דיון מעקב, רביעי במספר, שקיימה הוועדה לפניות הציבור של הכנסת, פוצץ בידי מנכ"ל
משרד התחבורה עוזי יצחקי. יצחקי הגיע באיחור לישיבה, שדנה בסגירת משרד הרישוי בנצרת.
המנכ"ל אמור היה להציג את הרפורמה המתוכננת במשרד, הממפה את מדינת ישראל ובוחנת מחדש היכן למקם את משרדי הרישוי, תוך התייחסות נקודתית לנצרת עילית.
בתחילת הדיון מחתה יושב-ראש הוועדה, ח"כ
עדי קול, על כך שהרפורמה המוצגת כלל לא אושרה במשרד התחבורה וכי היא איננה נותנת מענה לסוגיית משרד הרישוי בנצרת, שלשמה התכנסה הוועדה.
המנכ"ל יצחקי החל לדבר על מקום לעריכת מבחני תיאוריה תוך שהוא מתעלם משאלתה של קול באשר למקומות יציאה למבחנים מעשיים ("טסטים"). קול לא הרפתה ודרשה ממנו להשיב, אך יצחקי החל לדפוק על השולחן והתרעם על כך שלטענתו לא נותנים לו לדבר. הוא קם ועזב בצעקות את הדיון תוך שהוא מאיים על כך שיתלונן בפני יושב-ראש הכנסת שכך מתייחסים למנכ"ל של משרד ממשלתי. יצחקי לא הסתפק בכך, ואף קרא בהפגנתיות לשניים מאנשי משרד התחבורה לצאת יחד עימו.
נטישת הדיון בעיצומו הפתיעה את חברי הכנסת ושאר הנוכחים, ובעקבות כך החליטה יו"ר הוועדה להפסיק את הדיון, תוך שהיא מודיעה שלדיון הבא יזומן שר התחבורה ישראל כ"ץ בכבודו ובעצמו.
"העובדה שאנו מקיימים דיון רביעי באותו נושא", אמרה קול, "ושומעים ממשרד התחבורה בדיוק את אותם הדברים מבלי שנעשה דבר בשטח, ומגיעים לדיון ללא תשובות רציניות לנושא הנידון מהווה ביזוי של הכנסת".
כזכור, בחודש אפריל קיימה הוועדה דיון ראשון בנושא. במאי נשלח מכתב לשר התחבורה בבקשה להחזיר לפעילות את היציאה לטסטים מנצרת. מנכ"ל המשרד הודיע כי הנחה לאתר מקום ליציאה לטסטים. הוועדה קיימה דיון נוסף אליו הגיעו גם נציגים שלא התייחסו למכתבים ולהנחיות. ראש עיריית נצרת הודיע שמצא מקום, ומנכ"ל משרד התחבורה הבטיח פתרון עד 1 ביולי. בסוף מאי הוא התחייב שר התחבורה שהמנכ"ל יתן מענה הישיבת הוועדה הבאה. ב-11 ביוני התקיימה ישיבה עם המנכ"ל. דובר אז שמקום היציאה לטסטים יהיה זמנית מנצרת עילית, והמנכ"ל התחייב למקום קבוע. באוקטובר התקיים סיור של הוועדה יחד עם המנכ"ל ונציגי משרד התחבורה ונמצא מקום מוסכם. בסוף נובמבר הודיע המנכ"ל שמשרדו מכין עבודת מטה שתסתיים בינואר, אולם עד היום, 2 בפברואר, לא הסתיימה הסאגה.