|   15:07:40
  יוסי בלום הלוי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

עשבים שוטים ומרעילי בארות

על שניים מערוגת העשבים השוטים ומרעילי הבארות מהשמאל ששמותיהם עלו לאחרונה לכותרות - המורה אדם ורטה והזמרת אחינועם ניני
05/02/2014  |   יוסי בלום הלוי   |   מאמרים   |   תגובות
המורה אדם ורטה [צילום: פלאש 90]

השמאל הקיצוני כבר איננו רק קבוצה שנויה במחלוקת מעבר לקונצנזוס הציוני, אלא גורם הרסני, מסוכן, הפועל יחד עם אויבי ישראל הנחרצים ביותר כדי לפגוע בצביונה היהודי, הציוני והישראלי באשר הוא. דרכי הפעולה של קבוצות השמאל האנרכיסטיות למיניהן, כוללות מגוון רחב של פעילויות באקדמיה, בתרבות, באמנות, בבתי הספר ובעמותות, הממומנות בדרך כלל על-ידי ארגונים העוינים למדינה. תחום פעילותם של אנשי השמאל הקיצוני בישראל איננו רק חרם אישי והתקפות על מי שמוגדר על ידם כאויב אידיאולוגי, אלא נוגע ומשליך לנושאים שהם קיומיים למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית בת קיום.

מדינת ישראל נמצאת תחת מלחמה תקשורתית שיעדיה במלחמה זו הם הריסתה על-ידי דה-לגיטימציה שלה, ודרכי הפעולה שלה כוללים למטרה זו תעמולה זדונית, לוחמה-פסיכולוגית, דמורליזציה והסתה, שכמכלול מצטבר של פעולות מהוות נשק חמור לא פחות מאיומי השמדה צבאיים.

במלחמה זו אין קווי חזית ברורים, כי האויב הפנימי הזה איננו מתייצב בדרך כלל מתוך שטחי האויב עצמם, אלא פועל ככוח גרילה-תקשורתית למען האויב, ובתוך מדינת ישראל.

האויב הפנימי הזה מתוחכם: כבכל מלחמה יש לו אמצעי הסוואה לחפות על מעשי החתרנות שלו נגד אושיות ישראל כמדינת הלאום היהודי. תמצא את האויבים האלה כמעט בכל מקום, כולל קיבוצים וקומונות, בהם קבוצות אנרכיסטיות מפרסמות שירים המהללים את הריגתם של חיילי צה"ל בידי המחבלים הערביים, המברכים על הרקטות הנורות על אזרחי ישראל, העורכות מסיבות הוללות פרועות ושירי רוק הקוראים להרג מתנחלים, או לכריתת ראשו של שר הביטחון. תמצא אותם פוגעים ואף גורמים למותם של חיילי צה"ל בנסותם להרוס את גדרות הביטחון.

לא המשחיר הראשון

אדם ורטה איננו הראשון המשחיר את שמו של צה"ל כצבא בלתי מוסרי, עושים זאת, זה מכבר, חבריה של קבוצה הקוראת לעצמה עמותת "שוברים שתיקה", המתיימרת לחשוף "מעשי זוועה" שחיילי צה"ל עושים כביכול במבצעי ההגנה שנערכים למניעת טרור וירי של טילים על אזרחי ישראל.

אדם ורטה, על-פי מה שפורסם בתקשורת, לא שירת בצה"ל "בשל סיבות רפואיות". אבל אם "שוברי השתיקה", שעליה אפשר אולי להתווכח על אמיתות ונכונות טענותיהם מהיותם חיילים בצה"ל, אדם ורטה הוכיח לנו שאינו מוכן לתת את חלקו בהגנת העם והמולדת, משום שאיננו מכיר, ככל העולה מהדברים, במוסריותה של מדינת ישראל וכפועל יוצא, בקיומה.

אינני טוען שצה"ל נקי מכל רבב מוסרי, אולי מפני שכצבא הוא נדרש להרוג את אויבי עמו, והרג איננו מוסרי, כשם שנשק איננו "טהור" ולא קיים מושג של "טוהר נשק", משום שבעזרתו הורגים את האויב.

הצבא המוסרי בעולם

למען הגילוי הנאות - בתקופת ההינתקות כתבתי מאמר ואמרתי בו שהגירוש היא פעולה בלתי מוסרית, והיא לא רק מנוגדת לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, אלא פוגעת בצורה גורפת בזכויותיו של העם היהודי על ארץ ישראל, על-פי מה שהוקנה לו בחוק הבינלאומי האותנטי בהסכמי סן רמו 1920.

ביחס להינתקות, ציינתי שהאשם הוא לא צה"ל אלא שלוש רשויות המדינה שהורו לו לבצע פעולה זו, שהיא בגדר פשע מלחמה, ובמיוחד משום שהיא לא נעשתה נגד האויב, אלא נגד העם עצמו. אבל צה"ל איננו, בשל כך, ובצורה גורפת, צבא לא מוסרי, אף כי היו בקרבו מקרים, בהם קצינים בכירים נהגו בצורה בלתי מוסרית, דוגמת מפקד חיל האוויר דאז, האלוף אליעזר שקדי, אותו ביקרתי על "התלהבות" היתר שלו לביצוע המעשה הנורא הזה, כשהוא מאיים בפיטורי חייליו וטייסיו במקרה שיסרבו ליטול חלק בגירוש, בעודו מקים ביוזמתו את "החטיבה הכחולה" שתתאמן ותבצע טרנספר בלתי מוסרי בבני עמו בכסות של "משימה לאומית חשובה".

אבל צה"ל, שהוא צבא העם היהודי, הוא המוסרי מכל צבאות העולם, ואפילו אויביו הנחרצים בסוריה מקבלים שירותי רפואה והצלה לפצועי המלחמה בסוריה, והוא מספק חשמל, מים ומזון לחמאס היורה על אזרחינו באשר הם.

גם אחינועם ניני
ניני. דעותיה מאוסות [צילום: פלאש 90]

גברת ניני,
האם פעם הרמת קולך ולו רק כדי לזעוק למען מאות ילדי ישראל שנרצחו בדם קר על-ידי ידידייך הערבים במלחמת אוסלו, בה הם רצחו למעלה מ-1,500 יהודים, בהם מאות ילדים?

ואם אדם ורטה הופך בתקשורת שלנו ל"צדיק הדור, ליברל, מחנך, והוגה דעות" הרי דברים שאמר בהרצאה של דני איילון שר החוץ לשעבר בפני ציבור לא ישראלי: Viva Palestine, מציג אותו כשור מועד, שמאלן קיצוני מערוגת העשבים השוטים ומרעילי הבארות, שבה עולה כפורחת גם הזמרת הדגולה אחינועם ניני, מחרימת אריאל זילבר, עמיתה לזמר העברי. אז בואו ונבחן את אישיותה המוסרית, והתרבותית של הגברת ניני כמופיע בביוגרפיה שלה בויקיפדיה.

וכך מוצאים אנו את הזמרת הדמוקרטית הדגולה שלנו, שלקראת מושב האו"ם שבו הכריזו הפלשתינים על מדינה, יצאה נגד ממשלת ישראל שנבחרה כחוק, ואמרה כי היא אינה מייצגת אותה וכי "היא מובילה לקטסטרופה"‏.

באחת מהופעותיה אמרה הגברת ניני לקהל: "הילדים שלי לא ייסעו לחברון אלא לאום אל פאחם"‏. חשבתי לעצמי, מה עומד מאחורי משפט המחץ הזה? אום אל פאחם קדושה יותר מחברון? או אולי חברון כלל איננה קדושה בעיני ניני?

חוכמה לא תוכלו למצוא באידיאולוגיה שלה, אלא כסילות וחוסר הבנה של המפריד בין מורשת, שהיא לא פוליטית במהותה, לפוליטיקה, שהיא מניפולטיבית במהותה ואיננה מבחינה בין עיקר לטפל.

ואולי קברי האבות בחברון "אשמים" שאינם נמצאים ב"קו הירוק" המקודש בעיני ניני וחבריה לסמול? ואולי בטלה קדושת קברי האבות בעיניה? ואולי בוותיקן היא נמצאת? ומי אנחנו שנבדוק כליות ולב אצל הגברת ניני, הכורעת ברך בפני "נציג האלוהים" עלי אדמות, ומנשקת את ידו של האפיפיור הנוצרי בהכנעה?

חיללה את השיר הקדוש

ומי יודע? אולי נמצא יום אחד את הזמרת בעלת הקול האלוהי, שרה יחד עם מירה עוואד את ההמנון הפלשתיני בילאדי, בילאדי, בפני המופתי של ירושלים במסגד אל-אקצה?

ביום הזיכרון לחללי צה"ל בשנת 2012 הופיעה ניני ב"טקס זיכרון אלטרנטיבי" של "משפחות שכולות יהודיות ופלשתיניות‏".

ומה נדרוש מאישיות "מוסרית" כמו אחינועם ניני, שלא תבוא להזיל דמעות על הנכבה של העם פלשתיני, שמנהיגיו שמ-1948 ועד בכלל, לא חדלים עד היום מלדרוש את זכות החיסול של מדינת ישראל? ואם לא זריקת אזרחיה לים, אז פיצוץ יהודיה על-ידי מחבלים מתאבדים, שלאחריהם ניחום משפחות הרוצחים כשווי ערך לנרצחים הוא האלטרנטיבה של הגברת ניני.

ביום ירושלים 2013 הופיעה גברת הנכבדה בטקס רשמי מטעם עיריית ירושלים, ושרה את השיר "ירושלים של זהב", תוך שהיא משמיטה את הבית העוסק בשיבת היהודים לעיר לאחר מלחמת ששת הימים‏.

בואו ונשאל: הנשמע כדבר הזה לעזות מצח, חוצפה וגסות רוח מצידה של אחינועם ניני, ששנים אחרי מותה של נעמי שמר, המלחינה הדגולה והנערצת של שירי ארץ ישראל, היא קמה ומעזה לחלל את השיר הקדוש שלה, שיר שנחשב כהמנון לאהבת ציון, לא רק בקרב בני העם היהודי אלא בקרב רבים מאוד מאוהבי ישראל בעולם כולו. ומי הרשה לה לקטוע את הבית הנפלא:

חָזַרְנוּ אֶל בּוֹרוֹת הַמַּיִם לַשּׁוּק וְלַכִּכָּר
שׁוֹפָר קוֹרֵא בְּהַר הַבַּיִת בָּעִיר הָעַתִּיקָה
וּבַמְּעָרוֹת אֲשֶׁר בַּסֶּלַע אַלְפֵי שְׁמָשׁוֹת זוֹרְחוֹת
נָשׁוּב נֵרֵד אֶל יָם הַמֶּלַח בְּדֶרֶךְ יְרִיחוֹ
יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב...

יהודייה בלא חמלה

בעקבות יוזמה של אנשי ימין להחרימה, אמרה: "אני מאחלת שתתעוררו מהכישוף שגזל את תבונתכם וחמלתכם"‏.

האומנם אנו, רוב מניין ובניין של מדינת ישראל, מכושפים עד כדי אובדן תבונה וחמלה כלפייך, אגואיסטית שכמוך?

והיכן החמלה שלך?

האם פעם הרמת קולך ולו רק כדי לזעוק למען מאות ילדי ישראל שנרצחו בדם קר על-ידי ידידייך הערבים במלחמת אוסלו, בה הם רצחו למעלה מ-1,500 יהודים, בהם מאות ילדים? שלא לדבר על רצח של אלפי פלשתינים בידי אנשי הטרור, בני עמם?

מה חשת כשראית את המרצחים הנתעבים משתחררים מהכלא למען "חיזוק אבו מאזן" בימים האחרונים מהכלא? כלפי איזה משפחות חשת חמלה? כלפי המרצחים ומשפחותיהם או להורים השכולים, למשפחות, לילדים היתומים של הנרצחים? האם המוסר הנעלה שלך איננו מפריד בין רוצח לנרצח?

מאסנו בך ומאסנו בשירייך, מאסנו בתרבותך ומאסנו בצביעותך, לא צריכים להחרים אותך, מעשייך הנלוזים עושים את העבודה, לכי ושירי לאויבי עמנו.

תאריך:  05/02/2014   |   עודכן:  05/02/2014
יוסי בלום הלוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עשבים שוטים ומרעילי בארות
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אבי כהן
5/02/14 15:40
2
אליהו מץ מיץ
5/02/14 20:44
 
יוסי בלום הלוי
6/02/14 10:15
 
גילוי נאות
6/02/14 21:23
3
uksnhr
6/02/14 03:42
4
אליהו מץ מיץ
6/02/14 16:02
5
רפי אשכנזי
6/02/14 17:36
6
קורןנאוה טבריה
8/02/14 10:42
7
ברוך גולדשטיין
8/02/14 19:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתחיל בגילוי נאות: אני תושב הצפון, בעל הכנסה חודשית מעל הממוצע וככזה נהנה כיום מהקלה משמעותית במס הכנסה. כמובן שאישית אשמח ששיטת ההקלות במס תושאר על-כנה ושהישוב בו אני גר ימשיך להיכלל ברשימת הישובים שתושביהם זכאים להטבות במס הכנסה. למרות זאת אני חושב ששיטה זו פגומה מיסודה.
05/02/2014  |  עפר בן-צבי  |   מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - סוד העיבור, מורשת, חצופה, מלהיב וראש-חץ
05/02/2014  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
בכל פעם שאני נמצאת בפקק בתוך תל אביב או במקום אחר אני חושבת על שר התחבורה ישראל כ"ץ. במילים אחרות, האיש כל הזמן בראש שלי ואני שואלת את עצמי, מה עושה ישראל כ"ץ כדי שבעתיד הקרוב או הרחוק יהיה פתרון לצפיפות הנוראה על הכביש באזור גוש דן ובשאר הערים שמסביב. לא ידוע לי על שום תוכנית להקלה במצב התחבורה הציבורית ובפתרון לפקקים ברחובות ובדרכים הבין-עירוניות. ואל תספרו לי על הרכבת הקלה, התחתית ואיך שלא יקראו לזה. אתם יודעים שעד היום אלה רק דיבורים ובזבוזי כספים נוראיים ותו לא.
05/02/2014  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
במחשבה שנייה, הכותרת אמורה להיות 'מדוע לא כל יום קורסות מרפסות?' כי זה באמת פלא יקומי שתקרות, גגות, מרפסות, גשרים וכבישים לא קורסים פה כל השבוע
05/02/2014  |  אורי שרגיל  |   מאמרים
הטרמיטים (מתוך האינטרנט)
05/02/2014  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
תרצה הכטר
תרצה הכטר
האופרמנים אינו מחדש הרבה בנוגע לאירועים ההיסטוריים עצמם מאז ינואר 1933 אבל סגנון הכתיבה הייחודי והמושך של הרומן מחייה את התקופה הידועה לשמצה בהיסטוריה היהודית
ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי [צילום: מניש סווארופ, AP]
איל השקס
מיסוד הציר הכלכלי בין ישראל להודו, שהפכה לכלכלה עם התמ"ג החמישי בגודלו בעולם, יהיה ניצחון גיאופוליטי חשוב ביותר ויאפשר שיתוף פעולה כלכלי, מדיני וביטחוני גם מול אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il