s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"המדע הבדיוני לא צפה הפתעות אידיאולוגיות"
מאת: עידן יוסף  |  31/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המערב חשב שהגיע
  לוליק   31/07/15 07:10
למנוחה ולנחלה. ובכן, נכונו לו הפתעות!
כתוב תגובה ל- לוליק
2
המערב חשב שהגיע
  לוליק   31/07/15 07:10
למנוחה ולנחלה. ובכן, נכונו לו הפתעות!
כתוב תגובה ל- לוליק
לא תהיה מנוחה ונחלה עד קץ
  הימים   31/07/15 12:23
כתוב תגובה ל- הימים
3
הרצאה מעוררת מחשבות...זוועה
  חשדנית   31/07/15 09:58
הסופר אלי אשד הציג את הנושא של המלחמות מהכיוון של הספרות הבידיונית, אבל מסתבר שהדימיון של הסופרים מוגבל הרבה יותר מאשר זה של המדינאים...כי המדינאים חשבו על זה קודם - ורתמו את זה לטובתם - ויצרו מציאויות חדשות.
הנה דוגמא אחת:
במאה האחרונה ארה"ב רתמה לשירותה כמה וכמה אידיאולוגיות, שבזכותם היא (ארה"ב) קפצה עוד מדרגה אחת למעלה, בדרך למטרה העיקרית שלה.

והנה ההוכחות:
1. מי קידם את הבולשביקים ברוסיה לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
2. מי קידם את היטלר לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
3. מי קידם את חומייני לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
4. מי מקדם את איראן גרעינית ? המיליארדרים מארה"ב
5. מי קידם את מלחמת יום כיפור לטובת ניצחון ערבי ? ארה"ב

ואם אתם עדיין לא יודעים - חפשו באינטרנט את הכתבות הרלוונטיות.

ועכשיו, מה היתה המטרה של ארה"ב בקידומם של האידיאולוגיות האלה (בולשביקים, נאצים, מוסלמים קיצוניים) ?

המטרה היא (נא לשבת על הכסא כי המשפט הבא יכול להפיל אתכם...) ליצור סכסוכים ומלחמות בכוונה תחילה, כדי שארה"ב (או יותר נכון הטייקונים השולטים בה מאחורי הקלעים) תתחזק, ותתחזק עוד יותר !! כדי להגיע בסופו של דבר למטרה הסופית שלהם - שלטון עולמי.

- זה בדיוק מה שקרה כשארה"ב קידמה את הבולשביקים לשלטון ב-1917, עוררה מלחמות אזרחים ברוסיה (על רקע אידיאולוגי-חברתי), ובסופו של דבר הביאה להתפוררותה של בריה"מ...ולחיזוקה של ארה"ב כמעצמה היחידה בעולם.

- זה בדיוק מה שקרה כשארה"ב קידמה את היטלר לשלטון, כדי שיעשה את המלחמות שלו באירופה (על רקע חלומות על הרייך השלישי ועליונות הגזע הגרמני), ובסופו של דבר הביאה לנפילתה של אירופה...ולחיזוקה של ארה"ב כמעצמה שהושיעה את העולם. כתוצאה ממלחמת העולם השנייה ארה"ב הקימה את האו"ם, בדרך לשליטה עולמית. לאחר מכן הקימה את האיחוד האירופי ששולט כיום מבריסל על כל מדינות אירופה - מדינית וכלכלית - וקושר אותם אליו בכבלים של עבדים. ע"ע יוון, ותיכף גם איטליה, ספרד, פורטוגל, אירלנד ועוד.

- וזה בדיוק מה שקורה עכשיו, כשארה"ב מקדמת את האידיאולוגיה המוסלמית בכל רחבי העולם הערבי (במקום הלאומיות), כדי שזה יגרום לפתיחתה של מלחמת עולם שלישית (על רקע דתי - מוסלמי, הפעם הזאת). המטרה היא שמלחמת העולם השלישית תחריב את כל העולם המוסלמי, ועל חורבותיו תצא ארה"ב מחוזקת עוד יותר, ותקים את 'האיחוד הערבי' (ברוח 'האיחוד האירופי') במקומו, בדרך להשגת המטרה העיקרית שלה.
את זה ארדואן עוד לא יודע, כנ"ל ההאייטולות מאיראן....
ארה"ב הבטיחה לארדואן את החאליפות המוסלמית החדשה נוסח האימפריה העות'מאנית, ולאיראן הבטיחה ארה"ב עליונות שיעית בעזרת התכנית הגרעינית שלהם (פורסם כי ההסכם עם איראן כלל גם עזרה לאיראן נגד ניסיונות של ישראל להילחם בתכנית הגרעין)

אגב, גם פרס גם ברק וגם ביבי יודעים את זה. עובדה, ביבי ופרס ידעו שהמזרח התיכון הולך להשתנות דראסטית כבר ב-2011 וגם הכריזו על זה בנאומים שלהם: חסל סדר סייקס-פיקו עולם חדש הגיע ! מעניין מה הם עוד יודעים...מה שביבי באמת לא יודע זה - שכמו שהאמריקקים זנחו את בני הברית שלהם בכל הפעמים בעבר, אחרי שקיבלו מהם כל מה שרצו, כך גם יעשו לכל בני הברית שלהם דהיום. הם לא יתנו לאף אחד את ההזדמנות להישאר חי - ביום שאחרי...

חומר למחשבה !

כתוב תגובה ל- חשדנית
4
אין להתפלא שבעבר לא היו
  ראומה   31/07/15 10:05
מי שחזו את המהפכות האידיאולוגיות, לא סופרי מדע בדיוני, לא פוליטיקאים ולא אנשי רוח, שהרי גם בימינו, כשהנתונים גלויים לעין כול, אִפְשר ומאפשר המערב להגירה אסלאמית להציף את ארצותיו, ועוצם את עיניו מראות מה שכל ילד יכול לראות - את מיליוני המפללים לאללה המציפים את רחובות ערי צרפת, אנגליה, ובירות אירופה, והאוטמים את אוזניהם מלשמוע את המטיפים במסגדים, ואת מנהיגי האסלאם בכל אתר ואתר, הקוראים בגלוי להשלטת חוק השריע על העולם.
כתוב תגובה ל- ראומה
מדובר בחטא הדוגמטיזם
  האידאולוגי   1/08/15 17:54
כתוב תגובה ל- האידאולוגי
5
בדרך למטרה הסופית...
  חשדנית   31/07/15 10:09
ארה"ב רתמה את האידיאולוגיה המוסלמית - השיעית והסונית - לטובתה. האידיאולוגייה הזאת לא חדשה. היא קיימת עוד מזמנו של מוחמד ושל הח'אליפים שבאו בעקבותיו. האידיאולוגייה הזאת אומרת כך: המוסלמים ישלטו בכל העולם וישליטו את הדת המוסלמית שלהם על כל תושבי תבל. השיעים מאמינים שכשהמהדי (המשיח שלהם) יבוא העולם יהיה כולו מוסלמי. (הם העתיקו את זה, כרגיל, מהתנ"ך שלנו, עם סוויץ' לטובתם בדיוק כפי שהנוצרים עשו עם ישו).
ארה"ב רתמה את האידיאולוגיה הזאת לטובתה:
- ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמים העולמית.
במסגרת ברית זו, ארה"ב עוררה את מהומות 'האביב הערבי' בכל רחבי העולם הערבי במטרה לחסל את כל המשטרים הקיימים שם ולהקים במקומם את החאליפות המוסלמית. האמריקקים הבטיחו לארדואן כי הוא יעמוד בראש הח'אליפות הזאת. אין פלא שארדואן הזדרז ובנה לעצמו ארמון חדש, נוסח הארמון של השליטים באימפריה העות'מאנית...חחח
- ארה"ב כרתה ברית עם השיעים באיראן וגרורותיהם בירדן, תימן עוד. כעת היא מקדמת את מלחמת השיעים בסוריה ובעיראק וגם מקדמת את תכנית הגרעין האיראנית
- ארה"ב הקימה את דאע"ש כדי להמשיך את המומנטום של 'האביב הערבי' בכל מדינות ערב. אין פלא שדאע"ש וטורקיה חברים טובים ועוזרים אחד לשני...

בקיצור, ארה"ב מקדמת גם את הסונים וגם את השיעים וגם את המלחמות ביניהם...
מה שהשיעים והסונים לא יודעים זה - שהמטרה הסופית של ארה"ב היא להחליש את הערבים - סונים ושיעים כאחד - באמצעות הסכסוכים והמלחמות שהיא יצרה ביניהם, במטרה שהם יתחלשו ויתפוררו - בדיוק כפי שקרה לבריה"מ ולגרמניה הנאצית.
על חורבותיהם תעלה ארה"ב עוד יותר חזקה ומנצחת, לקראת שליטה עולמית....
ואם אתם חושבים שזה ספרות בידיונית - זבש"כם !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
התכנית: להתחזק באמצעות סכסוכים
  חשדנית   31/07/15 10:23
תכנית הפעולה של המדינאים האמריקקים מהמאה ה-20 (ונמשכת גם כיום במאה ה-21) היא כזאת:

יצירת סכסוכים בינלאומיים, כדי להשתלט באמצעותם על העולם כולו.

זה בדיוק מה שקרה כאשר הם יזמו את הכישלון הישראלי במלחמת יום כיפור, ואת הכישלון של ישראל בכל המבצעים מול החמאס בעזה, כולל הכישלון הישראלי במשט לעזה בפרשת המרמרה...הם מקדמים את הערבים ע"ח ישראל, במסגרת התכנית הגלובאלית שלהם.

מי שעזר ועוזר להם בצד הישראלי הם:

משה דיין שר"י, זעירא, שימון פרס, אהוד ברק, ביבי נתניהו. מי שנרצח כי סירב לשתף אתם פעולה בתכנית של יום כיפור הוא - ג'ו אלון הי"S, הנספח האווירי בשגרירות ישראל בארה"ב, רגע לפני שפרצה המלחמה.

כן זאת לא טעות - ביבי נתניהו הוא משת"פ אמריקקי. לא לחינם לא עשה דבר נגד הגרעין האיראני מלבד מילים ונאומים. מלבד נאומים חוצבי להבות באו"ם, בקונגרס או מול העם בישראל, ביבי לא עשה דבר. לעומת זאת, אולמרט לא היסס להפציץ את הגרעין הסורי כבר בראשיתו. היתה לו אפשרות והוא ביצע אותה, למרות ובניגוד לרצון של האמריקאים והנשיא בוש במיוחד (ואולי בגלל זה גם סולק מהשלטון וכעת בדרך לכלא). הפצצה הגרעין הסורי היתה אפשרית בדיוק כמו הפצצת הגרעין האיראני. אבל ביבי לא עשה שום דבר כזה עד היום. מדוע ? כי גרעין איראני זה חלק מהתכנית האמריקקית. ביבי הוא אחד מ'הם', ולכן גם לא יחבל בה. ביבי אחד מ'הם', בינתיים...עד שהם יחסלו אותו כמו שחיסלו את רבין. שימו לב, רק האליטה יכולה לחסל חבר באליטה. העם הפשוט לעולם לא יעשה את זה. רבין חוסל ע"י פרס והשב"כ ובטח שלא על ידי יגאל עמיר, אף על פי שיגאל עמיר היה חלק מהתכנון שלהם. היום זאת עובדה שאף אחד לא יכול להתעלם ממנה.
ביבי, ביום ש'הם' כבר לא יצטרכו אותך - הם פשוט יחסלו אותך !! קח את זה בחשבון....
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
מי הם החיילים של ארה"ב ?
  חשדנית   31/07/15 10:46
ארה"ב משתמשת במיקור חוץ. כל החיילים שלה בשטח אינם אמריקאים.
ארה"ב נוכחה לדעת כי החיילים שלה לא מסוגלים לבצע את המשימות שאליהם נשלחו בשמה. כל הצבא האדיר של ארה"ב, כל הטכנולוגיה והציוד החדיש, כל המטוסים, כל האוניות, כל הצוללות, כל הטנקים ותותחים כל החידושים, כל אלה לא עזרו לארה"ב. לא בוויטנאם, לא בפאקיסטאן, לא בעיראק, ולא באף מקום אחר שבו נלחמה פיזית באמצעות הצבא שלה. מכל המקומות האלה נאלצה לסגת עם הזנב בין הרגליים...במלחמת העולם השנייה ארה"ב ניצחה בעזרת בריה"מ. לא לבד.
ארה"ב הבינה את החולשה שלה - עם החיילים שלה והצבא שלה היא לא תוכל להשיג את המטרה שאליה היא שואפת.

ולכן המציאה דרך חדשה -
להילחם באמצעות גייסות של שכירי-חרב. מה שקוראים מיקור חוץ. שכירי-חרב שלא מודעים לתפקיד שלהם במערכת. שכירי-חרב שחושבים שהם פועלים למען האידיאולוגיה שלהם, ולמעשה פועלים בשביל ארה"ב ומטעמה.
הנה דוגמא - האחים המוסלמים. הם הציתו את מהומות 'האביב הערבי' בכל העולם הערבי. מי שפעל מאחורי הקלעים ושלח אותם למלחמה היתה ארה"ב. הפעילים בשטח בכלל לא ידעו ולא היו מודעים לזה שהם פיונים במלחמה של ארה"ב....כנ"ל השיעים, כנ"ל פעילי דאע"ש היום.

ואיך זה מתבצע בפועל ? איך משכנעים את שכירי החרב האלה להלחם ?
א. באמצעות ניצול האידיאולוגיה שלהם. האידיאולוגיה הדתית של המוסלמים = של מוחמד היא שצריך להפוך את כל העולם למוסלמי. האמריקאים מעודדים אותם (גם את הסונים וגם את השיעים) לצאת למלחמות כדי להשיג את המטרה שלהם, ומספקת נשק וציוד לכל הצדדים...

ב. באמצעות ניצול המנהיגים שלהם. ארה"ב רותמת את המנהיגים המוסלמים לטובתה (ארדואן, מורסי, חומייני וכו), בלי שיהיו מודעים לתפקיד האמיתי שהיא ייעדה להם, ומוציאה אותם למלחמות למענה גם בלי שיהיו מודעים לתכנית האמיתית שלה. ואם אתם לא משוכנעים, אז תגידו לי בבקשה - מי הפיל את השאה ? ומי הביא את חומייני לאיראן ותמך במהפכה שלו ?
ואם לא ידעתם - זה היה קרטר. נשיא ארה"ב בזמנו. ומי תומך כעת באיראן גרעינית ? זה אובמה. נשיא ארה"ב הנוכחי.

ב. באמצעות האינטרנט = לארה"ב יש צבא של פעילים, מטעם CIA, שעושים שטיפת מוח לקהל היעד שלהם באינטרנט. באמצעות האינטרנט הם הצליחו להוציא את ההמונים להפגנות נגד הנשיא מובארק במצרים. כנ"ל בתוניסיה...ההפגנות של 'צדק חברתי' נוצרו ע"י ארה"ב בעזרת הפעילים שלה באינטרנט, והם אלה שהוציאו את ההמונים לרחוב.

ג. באמצעות התקשורת. כמעט כל התקשורת העולמית נמצאת בידיים של הטייקונים האמריקקים. באמצעות התקשורת הם מלבים את האש ומגייסים עוד ועוד שכירי חרב למלחמות שלהם...בלי שיהיו מודעים לתפקיד האמיתי שהיא ייעדה להם...
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
ארה"ב מקדמת מלחמת עולם |||
  חשדנית   31/07/15 10:57
כדי להחליש ולהביס את כל הערבים.
בסיום מלחמת העולם ה-3, ארה"ב תקים את 'האיחוד הערבי', שיקשור אליה את כל המדינות הערביות ביחד - מדינית וכלכלית - כמו שעושה האיחוד האירופי כיום לכל מדינות אירופה. את המושכות של האיחוד הזה יחזיקו האמריקקים (בעצם, רק אלה ששולטים מאחורי הקלעים במימשל האמריקקי והאירופי).

המטרה של ארה"ב היא להרוויח מהכישלון של אחרים. הדרך היא - להעלות אותם לשלטון, לעזור להם, ואחרי זה לשבת ולצפות בנפילתם. זה בדיוק מה שארה"ב עשתה לחומייני כשהעלתה אותו לשלטון באיראן, מקדמת כעת את ממשיכיו לגרעין, ותצפה בעתיד בקריסתם...ועל חורבותיהם תתחזק !!!

ומתי ארה"ב תיפול ?
ביום שאף אחד לא יסכים לצאת למלחמות בשבילה, כשאנשים יתחילו להבין, להיות מודעים. זה יכול לקרות אפילו בעוד 50 שנה...אבל בסופו של דבר זה יקרה. ארה"ב תיפול כמו האימפריה הרומית לפניה, כמו האימפריה של אלכסנדר מוקדון לפניה, וכמו כל האימפריות שקמו מאז ומעולם - ונפלו, כמובן....אין דבר כזה שלטון נצח.
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
המדע הבידיוני צדק
  אהרון שחר   31/07/15 16:29
אכן כדור הארץ נכבש! רק לא על ידי חייזרים אלא על ידי חזירים. לא על ידי חוצנים אלא על ידי חוצפנים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
התפתחות זאת גלומה בעצם
  אורי מילשטיין   31/07/15 17:50
הבריאה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אתה צודק, סליחה, אז מה
  אהרון שחר   31/07/15 19:32
אז המינימום המתבקש הוא לקרוא לכלב בשמו. מי היה הפילוסוף הנודע שגילה את חוק הטבע מספר 1, חוק הג'ונגל, החזק מנצח, וקרא לו בשמו? אני. טוב, עוד לא כל כך נודע... שים לב לאוילות מספר אחת של האנושות. מדוע המדע הוא גולם? הוא לא מצליח להעלות על דעתו שחוקי הטבע מתקיימים, שחוק הטבע מספר אחד מתקיים (טוב, החוק הזה טרם התגלה), שמה שקרה מאז ומעולם בכל זמן ובכל מקום קורה גם כאן ועכשיו - שהחזקים מנצלים את הכלל. כל העדר שובר את הראש איך לפתור את הבעיות הכלכליות של יוון, איך ארהב תחזיר טריליונים לבנקים, האנושות חייבת הון לבנקים שהם גוף שהיא הקימה כדי לשרת את כלכלתה, תשעים אחוז מן ההון של האנושות נמצא כבר בידי 10% מהאנשים, ואף גולם לא מצליח להעלות על דעתו שהאנושות שודדת את עצמה לדעת. מה פתאום, זו קונספירציה הזויה...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
הפרדוכס הראשון המכונה, "החטא
  אורי מילשטיין   1/08/15 08:18
הקדמון" מתואר בספר בראשית כשאדם וחווה אכלו מפרי עץ הדעת, דהיינו - הניעו את פיתוח המדע שהוא ביסודו של דבר מרוץ חימוש היסטורי כדי לנטרל איומים מכל סוג שהוא, על בני אדם. אלא שהאמל"ח שיצר ושממשיך לפתח האדם בתהליך זה מאיים עליו יותר מן האיומים שלמענם נוצר האמל"ח. פרדוכס זה נמצא בלב הקיום האנושי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
10
התורה חזתה וחוזה את מה שקורה
  שלמה בן דויד   31/07/15 16:35
רק התורה חזתה שמה שקורה עכשיו יקרה...
כתוב תגובה ל- שלמה בן דויד
יש בזה
  משהו   1/08/15 15:06
כתוב תגובה ל- משהו
11
הנבואה נתנה לשוטים
  יואל קורנבלום   1/08/15 18:01
קשה באמת לנבא בדיוק מה שיקרה במיוחד אם מצרפים לזה תאריך. אפילו נביאי ישראל ניבאו ללא תאריך. הנבואה בתנ"ך בדרך כלל סיפרה לנו שאם לא נתנהג יפה אז יבוא אסון אבל כמובן לא תאריך מדוייק על בואו של האסון. כמובן שאפשר להבין מה יקרה בזמן הקצר מאד במיוחד אם יודעים בדיוק את העובדות. לצורך זה צריך נתונים מדוייקים ולכן קשה לקרוא לזה נבואה. למשל אם רואים את האויב לפתח ביתך עם כל הציוד והחיילים אז יש להניח שתהיה מלחמה או כניעה או בגידה בזמן הקרוב, זאת לא נבואה. לא צריך להיות נביא עבור זה. העניין הוא שהרבה מהנבואה ניתנת באופן כללי במילים שניתנות לפרשנות רבה ושונה, בערך כמו האורקול מדלפי. אחרי שהעניין קרה מישהו קם ואומר שחזיתי את כל זה עובדה הנבואה שלי שניתנת במילים כלליות שניתנות לפרשנות שונה ועיתונות שמחפשת סנסציות. כמובן שאפשר לקחת את כל מה שהיה בעבר ולהראות שיש לזה איזה יד מכוונת לכל זה או איזה הגיון שמישהו התחיל לפני 100 שנים ורק היום רואים את התוצאות. כמובן קשה להתייחס לזה ברצינות כי העניין הוא שהכל פועל באופן אקראי או מה שנקרא במדע " תהליך סטוכסטי" שאי אפשר בעצם לחזות לטווח הארוך וגם קשה בטווח הקצר. כמובן שקל להיות חכם בדיעבד אבל קשה לנבא. למרות כל זה אני מוכן להתסכן בנבואה שאם יש לכם מבנה שתוכנן לשאת 1000 ק"ג בלבד ושמים עליו 100,000 ק"ג אז המבנה יקרוס.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
12
המדע הבדיוני כשל עוד יותר
  כג   6/11/19 10:41
לחזות את עליית האינדיבידואליזם, שהביא לפערי המעמדות הכבדים במערב.
כתוב תגובה ל- כג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il