בחודש ינואר 2006 גדל היקף הרכישות בכרטיסי אשראי על-ידי צרכנים פרטיים ב-10.8% במחירים קבועים, לעומת ינואר 2005. בכל שנת 2005 גדל היקף הרכישות ב-8.8%. כך עולה ממדד אותו מפרסמת (ב', 27.2.06) היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
מזון ומשקאות
בקבוצת הרכישה מזון ומשקאות (כולל שירותי אוכל), המהווה 21% מהרכישות בכרטיסי אשראי על-ידי צרכנים פרטיים, נרשמה עלייה של 5.9% בינואר 2006, לעומת ינואר 2005. זו העלייה הנמוכה ביותר מבין קבוצות הרכישה.
מוצרי תעשיה
בקבוצת הרכישה "מוצרי תעשיה" (הכוללת הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה-כולל בתי כל-בו ורהיטים), המהווה 18% מהרכישות, נרשמה עלייה של 18.5% בינואר 2006, לעומת ינואר 2005. העלייה הגבוהה ביותר נרשמה בענף הרהיטים - 20%.
שירותים
בקבוצת הרכישה "שירותים" (הכוללת שירותי ביטוח, טיסות ואירוח, פנאי ובילוי ושירותי עיריה וממשלה), המהווה 20% מהרכישות, נרשמה עלייה של 17% בהיקף הרכישות, בינואר 2006, לעומת ינואר 2005. בענף שירותי ממשלה ועיריה נרשמה העלייה הגבוהה ביותר - 26.2%. העלייה הנמוכה ביותר נרשמה בענף שירותי ביטוח - 8.6%.
מוצרים ושירותים אחרים
בקבוצת הרכישה "מוצרים ושירותים אחרים" (הכוללת דלק חשמל וגז, מחשבים ותוכנה, ציוד ושירותי תחבורה ותקשורת, ספרים, פרסום, שירותי רפואה ותרופות ושונות), המהווה את חלק הארי ברכישות - 41%, נרשמה עלייה של 7.6% בינואר 2006, לעומת ינואר 2005. לעלייה זו תרם בעיקר ענף מחשבים ותוכנה - שגדל
ב-20.8% בינואר 2006. העלייה הנמוכה ביותר נרשמה בענף ציוד ושירותי תחבורה - 0.8%.