יושב-ראש אקסלנס גמל ופנסיה, אבי דויטש, נתן היום (יום ב', 4.5.09) תיאור חי על מה שקרה בחברתו בימי המשבר הגדול בבורסה בשנה שעברה. דויטש, שדיבר בכינוס השנתי של מנהלי ההסדרים הפנסיוניים, סיפר: "לפני המשבר קיבלנו מדי יום כ-800 שיחות טלפון של לקוחות. בספטמבר, כשהמשבר העמיק, הושלש ויותר מספר הפניות, וקיבלנו בין 2,500 ל-3,000 טלפונים ליום. אנחנו יכולים לענות, בהיערכות מראש, ל-1,500 פניות ליום, ושטף הטלפונים כמעט שהיה מעל לכוחנו. אני מקווה שימים כאלו לא יחזרו!".