נטוויז'ן ביזנס הוסמכה על-ידי סיסקו לספק שירותי On-Site - שירותי תמיכה עבור לקוחות סיסקו. בכך תהיה נטוויז'ן לספקית האינטרנט הראשונה להיות מוסמכת למתן שירות זה.
נטוויז'ן ביזנס תשיק את השירות החדש במסגרת כנס סיסקו אקספו אשר ייערך בימים רביעי-חמישי, 18-19 בינואר, בגני התערוכה בתל אביב. בכנס, הנערך זו השנה השישית, ייקחו חלק דמויות מפתח בקהילת התקשורת והמחשבים בארץ, בכירי מנמ"רים, מומחי טכנולוגיה, יועצים, עיתונאים ושותפי סיסקו.
שירות ותמיכה מסביב לשעון
נטוויז'ן ביזנס מציע ארבע חבילות שרות שונות המותאמות לצורכי הלקוח: שרות בסיסי, שירות מיידי, שירות מיידי - מורחב, שירות מסביב לשעון. השירות כולל מענה טלפוני, ניסיון לזהות ולפתור את התקלה מרחוק, ובמידת הצורך שליחת טכנאי מוסמך לאתר עם ציוד חלופי והחלפת החומרה התקולה באתר הלקוח. השירות יבוצע באופן רציף ועקבי עד לפתרון המלא של התקלה באתר הלקוח ללא תלות במספר השעות או המשאבים הנחוצים לפתרון התקלה לנטוויז'ן טכנאים מוסמכים מטעם סיסקו ברמות הסמכה CCIE, CCNP, CCNA ועם החתימה על ההסכם רכשה החברה מחסן חלפים ייעודי ללקוחות החברה כחלק מן ההיערכות הלוגיסטית.
בדרך להסמכת Gold
חברת נטוויז'ן הינה מוסמך Premier מטעם סיסקו משנת 1998. הסכם זה מהווה חלק מתהליך קבלת הסמכת GOLD מטעם סיסקו. בכך מצטרפת נטוויז'ן לחברות כדוגמת, בינת ,טלדור ונטקום המעניקות שירות זה. לנטוויז'ן כיום הסמכות מטעם סיסקו בתחומי Lan&Wan וכן התמחות Security
כיום נטוויז'ן ביזנס משווקת את מוצרי סיסקו לקהל רחב של לקוחות עסקיים, החל מפתרונות נתבים לעסקים קטנים, חיבור מספר רב של סניפים ועד פתרונות תקשרות מורכבים למגזר העסקים הגדולים. לחברה נוכחות מוגברת בקרב יותר מ- 10,000 לקוחות עסקיים והיא תציע את השירות גם למי שאינו נמנה על לקוחותיה ומשתמש בציוד של חברת סיסקו.
לדברי בינה רזינובסקי מנכ"ל סיסקו ישראל: חתימה על הסכם שירות זה מאפשר לסיסקו באמצעות נטוויז'ן פניה לחוג לקוחות אשר לא יכול היה עד היום ליהנות מכיסוי שירות ברמה גבוהה כמקובל בשוק העיסקי. חברת סיסקו שוקדת על שיפור השירות והערכים המוספים ללקוחותיה באמצעות הסכמים מסוג זה".
לדברי רונית גנון עמית, סמנכ"ל המגזר העסקי בנטוויז'ן: ההסמכה שקיבלנו מסיסקו מהווה נדבך חשוב בסל פתרונות התמיכה ומחזקת את היותנו חברה מובילה בתחום פתרונות תקשורת ואינטגרציה.
עוד מוסיפה גנון עמית: "כל תהליך השירות מובנה בנוהל אסקלציה ובקרה מסודרים ומוקפדים בתוך החברה ועד אסקלציה מול מרכז התמיכה העולמי של סיסקו".
אודות נטוויז'ן ביזנס
נטוויז'ן ביזנס מתמחה בפתרונות אינטגרציה בתחום התקשורת ואבטחת מידע, הכוללים קישוריות לאינטרנט, תשתיות, אחסון וגיבוי ואבטחת מידע, עבור מערכות התקשורת והמחשוב החוץ והפנים ארגוניות. נטוויז'ן ביזנס היא החברה המובילה בישראל בהתקנה ויישום מערכות אבטחת ובהטמעת פתרונות קישוריות כוללים, בשיתוף טכנולוגי עם ספקי תקשורת, כגון סלקום, בזק ו-Hot עסקים . בין לקוחותיה של נטוויז'ן ביזנס, משרדי ממשלה, חברות ציבוריות, בנקים, צה"ל, מוסדות חינוך, רשויות מקומיות, חברות תעשיה ומסחר, חברות ממגזר HIGH-TECH ועוד.
נטוויז'ן היא חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרות בבורסה בת"א (נטזנ).
אודות סיסקו
סיסקו סיסטמס הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 34,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2004 הסתכמו ב- 22 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה. אתר האינטרנט של החברה:
www.cisco.com.