עיצום כספי בסך 906,640 שקלים הושת על חברת בזק, לאחר שלא עמדה בדרישות משרד התקשורת. במטרה להסיר חסמי מעבר בין חברות ולעודד את התחרות, קבע המשרד כי לקוח מבטל הסכם התקשרות אסור למנוע ממנו הטבה שהיה מקבל אלמלא הביטול.
לקוחות האינטרנט של בזק הצטרפו למסלול מסוים שבו רכשו נתב, ובכל חודש למשך 24 חודשים, היו אמורים להיות מחויבים בתשלום של כ-25 ש"ח עבור הנתב, אך במקביל הם זוכו בכל חודש בתשלום בגין הנתב, כך שבפועל לא שילמו עבורו.
במשרד התקשורת התקבלו תלונות לפיהן, לקוחות שעזבו את החברה לפני תום תקופת ההסכם בת 24 החודשים, הפסיקו לקבל את הזיכוי, כך שבפועל הם שילמו בכל חודש כ-25 ש"ח עבור הנתב, עד לתום התקופה האמורה.
אגף הפיקוח של משרד התקשורת בדק את התלונות, בחן את התנהלות חברת בזק בנושא, ומצא שהתשלום של 25 ש"ח יצר חסם מעבר של הלקוחות, וזאת בניגוד להוראות החקיקה שנקבעה.