אתי אלפנדרי מאורנית יצאה עם אחיותיה לנופש במלון אורנג' קאונטרי השוכן בעיירה בקמר שבאנטליה. בשדה התעופה באנטליה קיבל את פניהם נציג חברת השטיח המעופף שהודיע שמלון אורנג' קאונטרי בתפוסה מלאה ואלפנדרי ואחיותיה ישוכנו במלון אטלנטיס בעיירה באלק.
אלפנדרי ואחיותיה שלא היו מרוצות מהמלון תבעו את חברת מונה טורס בע"מ מתל אביב בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 10,600 שקל.
אלפנדרי התרעמה שנציג חברת השטיח המעופף דיבר אליהן בגסות. "כשביקשנו הסברים מדוע לא לוקחים אותנו למלון שהוזמן, הוא השיב שאינו יודע ואיים שמי שלא יעלה לאוטובוס יישאר בשדה התעופה".
לדבריה, פנתה בתלונה לנציג חברת מונה טורס שביצע את ההזמנה, "הוא היה בהלם וביקש שניסע למלון אטלנטיס והבטיח שיבדוק את הנושא".
אלפנדרי גילתה שהיא ואחיותיה הגיעו בחושך למלון אטלנטיס, שממוקם לטענתה, באזור עזוב ומרוחק מהמרכז, "והבנו שלא לחופשה הזו פיללנו". היא הודתה שהמלון יפה, "אך היה ריק מאנשים והמעט שאכלסו אותו התאימו לבית גיל הזהב". אלפנדרי צלצלה למלון אורנג' קאונטרי ובדקה אם הוא בתפוסה מלאה. "ביקשתי להזמין מספר חדרים ונעניתי בחיוב וכך גם אחד הזוגות שהועבר איתנו למלון אטלנטיס".
אלפנדרי דרשה מחברת מונה טורס הסברים למחדל ונתבקשה להמתין. "המתנו 26 שבועות וטרם קיבלנו מענה וסבלנותנו פקעה".
התובעת ואחיותיה דרשו פיצוי בגין עוגמת נפש, "קיבלנו חופשה שלא בחרנו", בתוספת הפסד ימי עבודה, שיחות טלפון ושרותי שמרטפות. "אנו רוצות לנפוש במקום שנבחר ולא ששרלטנים יחליטו עבורנו. נעשה פה מעשה מרמה וגזל שלא בתום לב".
בכתב ההגנה טענה חברת מונה טורס שהיא מוכרת חבילות נופש שמארגנת חברת השטיח המעופף. "איננו אחראים על ארגון החבילה אלא חברת השטיח המעופף". חברת מונה טורס הגישה תביעה צד ג' נגד חברת השטיח המעופף.
לדבריה, טיפלה בהזמנה כיאות וקיבלה אישור מחברת השטיח המעופף למלון הספציפי, "ובכך יצאנו ידי חובה והאחריות היא של הספק".
הנתבעת הוסיפה שלא היה לה מושג שהמלון בתפוסת יתר. "אין לנו נציג בחו"ל, ונציג של חברת השטיח המעופף הוא ששינה את המלון". הנתבעת דרשה לדחות את התביעה והוסיפה שהסכום הנדרש מופרז. "התובעים דורשים סכום כאילו לא היו בנופש בחו"ל במלון שהם אמרו עליו שהוא יפה מאוד". בית המשפט ידון בתיק בסוף החודש.