w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
לפיד שחיזר אחר קולותיהם של ערביי ישראל, למעשה מצהיר בפומבי, בלי שמץ של בושה, שהם כולם אויביה של מדינת ישראל וסכנה לביטחונה
יצחק בריק
יצחק בריק
מדובר בתרבות שקר של זריית חול בעיני הבריות - הכל כדי לרומם את תדמית הצבא גם במקומות שהוא כשל. גנבת דעת זו חומרתה היא חרב פיפיות משום שהיא גם מטעה את אזרחי ישראל וגם הצבא מתחיל להאמ...
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
ראש הממשלה שלנו, אני בצער מייחס לך האשמה של הפקרת החטופים, השוהים כבר כתשעה חודשים באפלה המאיימת כל רגע לקטוף את חייהם
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
טליה ששון שיתפה פעולה עם אהוד ברק ואחרים כדי למנוע את נאומו של נתניהו בקונגרס    כל כך מיואשת טליה? כל כך מיואשת עד שמצאה את אהוד ברק כשותף?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חג הפועלים במסורת ישראל (ב')
מאת: איתן קלינסקי  |  26/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אחרי שסטאלין מת וערוותו נחשפה
  חשדנית   26/04/12 18:20
השמאל המסכן נשאר בלי מושא להערצה. אז הוא חיפש ומצא אליל חדש - ערבים - והעביר אליו את כל רגשות הסגידה והערצה שלו. בשני המקרים מדובר ברוצחים מהסוג השפל ביותר, אבל האידיוטים השימושיים של השמאל חייבים, אבל חייבים, עגל זהב תורן לסגוד לו אחרת חייהם אינם חיים. ה-1 במאי והנאכבה זה החגים שלהם. הם המציאו אותם כדי שתהיה גם להם סוג של מסורת ודת, אפילו שהם טוענים שהם אתיאיסטים...חחח


כתוב תגובה ל- חשדנית
2
איתן שומר שבת, נידה וכשרות
  איש עצוב   26/04/12 18:44
כתבי הקודש מוליכים אותי על ימין ועל שמאל, השולחן ערוך הוא מורה הדרך שלו, הוא מברך על כיבושי יהושוע (נראה לכם?) שש על הכחדת עמלק (לא באמת!!) איתן והאמת הקדושה של ספרי הקודש חד הם. ואיתן כותב על פסח ואחד במאי, וודאי כתב על חגים נוספים אבל השנה התפקשש לו יום העצמאות, התפקשש, ואולי באמת אין מה לאיתן לכתוב על יום העצמאות? כי יש לו מה לכתוב על כל דבר שזז, ועל מה שהוא לא כותב, כנראה שאין לו מה לכתוב. טוב לא חייבים שיהיה מה לכתוב על כל דבר, בייחוד לא על אירוע שולי כמו יום העצמאות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
בטחון תעסוקתי במקורות
  איש עצוב   26/04/12 23:04
לו אני הייתי מתבקש לנתח את התייחסות המקורות לביטחון תעסוקתי, הייתי שואל עצמי קודם לכן, מה היה השם של "ביטחון תעסוקתי" בימים ההם לדעתי לא היה קיים כזה מושג כי העולם של אז הוא עולם של אדונים ומשרתים עולם בו העובד הוא אסיר, ועל פי התורה, אסיר עם תנאים אנושיים. על אף שהמוטו של מה שכתב איתן נועד לקלוע לעניין הבטחון התעסוקית אין לדעתי במובאות שלו כלום מכלום בהיבט הזה, כל הכתוב, למיטב אבחנתי עוסק בחובת העבודה על העובד, ולא בחובת ההעסקה על ידי המעסיק, כאילו טעה איתן והתבלבל במובאות עם מאמר הקורא לחרדים לצאת לעבודה. ויש היבט אחד משמעותי שאולי כן מתקרב לעולם של בטחון תעסוקתי, עולם העבד הנרצע, אשר אני מאמין שאליו איתן לא התכוון, והוא לא התייחס אליו, עבד שמבקששלא לצאת לחופשיבתום 7 שנות עבדות ואז חייב אדונו לרצוע את אוזנו, והוא הופך לרכוש אדונו לשאר ימי חייו (תוך אבטחת תנאי מחייה סבירים, של עבד) איתן עושה עלינו אבו עלי עם ציטטות מכאן ועד פתח תקוה שאין קשר ביניהן ובין המטרה שאותה רוצה הוא להשיג, מה קוראים בעברית צחה - דמגוגיה. 2 אחוזים מהמפלגה שלו נדהמים מהבקיאות ובטוחים שהוא "מכניס" לצד השני, 2 אחוזים מבינים שהוא סתם מלהג בלי קשר לנושאים שעליהם הוא מדבר, וכל השאר מתייחסים לכותרות ולכותרות המשנה, בלי להתעמק כלל בתוכן. בקיצור - לא ניתן לשטות בכל הקהל כל הזמן.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
קלינסקי הוא מורה ו"משורר"
  מין פוליטרוק כזה   26/04/12 23:48
עם ידיים עדיות שמנסה לזבל לפועלים. היה פעם משטר בו היו הרבה כאלה.
כתוב תגובה ל- מין פוליטרוק כזה
5
אני מודה לך , איתן
  בת ישראל   27/04/12 08:44
אני משוטטת בספרות ההלכה ואני חשה הזדהות איתך.
אני מתקשה לקבל את היחס לאישה ב"נשים" וב"גיטין". התקשיתי מאוד עם פרשות השבוע בשבועות האחרונים , בעיקר עם קורבנות חטאת ,
אך אני נאחזת בכל היפה והטוב , שמעניקה ספרות התנאים והאמוראים ואף יותר מאוחר בתקופת הגאונים בכמיהה ליצור חברה שמעניקה בכורה לאדם העובד.
הכמיהה לשוויון חברתי מעוגנת יותר מתוך התפיסה של שוויון בין ברואי בצלם , אך היא בהחלט מדברת אל לבי .
כתוב תגובה ל- בת ישראל
6
אני מודה לך , איתן
  בת ישראל   27/04/12 08:50
אני שחשה מצוקה כאשר אני קוראת על מעמד האישה ב"נשים" וב"גיטין" , מבקשת להאחז כמוך בכל פנינה חברתית והומאנית שמספקת לנו ספרות התנאים והאמוראים .
עולמם של יוחנן הסנדלר , הלל ושמאי, אנשי עבודת כפים קשה ורבי עקיבא רועה הצאן קרובים ללבי בכמיהה ליצירת חברה צודקת יותר .
אני שמבקשת לראות בישראל חברה שוויונית מנסה כמוך לשאוב גם ממסורת ישראל . ועל כך נתונה ברכתי לך .
כתוב תגובה ל- בת ישראל
7
להתיחס בחיבה גם למה שלא מקבלים
  אלמונית.   27/04/12 09:31
כשקוראים את הרמב"ם הדורש ממי שמעסיק שכיר , שיראה בו כמי "שלקח אדון לעצמו" , הרי לפנינו תפיסה המצביעה על תודעה שוויונית , אותה אנחהו מבקשים לנכס לחברה הישראלית .
איתן , זו מלאכה קשה , אבל מקורות ישראל סבא הם לא רק של חוגים לאומניים , זה גם שלנו . את יחסינו הביקורתי אנחנו צריכים לנווט באהבה רבה לספרות זו . גם מה שאנחנו לא מקבלים , יש לעשות זאת בדיאלוג של חיבה והערכה . ועל כך אני מברכת אותך.
כתוב תגובה ל- אלמונית.
חיבה והערכה למי?
  איש עצוב   28/04/12 22:56
האם ההגדרה של הצד שכנגד כ"לאומן" מביעה הערכה כלשהי?, לו הייתי אני אומר שאני מגלה חיבה והערכה לתבוסתנותך, האם נחשב הייתי בענייך לאדם ישר או למניפולטור דמגוג מן הסוג הנחות ביותר?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
8
המעודדות הקשישות הפאתטיות
  בן טיבוגה   27/04/12 12:47
תודה,איתן! תודה שמש העמים! כמה עליבות יכולה המקלדת לספוג.
כתוב תגובה ל- בן טיבוגה
אני בת 88
  אני בת 88   27/04/12 14:32
אני בת 88 ומוצאת שהמאמר הוא מצוין . אז מבחינתך אני קשישה שאין לי זכות חהביע את דעתי . אני ממש מתפעלת מהתגובה שלך . אתה יודע מה , אני מאחלת לך שבת שלום .
כתוב תגובה ל- אני בת 88
אם 80 זה גבורות אז 88 על אחת
  איש עצוב   27/04/12 18:00
אם 80 זה גבורות אז 88 על אחת כמה וכמה, סופר סופר גבורות, אני מאחל לך אריכות ימים ובריאות שלמה, ואפשר רק להוסיף מילה אחת שאפו. המשיכי להגיב. אם תרשי לי אשאל שאלה. איך ייתכן שאיתן מוצא קדושה בספרים אשר על מרביתם המכריע הוא חלוק קיצונית?. מילא אם היו דברים שוליים שהוא מעלה ספקות לגביהם, אך לא היא. כי בקדושה יש שלמות יש הכרה בכוחות חזקים מאתנו, וכאשר ספר הוא קדוש, הוא קדוש כולו ומי שלוקח תצי משפט ובונה עליו מגדלים רעועים על מנת שיצדיקו תורת עולמו המאד קיצונית, וסותר קיצונית כמעט את כל הייתר, הרי הוא צבוע ודמגוג. הסבירי לי, אני מקשיב אולי פיקששתי משהו. כי איתן אין לו זמן להסביר הוא עסוק בלכתוב את המאמר הבא. (ואם ימשיך כדרכו בקודש, המאמר יהיה לא פחות מגוכח מהנוכחי)
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש העצוב
  ע.ב   28/04/12 00:53
אני יודע שזה מהזה מעצבן שמישהו כמו קלינסקי כותב דבר והיפוכו או מתעלם מהאמת כשהיא מוטחת בפניו אבל.לגיל יש תכונה שכזו שהיא הופכת את הבנאדם לפטטי ועם קיבעון מוחי הדומה לתוכנה צרובה על דיסקט שלא ניתנת לשינוי. אז אנא נהג איתו במידת הרחמים
כתוב תגובה ל- ע.ב
אין מקום לרחמים
  איש עצוב   28/04/12 16:47
אין מקום לרחמים, איתן הוא אדם שממרום גילו מזיק כמו עלם צעיר ורענן, אין לי כלום נגד איתן האיש, אלא נגד דיעותיו המידרדרות ככל שהוא מתבגר, היד שהוא הנותן לאלימות הערבית, השימוש המיפולטיבי במקרות על מנת לטהר את אמרותיו - ותמיד קיים חשש שאנשים יפלו בפח של "זוהר" דבריו - לכן אני רואה צורך להאיר על דביו בפנס, להציגם במלוא כיעורם על מנת שאנשים נוספים לא יפלו בפח. כי מי שכבר נפל זה אבוד, הוא כבר נשבה ב"אור" של המטיף המקצועי - וסיכויי ההצלה מאד נמוכים. בעבר חשבתי שאיתן ניתן עוד להצלה מדיעותיו אך כאן ויתרתי - גם על חסידיו השוטים ויתרתי, המטרה היא להגן על התמימים של יפלו אף הם.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
את מוצאת את כל מאמריו מצוינים
  אלישמע   29/04/12 18:24
אין לך חוש ביקורת,את שפוטה של גורו-קומיסר וזה מה שהופך אותך לחסידה שוטה ולא גילך המופלג כפי שכתב לך המגיב. מתאים לך לשבת בוועידת המפלגה בקרמלין ולהריע בעינים מזוגגות בכל פעם שהרודן התורן יקרא מוות לפשיסטים. פעם הייתם מסוכנים, היום אתם מגוחכים.
כתוב תגובה ל- אלישמע
9
תודה
  תודה   27/04/12 16:58
כתוב תגובה ל- תודה
10
מכבד את גישתך. וחולק על דרכך
  דב ורדי   28/04/12 10:13
כתוב תגובה ל- דב ורדי
11
מי יתן ונזכה לימים טובים יותר.
  עמירם רבינוביץ   28/04/12 11:26
איתן יקר, אני מצטרף לקורא בשם דב שמעריך את כתיבתך , אבל חולק עליה .
אני רוצה להתחבר לרשימותיך , אבל קשה לי . אתה בלא משים , ואולי במשים, הולך בדרכו של פרופסור מאגנס ז"ל והחבורה המרשימה שהלכה כמו מרטין בובר רוזנצוויג ועוד .
הם הלכו באותה דרך של הכרה בזכויות העם הפלשתינאי להגדרה עצמית לאומית כמו שיש לנו . אך לא נמצא פרטנר בעל שיעור קומה בקרב ערביי ישראל שילך בדרכם , דרכה של ברית שלום.

גם בחקר המקרא הם הלכו בנתיב הביקורתי תוך אימוץ רק הנדבכים , שנראו להם כעומדים במבחן העולם של המאה העשרים. לצערי , דרכם לא צלחה . הגם שאני מסכים עם דרכם בחקר המקרא שנסללה בין ביקורת לעתים קשה ובין קבלה , התוצאה שהם לא פלסו דרך להוויה היהודית .איתן אני מחבק אותך , אבל נראה לי שאתה הולך בדרך חתחתים בעיקר בנושא היהודי ערבי .
מי יתן ונזכה לימים טובים יותר.
כתוב תגובה ל- עמירם רבינוביץ
מקבל באהבה את הביקורת החובטת .
  איתן קליסקי   28/04/12 16:35
עמירם יקר.

מקבל בהכנעה את הביקורת שלך ,מקבל באהבה את הביקורת החובטת בי וגם את הביקורת המחמיאה .
עמירם, אני מקבל באהבה רבה את החבטות שלך בי ובדרכי , אך אני ממשיך בה , בדרך הקשה , שהיא קשה יותר מיום ליום .

כתוב תגובה ל- איתן קליסקי
בין מטיף מקצועי להוגה דעות
  איש עצוב   28/04/12 17:20
עמיקם, עשית לקלינסקי את היום, השוית אותו למקנס ובובר ועשית לו את אפילו את השבוע, אתה משווה מטף מקצועי להוגי דעות, ולצערי, לדעתי, כל ניסיון להשוות מוריד מאד את קרנם של השניים, יש מרחק עצום עצום עצום בין הדמויות. הם פיתחו תורת עולם על מה שברובה היה, הוא מפתח תורת עולם על מה שאין. כאשר האלוהות מתגלית ביחסים בין בני אדם (בובר), אז כתבי האלוהות הם כתבי אדם, אין בהם קדושה אין בהם כל ייתרון מוקדם על כתבים אחרים, אולי חיסרון יש בהם, כי ללא נשגבות האל לא היו חודרים לתודעה, מי שכתבם נאלץ לכסות כסות נשגב על מנת להנחילם, ומכאן שסבר שללא דמות השקר שמאחור לא היה מצליח. בובר יחפש במקרא ראיות לאי קדושתו, ראיות לעוצמתו הענקית כי מקורו בדיאלוג, ואיתן יקח את קדושתו המפוברקת ובאמצעותה ינסה לכפות עלינו אותה, ולא את כולה כמו אצל המיסיונרים, אלא רק את חלקה הקטן המתאים לתורת עולמו, כמו אצל המרקסיסטים. אז עמיקם להבא, כאשר אתה משווה, אנא השתדל להשוות בין אנשים חיים כך שיוכלו לפחות להגן על עצמם מפני השוואה שלטעמי פוגעת בדמותם.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
12
אנע ערבי שמברך אותך
  מנצרת   28/04/12 11:58
למדתי בסמינר "אורנים" בקרית טבעון מחשבת ישראל וספרות עברית . כשקראתי את רשימותיך על אחד במאי , חשתי את האווירה והרוח של "אורנים" .
איתן , לצערי , גם ברחוב שלי , הרחוב הערבי , כמו ברחוב שלך , הרחוב היהודי , ישנם מחסומים של קבלה מכובדת של תרבות העם האחר .
גם אצלנו יש מחסום קשה להתייחסות ביקורתית למקורות תרבות ורוח ועוד יותר מחסומים קשים לקבל האחר .
אני מנסה להתעודד , אך לעתים קרובות מדי נקלע לפאסימיות , אם ניתן להבקיע את המחסומים הקשים , שנערמו בשתי התרבויות .
כתוב תגובה ל- מנצרת
המחסומים התרבותיים לא קיימים
  איש עצוב   28/04/12 23:05
ישנם מחסומים פוליטיים/דתיים אינטרסאנטיים בעיקר בצד הערבי אשר מתפרסים היטב היטב מהפער ומהמחסומים, ולכן הם יוצרים מחסומים תרבתיים מדומים. תעיפו את ההנהגה שלכם לכל הרוחות, תביאו הנהגה שאכפת לה מהילדים שלכם ומעתידם, ולא כזו שתעקוד אותם על מזבח הג'יהאד והשאהידה. תתעוררו כבר מחלום הבלהות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לנצרתי
  אורה בן גל   29/04/12 11:29
איש נצרת, יפה שלמדת מסורת ישראל וספרות עברית . ככל ששני הצדדים ישכילו ללמוד זה את תרבותו של זה , נצליח להסיר מחסומים .
ין לי פתרון להסרת מחסומים תרבותיים של כל חברה פנימה , אך אני משוכנעת שניתן להקים גשרים בין תרבויות ובין עמים רק על ידי פתיחת צוהר זה לעולמו של זה , זה לעולמו של האחר .
כתוב תגובה ל- אורה בן גל
13
חג שמח
  דב ורד   28/04/12 14:33
כתוב תגובה ל- דב ורד
14
שלום לך איתן
  פג'ה   29/04/12 10:51
איתן, אנחנו עושים כאן מסיבת מחזור על חשבונך . אני פוגש באמצעות הטור שלך כאלה שעשרות שנים לא שמעתי עליהם, כמו נעמי . אותי אתה בודאי תזהה שנינו מפג'ה המלבסית יצאנו ללמודים יחד לאותה פנימיה . וזה היה לפני הרבה הרבה שנים.

כמו אז גם היום אנחנו חלוקים בדעותינו . אך ככל שאני ואתה מתרחקים בדעות למדתי להעריך אותך יותר ויותר .
איתן יקירי , בנושא הפלשתינאי , אני חושש מאוד שאתה לא תזכה שחלומך יתגשם .אני חושש , שהוא לא יוגשם גם בדור ילדינו , נכדינו והנינים שכבר עומדים לפקוד אותנו , לפחות אותי . וזה באמת לא באשמתנו .
איתן, בימים אלו אני קורא פעם נוספת את הספר של משה הס "רומי וירושלים". אני חש הערכה לאדם גדול , ששנינו למדנו בבית הספר היסודי "ילדי עובדים" הנושא את השם משה הס.
הוא עושה אותה שגיאה שאתה עושה . הוא מביא את כמיהתו לסוציאליזם דרך קארל מארקס לזה הוא מוסיף גם את משנתו הציונית-סוציאליסטית .
למשנה המארכסיסטית הוא מוסיף כאדם אתאיסט נדבכים רבים מחוקת התורה והנביאים . הוא דולה מפרשת קדושים בויקרא י"ט כמוך את הבכורה לעובד במערכת החברתית .
אך כשאני היום שואל את עצמי מדוע משה הס אינו ממלא תפקיד בהוויה היהודית שלנו , חוץ מאולי שם רחוב פה ושם ישוב שם. התשובה לכך היא כי דרכו הסוציאליסטית , דרכו הציונית וגם גישתו למקרא לא היו רלוונטיים להוויה היהודית כםי שצמחה כאן עם היפה שבה וגם עם הפגמים המכאיבים לכל שוחריה .
איתן, מעבר לכל חילוקי הדעות , אני ממשיך לאהוב אותך ואך להעריך מיום ליום את מה שאתה עושה , הגם שאתה טועה .
כתוב תגובה ל- פג'ה
למלבסי מפג'ה שלום
  qwertyu   30/04/12 16:45
חלפו שנים . יותר מדי שנים . אני הצלע המלבסית השלישית , נראה , שנשארנו כל אחד בעמדות שלנו.
אני מאחל לך הרבה בריאות . ונמשיך כל אחד לכבד את דרכו של האחר .
כתוב תגובה ל- qwertyu
15
לו יהי
  אורה בן גל   29/04/12 12:43
לו יהי ולא נשכים לעיתון המצטט דברי ראש שב"כ שכיהן בתפקיד זה במשך שש שנים - "אין לי אימון בהנהגה הנוכחית של מדינת ישראל " וזאת תוך התייחסות לעימות שלנו בנושא האירני.
מוסיף ראש השב"כ לשעבר : "אני לא מאמין בראש הממשלה ולא בשר הביטחון , אני מאד לא מאמין במנהיגות , שמקבלת החלטות מתחושות משיחיות."
נתניהו מבקש להרגיע אותנו , שהדמות הנוכחית ודמות נוספת מצמרת השירות החשאי שםרשו , ויצאו בביקורת קשה נגד הצמד נתניהו-ברק הם מונעים רק ממניעים אישיים.הם מונעים ממניעים זרים ולא עניניים.
אם זה נכון מה שאומר נתניהו , שהמבקרים מונעים ממניעים זרים ולא עניניים , אינני ישנה בשקט , שאלה האנשים שהופקדו בידיהם חיים של אזרחי ישראל.
ואם זה נכון מה שהם אומרים , הרי זה מהיל ומפחיד . וזה מדיר שנה מעיני.
כתוב תגובה ל- אורה בן גל
נכבדי, נשיא בית המשפט העליון
  איש עצוב   29/04/12 15:18
נכבדי, נשיא בית המשפט העליון ובעין השניה לישון. אבל מהיללות והנביחות של בכירי הביטחון, לא כדאי להתרשם יתר על המידה, פוליטיקאים, ובכירי המערכת הנ"ל הם פוליטקאים מהאיכות הנמוכה ביותר, עושים בדרך כלל מלאכתם נאמנה כאשר הם בתפקיד, וכאשר הם עפים לפריזר, ודואגים לתפקיד הבא, הם ידרכו על כל גוויה על מנת להשיג את רצונם, הרמט"ל אשכנזי הקדים, אפילו טרם היה בפריזר, הפך לפוליטיקאי מן הזן הנמוך הזה. וזו דוגמא מאד מדאיגה, בכירי המערכת שואפים לדרוך על גופתה של המדינה, ולכן ראוי שהמצביעי ישראל יראו לאותם "מומחי ביטחון" מהיכן משתין הדג. ומי שלא יודע מי תייוך בין לשכת הרמטכ"ל ובין מערכת אולפו שישי של יאיר לפיד בין אם במישרין בין אם היו עוד ידיים בדרך הריהו ראש המוסד הנוכחי, פרדו, שהיה באותה תקופה בפריזר. זה המצב, אנשים מאבדים את השכל כאשר הביפר מפסיק לצלצל. וראוי היה שמי שמאבד את השכל בכאלה תנאים, נגלגל אותו מכל המדרגות, בזפת (קרה) ובנוצות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
טעות בכותרת
  איש עצוב   29/04/12 15:26
צריך היה להיות אין כאן אמת או שקר - דיסקין חסר אחריות
כתוב תגובה ל- איש עצוב
16
ועוד
  אורה בן גל   29/04/12 14:36
"תעזבו את הסיפורים של אנחנו רוצים לדבר אבל אבו מאזן לא . הממשלה הזו אינה רוצה לדבר עם הפלשתינאים ".
את המשפט הזה לא אמר איש מק"י . את המשפט הזה אמר מי שהיה שש שנים בצמרת קהילת המודיעין של ישראל.

אפ זה לא נכון , אני חיה בפחד שבידי אדם לא אמין הופקד ביטחון ישראל.
אם זה נכון , אני חיה בפחד שבידי פוליטקאים בלתי אחראים נתונים חיינו.
או שיובל דיסקין , ראש השב"כ , משקר , או שראש הממשלה ושר הביטחון משקר .
בשני המקרים אני חיים , כשמישהו מפקיר את חיינו.

הייתי רוצה להיות אישה דתיה מאמינה , למרות שהוא היושב במרומים אכזב באמצע המאה הקודמת 6.000.000 יהודים.
כתוב תגובה ל- אורה בן גל
דיסקין לא משקר-הוא חסר אחריות
  איש עצוב   29/04/12 15:25
בעולם הפוליטי הזה אין שקרנים ודוברי אמת. כל אחד מאיתנו יודע שעל פניו הפלשתינים מסרבים לדון ישירות כל עוד לא תופסק הבניה בשטחים, ודיונים עקיפים התקיימו, אך לא הניבו. אנו גם יודעים מה אולמרט צייר לאבו מאזן על מפית והוא עדיין ממתין לגובתו של מר מאזן. ואז דיסקין ממרום טפשותו סובר שניתן להפסיק את הבניה, אבל הממשלה, שאחראית קצת יותר מדיסקין החליטה שלא. אז מי אחראי לאי קיום השיחות? זה מטיל תנאים מקדימים, או זה שמסרב לקבל אותם?! היושרה אומרת שמי שבא עם תנאים מקדימים הוא זה האחראי לכישלון, אבל לא לכולנו יש יושרה, אפילו שכל לא בהכרח יש לכולנו, מה גם ששרות במערכת הביטחון, בכל תפקיד, לא מבטיח מראש רמת שכל הנדרשת מאדם סביר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il