פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת בושם חדש לגבר מבית הוגו בוס: Boss Selection, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY ובכיכובו של שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן.
הקמפיין שיעלה לאוויר בתאריך 8 ליוני כולל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
Boss Selection, הבושם היוקרתי ביותר מבית בוס פונה לגבר בשל, נחוש ובעל חזון. הבושם מסמל את הגבר המודרני והמצליחן הרוצה להותיר את חותמו ואת הניחוח שלו בכל אשר ילך, מעבר להצלחתו החומרית.
Boss Selection - מסע הפרסום
מסע הפרסום מספר על הגבר של Boss Selection המותיר את חותמו, שאותו מסמל צל ענקי. הבימאי, אריק איפרגן, יצר סט של יריעות מתכתיות מפוסלות ויפהפיות המזכירות את הבניינים של פרנק גרי זהו מקום של ארכיטקטורה מרהיבה המסמל את השאפתנות. שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן צועד ליעדו כשהוא לבוש בחליפה כחולה כהה ומחויטת של Boss Selection עם חולצה לבנה. אופן הליכתו ממחיש לנו שזהו גבר מלא חיים. הצל שלו מרחף על פני המתכת במקביל לצעדיו, הוא ממשיך ללכת והצל נותר מאחוריו כדי להמחיש לנו שזהו גבר המותיר מאחוריו חותם, גם אם הוא נוזלי ומיסטי כמו צל.
השחקן
תומאס קרטשמאן הוא שחקן אשר הותיר חותמים רבים מאחוריו. כיום, הוא מגלם את דמותו של קפטן אנגלהורן ב"קינג קונג", סרטו האפי של פיטר ג'קסון ובתפקיד הראשי ב-Have No Fear - The Life of John Paul II ("ללא פחד - חייו של האפיפיור יוחנן פאולוס ה-2"). הוא נולד במזרח גרמניה, התפקיד שבאמצעותו פרץ לתודעת הקהל היה בסרטו של רומן פולנסקי "הפסנתרן". עוצמתו ורכותו העניקו הגדרה מחודשת למילה "תקווה" והביאו לסרט את המועמדות לפרס האוסקר. זו המשמעות של להותיר חותם.
על חטיבת הבישום של "פרוקטר & גמבל"
חטיבת הבישום של 'פרוקטר & גמבל' הינה אחת משלוש חטיבות, המרכיבות את תחום "טיפוח היופי" ב'פרוקטר & גמבל', תחום, המגלגל מחזור שנתי של כ-12 מיליארד דולר, כשליש ממחזור המכירות של התאגיד.תחום הבישום כולל גם את המותגים האירופאיים והאמריקנים: 'הוגו בוס', 'לאקוסט', 'גוצ'י', אסקדה, רושה, 'ז'אן פאטו', 'יאממוטו', 'ג'יורג'יו בברלי הילס', 'לאורה ביאג'וטי'.