עבור אחרים ברורה מדי ולכן אתם עלולים להרגיש תסכול.

עקרב: בחודש הקרוב אתם נמצאים בתקופה מעולה שתוכל לחזק את מעמדכם המקצועי ובעקבות כך גם את מעמדכם הכלכלי. זה הזמן לפעול לטיפוח היחסים האישיים במקום העבודה ולהגיד בצורה ברורה שאתם מצפים לתגמול הולם עבור עבודתכם. הגיע הזמן שתאמרו בצורה ישירה שאתם רוצים העלאה במעמד ובשכר. נראה שיבואו לקראתכם ועובדה זו תגרום לכם לתחושה של התחלה חדשה.

קשת: בתקופה זו שלפני החגים, יש לכם הזדמנות מצויינת לחזק את מעמדכם בתוך המעגל הביתי הקרוב לכם ביותר. נראה שאנשים קרובים מתוך המשפחה שלכם, מחפשים את קרבתכם ואת עצתם. אתם משמשים ככלי מפתח בתוך כל ההתנהלות המשפחתית, כך שזה הזמן שלכם לקצור את הפירות ואף להגיד לאחרים את כל מה שאתם חושבים עליהם וזאת כמובן בדרך עדינה וטקטית.

גדי: הקשיים אותם אתם חווים בעבודה שלכם נובעים בעיקרם מהסיבה שאף פעם לא נתתם את דעתכם עליהם והיא היחסים הבין-אישיים שלכם. לא ניתן לקחת מכם את התכונות הטובות והיא הצבת יעדים והליכה למטרה, אך מאחר שבדרך, לפעמים, לא שמתם לב את מי השארתם בצד ומי נפגע מכם בגלל העובדה שהייתם חדורי מוטיבציה עד כדי סנוור עיניכם. במידה ותשפרו את היחסים הבין-אישיים שלכם, עבודתכם תצמיח פירות.

דלי: מבחינה כלכלית אתם עומדים לעבור שינוי משמעותי בגלל ביקור הכוכב יופיטר בבית הכספים שלכם. העשייה שלכם יכולה להיות יותר יעילה בגלל התנהלות תקינה והזדמנויות חדשות שיפלו בחיקכם. אתם עסוקים מאוד במה לעשות עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן ייתכן ותחפשו גם הזדמנויות לעשות שינויים מתבקשים בסגנון המגורים שלכם. החשיבה שלכם נכונה וגם הזמן הנכון יגיע.

תחזית שנתית לילידי המזל

  • שפע: כוכב השפע נכנס השנה לבית תת-המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר לאני הפנימי ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר עם הכוונה לעתיד. בין החודשים אוגוסט לנובמבר 2010, תרגישו שהדברים מתרחשים בעוצמות חזקות יותר ממה שהתכוונתם, אך באם תלמדו לשמור על פרופורציות, תרגישו שכל מה שקורה - אכן מתרחש לטובה.

  • קושי: השנה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם, שכן כל נושאי הזוגיות / שותפויות והיחסים הבין-אישיים, יעמדו למבחן בשנה זו. תהיה זו שנה בה תאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ובמידה והקשרים אינם על בסיס מוצק - תיתכן פרידה. אלה מכם שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש במחצית השנה הראשונה וחשוב מאוד לזרום איתו ולא ללכת נגדו.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  17/03/2010   |   עודכן:  17/03/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טלה - בעלי יוזמה או ילדותיים?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כל אימת שפוקד אותנו משבר, קיימת נטייה לראותו כתחתית אליה הגענו. צחוק ההיסטוריה ואיוולת החיים מוכיחים שלעולם אין תחתית ו"הבור" עמוק עד כדי אימה. כשסבורים בני האדם שהגענו אל שפל המדרגה, מתברר שישנן עוד מדרגות ועוד תהומות שבקלות ניתן להגיע אליהן, ומשם הלאה. כל מי שעיניו בראשו ושכלו לא בגד בו, מבין שהסכסוך הישראלי-פלשתיני-ערבי הגיע אל שלב הקנאות הדתית והלאומנות. זו תהום פעורה הטומנת בחובה סכנות גדולות, מעבר לבלתי רציונאליות, לאמונה עיוורת ומוכנות להקריב קורבנות ככל שיידרשו, לסכנה ממשית לאובדן התקווה, ולהרס והרג בשם אידיאלים "נשגבים".
17/03/2010  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, יש דירות אחדות. לראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו, יש וילה בקיסריה ודירה בירושלים, ואהוד ברק מתגורר בדירת 40 מיליון שקל בתל אביב. הם אינם היחידים בצמרת המדינה, שיש להם בית וילה בקיסריה או דירות במגדלים אלה ואחרים. מפעם לפעם מטרידה אותי השאלה איך הגיעו אישי ציבור לדירות הפאר. יש מי שתפקידו להנפיק תשובות או להציע תירוצים. תשובה אחת קיבלנו באחרונה, כאשר פורסמה פרשת ההרצאות (החוקיות!) של ביבי נתניהו למען עמותת הצדקה החרדית "לב מלכה". אוסיף מעט מידע על מנגנון הכסף.
17/03/2010  |  יאיר דקל  |   מאמרים
אזרחי ישראל הערביים - מגדירים עצמם כפלשתינים, וזה נראה לי סביר הוגן ומקובל. אזרחי ישראל הערביים, הרואים עצמם כפלשתינים ומזדהים עם העם הפלשתיני בעזה, יו"ש וירדן - גם זה מקובל.
17/03/2010  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
אני אתאבל ביום הנכבה. אתאבל על פלסטין הנכחדת - שאת רובה לא היכרתי. אתאבל על המקום הזה, שהולך ומאבד את צלמו, את נופיו, את יופיו, את ילדיו - על מזבח הגזענות והרשע. אתאבל על ילדים שפולשים לבתי משפחות, משליכים אותן אל הרחוב, מחללים את בתיהן, ובעודם צופים בהם ישנים על טפיהן וזקניהן ברחוב - מרקדים ושרים לזכר רוצח ילדים. אתאבל על החיילים והשוטרים השומרים על הילדים המרושעים הללו - ללא נקיפות מצפון. אתאבל על אדמות בלעין ונעלין ועל גיבורי בלעין ונעלין, ביניהם ילדים בני 12 ובני 10 - העומדים ללא חת על זכותם לחיות חיים של כבוד על אדמות אבותיהם.
17/03/2010  |  נורית פלד-אלחנן  |   מאמרים
בפולקלור הרוסי קיימת אמירה נפוצה בה משתמש הבריון לתקיפת מי שלא עשה לו כל רע: "אתה קיללת אותי!" - TY MENIA RUGAL. ולמי שמקלל ברור שמגיע עונש.
17/03/2010  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il