לקראת חג האהבה משיקה חוגלה-קימברלי מהדורה מוגבלת של נייר הטואלט "מולט" עם הלבבות, הכוללת מארזים מוגדלים של 48 גלילים עם לבבות בצבעי ורוד, סגול וכתום, המייצרים אוירה חגיגית וצבעונית בבית.
במקביל, מעלה החברה קמפיין טלוויזיה באמצעות גיתם BBDO ובמרכזו הצגת הצבעוניות של הלבבות במארז המוגדל של מולט תחת הסלוגן: "שמנו את כל הלב במולט". היקף הקמפיין חצי מיליון ש"ח.
לדברי לילך בן דוד, מנהלת תחום Family Care בחוגלה -קימברלי, "כחלק מהצורך לחדשנות במותג "מולט" הוחלט לנצל את הקשר הטבעי בין הלבבות של מולט לבין חג האהבה ולצאת בסדרת צבעים מיוחדת לחג האהבה". לדבריה, "הרעיון הנו לצאת בפורמט אריזות של 48 גלילים במגוון צבעי לבבות על הנייר". מליס מסכם כי "אריזת ה- 48 הנה אריזה אטרקטיבית מבחינת מחיר כך שהערך הצרכן יגיע משני כיוונים האחד מחיר והשני החדשנות במולט".
על-פי נתוני אי. סי נילסן מאז השקת מולט גדל נתח השוק של חוגלה קימברלי ל- 66% ונתח השוק של מולט התייצב בחודש מאי האחרון על 18% לאחר שבטרום ההשקה עמד על 11% בלבד.