חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס" יחד עם שוקי זיקרי, מעצב השיער הישראלי, משיקים יחדיו, את סדרת צבעי שיער - Golden touch. סדרה זו המהווה קטגוריה חדשה לבית "שוקי זיקרי", נוצרה כמענה ישיר לצרכי הצרכנים, המבקשים פתרונות מקצועיים ומתוחכמים לבית.
הקמפיין לסדרת הצבעים החדשה יעלה לראשונה היום, בתוכנית הגמר של "נולד לרקוד", בערוצים 2, 10 ו-24, באמצעות פרסום "גליקמן נטלר סמסונוב". המסר המרכזי בסרטון, שצולם בניחוח בינלאומי, ממשיך את הקו הפרסומי, לפיו הסודות הכמוסים של שוקי זיקרי נחשפים לכל אחת. הסרטון משלב לוק ייחודי לכל אחת מ-7 הדוגמניות, בהתאם לאופייה של הדוגמנית נקבע צבע שערה, הסרטון מעביר מסתורין, סקסיות ובינלאומיות.