החברה לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) מציינת בימים אלה שנה להשקתו של המשקה הדיאטטי ממותג קוקה-קולה - דיאט קוקה-קולה לימון. מסקר TGI 2003 עולה, כי 20.4% מכלל האוכלוסייה (723 אלף איש) נוהגים לשתות דיאט קוקה-קולה לימון.
סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, טל רבן, חושף את נתוני ההצלחה: "נתוני השוק מראים כי בתוך 7 חודשים מיום ההשקה הגיע המשקה החדש ל-70% התנסות בקרב כלל האוכלוסייה ותפס נתח שוק של 17% מתוך כלל שוק המשקאות המוגזים הדיאטטיים (לפי נתוני נילסן)".
החדרת דיאט קוקה-קולה לימון תרמה לגידול שוק משקאות הדיאט ב-3% לעומת אשתקד (נתוני נילסן מאי-דצמבר 2003 מול 2002) וגידול של 11% בסה"כ מכירות המותג - דיאט קוקה-קולה.
נתון נוסף שנמסר מהחברה למשקאות קלים, הוא גידול של 20% בצריכת דיאט קוקה-קולה בקרב גברים.
הקרנבל הגדול של דיאט קוקה-קולה לימון
ב-26 באפריל, ערב יום העצמאות יחל הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון - מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, מספרת על הצפוי: "צוותים של דיילים ברזילאים יסתובבו בכל רחבי הארץ ויערכו מסע של 260,000 טעימות שיתפרס ברשתות שיווק, מגרשי כדורגל, תחנות דלק, מקומות עבודה, חניונים ועוד. באירוע "טעם העיר" יבנה מתחם חוויתי של המותג, וברוח הקרנבל יוזמן הקהל ליטול חלק בהפעלות ברזילאיות ייחודיות וססגוניות".
במקביל לפעילות החוצות, יעלה קמפיין הטלוויזיה ובמרכזו סרטון הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון שצולם והופק בריו דה ז'נרו, ברזיל. בישראל זכה הסרטון לציונים גבוהים בקרב מחקר צרכנים. קודם לישראל עלה הסרטון בהולנד, בלגיה וזכה גם כן להצלחה גדולה בקרב הצרכנים.