|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

לאומי קארד תנפיק כרטיסים חכמים לכ-100 אלף לקוחות

- הודעה מטעם לאומי קארד
07/06/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

"החלת השימוש בכרטיס החכם בארץ ופריסת התשתית התומכת בו צפויים לצמצם נזקי הונאות בכרטיסי אשראי בישראל ביותר מ- 50% ", כך אמר היום אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, בכנס בנושא "הכרטיס החכם" אשר ערכה החברה, בהשתתפות נציגי ויזה העולמית.

לאומי קארד תחל בהנפקת כרטיסים חכמים כבר במהלך חודש יולי הקרוב ותהיה הראשונה מבין חברות האשראי בישראל לעשות כן.

לדברי אריה היילוייל, עד סוף שנת 2006 צפויה החברה להנפיק כרטיסים חכמים לכ- 100 אלף מלקוחותיה, בעיקר כאלו שמרבים לנסוע לחו"ל, שם השימוש בכרטיס חכם הוא שכיח. עד סוף שנת 2007 צפויה החברה להנפיק את הכרטיסים החכמים לפחות למחצית מלקוחותיה. לחברה 1.25 מיליון לקוחות. הסבת הכרטיסים היא ללא תשלום עבור הלקוחות.

מטרת הכנס היא להציג לקהילה העסקית בישראל את המהפכה שחולל הכרטיס בארצות בו הוטמע, הפוטנציאל הטמון בו והשלכותיו על הלקוח ועל בית העסק, וכן להציע דרכים לניהול סיכוני האשראי בעידן הכרטיס החכם ודרכים להטמעת הכרטיס בבתי עסק וברשתות.

כרטיס חכם הוא כרטיס פלסטיק, אשר הוטבע בו שבב אלקטרוני. השבב האלקטרוני הוא מעבד (processor) המאפשר לבצע פעולות עיבוד של נתונים. הכרטיס הוא בעל אותם מאפייני גודל כמו כרטיס האשראי המוכר.

השבב המוטבע בכרטיס כולל נתונים הייחודים לו וכן מותקנות תוכנות אבטחה המגנות עליו מפני העתקה וזיוף. הכרטיס החכם מאפשר הקלדה של קוד סודי אישי בזמן ביצוע עסקה במקום חתימה על שובר. ניתן לשלוח שדרים לכרטיס וניתן ליישם באמצעותו עוד אפליקציות מעבר לאפליקציית התשלום.

הונאות באשראי נודדות למדינות ללא כרטיס חכם
"נזקי הונאות האשראי", מציין היילוייל, "נודדים בין המדינות בעקבות הכניסה לשימוש של כרטיס האשראי החכם. הגנבים פשוט עוברים לבצע ההונאה היכן שהם יכולים".

מנתוני חברת G.L.E. Carte G Bancaire, עולה כי החל משנת 1988, השנה בה החלו להשתמש בכרטיס החכם בצרפת ועד לשנת 1995, בה הושלם המעבר לכרטיסים חכמים נרשמה ירידה בכמות ההונאות בכרטיסי אשראי מ- 0.17% ממחזור העסקות לכדי 0.02% מהמחזור. מנגד, על-פי נתוני APAC (הגוף הבריטי של איגוד הבנקים), החל משנת 1995 החלה להירשם בבריטניה עליה הדרגתית בכמות ההונאות מסך של 83 מיליוני ליש"ט ועד ל- 504 מיליוני ליש"ט בשנת 2004.

בעקבות התחלת השימוש של כרטיסים חכמים בבריטניה, בשנת 2003, ועם הגברת השימוש בהם, נרשמה בשנת 2005 ירידה של 13% בהיקף ההונאות בכרטיסי אשראי לכדי סך של 439 מיליוני ליש"ט. ירידה של 25% נרשמה בהיקף ההונאות באמצעות זיוף כרטיסים, ירידה של 22% נרשמה בהיקף ההונאות באמצעות גניבת או איבוד כרטיסים ולמעשה העלייה היחידה בהיקף ההונאות נעשתה באמצעות עסקות אשר אינן מצריכות שימוש בכרטיס, כגון עסקות באמצעות טלפון, דואר ואינטרנט. (נתונים מאגודת אמצעי התשלום בבריטניה, APACS)

"הכרטיס החכם מקשה על מעשי ההונאה והגנבים נאלצים לתור אחר מקומות בהם עדיין לא החלו להשתמש בו או באמצעות מערכות אשר אינן תומכות בו. כך ראינו את הנזקים נודדים מצרפת לבריטניה, ממלזיה לתאילנד, וכך ראינו לא מזמן חבורה של נוכלים, אשר ביצעו פעולות הונאה בכספומטים בישראל תוך שימוש בכרטיסים צרפתיים, תוך שהם מתבססים על כך שהמערכות בישראל עדיין לא תומכות את הטכנולוגיה החדשה" אומר היילוייל.

תאריך:  07/06/2006   |   עודכן:  07/06/2006
יורו קומיוניקיישן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת קפה ג'ו, ממשיכה להרחיב את פעילותה ולטפח את תרבות הקפה בארץ ופותחת סניף חדש בקניון קיריון בחיפה. הסניף החדש שישתרע על פני 200 מ"ר יצטרף ל- 27 הסניפים הנוספים של הרשת ברחבי הארץ.
במסגרת שת"פ שיווקי ומסחרי ארוך טווח, פתחה חברת AHAVA חנות במתחם "מיני ישראל" בעלות הקמה של כ-500,000 שקל.
משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם.
07/06/2006  |  ג. קיד & YOUNG   |   הודעות כלליות
ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, מעלה קמפיין לסדרת הדאודורנטים לגברים -ספיד סטיק 24/7, המקנה הגנה מסביב לשעון לרגל תחילת עונת קיץ 2006.
משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il