יבואני הרכב פותחים את שנת הדגם 2003 בסימן ההתרחשויות הכלכליות. מדובר בעיקר בנציגיה המקומיים של תעשיית הרכב האירופית, החוגגת את ראש השנה למכוניות ב-1 למאי.
ההתאמה למצב השוק הישראלי מתבטאת בהתייקרות מחירים בת 5 אחוזים בממוצע.
סוכנות לובינסקי, יבואנית מכוניות פג'ו וסיטרואן מצרפת, פירסמה מחירון חדש המבטא התייקרות ממוצעת בת 4 אחוזים לעומת המחירון הקודם שכלל את דיגמי 2002. אין שינויים מפליגים באיפיונים הטכניים של המכוניות, אך השפעת הפיחות בשקל ניכרת אל מול האירו.
מחירה של פג'ו 307 טיפוסית בעלת מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, מגיע עתה לכ-103 אלף שקלים.
חברת בני משה קרסו, יבואני רנו מצרפת (וניסן מיפן), תמכור את רנו מגאן קלאסיק (בעלת 4 דלתות ותא מיטען ניפרד), תמורת סכום עגול בן 100 אלף שקלים. מחירה של הניסן אלמרה בגירסתה האירופית, יגיע לכ-104 אלף שקלים.
מנהלי סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואני פיאט ואלפא רומיאו, הודיעו, כי המחירון החדש אשר יפורסם בימים הקרובים, יבטא התייקרויות בשיעור ממוצע של 5 אחוזים.
קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה, היתה הראשונה והיחידה מבין יבואני הרכב, אשר פירסמה לפני כחודש מחירון חדש לדגמי 2003. עתה כבר נוצר צורך בעדכון המחירון הטרי, כאשר ההתיקרויות המתחייבות נותרו לפיכך נמוכות יחסית לשאר הייבואנים האירופים. מדובר בהתייקרות הנעה בין שניים עד ארבעה אחוזים.