|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
דיסטל. "היהדות היא יהלום שאנחנו יושבים עליו וקוברים אותו" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

דיסטל: מערכת החינוך הממלכתית גזלה ממני את הזהות שלי

סקר שהוצג בוועדת החינוך: 80% מההורים חושבים שבעקבות המלחמה יש צורך ללמוד יותר על מורשת העם היהודי יו"ר הוועדה: "יש פער ענק בין התוכניות של משרד החינוך לבין מה שקורה בשטח" ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "הילדים שלנו לא יודעים מה זה להיות יהודי. גדלים פה ילדים שחושבים שהיהדות שלהם זה לאכול פיצה"
13/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת החינוך, התרבות והספורט דנה (12.2.24) בנושא חוסן תלמידים בזמן המלחמה לנוכח חשש מטשטוש ערכי הציונות, מורשת וזהות במערכת החינוך. "מערכת החינוך שלנו נכבשה", אמרה מנכ"ל ארגון מאירים דורית יצחק. הילד שלי מכיתה א' עד ד' לא למד תורה בחינוך הממלכתי. לא ציינו שם השנה את ט"ו בשבט, ובשנה שעברה לא ציינו את יום ירושלים. בשיעורי אזרחות אצל הבן השני שלי הטמיעו ערכי שמאל פרוגרסיביים. ערכנו סקר של מאגר מוחות בקרב 1,000 הורים ומורים מרחבי הארץ ממנו עולה כי הילדים לא יודעים מספיק, המורים לא מלמדים מספיק. הם חסרי אונים בגלל המערכת".

נתונים נוספים מהסקר הראו כי רוב מובהק של ההורים והמורים בחינוך הממלכתי סבורים כי יש צורך להוסיף לתוכניות הלימודים שיעורים נוספים בנושאי מורשת העם היהודי, וכי השיח השלילי סביב לימודי היהדות והמורשת מוביל למחיקת הזהות היהודית של התלמידים. עוד מהסקר - 80% מההורים חושבים שבעקבות המלחמה והטבח ב-7 באוקטובר יש צורך להכיר וללמוד יותר על מורשת העם היהודי. נתון נוסף מראה שרק 27% מההורים חושבים שמערכת החינוך מספקת מענה ראוי בנושאי מורשת העם היהודי.
תכניות לימודים רשמיות בתחום היהדות בחינוך הממלכתי-עברי / מבט על
מטרת המסמך - לסקור את תכניות הלימודים הרשמיות בחינוך הממלכתי-עברי העוסקות בתכנים של יהדות ומורשת יהודית. במסמך ייסקרו התכניות הקיימות בתחום זה ויובאו דוגמאות לתכנים הנלמדים במסגרתן, אך לא נעשה בו ניסיון לבחון את מידת ואופן יישומן של התכניות (9 עמ')
חשיבות החינוך לזהות יהודית לחיזוק החוסן האישי והלאומי של ילדי ישראל / נייר עמדה
נכתב על ידי שחר צדוק, דוקטורנט במחלקה לפילוסופיה יהודית אוניברסיטת בר אילן. מנהל פיתוח אקדמי ביחידה לפיתוח מקצועי בפקולטה לחינוך, באונ' בר אילן. מטפל פסיכותרפיה CBT ומרצה. מפתח תוכניות חוסן רגשי במשרד החינוך ובאוניברסיטת בר אילן
חוסן תלמידים במהלך המלחמה לאור חשש מטשטוש ערכי ציונות מורשת וזהות במערכת החינוך / מצגת
הצגה לוועדת החינוך (5 עמ')

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) אמרה בהתרגשות: "מערכת החינוך הממלכתית גזלה ממני את הזהות שלי. ומה שקורה עכשיו - חמור פי אלף. היהדות היא אוצר של ידע גלום, יהלום. אנחנו נאלצים לכפות את היהלום הזה כי אנשים לא יודעים מה יש שם. גדל פה דור בוּר. בעזה יש את אללה. לנו גדעו את השורשים מתחת לרגליים. למדתי 7 שנים פילוסופיה. זה אבק לעומת היהלום שאנחנו יושבים עליו וקוברים אותו. הילדים שלנו לא יודעים מה זה להיות יהודי. גדלים פה ילדים שחושבים שהיהדות שלהם זה לאכול פיצה".

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד): "הרצון להתפשר עם כולם גרם לכך שמשרד החינוך לא מבין את תפקידו במדינה היהודית. אני לא דתי ולא ימני, ואני כואב את השחיקה הזאת".

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד): "אנחנו מזהים אצל התלמידים שחיקה של האתוס והמורשת היהודית במדינת ישראל. במערכת החינוך יש 'דיפ סטייט', של עמותות שנכנסות ומטמיעות רעיונות רדיקליים שאינני יודעת מי מפקח עליהם. כך אנחנו מוצאים תלמידים שהאתוס היהודי לא בשל בהם. הגדרת המדינה שלי היא יהודית ודמוקרטית".

ח"כ חנוך מילבצקי (הליכוד): "מערכת החינוך הממלכתית לא רלוונטית לחלק גדול מהאזרחים היהודים פה. היא צריכה לשקף את היותה של ישראל יהודית ודמוקרטית. כל הזמן מדברים על דמוקרטית ושוכחים את היהודית. הכלה שלנו לרעיונות מטורפים מתוך מחשבה שאנחנו פלורליסטים - זה לא תפקידה של מערכת החינוך. תפקידה לחבר לשורשים ולמהות של הקמת מדינת ישראל, המדינה היחידה לעם היהודי".

ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית): "כשלמדתי בצעירותי בבית ספר ממלכתי, לא היו לימודי תנ"ך בכלל וגם לא מורשת. היום זה פי כמה וכמה. לא יכול להיות שתהיה נשמה אלוקית שלא יודעת מה השליחות שלה בעולם הזה. כל יהודי זכאי ללמוד מיהו ומדוע נולד דווקא לעם היהודי".

ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו): "בחלק מבתי הספר המתוקצבים על-ידי הממשלה יש מילים כמו הרצל וציונות שלא מופיעות שם. בואו נהיה הוגנים".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

יו"ר הוועדה ח"כ יוסי טייב: "יש פער ענק בין התוכניות של משרד החינוך לבין מה שקורה בשטח. יש לייצר מנגנון שקיפות בית-ספרי שיידע את ההורים על שעות החינוך הנלמדות בבית הספר. אני מזהה פה כשלים בשרשרת הניהול עד לכיתות. לאור הממצאים של ארגון מאירים, אני מציע שמשרד החינוך יקים ועדה פדגוגית שתבחן את חומרי הלימוד האמורים בהשוואה לחומרי הלימוד שלפני עשור, כדי לבדוק האם יש צמצום. אנחנו נתכנס פה לדיון המשך".


סגן יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, יובל אוליבסטון: "תרבות יהודית ישראלית היא מקצוע חדש שהוקם לפני 8 שנים, בתקופה בה לא קם תחום דעת נוסף. המקצוע הזה נלמד בכיתות ג'-ט' ועוסק בתפילה, דמויות מופת, יהדות - ויש חובה ללמדו כל שבוע. יש מאמץ של רתימת מורים והשקעת תקציבים לצד פיקוח. משרד החינוך הכשיר 370 מנהלים לתחום הדעת הזה. בנוסף, הנחה שר החינוך לקדם תוכנית לחודש התקומה, שתתקיים מיד לאחר הפסח, ותעסוק בגיבוש הזהות היהודית וחיזוקה".

מנהלת מרכז הדרכה חמ"ד במינהל חברה ונוער, יעל קופרשטוק: "כל תלמיד מקבל שעת חינוך אחת בשבוע ובמסגרתה מדברים על דגל וסמל, מה זה להיות אזרח המדינה. בנוסף, כמאה אלף תלמידים השתתפו בשנה האחרונה במסעות של שביל התנ"ך, מסע ישראלי, מסעות בנושא חקלאות ועוד". חברי הכנסת העירו שיש שני מיליון תלמידים.

מפקחת במשרד החינוך יעל אמיתי: "השנה, מקצוע התנ"ך חייב להילמד באופן קבוע כל השנה ולא באיגום של פרק זמן ממוקד, כהפקת לקחים מהעבר".

תאריך:  13/02/2024   |   עודכן:  13/02/2024
עידן יוסף
+יו"ר הכנסת דורש מהיועמ"ש: חקירה פלילית נגד ח"כ קריב
21:24 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת אוחנה פנה ליועמ"ש לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה נגד ח"כ גלעד קריב בחשד להדלפת מידע סודי מוועדת החוץ והביטחון  ▪  בדיקת קצין הכנסת העלתה כי קריב היה היחיד שעיין בפרוטוקול וסימן בו חלקים שפורסמו מאוחר יותר בתקשורת  ▪  אוחנה: "מדובר באירוע חמור מאוד שפוגע בביטחון המדינה"
קריב. "אירוע חמור" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+לפיד נגד חוק הגיוס: "שני רמטכ"לים יושבים מנגד"
20:18 13/02/24  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, בהצהרה על חוק הגיוס: "אני קורא מפה לבני גנץ וגדי איזנקוט להתנגד לחוק הזה יחד איתנו. לא יכול להיות ששני רמטכ"לים יישבו מנגד בזמן שפוטרים מגיוס מאות אלפי צעירים חרדים שצה"ל זקוק להם. לא יכול להיות שתמשיכו לשבת בממשלה שתעביר את זה.

"אני קורא מפה לחברי הכנסת של הקואליציה, בעיקר של הליכוד, לפעול לפי צו מצפונם, לפעול לפי מה שהם אומרים לנו בחדרים הסגורים, ולא לתת לחוק הזה לעבור".

במחנה הממלכתי כבר הודיעו שיתנגדו, אך לפיד קורא להם כדי לנכס את ההתנגדות לזכותו כביכול.
+חברת הכנסת ליו״ר הכנסת ולקצין הכנסת: הרחק לצמיתות פעילת שמאל שהדפה אותי
20:15 13/02/24  |  עידן יוסף
חברת הכנסת לימור סון הר מלך פנתה לקצין הכנסת בבקשה להורות על הרחקתה לצמיתות של פעילת השמאל הרדיקלי מוריה שלומות מהכנסת לאחר שזו רדפה אחריה והדפה אותה.

שלומות, מנכ״ל ארגון ״הורים נגד מעצרי ילדים״ רדפה במשכן אחרי הח"כית לאחר שזו יצאה מוועדת חוקה, צעקה עליה ובשלב מסוים לטענתה אף הדפה אותה.

במכתבה גוללה את ההתרחשות וכתבה ששלומות דלקה אחריה ואחרי היועצת שלה בצעקות רמות במסדרון. "בשלב מסוים היא התקרבה אליי ודחפה אותי בבוטות ובאלימות, מוריה הפרה בבוטות את החוק לחסינות חברי הכנסת, והשתמשה באלימות כלפיי. אבקש להוציא מיד את סרטוני המצלמות שבמקום, לטפל בנושא בחומרה ולוודא שהפעילה מורחקת לצמיתות מהכנסת כדי שיובן לכולם שלא משתמשים באלימות כלפי אף אדם, ואף כלפי חברי כנסת״.
+ח"כים מיש עתיד בביקורת על הימנעות לפיד מכניסה לממשלה
20:00 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+אחי חטופים שמלאו להם 21 יכללו בזכאות למענק
16:57 13/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק מימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים (תיקון מס' 2), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את זכאותם למענק רבעוני למימון הוצאות של אחים וילדים של חטופים ונעדרים בני 21, שנשללה עד כה עקב תשלומים אחרים שהם או הוריהם מקבלים מכוח חוק התגמולים לבני משפחה, חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה או חוק משפחות חיילים שנספו במערכה, עד גיל 22.

הזכאות למענק רבעוני, שגובהו 21,000 ש"ח, תורחב יותר ותוענק לאחים ולילדים של חטופים ונעדרים בני 18-21, בקיזוז של שלוש פעמים התגמול שמשתלם להם או התוספת לתגמול המשתלמת בעדם לפי החוק האמור, לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה.

כמו כן הטבות סוציאליות המשולמות לפי הסכמים שנערכו מיום ה-1.1.24 ועד יום 31.3.24 לפי סעיף 9 לחוק הביטוח הלאומי בשל המצב הביטחוני המיוחד, לא יחשבו כהכנסה לעניין כל דין אלא אם נקבע בהם אחרת.
+בקריאה ראשונה: הפחתה בשיעור תוספת הפיגור בשל אי תשלום קנס במועד
16:54 13/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 150) (הפחתת תוספת הפיגור על אי־תשלום קנס), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת יונתן מישרקי, יוסף עטאונה, אחמד טיבי וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 11 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה להפחית את שיעור תוספת הפיגור בשל אי-תשלום קנס במועד, כך שאם אדם לא שילם קנס במועד, תיווסף עליו תוספת פיגור בשיעור של שלושים וחמישה אחוזים (במקום חמישים אחוזים) ולאחר מכן יחולו הוראות חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961 (במקום התווספות של חמישה אחוזים בתום כל תקופה של ששה חודשים). כללים אלו יחולו על קנס מכוח חוק העבירות המינהליות (דוגמת קנס על הפרה של חוק איסור אלימות בספורט שמוטל על ידי שוטר במגרש), על קנסות מכוח חוק סדר הדין הפלילי (דוגמת קנס על רעש שמטילה רשות מקומית בשל הפרת חוק עזר) ועל קנסות מכוח חוק העונשין, שמטיל בית המשפט אחרי ניהול הליך פלילי.
+"מג'נונית מדרובית": אזהרה לאיימן עודה בעקבות הערה לטלי גוטליב
16:33 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה של הכנסת מעירה לחבר הכנסת איימן עודה בעקבות כינוי גנאי שהטיח בחברת הכנסת בלהט ויכוח שהתקיים במליאה
גוטליב ועודה. להט הוויכוח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיסטל: מערכת החינוך הממלכתית גזלה ממני את הזהות שלי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישראלית
13/02/24 14:56
2
מעריצה את האומץ
14/02/24 11:36
פורום: כנסת 25 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת החוקה אישרה (יום ב', 12.2.24) לקריאות שניה ושלישית את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 42) (שמירת חומר ארכיוני בידי עורך דין), התשפ"ד-2024.
12/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה |(יום ב', 12.2.24) ישיבה שדנה בנבחרת הדירקטורים והשפעתה על החברות הממשלתיות. כבר בפתח הדיון הציג היו"ר ביתן נתונים סטטיסטים על חברי הנבחרת, לפיהם מתוך 1,400 רק מאה הם תושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית, מתוכם רק 35 ביישובים מאשכולות סוציו-אקונומי 1 עד 4. בתום הדיון דרש היו"ר ביטן מרשות החברות למצוא דרך לתקן זאת ולדווח לוועדה תוך חודש.
12/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בוועדת הבריאות של הכנסת התגלעה (יום ב', 12.2.24) מחלוקת חריפה בין משרדי הבריאות והחקלאות, האם לאמץ תקנות אירופיות מחמירות בעניין חומרי הדברה כדי לאפשר יבוא אליהם - או להתאימן לאקלים הייחודי הישראלי. משרד הבריאות ביקש בדיון, לדחות בתשעה חודשים את ההחלת הוראות הייצור האירופיות על מוצרים ישראלים בעניין זה. יו"ר הוועדה ח"כ יוני משריקי הדגיש את הערך משמעותי והחשוב לחקלאות והתעשיה הישראלים לצד בריאות הציבור וקרא לשני המשרדים לגבש עמדה משותפת ומוסכמת בתוך מספר שבועות.
12/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (11.2.24) את הדיון שעסק בהתמודדות עסקים קטנים של משרתי המילואים. היו"ר דוד ביטן אמר שמדובר בדיון המשך וציין כי דווח לו שהבעיה נפתרה, כך שהמשרתים במילואים ובני זוגם שהם עצמאים יקבלו פיצוי מלא. עד דצמבר רשות המיסים תיתן את הפיצוי, ומינואר דרך משרד הביטחון. ביטן ביקש שתהיה גם ועדת חריגים, שתטפל במקרים של אנשים שנופלים בין הכסאות.
11/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני הצעירים בכנסת, שבה ודנה השבוע (יום ה', 10.2.24) בתנאי ההעסקה הקשים והמאכזבים במסגרות לנוער בסיכון.
10/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il