|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
ההפגנה בתל אביב [צילום אילוסטרציה: גילי יערי/פלאש 90]

ראש השב"כ והמפכ"ל סיכמו: אפס סובלנות כלפי הסתה

בשירות הביטחון הכללי מזהים עלייה בשיח האלים והמסית מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית כנגד נבחרי ציבור ככלל וראש הממשלה בפרט הפרקליטות: רואה בחומרה את הקצנת השיח הציבורי נתניהו: מצפה מגורמי אכיפת החוק לפעול מיד נגד מי שמסית או מאיים ברצח, ואני גם מצפה מראשי האופוזיציה לדבר גם הם באותה תקיפות ובאותה עוצמה שדיברתי אני
04/02/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות
שבתאי ובר [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

לקחי רצח רבין לא הופנמו. ראש השב"כ רונן בר שוחח הערב (מוצ"ש, 4.2.23) עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ברקע העלייה בשיח האלים והמסית מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית כנגד נבחרי ציבור ככלל וראש הממשלה בפרט.

בשיחה ציין ראש השב"כ כי בימים האחרונים מזוהה עלייה בהיקף ההתבטאויות הפומביות ובחומרתן, בדגש על הרשתות החברתיות, אשר יש בהן קריאה לפגיעה פיזית ולפעילות אלימה כנגד ראש הממשלה ונבחרי ציבור נוספים.

סוכם כי תינקט מדיניות של אפס סובלנות של מערכת אכיפת החוק כלפי מי שיסית לאלימות או יקרא לפגיעה באישי ציבור ונבחרי ציבור וכן כלפי מי שיקרא לפגיעה במפגינים.

בהודעת שירות הביטחון הכללי נמסר כי "זכות ההפגנה והמחאה הינה זכות חוקית וחשובה במדינה דמוקרטית, ובצידה נכון להבהיר כי קריאות לפגיעה ולאלימות הן מחוץ לשיח הלגיטימי".

פרקליטות המדינה הודיעה הערב כי רואה בחומרה את הקצנת השיח הציבורי, אליו חודרות יותר ויותר אמירות קיצוניות ובוטות, החורגות באופן מובהק מביקורת לגיטימית ועניינית ומגבולות חופש הביטוי.

בהודעת משטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה הערב בחקירה בעקבות פרסום של אל"ם (מיל') זאב רז בחשד להסתה ואיומים. התיק ייחקר ביחידת הסייבר בלהב 433.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו ארצה מצרפת: "בשבועות האחרונים אנחנו עדים לגל גובר של הסתה, מדי יום נחצים גבולות. נדמה היה שכל הגבולות נחצו באיומים על נבחרים ציבור ועליי, אבל מסתבר שלא - כי היום שמענו וחזינו באיום לרצח. איום מפורש לרצח של ראש ממשלה בישראל. אני יודע שיש ויכוח מה מסכן את הדמוקרטיה, אבל זה לא דבר שנתון לוויכוח - זו סכנה אמתית לדמוקרטיה.

"אני מצפה מגורמי אכיפת החוק וגורמי הביטחון, שדיברו באופן ברור וחד בזמן הממשלה הקודמת על תופעות פחותות בהרבה בחומרתן, שייצאו לפחות באותה חומרה ובאותה בהירות נגד התופעה המחרידה הזאת. אני מצפה מגורמי אכיפת החוק לפעול מיד נגד מי שמסית או מאיים ברצח, ואני גם מצפה מראשי האופוזיציה לדבר גם הם באותה תקיפות ובאותה עוצמה שדיברתי אני.

"אנחנו נתונים בזמנים לא פשוטים ואנחנו צריכים כוונות לעשות את מה שנידרש מאיתנו כמנהיגי ציבור אחרים. אסור לשתוק סביב העניין הזה".

תאריך:  04/02/2023   |   עודכן:  05/02/2023
עידן יוסף
+תודה לכלות וחתני פרס ביטחון ישראל
12:07 05/02/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מן הראוי שראש הממשלה יאמץ במיוחד את האמירה החותמת של מאה וארבעים כלות וחתני פרס ישראל, הסבורים שהמעשים שמתבצעים בימים אלו "מהווים לא פחות מהפיכה משטרית, שתפגע קשות בדמוקרטיה הישראלית
עוזי עילם, בין החותמים [צילום: צילום משפחתי, בת המשפחה]
+יש גבול!
11:45 05/02/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
אני מפרסם את המאמר היום שוב, לנוכח התנהגותה המבישה של אותה ענת קם, "עיתונאית" קיצונית אשר מאתרגת את אבי חימי, היו"ר לשעבר של לשכת עורכי הדין, ומכשירה את מעלליו
חושבים שהם חושבים
+הרשות השנייה מנקה את דרוקר: "רביב לא הסית"
11:42 05/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציב הפניות דחה את תלונת ארגון בצלמו וקבע כי דבריו של פרשן חדשות 13 על כך שיישפך דם בעקבות הרפורמה המשפטית נהנים מהגנת חופש היצירה וחופש הביטוי  ▪  ייתכן שהיה מקום להביע את הדברים בדרך אחרת"
דרוקר. לא נמצא רבב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משבר האמון הגדול ביותר בין ההיי-טק לממשלה
11:13 05/02/23  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
האיום של תום ליבנה, מנכ"ל ורביט, לרדת מהארץ חשף פן מרכזי בחוסר האמון בין מנהלי ההיי-טק לממשלה  ▪  על נתניהו והשרים מוטלת האחריות לנקוט צעדים בוני אמון כדי להרגיע את הרוחות - ולא רק מילים
אחד הגורמים הבולטים למשבר - ואולי גם המפתח לפתרון. ראש הממשלה, בנימין נתניהו [צילום: שיר תורם/פלאש 90]
+מגיפת בולענים
09:20 05/02/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - כיכר לחם, אגדתי, קקפוניה, סוכן כאוס, חלול ומאיים  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר  ▪  "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)  ▪  שבת שלום
עיר ללא הפסקה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+יו"ר ועדת החוקה ב-1989 חושף את הסעיף שמחק למשרד המשפטים
01:54 05/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ שמחה רוטמן על דברי אוריאל לין: "אני בהלם! מה שאמרת עכשיו הוא מהפכני ומדהים"  ▪  פרוקצ'יה: "כשמחפשים שופטים שיש להם נטייה פוליטית או צבע פוליטית, ממילא לא בוחרים את הטובים ביותר אלא את אלה שיכולים להתאים להתאים לאג'נדה"
לין. כשתוקפים חוק של הכנסת היא יכולה להתייצב בבית המשפט ולהגן עליו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אלשיך בהפגנת הרבבות: "אין שום דבר יהודי ברפורמה הזאת"
22:11 04/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפגנות נגד השינויים המוצעים במערכת המשפט התקיימו בעשרות מקומות  ▪  המפכ"ל לשעבר: "אני שומע טענות חוזרות ונשנות לפיהן הציבור הדתי הפך להיות חומת המגן של השחיתות"  ▪  ראש עיריית ת"א חולדאי: ״אם ייגמרו המילים יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות״
הפגנה בתל אביב נגד הרפורמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+זאב רז ייחקר בחשד להסתה לאלימות נגד נתניהו
21:39 04/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כתב בפייסבוק כי על ראש הממשלה חל דין רודף  ▪  חקירתו כפופה לאישור הפרקליטות  ▪  בליכוד קראו לשב"כ ולמשטרה לעצור את רז, בעוד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' האשים את ראשי האופוזיציה בהסתה חסרת אחריות לאלימות  ▪  לפיד גינה: "כל הסתה ואלימות רק פוגעת במלחמה להצלת המדינה"
זאב רז. חזר בו מההסתה
+באופן חריג: שיחות נתניהו ודרמר עם משקיעים בעניין הרפורמה
20:23 04/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שוחח בעצמו עם חברות דירוג האשראי ובנקי ההשקעות בניסיון להשפיע על עמדתם ביחס לרפורמה המשפטית וביקש מהשר רון דרמן לעסוק בנושא
נתניהו במשרד ראש הממשלה [צילום: ראובן זבולון/פול רויטרס עבור AP]
+סמוטריץ' מציע לרשת הענק קוסטקו להיכנס לשוק המזון בישראל
20:15 04/02/23  |  עידן יוסף
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פנה לאחרונה לרשת קוסטקו והציע לה להגיע לישראל. אם המהלך יבשיל, הוא עשוי לטלטל את שוק המזון בארץ. קוסטקו היא רשת חנויות הסיטונאות הגדולה ביותר בארה"ב והתשיעית בגודלה בעולם, אחת החביבות על היהודים האמריקנים. הרשת מפעילה מאות חנויות בארה"ב, בקנדה, באוסטרליה, ביפן, בספרד ובעוד מדינות, ונחשבת לרשת המזון השנייה הגדולה בעולם אחרי וולמארט.

במכתב ששלח סמוטריץ' למנהלי הרשת, כתב כי "הממשלה בישראל הציבה לעצמה להעלות את התחרות הישראלית בשוק המזון בישראל. זה יהיה הישג גדול אם ייכנסו שחקנים בינלאומיים כמו החברה שלך. אנחנו רוצים לעניין אותך להיכנס לשוק הישראלי, יש לנו הזדמנות ומטרות משותפות". שר האוצר סיכם ואמר כי הוא מחכה לדון בעניין עם ראשי החברה בביקורו הבא בארה"ב (ישראל).
+לראשונה מתחילת המאבק: הפגנה צפויה מול ביתו של נתניהו
18:23 04/02/23  |  עידן יוסף
לראשונה מאז תחילת המאבק תתקיים בשבוע הקרוב (ה') הפגנה מול ביתו של נתניהו ברחוב עזה. עד עכשיו נמנעו מארגני המחאה מהפגנות שם מאחר שמדובר ברחוב צר יחסית אך כעת, לקראת השלבים המכריעים, הם מתכוונים לייצר שם מוקד נוסף בניסיון להגביר את הלחץ על נתניהו (חדשות 12).
+תוחלת הרווח ותוחלת ההפסד
16:26 04/02/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
רבים וטובים מסבירים לנו, חלקם בהיסטריה, על הסכנות האורבות לנו ברפורמה המשפטית  ▪  הם מתעלמים מתוך תמימות או בכוונה תחילה מהסכנות האורבות לנו ללא הרפורמה המשפטית
אוטומציה של החלטות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראש השב"כ והמפכ"ל סיכמו: אפס סובלנות כלפי הסתה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סתם אחד
4/02/23 23:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
ההפגנות נגד השינויים המוצעים במערכת המשפט נמשכות (מוצ"ש, 4.2.23) זה השבוע החמישי ברציפות, כאשר ההפגנה המרכזית התקיימה ברחוב קפלן בתל אביב והפגנה נוספת בכיכר הבימה. בהפגנה נאמו אישים בולטים, בהם המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי ויו"ר אגודת הלהט"ב הילה פאר. ההפגנה בתל אביב הייתה קטנה יותר בהשוואה לשבועות האחרונים, אך לטענת המארגנים היא נובעת מהרחבת מוקדי המחאה לכ-30 מקומות נוספים, ביניהם ירושלים, חיפה, הרצליה ובאר שבע, ובסך-הכל השתתפו בכולן כמה עשרות אלפי מפגינים. מקצת המפגינים ניסו לחסום את נתיבי איילון וארבעה מהם נעצרו.
04/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
זאב רז, ממובילי מחאת בלפור וטייס קרב לשעבר, עורר פולמוס לאחר שקרא לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו. רז פרסם רשומה בפייסבוק שבה קבע שאם ראש ממשלה מקבל על עצמו סמכויות דיקטטוריות, "חובה להרוג אותו" כי חלעליו דין רודף.
04/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בעצמו עם חברות דירוג האשראי ובנקי ההשקעות בניסיון להשפיע על עמדתם ביחס לרפורמה המשפטית. בצעד חריג, נתניהו גם ביקש מהשר רון דרמר להיות זה שיקיים שיחות עם בתי ההשקעות וסוכנויות הדירוג בעניין הרפורמה. כך דווח בערוצי הטלוויזיה.
04/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מה אומר בית המשפט למחליטים, עובדי המינהל ונבחריו? הוא אומר להם שהחלטותיהם חייבות לקחת בחשבון את מכלול השיקולים, לתת לכל שיקול משקל ראוי ורק על בסיס האיזון בין שיקולים ומשקלים יש לקבל את ההחלטה. בית המשפט גם אומר למחליטים שאם הוא יזהה תקלה ב"אלגוריתם" הוא עלול לפסול את ההחלטה או חלקים ממנו.
בעקבות הכוונה לחוקק פסקת התגברות נשמעות שוב ושוב טענות על-כך שמאז שהתקבל חוק יסוד כבוד האדם וחרותו פסל בג"ץ כמות זעומה ביותר של חוקים הסותרים את החוק ונהג ריסון רב בשימוש בכלי הפסילה.
04/02/2023  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il