s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל שורפת שוב את הר הכרמל
מאת: איתן קלינסקי  |  14/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
להציל את חריש מכרישי נדל"ן
  להציל את חריש   14/01/11 11:02
כתוב תגובה ל- להציל את חריש
2
היכן מותר ליהודים לבנות בתים?
  צבי גלברד   14/01/11 12:07
רק לערבים מותר לבנות: בנייה חופשית פטורה ממיסים. והיהודים חייבים לממן את התשתיות. והכל בשם שוויון הזכויות.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
רק להעמיד דברים על דיוקם!!
  גרה בחריש   15/01/11 07:37
אף אחד לא אמר שאין מקום ליהודים בחריש- ההפך הוא הנכוןֱֱ!!. רק שרצוי וכדאי שזה יהיה רק לחרדים . מדוע מייעדים עיר לסקטור אחד בלבד?הרי מצוקת הדיור קיימת בכל המגזרים, מה גם שאין שום ראיה והתחשבות בתושבים החילוניים בישוב. מחדל שאין כדוגמתו. ולא רק זה,התכנון הכולל של חריש,לא ייגמר בתכנון הנוכחי,ישנה ראייה עתידית ,כמו שכתב כותב המאמר,לכרות אלפי דונמיםֱ של עצים,למען עיר חרדית גדולה. חייבים להציל את חריש!!
כתוב תגובה ל- גרה בחריש
טעות בתגובה של גרה בחריש
  גם גר בחריש   15/01/11 07:46
היא התכוונה לכתוב שרצוי וכדאי שהעיר לא (!!) תהיה אך ורק לחרדים, אלא עיר פתוחה לכולם !! גם לחרדים וגם למי שלא חרדי. אנחנו יודעים שיש ביקוש לבוא לחריש גם מאנשים שאינם חרדים, ולא מאפשרים לבנות פה היום,עקב התוכנית של משרד השיכון לייעד את העיר רק לחרדים. זו אינה גזענות בריש גלי???
כתוב תגובה ל- גם גר בחריש
גזענות שהתחילה עם ערבים .....
  גזענות   15/01/11 11:29
גזענות היא נגע ממאיר בחבררה הישראלית. הצורה בה נבנית חריש מעידה על גזענות. אז נקח אדמות מערבים. ניקח את החורש ואת הנוף . ניקח רק 25.000 דונם. זה כלום זה של ערבים.
כתוב תגובה ל- גזענות
חריש - כשלון
  איש עצוב   17/01/11 00:14
להלן ציטוט מויקיפדיה: בשנות ה-80 הוקם קיבוץ חריש על ידי הקיבוץ הארצי, במרחק של כ-6 קילומטרים (בקו אווירי) דרום-מערבית ליישוב קציר, בגובה של 110 מטרים מעל פני הים. בתחילה הוקמה במקום היאחזות נח"ל ובשנת 1982 הוחלט לאזרח את המקום ולהפכו לקיבוץ. בשנת 1993 ננטש הקיבוץ ומאז אינו מאוכלס, למעט פלוגה של מג"ב השוכנת בו. על אדמות הקיבוץ הנטוש הוקם יישוב בשם חריש ובו כ-300 יחידות דיור. משרד השיכון השקיע רבות בתשתיות היישוב ובתכנונו, אך פיתוחו של היישוב נכשל. מרבית הרחובות ריקים, והאוכלוסייה המעטה השוכנת בו היא חלשה. בשנת 2003 הוקם במקום גרעין תורני של כ-50 משפחות. בשנת 2008 פורסם כי משרד השיכון מתכנן הקמת 10,000 יחידות דיור בחריש שישווקו לחרדים. ----------------------------------------- ואידך זיל וגמור!!!!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
חריש נכשלה כשלון חרוץ
  איש עצוב   15/01/11 22:37
היא תוכננה שיישוב עירוני ל 20,000 איש, וכמה יש בה? ספרי לי את. והיא "נישט אהין אונד נישט אהער". ואף אחד לא רוצה לבוא לחריש(בלי קשר לחרדים), וממשלה צריכה לשלוט ולהחליט. מאחר שיש מצוקת דיור קשה במרכז, ולאור מחירי הדירות חסרי התקדים, על הממשלה לעודד בניית דירות לכל המגזרים - בפריפריה - אבל היחידים שיעברו לשם בהמוניהם זה החרדים, כי הם הולכים אחרי הרבי ולא אחרי אלילי הכסף, הם לא בונים ליד הבית שגדלו בו, הם לא נצמדים לחמולות, הם לא נשארים בקיבוץ או במושב, אלא מקבלים בקשה מכובדת מהרב, עוזבים הכל ועוברים עם המשפחות לקצה העולם (מבחינתם). וש"ס בממשלה, ואטיאס ודאהן זה שני בולדוזרים - אז הדברים זזים. אגב, אטיאס והמינהל מצאו גם פתרון להרחבה משמעותית של אפשרויות ההשכרה של רבים בצפון באופן בו נתנו אישורים למגורים בקיבוצים, ומעתה חייבים הקיבוצים להקצות נתח המדירות שהם בונים, להשכרה, ונתח משכר הדירה יועבר לממשלה (מדובר באדמות מדינה אשר לא שייכות לקיבוצים, לא שייכות לחברי הקיבוצים, והם קיבלו אותם ממני וממך כמו שבני ישאל קיבלו מן במידבר - ועל זה אנחנו לא שומעים שום הערה של השמאל המוטה - על האפליה הקשה והשערוייתית בין היהודים והערבים ולבין בני הקיבוצים.)
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
הפרבדה היה מסמיק מבושה
  לאיתן הקומוניסט   14/01/11 12:28
למקרא שקריך.
דמגוג עלוב, לא מדינת ישראל שרפה את הכרמל, לכן גם אין שריפה בשנית.
המקום לבניית העיר חריש הוא בוואדי ערה ולא בכרמל.
אתה חלק ממסע תעמולה פשיסטו-פלשתינאי פנימי בארץ נגד התיישבות יהודית מכל סוג שהוא, לו העיר הזאת הייתה נבנית עבור חבריך הפלשתינאים הישראלים, לא היינו שומעים את הפרץ והצווחה השיקריים הללו שכתבת.
כתוב תגובה ל- לאיתן הקומוניסט
המגיב לא קרא את הכתבה
  איתן.   14/01/11 15:07
בכתבה צוין במפורש שכבאים לחמו בחרוף נפש לכבות את השרפה.
התוצאה היא ש-30.000 דונם עלו באש.
ועכשיו באזורים הממוקמים מדרום - מכך כתוב בכתבה - הולכים לגדוע ולפגוע בפנינת נוף של 25.000 דונם.
גש , מגיב אלמוני, לגפר מייסר ותמצא 31 תגובות של ועדה לתכנון ובניה שלא ניתן להוסיף 6 דונם להרחבת בניה , כי זה יפגע בנוף.
לכפר מייסר וגם אותה תשובה ניתנה לקיבוץ מצר הסמוך - זה פגיעה בנוף. אך כשלא מדובר בפחות מ-10 דונם , אלא ב-25.000דונם זה לפתע לא פגיעה בנוף.
נכון זה לא פגיעה בעץ ובנף, כי כל העצים והנוף ייעקרו.
אגב, תכנון חריש נעשה מעל ראשה וגבה של הועדה המחוזית, זה פרי תכנון של וועדת על.
אז קדימה, מהר, עוד היום לפגוע ב-25.000 דונם בחריש.
לכרמל - אני מתפלל שתהיה תקומה מהירה , כי זה הנוף שלנו.
לחריש - אני מתפלל שלא יפגעו בנוף ובעץ ,ושלא ילבישו אותו בשלמת בטון ומלט , כי לא תהיה לו תקומה .
כתוב תגובה ל- איתן.
המגיב קרא מצויין את הכתבה
  והיא דמגוגית   14/01/11 17:10
בוא ונפתח בכך שהכותרת היא שיקרית גם אם התוכן הוא קצת אחר - בתורכית צחה קוראים לזה דמגוגיה.

גם עניין ה"תרמית" לכאורה הוא שקר גמור והמתנגדים כבר נזרקו מכל המדרגות כאשר טענו כי הרכב הוועדה לא חוקי.

וכדי לחשוף את כל הסיפור וכל התמונה המונחית ע"י גורמים לאומניים ערביים, ארחיב קצת :

תחת הסיסמה 'לעצור את אטיאס' מתנהל מסע הסתה משומן נגד הקמת עיר לחרדים ביישוב חריש • ומי עומד מאחורי הקמפיין האנטי-חרדי? הקרן החדשה לישראל!

הקרן חדשה, שיטותיה ישנות. בספרד, מנופף המטאדור בסדין אדום מול קרני השור הזועם. בישראל, הסדין הוא ירוק: פעם מדי הזית של חיילי צה"ל, שעמותות הקרן החדשה לישראל סייעו (על-פי בן כספית ב'מעריב') להוצאת דיבתם בדו"ח גולדסטון, אחר כך הסיוע למגישי העתירות בפרשת עמנואל, מעבר לקו הירוק, וכעת בחריש, שם חוברת הקרן, המועדת כמו שור לנגיחת חרדים, למתנגדי הקמת העיר. הפעם תחת מעטה 'תם' של סיוע לארגוני הירוקים.
עוד נחזור לנזקי הקרן, אבל לפני הכל קצת סדר ביער ההתנגדויות: ערב הדיון שנערך לפני חודשיים בוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה בחריש, (בתאריכים 4-5/8) נחשף באכסניה זו, כי הפרסום בדבר כאלף התנגדויות שהוגשו לוועדה, מקורו בטעות בהבנת הנקרא. הרשימה השמית של המתנגדים שחתמו בכמות מסחרית על כל התנגדות, אומנם מונה מאות, ליתר דיוק 772 מתנגדים, אלא שבשטח החריש עמוק פחות, הרבה פחות, שכן מדובר בסך הכל בעשרים ואחת התנגדויות.
כיצד מעלימים ומוחקים מהרשומות מאות מתנגדים? התשובה פשוטה וכלל לא מקומבנת: כמה מההתנגדויות שהוגשו, חתומות על ידי מאות אנשים. כך לדוגמה, על התנגדות מספר 1, של 'המטה לעתיד חריש' חתמו מאתיים וחמישים מתנגדים שמצורפים ב'מסמך אחיד' להתנגדות בודדת.
המשמעות: דחה התנגדות אחת, והעלם כבמטה קסם מאתיים וחמישים נודניקים.
המונח סחבת, שפותח את מילון ועדות התכנון בישראל, הוצא מלקסיקון הוועדה בחריש. לא שמישהו מטייח. אדרבה, מקפידים שם בוועדה, בראשות יגאל שחר, על כל סעיף ותת-סעיף, החברים יושבים ומאזינים לכל התנגדות בקשב הראוי ובמלוא שימת הלב. אין טלפונים תוך כדי דיון, אומרים שאפילו לא 'יציאה לסיגריה'. רצינות מוחלטת.
הקפדה על פורמליסטיקה – כן. סחבת – לא ולא. שימו לב לרצף תאריכי הדיונים שנשלח בסוף השבוע האחרון לחברי הוועדה: "ההתנגדויות יישמעו ברצף במשך שלושה ימים: שלישי, רביעי, חמישי 9-11 בחודש נובמבר הקרוב, משעה 9:00 עד 14:00". לא נותר אלא לבקש מחברי הוועדה להצטייד בשק"שים (שקי שינה) כדי להספיק לתפוס תנומה, בין דיון לדיון.

המשך יבוא
כתוב תגובה ל- והיא דמגוגית
המשך
  אחד שמכיר   14/01/11 17:12
לעצור את החרדים
ההתנגדויות שהוגשו, נחלקות לשתי קבוצות: התנגדויות ענייניות, קונקרטיות וממוקדות, מול התנגדויות סתמיות, פוליטיות, קנטרניות, שהקשר בינן לבין המציאות, כמו הקשר בין הקרן החדשה לבין אהבת ישראל – מופרך.
מי שהפתיעו בגישתן העניינית, נטולת האנטי, הינן מזכירויות קיבוצי האזור: ברקאי, מענית, מצפה אילן, מצר ומועצה אזורית מנשה. הטענות שהעלו קיבוצניקים ענייניים נושאי תפקידים רשמיים, כמו שמוליק לשם, רכז קיבוץ ברקאי, ואחרים - איש איש וקיבוצו, היו מקצועיות, רהוטות ומנוסחות כדבעי.
הנה כמה מהן, לתשומת לב חובבי הפרטים הקטנים, המתעתדים לרכוש דירה בחריש (הקורא קצר הרוח מוזמן לדלג לפיסקה הבאה): ייעוד העיר ל-8,800 יחידות דיור למשפחות שהן בעלות משק בית של 5.5 נפשות ויותר ייצור עומס תחבורתי על כביש 6533 והוא מחייב את רימזור הדרך במפגשה עם דרך 574; הגדלת התנועה בכביש 6533 מצריכה הקמת מיגון אקוסטי לטובת תושבי ברקאי; התוואי לכביש 611 המוצע בתוכנית, עובר בסמיכות כחמישים מטרים מבתי קיבוץ מענית והמחלף המוצע על-גבי כביש 6 המוליך לכיוון חריש, רחוק כמאה מטרים מבתי הקיבוץ; יש להמציא פתרונות לטיפול באשפה ובניקוז; יש צורך להקצות שטחים לבתי עלמין לטובת העיר החדשה; אין פתרון קבוע לנגישות ליישוב מצפה אילן; יש לבחון מחדש את תוואי דרך 611 באופן שלא "תדרוס" את מצר; יש להפוך את כביש 6533 לכביש בין עירוני.
להתנגדויות הללו, בעלות הניחוח המקצועי והענייני, התייחסה הוועדה בכובד ראש. כמה מהן התקבלו, אחרות הביאו לשינוי תכנוני וחשיבה מחודשת.
לעומת הקיבוצניקים האחראים, מתנגדים אחרים בחרו להתמקד בפן הפוליטי האנטי-חרדי, כמו עמותת עאדללה שטענה כי "התוכנית להקמת עיר חרדית פוגעת בעקרונות השוויון והצדק החלוקתי כפי שהותוו על ידי בית המשפט העליון". טיעון אבסורדי נוסף: "התוכנית לא בדקה את צרכי האוכלוסייה החרדית אל מול ההיצע הקיים כיום במדינה עבור אוכלוסיה זו". מה זה היצע, היצף.
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר
חלק שלישי, מיהם הגורמים המנסים
  לטרפד ?   14/01/11 17:15
טיעונים אלו – כפי שמסביר חבר בוועדה – הינם פוליטיים, ואינם נוגעים כלל ועיקר לרמת החשיבה ולמנדט התכנוני של ועדה תכנונית מקצועית. במקרה הזה, אפילו בג"ץ, כמה מפתיע, עמד לצידנו, בדחותו את הדרישה להוצאת צו ביניים להפסקת דיוני הוועדה (עד לדיון מורחב שייערך בבג"ץ, מי יודע מתי). בג"ץ קבע, כי "ככל שבמסגרת הליכי התכנון יוחלט על מתן היתרי בנייה, תינתן לעותרים הודעה על כך לפחות 14 ימים לפני מועד מתן ההיתרים". הסאבטקסט של ההחלטה, הוא שחשוב: מועד מתן היתרי הבנייה הינו קצה הישורת, הרבה אחרי שיווק הקרקע. קשה להאמין שבשלב כה סופי יורה בג"ץ על שינוי תכנוני, אם כי, כבר למדנו שכשמדובר בבג"ץ מול החרדים, הכל אפשרי.
המתנגדים שלא מסתפקים בשינוי תוואי פה ושם, אלא דורשים, חד וחלק, לעצור את החרדים, לעקור את הכל, מובלים על ידי 'המטה המשותף להצלת חריש והאזור', שיצא בשבועות האחרונים במסע ציבורי ארצי, תחת הכותרת (כל החובות שמורות לקופירייטר ההסתה, טומי לפיד) "לעצור את אטיאס - לשחרר את חריש". מאיר שטרית, הוא שהעביר את החלטת הממשלה לייעד את העיר לחרדים, אבל למי איכפת? הכי קל, הכי מתוקשר, הכי פופוליסטי, לתקוף את השר החרדי.
"אנו, החתומים מטה", נכתב בעצומה שאנשי המטה מפיצים, ועליה מתנוססות לעת עתה, 19,065 חתימות, "מתנגדים להקמת עיר ענקית לחרדים בלבד באזור חריש, על חשבון תושבי חריש הנוכחיים. אנו קוראים לשר השיכון לקדם את התוכנית המקורית להקמת יישוב פתוח לכלל הציבור. מצוקת הדיור בישראל קיימת בכל המגזרים, לא בחרדי בלבד. היוזמה להקים עיר ענקית, לחרדים בלבד, מנוגדת לערכים בסיסיים של דמוקרטיה ושמירת טבע, ומנפצת את הליכי התכנון המוסדרים במדינת ישראל".
לעצומה הזאת מצורפת מצגת שמתארת בצבעים חיים – סטייל נשיונל גיאוגרפיק - את ההרס הסביבתי שיגרמו החרדים לחיות הבר ולצמחי הפרא – שעדשת צלם הספארי תפסה אותם, לכו תדעו איפה. ועל כך תמה אחד מחברי הוועדה, "זהו טיעון מנותק. הרי העיר הזו, היא התגלמות התכנון הירוק בארץ, חלומו של כל איש טבע, הן מבחינת תכנון אורבני, הן מבחינת שימור הסביבה. אינני מבין, על מה ולמה קמה הזעקה. יותר ירוק מזה לא יכול להיות".
כאן מגיעה השאלה, בה"א הידיעה: מיהו הגורם האלמוני העומד מאחורי גל ההתנגדות ומנסה להרימו לגבהים? הרי הקמת אתר ווירטואלי מושקע, החתמת אלפים, ייצוג משפטי, יצירת באזז תקשורתי בעיתונות ובמדיה – אינם ניתנים בחינם, כל זה עולה כסף, ירוקים רבים, ולא במובן הסביבתי. נשאלת אפוא השאלה, מי משלם ומדוע?
כתוב תגובה ל- לטרפד ?
רואים שאתה לא מבין כלום
  יוני שדה   14/01/11 19:36
קבל תיסלם על ההשקעה - היית צריך לכתוב מאמר נפרד ולפרסם.
אבל כל זה אבק ברוח. הבעיה כאן אינה העובדות. אני בטוח שבובת הסמרטוטים קלינסקי בקיאה בעובדות כמו שולחיו האיסלמונאצים.
זה בדיוק מה שהם רוצים - שנתעסק בפרטים הקטנים ולא נראה את התמונה הכוללת - רצונם בחיסולה של מדינת ישראל היהודית ציונית.
צריך להבהיר לכל בובות הסמרטוטים מבית מדרשם של האדיוטים השימושיים שהמשחק שלהם נגמר. אין מה לנהל איתם דיונים כלשהם - הגיע הזמן לזרוק אותם ממדרגות ההיסטוריה.
נראה לי שליברמן הטיב להבין זאת. לכן הם כל כך היסטריים לאחרונה.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
ליוני, זה לא בשביל איתן
  .   14/01/11 19:46
זה בשביל הקוראים שלא מתמצאים בעניין ועלולים ללכת שולל אחרי שרלטנים ודמגוגים כדוגמת איתן.
כתוב תגובה ל- .
גש מהר למשטרה , להתלונן.
  איתן קלינסקי   14/01/11 21:10
אני כתבתי מאמר בביתי.
אתה קורא את המאמר וקושר אותי עם גורמים שממנים אותי.
גש מהר למשטרה להתלונן על ביצוע דבר עבירה.
אם אתה משוכנע בכך, גלה אזרחות טובה ותתלונן במשטרה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
איתן, אתה חלק מהעדר השמאלני
  לאיתן הקומוניסט   14/01/11 23:39
והתגובה שלך פאטתית.

לא טענתי שאתה מקבל מימון, אתה הוא חלק מאותם "אידיוטים מועילים" (כפי שהגדירו כאן ע"פ אימרה ידועה של לנין על הפתאים ששירתו את מטרותיו)שנרתמים למסע האנטי ציוני בחפץ לב (והרי אתה כבר הגדרת את עצמך כאנטיציוני)

אתה גם עשית מעשה ניבזי וקשרת באנלוגיה שיקרית, את טרגדית אסון השריפה בכרמל "לאסון" הנוכחי של בניית עיר חרדית.

כמו שעשו ועושים עדרי השמאל ברוב ניבזותם ואנטישמיותם שהפילו את תיק האחריות לאסון בכרמל על החרדים, על ש"ס ועל שר הפנים , גם אתה משתמש באותה ניבזות כדי להכפיש את החרדים ולהדביקם לאסון ההוא ול"אסון" חריש.

ובנוסף לשכמותך, ל"חגיגת חריש" יש חוטים ברורים המובילים לאירגונים ערביים נתמכי הקרן לישראל חדשה - שמתברר שגם היא ארגון אנטי ציוני.

לסיום אבהיר כי אני איני חרדי, מעולם לא הצבעתי לש"ס ויש לי הרבה ביקורת עליהם, אבל מה שאתה ושכמותך עושים לחרדים הוא ניבזות, אנטישמיות ושיפלות ממדרגה ראשונה.

כתוב תגובה ל- לאיתן הקומוניסט
אין צורך.מספיק שפרצופך נחשף
  יוסף יוסף   15/01/11 09:14
וחוץ מעדר חסידך השוטים לכולם ברור מי זה איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- יוסף יוסף
ריקוד בובת הסמרטוטים
  יוני שדה   15/01/11 15:10
רק בובת סמרטוטים יכולה לגלות גמישות כזו בעיוות המציאות והאמת.
איזו היתממות נפלאה של האדיוט השימושי קלינסקי.
אז תקשיב טמבל, את העבודה אני משאיר לועדת החקירה שהכניסה אתכם להסטריה מטורפת ולמחול בובות סמרטוטים שכבר מזמן לא נראה כאן.
למרות שאתה אדיוט שימושי, אפילו אתה יודע שאין נגדכם הסתה, אין כאן פגיעה בדמוקרטיה, אין כאן פשיזם ולא מקרתיזם.
אבל באקדמיה לאדיוטים שימושיים למדו אתכם להפליץ את המילים הללו כל פעם שעולים עליכם.
התרגלנו כבר לצחנה ולסרחון שלכם. זה כבר לא עושה רושם.
הספור שלכם נגמר. תפנימו.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
4
אם לא היית חשוד בניצול הנושא
  אלישמע   14/01/11 14:47
לטובת האידאולוגיה הבולשביקית/אנטי ציונית שלך,הייתי מצטרף למחאה.אותי מעניין אם העיר החדשה הזאת הייתה נבנית עבור הערבים אם היית קופץ במקרה הזה לטובת העצים. עם היד על הלב קלינסקי השב נא על כך ביושר.
כתוב תגובה ל- אלישמע
כמיטב המסורת הוא לא יענה לך
  יוסף יוסף   14/01/11 17:16
אלישמע,יפה עשית. כעת הבולשביק צריך לבחור בין השקר לבין האמינות שלו והדרך שבה ילך היא דרכם של מוריו הרוחניים - השתיקה.
כתוב תגובה ל- יוסף יוסף
לא חשבתי אחרת
  אלישמע   15/01/11 18:24
כתוב תגובה ל- אלישמע
5
חובה ליישב את הארץ על כל חלקיה
  איש עצוב   14/01/11 15:34
חובה ליישב את הארץ על כל חלקיה, יש להתמקד ביישובם של אותם חלקים אשר בסבירות גבוהה יישארו יהודיים גם לאחר שנגיע להסדר עם הערבים תושבי ארץ ישראל. ואם אין חילונים שיישבו, אז שיהיו דתיים, ואם אין דתיים אז שיתיישבו חרדים, העיקר שההתישבות היהודית המאסיבית בפריפריה תגדל, ואם בצפון אז בצפון, בדרום אז בדרום, במזרח אז במזרח, רק לא במישור ההוף הצפוף והיקר. ובכל מקום בו יתקעו יתד השמאל ימצא חסרונות, בצפון זה יהיה "על חשבון חורש טבעי" "על חשבון הקיבוצים" "על חשבון הערבים", ובמזרח זה יהיה "על חשבון גבולות 67" "על חשבון הערבים" ובדרום זה יהיה "על חשבון הבדואים", השמאל תמיד יצווח לשמיים על כל יוזמה יהודית שורשית של הממשלה, ולכן יש לתת לשמאל להמשיך לילל והשיירה תמשיך ותעבור עם ערים יהודיות בפריפריה, חילוניות, דתיות, חרדיות, מעורבות AND THE SOONER & THE GREATER, THE BETTER. ובכל הקשור למניעת בניה מבודדים ואישור בניית עיר - אלה החיים קלינסקי, תנסה להוסיף גגון למרפסת - ותראה שזה כמעט בלתי אפשרי, כי הציבור לא רואה בהכרח את התועלת בגגון שלך, ורואה רק את חסרונותיו, ולכן אתה בעדיפות ז' ומיליון מכשולים לפניך, לעומת זאת בניית עיר במצב מאד משברי בשוק הדיור היא עניין להחלטה שלטונית וביצוע שלטוני עם הון בלתי מוגבל, עבור אינטרסים לאומיים בעלי חשיבות ממדרגה ראשונה, אפילו אם הם מותבלים באינטרסים צרים של מפלגה שלטונית - ולכן (כמעט) שום דבר לא עומד בפניה. ומאד הייתי רוצה לקבל הסבר איך סובר קלינסקי שהעיר תהיה לחדדים בלבד והרי במדינה יכול כל אדם לגור היכן שהוא רוצה (כולנו יודעים כבר שמכתב הרבנים הוא מוקצה). אני בטוח שכל יהודי חילוני או דתי או חרדי או ערבי שירצה לגור בעיר החרדית, יוכל לגור שם, ייתכן שלא יהיה לו קל לגור שם, ייתכן שהערך של רכושו יהיה מאד נמוך וסחירות הדירה שלו תהיה מוגבלת אך זו כבר תהיה בעיה שלו ולא של התושבים או השלטונות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
"אלה הם החיים"
  לאיש עצוב   14/01/11 16:42
איש עצוב מסביר לנו שאלו הם החיים. בשבילו אום אל קואטוף וכפר מייסר הם לא חלק מהחיים.
שם לא חיים בני אדם כבר מאות שנים. הם אינם חייבים הרחבה. אומנם הכפרים גדלן לפחות פי חמישה במספר התןשבים מאז קום המדינה ושטחי המחיה ןהמגורים הצטמצמו בפי עשרה .להם אין צורך לדאוג . מהם צריך לקחת שטחים כולל שטחי יער ונוף של הנדינה .
אני מכבד את היהדות שלך , מר איש עצוב, אבל ליהדות שלי יש קודים אחרים
שתהיה לך שבת שלום
כתוב תגובה ל- לאיש עצוב
מיעוט תמיד מופלה לרעה
  איש עצוב   14/01/11 19:52
בייחוד מיעוט שמתנגד לעצם קיומה של המדינה, ולא משתתף בשלטון. כאשר יהיה שר שיכון ערבי אז יבנו לערבים דירות, וערים, בינתיים השר הוא חרדי, אז בונים ליהודים, ומקרבם בונים לחרדים, ואם הערבים מרגישים מופלים יתר על המידה, שילכו לבית המשפט. הכי טוב שהערבים יתאזרו בסבלנות עד אשר תוקם להם מדינה, ואז כל מי שלא ירגיש כאן טוב, יעתיק את מגוריו אליה. גם היהודים שלא ירגישו טוב במדינה הערבית, יעתיקו מגוריהם אלינו. ועל מנת להקים להם מדינה, צריך שהשמאל יפסיק לחבל בהקמתה של אותה מדינה באמצעות דיעותיו ההזויות, ומתן תקוות שוא למהיגי הערבים, על יכולתם לסלקנו מכאן עקב משבי הרוח התבוסתניים המוקרנים מכאן.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תגובה לאיש העצוב והטיפש
  יוסי פלס   14/01/11 19:35
ה"שיירה" שלך כבר עשתה שמות בארץ-ישראל, שבשבילי היא מולדת אהובה, ולא מושא נדל"ני להשתלטות כוחנית, כפי שהיא בשבילך ובשביל יהודו-ימניים כמוך. אדמתה האומללה של א"י, נופיה, וצמחייתה כבר עונו קשות ע"י הפלשתינאים בחסותו ובעידודו של השלטון העותמאני המסואב. הציונות, שאמנם חזרה והצהירה על כוונתה 'להפריח שממות' ואף הצליחה להחזיר לארץ את צבעה הירוק ולהביא לשמירת הטבע, הוסיפה נזקים אקולוגיים חמורים משלה. שמלת הבטון והמלט הולכת וחונקת את הארץ האהובה, הפסולת התעשייתית מזהמת את מימיה ואת האוויר שלה ותאוות הבנייה, המתעצמת ככל שההשרצה החרדית והפלסטינית גוברת, אינה יודעת שובעה וחומסת כל חלקה טובה. פעם טענו, שאווירא דארץ-ישראל מחכים. האוויר המזוהם של היום רק מוסיף טיפשות לקנאים הלאומנים במקומותינו, יהודים כערבים.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
ליוסי פלס העקום
  איש עצוב   15/01/11 17:20
הצחנה עולה מפיך, לך צחצח שינים, תחזור ואז נראה אם שווה להתאמץ בעניינך.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אין לך זכות לקחת אדמה של ערבים
  לאיש עצוב   15/01/11 11:19
אתה רוצה ליישב את כל חלקי הארץ. אבל בני ישמעאל הם בשבילך אויר. אפשר לקחת אדמות מכפריים ערביים כדי להקים את כרמיאל. מותר לקחת אדמות מאום אל פחם כדי להקים את מי עמי . מותר לקחת אדמות מבלעין כדי להקים שכונה במודיעין.
אתה כבר יודע מה יהיו גבולות הקבע. תודה לך. בינתיים נפקיע אדמות.
אז ניקח גם אדמות מאום אל קוטוף בשביל חריש , קצת ממיסר. קצת מפה וקצת משם . וכך נבנה עיר רק לחרדים . ולאף כפר בואדח ערה לא נרשה התרחבות אפילו במילימיטר אחד , גם אם האוכלוסיה שולשה וחומשה. ערבים זה אויר . אויר לא צריך בית.
תודה רבה לך, איש עצוב.
אני ערבי, אז אני אויר בשבילך. זה המוסר היהודי שלך. עם זה הלכת היום לבית הכנסת .

שתהיה לך רק שבת טובה עם הרבה גשם לשדות של כולנו.
כתוב תגובה ל- לאיש עצוב
לכותב השקרים על מי עמי שהוא
  עוד תועמלן ערבי   15/01/11 11:40
מי עמי הוקמה על אדמות מנהל ובשום אופן לא על אדמות אום אל פחם

לכל שקר יש גבול.
כתוב תגובה ל- עוד תועמלן ערבי
לאום אל פחם "נתנו אדמות במתנה"
  תגובה לתגובה   19/01/11 08:10
באמת , אנשי אום אל פחם שקרנים. מאז קום המדינה לא לקחו ממנה יותר ממחצית מאדמותיה אלא הוסיפו לה אדמות להרחבת הישוב , בוסיפו אדמות וסייעו לפיתוח איזור תעשיה .הטחים העומדים לרשותה של אום אל פחם הם יותר גדולים מכל עיר אחרת עם אותו מספר תושבים .
כתוב תגובה ל- תגובה לתגובה
תכירו במדינה, תצטרפו לשלטון
  איש עצוב   15/01/11 17:31
תכירו במדינה, תצטרפו לשלטון, ואז גם לכם ידאגו. ש"ס דואגת לבוחרים שלה כי אין בלעדיה ממשלה, כאשר לא תהיה ממשלה בגלל הערבים, אז גם לערבים יהיו דירות. לא היהודים דופקים אתכם אלה ההנהגה הדפוקה שלכם דופקת אתכ, מתאמצת שתהיו בורים ועניים, וכך היא תמשיך לשלוט בכם ביד רמה. הגיע כבר הזמן שתנטשו את הרעיון של מדינה ערבית אחת בארץ ישראל, וחתליטו או שמקומכם במדינה הערבית שתקום ואז תתאזרו בסבלנות עד שתקום, או שתשפיעו על מצבכם באמצעים פוליטיים. בינתיים אתם משרתים את האינטרסים של רוצחי החמס, ואל לכם לצפות לכלום כל עוד זה תפקידכם במשחק. אגב, אדמות מפקיעים גם ליהודים, נכון מערבים קל יותר להפקיע כי אין בשלטון איש ששילחם על זכויותהם, והסיבה לכך היא הערבים בלבד!!!! תלמדו מש"ס, אחרי עשרות שנים של קיפוח, קמה קבוצה של צעירים, "עלתה" לישראל, הכירה במוסדות השלטון שלה, השתלבה בהם, ועשתה מהפכה. יללות לא יעזרו, צריכים מעשים!!! והכדור הוא בידי הערבים ולא בידי אף אחד אחר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ש"ס אמרת???
  יוסי פלס   16/01/11 01:13
אכן, זבל נדבק לזבל - רוצח העצים היהודו-פשיסטי, זה ששלח אותי לצחצח שיניים (ראו תגובתו לעיל), ממליץ על פשעיה ונכליה של ש"ס ומציג את חבורת בני הבליעל הזאת כמופת וכדוגמה! אלי ישי, שם רשעים ירקב, יכול לחכך ידיים בהנאה: עוד טמבל נפל ברשתו.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
פלס, לא צחצחתָ!!!!!
  איש עצוב   16/01/11 16:56
אתה עוד לא מסית, אבל אתה מתקרב.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
,תגובה
  יוסי פלס   18/01/11 22:12
אני מצחצח שיניים רק לפני שאני מדבר עם 'סמולנים'.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
6
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   14/01/11 18:48
רק בובת סמרטוטים ממחנה האדיוטים המועילים יכולה לגלות גמישות כזו.
אפשר היה לחשוב שדאגתו לטבע כנה, אבל בובת הסמרטוטים קלינסקי מגינה על הטבח שמבצעים תושבי ואדי ערה בטבע ובאדמות המדינה, הוא גם מגן על הבדואים שהופכים את כל הנגב לסלאמס אחד גדול, גם על ערביי הגליל הוא מגן בחירוף נפש בעודם גונבים אדמות מדינה ופוגעים בחקלאים היהודיים.
המסקנה - לבובת הסמרטוטים קלינסקי לא אכפת מהטבע.אכפת לו רק שיהודים לא יבנו בארץ. (אל תנסה להסתתר מאחורי מצר)
הבובה קלינסקי תומך בחיסולה של מדינה ישראל.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
7
תודה למגיב על ההשקעה
  אריק1   14/01/11 21:46
תודה על ידע שאיתן בחר להסתיר
כתוב תגובה ל- אריק1
8
מאמר יותר מדי רך ועדין ומסוגנן
  חרישניק   15/01/11 18:26
כתוב תגובה ל- חרישניק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il