|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

לב אמיץ

לא זו השעה ללמוד מרוח הפייסנות, ההתבזות, ההפקרה, הוויתור והכניעה. לא זו השעה לעשות כמעשהו של מר צ'מברליין. צו השעה הוא ללמוד מדברי צ'רצ'יל משנת 1942: "אל לנו להיכנע לעולם, לעולם, לעולם, לעולם, בכל עניין גדול או קטן, רב או פעוט, אל לנו להיכנע לעולם"... מדהים עד כמה דבריו מתארים במדויק את המציאות הפוליטית הקיימת גם בארצנו
28/06/2011  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
לא להיכנע לעולם [צילום: פלאש 90]

סכנה גדולה מרחפת מעלינו וקשה מאוד לשמור על אופטימיות. ייתכן מאוד שאנחנו נמצאים כבר בשלבים האחרונים של תהליך האיסלאמיזציה. והאיום הזה אינו מסכן רק את עתידה של אירופה, אלא גם את עתידה של אמריקה ואת עצם קיומו של המערב.

מרכז המחקר פיו (Pew) דיווח שמחצית מהמוסלמים בצרפת אומרים שנאמנותם לאיסלאם גדולה מנאמנותם לצרפת. שליש מהמוסלמים בצרפת אינם מתנגדים למחבלים מתאבדים. המרכז הבריטי ללכידות חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים בבריטניה הם בעד כינונה של ח'ליפות עולמית. מחקר הולנדי דיווח כי מחצית מהמוסלמים בהולנד מודים כי הם "מגלים הבנה" למתקפות אחד עשר בספטמבר. המוסלמים תובעים שיכבדו אותם. וכך אנחנו עושים זאת: האליטות שלנו מוכנות להיכנע. לוותר.

תביעותיהם של המוסלמים מלוות בהתנהגות בלתי חוקית, החל בפשעים קטנים ובאלימות אקראית - למשל נגד עובדי אמבולנסים ונהגי אוטובוסים - ועד מהומות בקנה מידה קטן. פריז חוותה התקוממות בפרברים של מעוטי ההכנסה. יש המעדיפים לראות בכך אירועים בלתי קשורים, אבל אני קורא לזה אינתיפאדה מוסלמית. לפושעים אני קורא "קולוניאליסטים", מפני שזה מה שהם. הם לא באים להשתלב בחברה שלנו, אלא לשלב את החברה שלנו במסגרת הדאר אל איסלאם שלהם. לכן אפשר לראות בהם קולוניאליסטים.

חלק גדול מאותה אלימות רחוב שהזכרתי מכוון באופן בלעדי נגד לא מוסלמים ומאלץ רבים מילידי אירופה לעזוב את בתיהם, את עריהם, את ארצותיהם. הפוליטיקאים נרתעים ואינם נוקטים עמדה נחרצת נגד השריעה הזוחלת הזאת. הם מאמינים בשוויון כל התרבויות. יתר על כן, ברובד המעשי המוסלמים מהווים עתה כוח אלקטורלי שאין להתעלם ממנו.

אי-אפשר להסביר את כל בעיותינו הרבות מול האיסלאם בעוני, בדיכוי או בעבר הקולוניאלי של אירופה, כפי שטוען השמאל. אין להן גם שום קשר עם הפלשתינים או עם החיילים האמריקניים בעירק. הבעיה נעוצה באיסלאם עצמו.

סמואל הנטינגטון ניסח זאת יפה מאוד: "גבולותיו של האיסלאם הם גבולות של דם." וישראל שוכנת על גבול כזה. מדינה זעירה זו שוכנת בדיוק על קו ההעתק של הג'יהאד ומסכלת את ההתפשטות הטריטוריאלית של האיסלאם. היא ניצבת בקו החזית מול הג'יהאד, כמו קשמיר, כמו קוסובו, כמו הפיליפינים. כמו דרום תאילנד, כמו דארפור, לבנון ואצ'ה שבאינדונזיה. ישראל פשוט תקועה באמצע הדרך. כמו שהייתה מערב ברלין בזמן המלחמה הקרה.

המלחמה נגד ישראל היא לא מלחמה נגד ישראל בלבד אלא מלחמה נגד המערב. זהו ג'יהאד. ישראל פשוט סופגת את המכות שנועדו לכולנו. אלמלא ישראל היה האימפריאליזם האיסלאמי מוצא דרכים אחרות לתיעול האנרגיה ושאיפות הכיבוש שלו. בזכות הורים ישראלים ששולחים את בניהם לצבא ואינם יכולים לעצום עין בלילה, יכולים הורים באירופה ובאמריקה לישון שנת ישרים ולחלום בלי להיות מודעים לסכנות האורבות להם.

רבים באירופה סבורים שמן הראוי לנטוש את ישראל לגורלה כדי להרגיע את המיעוטים המוסלמיים באירופה. אך אילו התמוטטה ישראל, חס וחלילה, המערב לא היה נרפא. המיעוטים המוסלמיים שלנו לא היו משנים פתאום את התנהגותם ומאמצים את ערכינו. אדרבא, סופה של ישראל היה נותן דחיפה עצומה לכוחות האיסלאם. הם היו רואים בכך, ובצדק, הוכחה לחולשת המערב, לקצו הבלתי נמנע. סופה של ישראל לא יהיה הקץ לצרותינו עם האיסלאם, אלא רק ההתחלה. הוא יהיה תחילתו של המאבק האחרון לשליטה בעולם כולו. אם הם יוכלו לישראל, דבר לא יעמוד בפניהם.

קשה מאוד לשמור על אופטימיות מול האיסלאמיזציה הגוברת של אירופה. הכול פועל נגדנו. אנחנו מובסים בכל החזיתות. האיסלאם מנצח מבחינה דמוגרפית. ההגירה המוסלמית היא אפילו מקור לגאווה בקרב המפלגות הליברליות השליטות. האקדמיה, האמנות, התקשורת, האיגודים המקצועיים, הכנסיות, עולם העסקים, הממסד הפוליטי - כולם קיבלו על עצמם את התיאוריה האובדנית של הרב-תרבותיות. עיתונאים לכאורה מתנדבים להדביק לכל מי שמותח ביקורת על האיסלאם את התווית "ימני קיצוני" או "גזען". הממסד כולו מצדד באויבינו. שמאלנים, ליברלים ונוצרים דמוקרטים - כולם חולקים עתה את יצועם עם האיסלאם. וזה הדבר שמכאיב במיוחד לראות: בגידת האליטות שלנו.

אם יש תקווה לאירופה, היא תצמח מקרב העם ולא מהאליטות. השינוי יוכל לבוא רק מלמטה. הוא חייב לבוא מהאזרחים עצמם. אך הפטריוטים האלה יצטרכו לכבוש את כל הממסד הפוליטי, המשפטי והתקשורתי.

האליטות אולי מפנות עורף לחירות, אך לא הציבור. בארצי, הולנד, שישים אחוזים מהאוכלוסיה רואים כיום בהגירה ההמונית של המוסלמים את הטעות מספר אחת שעשתה המדינה מאז מלחמת העולם השנייה. ושישים אחוזים רואים באיסלאם את הסכנה הגדולה ביותר הנשקפת לזהותנו הלאומית. ואינני חושב שדעת הקהל בהולנד שונה מאוד מארצות אחרות באירופה.

המפלגות הפטריוטיות שמתנגדות לאיסלאם הולכות וגדלות כנגד כל הסיכויים. מפלגתי, למשל, החלה לפעול לפני שנתיים וקיבלה אז חמישה אחוזים מקולות הבוחרים. היום צופים לה בסקרים עשרה אחוזים. הוא הדין בכל המפלגות הדומות לה באירופה. הן נאבקות בממסד הליברלי ועקב בצד אגודל הן מתחילות להשיג דריסת רגל בזירה הפוליטית.

לא זו השעה ללמוד מרוח הפייסנות, ההתבזות, ההפקרה, הוויתור והכניעה. לא זו השעה לעשות כמעשהו של מר צ'מברליין. צו השעה הוא ללמוד ממר צ'רצ'יל ומהדברים שאמר בשנת 1942: "אל לנו להיכנע לעולם, לעולם, לעולם, לעולם, בכל עניין גדול או קטן, רב או פעוט, אל לנו להיכנע לעולם אלא רק לקול הכבוד והשכל הישר. אל לנו להיכנע לעולם לכוח; אל לנו להיכנע לעולם גם מול מה שנראה כיתרונו העצום של האויב."

אלה הם מדבריו האמיצים של חרט וילדרס, פוליטיקאי הולנדי. וילדרס החל לכהן בפרלמנט ההולנדי בשנת 1998, תחילה מטעם מפלגת החירות והדמוקרטיה העממית, והחל מ-2006 מטעם מפלגת החירות - PVV, אותה ייסד בעצמו וכיום הוא עומד בראשה. וילדרס נודע כמבקר חריף של האיסלאם, מתנגד להגירת מוסלמים להולנד (המוסלמים מהווים כיום כ-5% מאוכלוסית המדינה) ואוהד ישראל מושבע.

מדהים עד כמה דבריו מתארים במדויק את המציאות הפוליטית הקיימת גם בארצנו. מדהים עד כמה האיש אמיץ. מעתה והלאה אשתדל להביא מדבריהם של אנשים אמיצים ונשים אמיצות שהעיזו ומעיזים בעזות דקדושה לומר את האמת ולהילחם למען חיים של חירות ואהבת האדם.

תאריך:  28/06/2011   |   עודכן:  28/06/2011
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לב אמיץ
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הפשוט
29/06/11 00:10
2
צנחן
29/06/11 07:56
3
רפאל1 א
29/06/11 08:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חרם הקוטג' תפס את הכותרות וגנב את ההצגה בכנסת ובממשלה. פוליטיקאים מכל חלקי הקשת הפוליטית שיבחו והללו את היוזמה האזרחית הברוכה, להחרים את הגבינה עם הגושים כמחאה על העלייה התלולה במחירה וכאמצעי לחץ על החברות מפקיעות המחיר. כולם מדברים על חרם הקוטג', כולם תומכים בו ומתלהבים ממנו. האם יעלה על הדעת שבדיוק בימים האלה מישהו במדינת ישראל יפעל כדי להוציא חרם צרכנים אל מחוץ לחוק, ולהטיל עונשים כבדים ומרתיעים על מי שנוקט בחרם כזה?
28/06/2011  |  אדם קלר  |   מאמרים
קפיצה של יום אחד מפריז ללונדון מלמדת על ההבדלים בין שתי הבירות. בראשונה בתי הקפה והמסעדות מלאים, אך לידם צובאים עשרות קבצנים. בשנייה אין פושטי יד ברחובות הראשיים, אך לראשונה נסגרות חנויות באוקספורד סטריט וגם: חוויית היורוסטאר ולמה צריך לשים לב כאשר נוסעים ברכבת שמתחת לתעלת לה-מאנש
28/06/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
כבר שנים רבות שוטפים לנו את המוח בחרדות ואימים. מפחידים אותנו בסכנות האיומות האורבות לנו, באימי השואה הנשקפים לנו, בסכנות הקיומיות האופפות אותנו. בחודשים האחרונים לא הייתה כמעט מהדורת חדשות שלא דיברו בה בסכנה הנוראה הצפויה לנו אם יצליח המשט להגיע לעזה. ואין שואל: ואם יגיע, אז מה? מספרים לנו על "הפקת לקחים", על האימונים המפרכים של חיילי הקומנדו הימי והיחידות המובחרות האחרות, שייצאו אל מרחבי הים למנוע את הסכנה הנשקפת לנו מכמה ספינות שאולי-אולי יצליחו "לחדור" לעזה. מראים לנו בטלוויזיה את ספינות המלחמה של צה"ל חוצות את הגלים ומשייטות לכאן ולשם. ההנחה היא שיש בכך כדי להביא אותנו שנהיה קצת יותר רגועים - יש מי שמגן עלינו מפני הסכנה הצפויה מן המשט. שהרי, אוי לנו אם תצליח ספינה כלשהי, ועליה כמה תימהונים מאירלנד או משוודיה (עיזבו את טורקיה, כבר התחיל הפלירט החדש איתה), להגיע לעזה.
28/06/2011  |  דוד שחם  |   מאמרים
הצגת סוגיית המשט לעזה המלווה באיומי בלימה אף במים בינלאומיים עולה מייד השאלה: אז מה עושים?. רוב הפרשנים בעולם יודעים את התשובה, חלקם אף "חצופים" מספיק בכדי להעלות אותה כאפשרות. אך גורמים אינטרסנטים ומוגי לב - אינם אמיצים דיו בכדי לדרוש את מימושה.
28/06/2011  |  ניסן ג'רבי  |   מאמרים
באוניברסיטת חיפה השתגעו לגמרי. הרצון להתחשב-כביכול בסטודנטים הערבים הלומדים שם גרם לראשיה להימנע מהשמעת ההמנון הלאומי בטקס הסיום שנערך בפקולטה למשפטים. אין לדעת של מי היה הרעיון המעוות הזה אבל ברור שהוא מסמל ציון דרך נוסף. לא עוד גאווה לאומית ולא עוד חדווה על שהעם היהודי מצא לעצמו סוף-סוף מקום שבו הוא יכול לבטא את מאווייו הלאומיים לאחר שנות גלות ארוכות ומתישות, אלא רפיסות-דעת מדאיגה שסופה יהיה, ללא ספק, רע ומר. כמו סופם של יהודי אירופה שכל העת סברו שאם רק ייעתרו לדרישות כאלה ואחרות של 'היודנראט' שהם הקימו לעצמם, הנאצים יתרצו ויוותרו על תוכניותיהם להשמדת יהדות אירופה כולה - עד לאחרון בניה ובנותיה.
28/06/2011  |  חיים משגב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il