רשת האופנה לנשים צעירות TAGWOMAN תעלה בסוף השבוע לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהיקף של 350,000 שקלים.
הקמפיין, בכיכובה של פרזנטורית החברה לירז דרור,יעלה בערוץ 2 ובעיתונות ויכריז על פתיחת מבצעי סוף עונה. הנ"ל יגובה בפעילות קד"ם בנקודות המכירה.
אילן לוי, מנכ"ל TAGWOMAN: "כחלק מהעמקת החדירה של רשת תג וומן לשוק האופנה הישראלי הוחלט בהנהלת החברה לעשות שימוש ראשוני במדיה הטלוויזיונית במסגרת מבצעי סוף עונה. תג וומן משקיעה משאבים רבים בהענקת ערך מוסף ללקוחותיה הן באמצעות העצמת החוויה בחנויות הרשת ומתן אפשרות הגדלת סל הקנייה במסגרת מבצעים נקודתיים וסוף עונה.
תג וומן שמה לה למטרה להשקיע משאבים רבים בתהליך מיתוג הסניפים לקראת הסוף עונה תוך שימת דגש על עיצוב מסחרי ממוקד בחנויות הרשת, עיצוב חלונות ראווה במסגרת קונספט עיצובי אחיד וממוקד.
רשת TAGWOMAN מונה כיום כ- 21 סניפים בפריסה ארצית, הרשת הוקמה לפני כ- 4 שנים על-ידי אילן לוי, לירן דרי ושגיב הלוי. משרד פרסום: אופטימום.