|   15:07:40
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
קבוצת ירדן
ההיבטים המשפטיים של חוזה שכירות

ישראל, דעי מי הוא האורח אובמה

רבים באמריקה פשוט רצו להיות גאים בכך שבחרו באדם הראשון בעל צבע עור כהה כנשיאם, זאת מבלי לעשות את הבדיקה הנדרשת לכך. לכן, במקום זאת, הם היו ועדיין עדים לאדם שאינו כשר לתפקידו, שקרן מלידה, גברת ראשונה שהתביישה באמריקה כל חייה, כשלון במדיניות פנים וחוץ, הפחדה, חוסר כבוד והתנהגות כעסנית שעד כה לא היינו עדים לה מכל מנהיג פוליטי
16/03/2013  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   תגובות
ברק ומישל אובמה. נוטרי בוז לאמריקה המסורתית? [צילום: AP]

אנשים חושבים שסלידתי ממשפחת אובמה היא אישית, ולא קשורה למדיניות שלו. זה גם זה וגם זה!. האמת היא שאני לא אוהדת משפחת אובמה בגלל הדרך שבה הם מתנהגים, מה שהם מייצגים, האידיאולוגיה שלהם, ואני בהחלט לא מסכימה עם המדיניות והחקיקה של אובמה. אני לא מסתירה את הלעג שלי למשפחה אובמה. שלא כמו רבים אחרים המסכימים איתי אך לא מבטאים אותו כמוני, אני בטוחה בצדקת רגשותי שאני מביאה לידי הביטוי.

אני לא אוהבת את משפחת אובמה כי הם מחויבים לשינוי יסודי של המדינה שלנו / שלי, כדי להפכה למה שרק יכול להיחשב כמדינה מרקסיסטית - קומוניסטית.

בהגדרה, אני לא שונאת את משפחת אובמה, אך אני רואה לנכון לגנות אותם כי הם מהסוג הגרוע ביותר של הגזענים. הם אליטיסטים לניניסטים, נוטרי בוז לאמריקה מסורתית ויוצאת מהכלל. אובמה מתנהג בחוסר כבוד יהירותי מוחלט לקדושת המשרד שהוא מחזיק, ואלה שמוכנים להודות בכך, זלזולה של מישל אובמה באמריקה הלבנה הוא די שקוף.

אני לא אוהבת את משפחת אובמה כי הם שיכנעו אותי שהם חושבים שהם מתנהגים כמלכים. אנחנו, ואנחנו בלבד.

אני מצפה ודורשת כבוד למשרדו של הנשיא מהמנהיג שהופקד על ניהול המדינה. אני מצפה ודורשת אהבה אמיתית למדינה שלנו ולאזרחיה. אני לא רואה זאת מבני הזוג אובמה.

הנשיא רונלד רייגן ורעייתו ננסי הראו אהבה שאין כמותו לארץ ולאנשיה. הרייגנים גרמו לאמריקנים להרגיש טוב לגבי מדינתם, עצמם ומה שאנחנו כאומה, ובנפרד, יכולים להשיג.

יהירותו של אובמה מובעת במינוי 32 צארים שמאלניים שלא מדווחים לאף אחד חוץ ממנו, וזה שהוא באופן קבוע עוקף את קונגרס שזו עבירה הדורשת הדחה.

אריק הולדר, היועץ המשפטי לממשלת אובמה, הוא כנראה ראש משרד המשפטים הכי לא יוצלח, לא חכם ושחצן שאי פעם החזיק בעמדה זו. האם אתם זוכרים נשיא אחר שהורה למשרד משפטיו להתנהג כבריונים במגפיים?

הזוג אובמה מזלזל בציבור האמריקני

נשיאים הם פוליטיקאים. כל הפוליטיקאים ידועים ופחות או יותר מצפים מהם, לעוות את האמת, אם לא לשקר באופן מוחלט. אבל גם בעת התנהגות תת רמה זאת, בני הזוג אובמה הביאו את השקרים, חוסר היושר, המרמה והרמאות, התחבולה והערפול לגבהים ועומקים חדשים. הם, מילולית, מזלזלים ופוגעים בציבור האזרחים, ומציגים איבה לאדיבות.

אני לא האוהדת של משפחת אובמה משום ששניהם, בגלוי, מראים חוסר סובלנות גזענית, כמו במקרה של פרופסור לואיס גייטס מהרווארד שהאשים את משטרת קיימברידג' שהיא פועלת בטיפשות ואובמה צדד בו. מדאם אובמה הודתה שהיא מעולם לא הייתה גאה באמריקה עד שבעלה עלה לנשיאות.

אני רואה בהצהרה זו והלך רוח זה כעלבון לכל אלה שמתו כדי לתת לנו מדינה שבה יליד קנייה, קרוביו הזרים הלא חוקיים וצאצאיו, יכולים, לכאורה, לבוא לאמריקה ולא רק לחיות בה בחופשיות ולקבל השכלה, אלא לעלות למעמד הגבוה ביותר, החזק ביותר בעולם, לעמדת נשיא ארצות הברית.

האמת היא שמישל אובמה חופשיה לשנוא ולהשמיץ אנשים לבנים, כי אמריקנים, מכל הסוגים, שילמו בדמם כדי להבטיח את זכותה להגיד מה שהיא אומרת ולהרגיש את מה שהיא מרגישה.

ישנה אימרה, "הסיבה היחידה שאדם מסתיר דברים היא משום שיש לו מה להסתיר". נכון? אף נשיא ב-236 שנות ההיסטוריה של של ארה"ב לא השקיע מעל למיליון דולר כדי להסתיר כל עדות על עברו.

מעגל של שקרים

ומה שברק או ברי, ומישל היו שותפים לו הוכח להיות מעגל שקרים. בין השקרים רבים, שקשה לעמוד בקצבם הוא השקר של ברק לגבי מתי ואיך הוא פגש את מישל. הוא גם שיקר לגבי מותה של אמו ואת הבעיות שהיו לה עם הביטוח הרפואי שלה. מישל שיקרה לקהל בהקשר לשווי של כ-500,000 דולר במניות שהם ירושה ממשפחתו של ברק. ברק שיקר, עוד בתחילה, לגבי השירות הצבאי של אביו, ועל התנועה לזכויות אזרח. באחד מנאומי הסטייט אוף דה-יוניון שלו הוא שיקר לעולם על בית המשפט העליון בארה"ב וגער והעליב בפומבי חבר קונגרס.

ברק הקיף את עצמו באקדמאים הכי רדיקליים, סוציאליסטים שקיימים כיום. הוא התנגד לפסיקה המגנה על נשים וילדים ואפילו האירגון לתיכנון משפחה לא תמך בו בעניין זה. ברק באופן פתוח עוין לעסקים וכמו-כן עויין, באגרסיביות, למדינה היהודית, ישראל, אחת מבעלות הברית היחידות של ארה"ב; הוא עוין לבעלות הברית של אמריקה וידידותי לכל אויביה.

ברק ורעייתו מישל מבזבזים את כספי משלם המיסים כאילו זה כרטיס האשראי אמריקן אקספרס בלאק האישי שלהם, שטוענים שהוא כרטיס האשראי היוקרתי ביותר בעולם. אני מגנה אותם על כך, כי בזמן שאנשים סובלים, מאבדים את בתיהם, עבודתם, הפנסיה שלהם, כבודם וביטחונם משפחת אובמה, ביהירות, מהפגינה סגנון חיים ראוותני של זכאויות - בעוד ברק ממשיך ליצור ולחולל מלחמת מעמדות.

להצטרף לגינוי הפומבי

אני רוצה שאנשים יצטרפו אליי בגינוי פומבי זה של משפחת אובמה ומדיניות ברק. אנחנו, העם, צריכים לגנות אותם על חוסר הכבוד שהם הראו ומראים לנו, העם; על מעשי הזדון וחוסר החוקתיות של ברק, בניגוד לפרמטרים של החוקה שלה הוא מחויב, וההתעלמות המכוונת שלו בסמכות הקונגרס.

לסלידתי במשפחת אובמה אין שום קשר לצבע העור שלהם; אך היא לחלוטין מכוונת להתנהגות שלהם, גישתם, ומדיניותם; לדרך שבה הם מנהלים את המדינה. יש לי הסתייגות מוחלטת ובוז גלוי לכך שמשפחת אובמה, כל הזמן ובאופן גלוי, משחקת את קלף הגזענות ומלחמת המעמדות.

ארבע שנים חלפו ולא ראיתי דבר חיובי אחד בנשיאותו של אובמה. אני יכולה להמשיך לנזוף ולהתלונן כאן. במקום זה, אפשרו לי לסיים בזאת: אני מגנה, במונח האפשרי החזק ביותר, את התקשורת שלא עשתה את עבודתה; שסירבה לחקור את הזוג אובמה, כפי שחקרו את הנשיא ניקסון ושערוריית הווטרגייט שהביאה לנפילתו, את הנשיא בוש והנשיא קלינטון, ועל סירובם לתייג אותם כפי שהם באמת, זוג נשיאותי שאינו טוב לכל אמריקה כולה.

משפחת אובמה קיבלה פס פשוט בגלל שהם אנשי כהי עור. האשמה ממנה החברה האמריקנית עדיין סובלת ונושאת עוד מימי העבדות היא עמוקה. השאלה היא מדוע ילדים שנולדו במאה ה -21, שביום לידתם כבר חייבים 50,000 דולר, צריכים לסבול בגלל מה שקרה לפני 200 שנה כאשר האדם הלבן שיעבד את האדם השחור בארץ החדשה?
אין תרחיש הידוע לאדם, לפיו נשיא לבן ואשתו יכלו להתעלם מהחוק, היו ראוותנים בעמדתם, והתנהגו כשליטי העם, כפי ששני אלה הם הורשו לעשות מתוך פחד שאם לא יסכימו איתם זה מיד יתורגם לגזענות. הם מקבלים פאס פשוט בגלל היותם אנשים כהי עור שנשכרו במסגרת מערכת האפרמטיב אקשן.

הפוליטיקה ידועה שיכולה להיות משחק מלוכלך מכל ההיבטים ואני מקבלת זאת. לעומת זאת, מעולם לא חשבתי שאהיה עדה לחוסר יושר כזה, גסות רוח וחולשת מנהיגות של מנהיג פוליטי. ברק אובמה הוא הדמות הפוליטית המטעה ביותר שהייתה אי פעם ושאמריקה אי פעם ראתה.

אפילו בסטנדרטים הנמוכים של קודמיו לנשיאות, להתנשאות הנרקיסיסטית והסרבנית של אובמה אין מתחרים. אם ניקח את אובמה כקו הסרגל, את הקיסר הרומי נירון, הידוע לשמצה כקיסר ש-"ניגן בלירה בעוד שרומא נשרפה", היה צריך להעלות לקדושה ...

רבים באמריקה פשוט רצו להיות גאים בכך שבחרו באדם הראשון בעל צבע עור כהה כנשיאם, זאת מבלי לעשות את הבדיקה הנדרשת לכך. לכן, במקום זאת, הם היו ועדיין עדים לאדם שאינו כשר לתפקידו, שקרן מלידה, גברת ראשונה שהתביישה באמריקה כל חייה, כשלון במדיניות פנים וחוץ, הפחדה, חוסר כבוד והתנהגות כעסנית שעד כה לא היינו עדים לה מכל מנהיג פוליטי.

אמרתי פעם שכשהזוג אובמה מתעורר כל בוקר, הם מסתכלים אחד אל השני ושואלים, איך אנחנו, בצורה הכי טובה, יכולים לבזבז את הכסף שהאנשים הטיפשים שבחרו בנו למשרד זה נתנו לנו? משפחת אובמה רואה את חייהם בבית הלבן, המשולמים על-ידי העם, כזכאות, ולא כזכות וחובה לשרת את העם על הצד הטוב ביותר - בעוד שהאזרחים, נאבקים למחיה, מאבדים את מקום עבודתם ועסקיהם, ואולי אפילו חיים עם האיום להעשות חסרי בית ורעבים.

מה עשית לעצמך אמריקה? למה העם מקבל את הסבל שהוא תוצאת מדיניותו החולנית של אובמה? למה אתם לא קמים ומתנגדים?

הצעתי פעם ואני מציעה שוב, ש-5 מיליון אמריקנים אמיצים יגיעו לוושינגטון ויישארו שם עד שאובמה יתפטר ווושינגטון תישבע לחתום על ולקיים את החוקה כמו שהאבות המייסדים התכוונו שצריך לקיימה.

תאריך:  16/03/2013   |   עודכן:  16/03/2013
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל, דעי מי הוא האורח אובמה
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דאגנית
16/03/13 21:06
 
נורית גרינגר
17/03/13 05:20
 
דאגנית
18/03/13 22:23
 
אכן מודעים
18/03/13 08:42
 
כל הימנים הטובים
19/03/13 22:08
2
אלטע קאקער
17/03/13 14:42
 
דאגנית
18/03/13 22:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לתפקיד, כל תפקיד, יש למנות אדם בהתאם לכישוריו, השכלתו והתאמתו. אבל, כאשר בוחרים אדם לתפקיד, לרוב יש גם פרמטרים נוספים: כריזמה, אישיות נעימה ונוחה, רקורד מוכח, מהימנותן של התחייבויותיו/הבטחותיו, ועוד. וכשהבחירה היא במסגרת פוליטית, מן הסתם למאזני הכוח יש השפעה די נכבדה על הבחירה/המינוי.
16/03/2013  |  עמוס שריג  |   מאמרים
בכל פעם שאני מבקש לבדוק אם לא השתנו סדרי בראשית אחת הבדיקות המהימנות היא בחינת ה"נקודה המתה" של השמאל הפוליטי בישראל (ולא רק בישראל). ה"נקודה המתה" המתה בעין האנושית היא כידוע נקודה באזור הנמוך של הרשתית בעין שאין בה תאים רגישים לקליטת אור (תוצאה של מעבר מרוכז של עצבי הראיה מהעין למוח). כתוצאה מכך, אזור זה בעין עיוור באופן קבוע לכל סיגנל החודר לעין מהעולם החיצוני. לאחרונה חזרתי ונתקלתי באימות התופעה כאשר קראתי את מאמרה של יעל פז מלמד במעריב ("דעות", 14.3.13, "המבחן של השר"). לדידי פז מלמד היא שמאל פוליטי טיפוסי בישראל של היום, ו"הנקודה המתה" שלה בראיית ההוויה הישראלית גם היא טיפוסית לשמאל הזה.
16/03/2013  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
סיפורו העצוב של הרב אליעזר ברלנד איננו רק סיפורו הטרגי האישי אלא זהו סיפורה הטרגי של כל היהדות החרדית אשר בדור האחרון - מאז הסתיימה השואה המרה ונכנס עידן בציונות, הקלה ראש בכל הנוגע לחומות היהדות הנאמנה ובמיוחד לעניין רועי ושועי ישראל. מיהו האיש ומהם מעשיו כולנו כבר יודעים ולא כאן המקום לערוך דיון על סטיותיו של האיש ועל השרלטנות שנהג יחד עם אשתו ובנו, בקרב חבר אוהדיו. אבל השאלה החדה כתער נעה סביב "כיצד הגענו לכך"? וה"כיצד" הזה נוגע לכך שאלף אלפי איתותי אזהרה באו מהאיש הזה ומכנופיית בריונים שמסביבו שעשתה ככל העולה על רוחה, ועל רוחם של בני משפחתו בחוג אוהדיו העיוור ששמו "ישיבת שובו בנים".
16/03/2013  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
המקרה המצער והמטופש של פרסום מסמך פנימי בבית הספר בכפר סבא על-ידי מורה פתח את שיבר הטרוניות כנגד כל המורים. לא , אין זה מקרה מבודד, אלא כל המערכת נוהגת כך, אומרים "יודעי" דבר. זו האמירה המשתמעת בכלי התקשורת וברשתות החברתיות בהן דווקא התלמידים הם הפעילים ביותר. הצביעות חוגגת ונשפכת מעל דפי העיתונים וקולות צורמים של נפגעים בלבד נשמעים מעל גלי האתר. עליהום כללי על המורים, הטחת אשמות כבדות! אין סליחה ואין מחילה ואין כפרה. לתלייה ומיד. אלא שהמציאות הרבה יותר מורכבת.
16/03/2013  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
למרות שאיפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בבתי הקונגרס האמריקניים, מגדירה את עצמה כארגון אמריקני, יש לה מדיניות ידועה היטב שלפיה הארגון תמיד יתמוך במדיניותה של ממשלת ישראל, במיוחד כאשר זו אכן מבהירה לאיפא"ק מהי אותה מדיניות.
15/03/2013  |  דוד בדין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
אלי אלון
אלי אלון
ציר בוועידת המפד"ל שנערכה ביוני 1963 במלון שרתון בת"א הורשע בגניבת מכונת גילוח חשמלית מציר אחר בוועידה ונדון ל-6 חודשי מאסר על תנאי ולקנס בגובה 400 לירות ישראליות    התברר כי המורשע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il