איש העסקים אילן בן-דב, מי שמנהל את חברת סאני, יבואנית מכשירי הסלולאר של סמסונג, לא אוהב מתווכים. החודש, בצעד יוצא דופן, הוא נפרד ממשרדי הפרסום ובוחר להכין את השיווק בעצמו. בין אם זה מהלך נועז ויחיד או פתח לתגובת שרשרת, בן-דב זכה אצלנו בתואר איש החודש.
בן-דב, נפרד ממשרדי הפרסום: ראובני-פרידן, שטיפל בסמסונג סלולאר, ובאומן-בר-ריבנאי, שטיפל בתקציבי רשת דינמיקה ובחר ללכת ישירות על עוגת הפרסום שלו. ביי ביי סופרוויזר, הלו אינהאוס. המהלך של בן-דב הכה גלים בברנז'ה המקומית ובעיקר עורר את השאלה - האם יהיה אפקט שרשרת. אם אילן כן, נוחי לא?
ימים יגידו אם המהלך של בן-דב, בו הוא עשוי לבחור ולהשתמש בפרילנסרים מתחום השיווק, כדי לייצר בעבורו את הפרסומות החדשות והמשך הליך המיתוג של סאני ורשת דינמיקה, יהיה מהלך מוצלח ורווחי. התקציב המדובר, שעוזב את ענף הפרסום הוא של חמישה מיליוני דולרים. סכום לא פעוט שיכול לשפר את תוצאות החברה שברשותו, אם ינוהל כהלכה, כלומר ביצירתיות ובמעוף.
דבר אחד בטוח, במהלך הנועז שביצע בן-דב, הוא מבדל עצמו כחלוץ בזירה העסקית ואת מבחן האפקטיביות, יכריעו כבר הצרכנים. את המדיה אמורה לרכוש סאני, באמצעות חברת המדיה של משרד הפרסום יורו. וכעת נשאלת השאלה, מי מחזיק יותר אצבעות למי - מנהלי חברות במדד ת"א 100, שרוצים אולי בהצלחתו של בן-דב, כדי להסביר לדריקטוריון בחברה, שכדאי להם לקחת לעצמם עוד נתחים מעוגת הפרסום, או מנהלי הפרסום מהברנז'ה, שלא יאהבו לשמוע בפגישות עם ההנהלות של החברות, "ראיתם מה אילן עשה?". הם עשויים לחשוש מתגובת שרשרת בזירה העסקית הקטנה והעמוסה לעייפה.
Bizportal, אתר המידע העסקי-פיננסי מקבוצת קו מנחה השיק לאחרונה מדור חדש, בו נבחר מדי חודש איש חודש על-פי פרמטרים של:
1) היקף השפעתו על שוק ההון והכלכלה הישראלית.
2) היקף החשיפה לה זכו מעשיו.
3) ההצלחה הכלכלית-עסקית שתרם לארגון בו הוא פועל.
לאיש חודש אפריל 2005 נבחר אלי רייפמן - מנכ"ל אמבלייז.