מבשלות בירה ישראל, המשווקת את הבירה הבלגית לף, יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי ראשון לבירה הבלגית Leffe באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-500,000 ש"ח.
הקמפיין מתאר מפגשים אינטימיים בין אנשים שבמרכזם נמצאות כוסות הלף ויכלול מודעות עיתונות ומודעות במגזינים תחת הסיסמה: "לפתוח את הלף".
לף הינה בירת סופר פרימיום המיובאת על-ידי מבשלות בירה ישראל מבלגיה.
טעם הבלונד - מתיקות מעודנת עם נגיעה פירותית, טקסטורה קרמית, אשר משאירה בפה תחושה יבשה, בעל ארומה מעט מעושנת עם נגיעות של ציפורן
טעם הברון - מלא ומעט פירותי, הטעם מתקתק עם נגיעות של קרמל.
עולם התוכן של המותג לף הינו גסטרונומיה. במהלך השנתיים האחרונות מקיים המותג פעילות במסעדות ובארים נבחרים ברחבי הארץ.