|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
[צילום: יח"צ]

איך בוחרים סטנדאפיסט לאירוע בתקציב מוגדר מראש בלי כאבי ראש - כל ההמלצות והטיפים

23/04/2023  |     |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

החלטתם שלאירוע הקרוב אתם רוצים הופעת סטנדאפ? בחירה טובה, אבל עכשיו מתחיל הכאב ראש, איפה מזמינים את המופע?! מי הסטנדאפיסט המתאים ביותר לאירוע במסגרת התקציב למופע?! איך יודעים לבחור מתוך כל כך הרבה סטנדאפיסטים את האחד שיעלה את רף האירוע למעלה?! ועוד הרבה שאלות שלבטח שאלתם את עצמכם, אז להלן כל הטיפים וכל התשובות לכל השאלות שיכולות להיות רלוונטיות לכם לפני שאתם לוקחים את ההחלטה ומזמין מופע סטנד-אפ לאירוע הכי מדובר בשנה, הגיע הזמן לצחוק.

להלן השלבים איתם אתם צריכים לעבוד צעד אחרי צעד בשביל שהבחירה של הסטנדאפיסט תהיה בצורה נכונה, ויותר מזה קלה ופשוטה בלי להתברבר בדרך, ותאמינו לנו שאחרי כל כך הרבה שנים של ניסיון בהפקות סטנדאפ לאירועים פרטיים על כל במה אפשרית בישראל, אנחנו כבר יודעים איך עושים את זה כמו שכתוב בספר, ואל תגידו לא שמעתי לא ידעתי, תהנו.

שלב 1: תקציב מוגדר מראש לסטנדאפ שצריך להסתדר איתו

אחרי שהחלטתם בין צוותי מארגני האירוע על מופע סטנד אפ קומדי או הופעת בידור שעתידה להתקיים במהלך הערב, חשוב מאוד שתצאו לדרך עם תקציב מוגדר מראש ולא להתחיל את תהליך בחירת האמן לפני שאתם יודעים כמה כסף יש לכם בכיס להשקיע על המופע.

ולמה חשוב להגדיר את התקציב בטרם בודקים ועושים מחקר על סטנדאפיסטים ואמנים אחרים אתם לבטח שואלים את עצמכם? נסביר...

אם קפצתם כמה שלבים קדימה והחלטתם קודם כל לבדוק סטנדאפיסטים לפני שהחלטתם על התקציב, אתם נכנסים לבעיה רצינית והסיבה היא שייתכן מאוד (ב 90% מהמקרים) שהתקציב שלכם לא יהיה תואם את האמן בו בחרתם, מה שבדרך כלל יחזיר אתכם חזרה לרשימת הסטנדאפיסטים ודאז אתם עלולים לגלות שגם סטנדאפיסט אחר לא עומד בתקציב שלכם, מה שמתחיל להיות כאב ראש לא קטן והרבה שעות מורטות עצבים של חיפוש ואיתור סטנדאפיסט למופע, כי בוא נשים לרגע את הקלפים על השולחן ונגיד את האמת, כולנו רוצים באירוע שלנו סטנדאפיסט/ית מוכר שאנחנו מורגלים ואוהבים לראות על מסכי הטלוויזיה וברשת, אבל לצערנו לא הכל הולך כמתוכנן ובדרך כלל אם האמן מוכר ומפורסם (סלאב), קחו בחשבון שגם העלות הכספית שלו להופעה היא בהתאם, וזה לא זול!

כיום ישנם סטנדאפיסטים שייקחו לכם בעבור הופעת סטנדאפ למסיבת רווקות 1000 שקל עד 2000 שקל, בניגוד לאירוע חברה שהמחירים יכולים להיות יקרים יותר בכמה אלפי שקלים והסיבה היא בגלל סוג ואופי האירוע, כמות האורחים, ציוד הגברה ונלווה, ומשתנים נוספים שמשפיעים משמעותית על מחיר המופע ולכן, אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הנשאלת מכולם שהיא "כמה עולה סטנדאפ לאירוע פרטי", אז התשובה ממש לא חד-משמעית ויש כל כך הרבה פרמטרים וסיבות שיכולות להשפיע על תמחור המופע.

[צילום: יח"צ]


שלב 2: להגדיר את הסטנדאפיסט האולטימטיבי לאירוע - תחזיקו יצאנו לדרך

במסגרת הישיבת צוות שלכם על התקציב קחו בחשבון שיש עוד נושא אחד שצריך לדבר עליו לפני שיוצאים לשטח ומחפשים קומיקאי, בדקו עם החברים לצוות, מקום העבודה או מארגני האירוע מה יהיה טיב ותוכן המופע הרלוונטי בו מעוניינים כל הנוגעים בדבר, אז נכון...תעשיית הסטנדאפ שופעת בסטנדאפיסטים וקומיקאים, אבל לא כל אחד יכול להתאים את תוכן המופע שלו לקהל והאורחים, אם אתם רוצים לדוגמה הופעה שתהיה נקייה מגסויות, התאמה אישית, צנזורה עקב ריבוי מגזרים או דרישה אחרת, יש לקחת בחשבון שהסעיפים האלו יכולים להוריד לכם מרשימת האמנים לא מעט סטנדאפיסטים שיגיעו לאירוע, אך אל חשש...יש גם רבים שישמחו להתאים בעבורכם את המופע, אוטוטו נגיע לדרך בה תגיעו ותמצאו את הסטנדאפיסטים האלו בקלות, תסמכו עלינו רק תעקבו אחרי הסעיפים צעד אחרי צעד.

שלב 3: המלצות, חוות דעת ורק אז בדיקה של מערכונים ברשת - לראות לפני שבוחרים

אז בהנחה שהגדרתם את התקציב שלכם ואתם יודעים כמה כסף יש לכם בכיס, וכמובן פרמטרים שונים ודרישות מהצד שלכם למופע, יש שלב נוסף שחשוב שתבצעו לפני שאתם מחליטים לחפש את האמן המתאים, וזה לקבל המלצות וחוות דעת על קומיקאים וסטנדאפיסטים מחברים קרובים, קולגות, משפחה ואחרים שיכולים לתת מילה טובה או המלצה על הסטנדאפיסט שהופיע במסגרת האירוע שלהם ועשה פאן לקהל, כי זו המטרה שלנו אחרי העבודה הקשה.

כמה שאנחנו אוהבים כישראלים להסתמך על ההמלצה של החברים והקרובים שלנו, אבל שימו לב! חשוב מאוד שתקשיבו להמלצות אבל כמובן קחו את הכל בערבון מוגבל, ולמה אתם שוב שואלים? כי סטנדאפ זה "טעם אישי" ייתכן מאוד שהקולגה שלכם שאהב את המופע בה היה זה לא בדיוק הסטייל והסגנון שלכם ולכן, יש להקשיב, לבדוק ולאחר מכן לקבל את ההחלטה הנכונה ביחד עם כל הצוות.

למזלנו אנחנו נמצאים בתקופה בה האינטרנט שופע במידע ותוכן, וקח גם בכל הקשור לסטנדאפיסטים ושאר אנשי תעשיית הבידור בהם אפשר לצפות באתרים שונים, כגון: יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, אתרי האינטרנט האישיים של הסטנדאפיסטים, פורטלים למיניהם המשווקים ומוכרים הופעות, ושאר הרשתות החברתיות שצומחות פה כמו פטריות אחרי הגשם, העיקר שרק טוב יוצא מזה וכולנו נצחק ונחייך בסוף התהליך, אמרנו כבר שזה לא פשוט לבחור סטנדאפיסט לאירוע נכון?!.

[צילום: יח"צ]


שלב 4: למרות ההמלצות עדיין לא מצאתי סטנדאפ לאירוע שמעניין אותי, מה עושים?

אז קיבלתם המלצות על סטנדאפיסטים ממכרים וקרובים, בדקתם את המערכונים שלהם ברשת והבנתם שזה לא בדיוק מה שאתם מחפשים, וזה כמובן אחרי שאתם כבר יודעים מה אתם מחפשים על-פי הגדרת אופי האירוע והסטנדאפיסט האולטימטיבי אותו אנחנו מחפשים (זוכרים את זה משלב 2?! זה היה מזמן ההה...)

אז מה עושים בכל זאת? עדיין רוצים הופעת סטנדאפ ולא מוצאים את האמן המתאים? אז הנה הדרך לאתר את הסטנדאפיסטים שמתאימים לכם - טיפ של המומחים!

ראשית כל פתחו את גוגל ותתכוננו למסע של חיפושים בין כתלי הרשת, כן כן...לא פייסבוק, לא טיקטוק ולא שום רשת חברתית אחרת, פשוט חפשו בגוגל באמצעות מילות מפתח שונות את האירוע שלכם ותתחילו למקד את התוצאות יותר ויותר ככל שניתן,

לדוגמא: אם אתם מחפשים מופע סטנדאפ לשומרי מסורת ואתם חייבים שהסטנדאפיסט ישמור על שפה נקייה מגסויות בגלל רגישות הקהל, אז חפשו במנוע החיפוש את מילות המפתח הבאות: "סטנדאפ לדתיים", או "סטנדאפ נקי מגסויות", ושימו לב לתוצאות החיפוש אותם תקבלו בשביל למצוא סטנדאפיסט מתאים, תבדקו אותנו.

גוגל הוא מנוע החיפוש החכם בעולם ונכון להיום באמצעות טכנולוגית בינה מלאכותית, רשת החיפוש ומאגר מידע עצום, אתם תקבלו את התוצאות הרלוונטיות ביותר שיובילו אתכם לאתר האינטרנט בו תוכלו לקבל את המידע בעבור סוג הסטנדאפ והמופע אותו אתם מחפשים.

דוגמה נוספת שמורכבת קצת יותר למחמירים שבניכם: אם אתם מחפשים מופע שהוא בהתאמה אישית ובמקביל גם נקי מגסויות, יש לבצע חיפוש בגוגל של "סטנדאפ בהתאמה אישית לדתיים", במרבית מהמקרים תקבלו את התוצאה המדויקת ביותר שתביא לכם את הסטנדאפיסטים אותם אתם מחפשים.

ומה קורה אם עדיין לא הצלחתם למצוא את התוצאה הטובה ביותר גם באמצעות גוגל, תהיו מופתעים אבל יש גם פתרון לזה שככל הנראה יגיש לכם על מגש של כסף את הפתרון במלואו גם לשלבים הראשונים שלכם וגם להזמנת המופע, סטנדאפ בפורטל סטנדאפיסט זו אחת האפשרויות הטובות שיקצרו לך את הדרך באמצעות מנוע חיפוש סטנדאפיסטים היחיד מסוגו ברשת, המציע מגוון גדול ורחב של קומיקאים לאירועים בהתאם לתקציב, סוג המופע, אופי הקהל, תאריך זמינות הסטנדאפיסט לאירוע, ופרמטרים נוספים שמקצרים את התהליך ונותנים לך את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לחיפוש אותו ביצעת.

שלב 5: התייעצות אחרונה לפני שמחליטים על הסטנדאפיסט לאירוע

מצאתם סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית לאירוע באמצעות גוגל, רשתות חברתיות או המלצות של חברים ואתם כבר יודעים את כל הפרטים? חשוב מאוד שתיידעו את כל הנוגעים בדבר ותאשרו איתם שאכן הם נותנים את ברכתם בשביל להזמין את המופע, אתם לא רוצים להגיע למצב שקיבלתם החלטה על-פי הטעם האישי שלכם בלבד ולאחר מכן יהיו כאלו ואחרים שלא מרוצים מעצם אי-שיתוף ההחלטה או טיב המופע לאחר קיום האירוע.

שלב 6: להזמין את המופע ולצאת בזול - יש דבר כזה

אז סוף כל סוף מצאתם סטנדאפיסט ויש החלטה משותפת המקובלת על כל האורחים באירוע, אבל אתם שוקלים את צעדיכם בשביל להבין מאיפה יהיה הכי זול להזמין את המופע, אנחנו מודעים לזה שאתם עם תקציב מוגבל וכל חיסכון של שקל פה הוא חשוב לכם, אז ראשית כל חשוב לדעת שפנייה ישירה אל הסטנדאפיסט/ית בשביל לסגור את המופע תמיד אבל תמיד יהיה הכי זול בעבורכם, חשוב שתדעו שישנם סטנדאפיסטים שלא עונים לשיחות טלפון לשיווק ההופעה שלהם, כאשר השיחה במקרה שכזה מנותבת ישירות אל הסוכן, האמרגן האישי או משרד ייצוג אמנים של אותו אמן כמו השמות הגדולים ביותר בינהם, דוגו, ייצוג אמנים ייצוג 1, גאגא בוקינג, בוקטוק, הליקון, NMC ועוד רבים וטובים שאפשר למצוא ברשת, אבל גם כאן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המחיר הכי ריאלי ואמיתי בשוק כי הגעתם לנציג הסטנדאפיסט!

הזמנת סטנדאפ באמצעות מפיקים, אמרגנים לא מורשים (ולא חסר כאלו ברשת) או אתרים שכביכול מציגים את עצמם משרדי ייצוג אמנים שהם לא! יכולים לייקר לכם את המופע במאות אם לא אלפי שקלים, שימו לב ודאגו לפנות ישירות לסטנדאפיסט או הסוכן האישי שלו לסגירת כל הקצוות למופע סטנדאפ לאירוע מושלם כמו שאתם מחפשים ורוצים.

[צילום: יח"צ]
תאריך:  23/04/2023   |   עודכן:  25/04/2023
כתיבת המומחים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל היא ארץ יפהפייה, מלאה בנופי טבע מדהימים המושלמים לבילוי עם ילדים. מהצמחייה השופעת של הצפון ועד לנופי המדבר של הדרום, יש שפע של מקומות לחקור ולגלות. בין שיש לכם רכב ואם אתם מחפשים מקומות נגישים בתחבורה ציבורית, במאמר זה, נציע שבעה מקומות טבע בישראל שמתאימים למשפחות עם ילדים.
20/04/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
השמחה הרבה השוררת בערב יום העצמאות מוציאה לרחובות, למרכזי הבילוי ולבמות הבידור רבבות חוגגים ומבלים שיגיעו על-מנת ליהנות מהזיקוקים, ממופעי הלייזרים ומההופעות בבמות השכונתיות. מדי שנה בערב יום העצמאות, נתקלים צוותי מד"א ברחבי הארץ בפגיעות מתרסיסי קצף ושלג העלולים לגרום לגירוי בעיניים ובדרכי הנשימה. בנוסף, קיים סיכון לכוויות, שעלולות להיגרם ממגע ישיר של להבת זיקוק עם העור.
20/04/2023  |  זכי הלר  |   כתבות שיווקיות
רבים יודעים כי לא כל יין מבעבע יכול להיקרא שמפניה. יין הנתזים המבעבע היוקרתי המקורי, קיבל את שמו ממחוז שמפיין הצרפתי. יינות מבעבעים מסוגים אחרים (כגון קאווה, למשל), יכולים להיות נהדרים לא פחות. אבל אם הם לא מגיעים מאותו חבל ארץ צרפתי אותנטי, אסור להם להיקרא שמפניה. על כל פנים, מיתוסים רבים צמחו סביב המשקה המבוקש והפעם אנו כאן בכדי לנתץ כמה מהמרכזיים שבהם. במאמר הבא נשפוך אור לגבי מס' מיתוסים על-אודות שמפניות - מיתוסים שייתכן שחלקכם מכירים יותר וחלק פחות.
מאמר זה נכתב ע"י רוברט שפולנסקי.
פתיחת עסק יכולה להיות משימה מרגשת ומאתגרת. צריך הרבה תכנון ומאמץ כדי לבנות את העסק שלכם ולהתחיל לייצר הכנסות. אחד השלבים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת עסק הוא הקמת אתר אינטרנט. בעידן הדיגיטלי של היום אתר אינטרנט הכרחי לכל עסק שרוצה להצליח. במאמר זה, נחקור את הסיבות לכך שהקמת אתר אינטרנט חיונית לפתיחת עסק.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il