מגמה אשר מצביעה על שינוי בהעדפות הצופים בבית מתכניות בידור אשר רמתן שנויה במחלוקת (בתקשורת, ולאו דווקא במציאות) לתוכניות מסוג קצת אחר נראת לאור הנתונים של ערוץ 10.
בניתוח לפי קהלים נמצא, כי "24" גוברת על התוכנית "הראשון בבידור" עם דודו טופז ששודרה באותן שעות בערוץ המתחרה, כך מהנתונים שנמסרו מדוברת ערוץ 10.
בקרב גילאי 25-44 בעלי הכנסה מעל הממוצע רשם הפרק הראשון 21.7%, הפרק השני 26.2%, ו"הראשון בבידור" 8.4%. נתח הצפייה בשני הפרקים עמד על כ 40%, בעוד שב"ראשון בבידור" נרשם 14%.
בקרב גילאי 25-54 בעלי הכנסה מעל הממוצע רשם הפרק הראשון 13.1%, הפרק השני 17.2%, ו"הראשון בבידור" 9.7%. נתח הצפייה בשני הפרקים עמד על 35%, לעומת 19% ב"ראשון בבידור".
בקרב אמהות לילדים בגילאי גילאי 0-3 עמד ממוצע הצפייה בפרק הראשון על 10.3%, בפרק השני על 12.3% וב"ראשון בבידור" על 10.3%.נתח הצפייה בקרב קהל זה עמד על 20.5% בשני הפרקים, לעומת 17% ב"ראשון בבידור".
גם בקרב הקהלים הבאים רשמה "24" נתונים נאים:
בקרב נשים בגילאי 25-54 בעלות הכנסה מעל הממוצע נרשמו 18.9%, בפרק השני 25%, ו-10.6% ב"ראשון בבידור". נתח הצפייה עמד על 35.5% בממוצע, לעומת 17% ב"ראשון בבידור".
במשקי בית בעלי הכנסה מעל הממוצע: נרשמו 18.4% לפרק הראשון, 21.7% לפרק השני, ו-24% ל"ראשון בבידור".
בקרב בעלי השכלה גבוהה נרשמו 8.4% בפרק הראשון, 10% בפרק השני ו 10.2% ב"ראשון בבידור".
בקרב הקונים העיקריים במשקי הבית נרשמו 11% בממוצע בשני הפרקים לעומת 14% ב"ראשון בבידור".