קבוצת "קרסו" יוצאת במסע פרסום להצגת "רנו קליאו החדשה"
תחת הסלוגן: NEW RENAULT CLIO נראית עליך טוב!.
ביום שישי הבא (ה-29.12.06) יעלה מסע פרסום רחב היקף להשקת "רנו קליאו החדשה". הקמפיין, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-3 מיליון ש"ח, נערך על-ידי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב", ויכלול סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2, 9, 10), מודעות ייחודיות לעיתונות, שילוט חוצות ופרסום באינטרנט.
הקונספט של הקמפיין יציג את "רנו קליאו החדשה" כמכונית בעלת עיצוב חדשני וצעיר המשדרת סטייל ואופנתיות.
סרטון הפרסומת יציג בחור צעיר הנוסע ברחבי עיר גדולה, בעלת מראה אירופאי, על גבי טוסטוס ישן ורואה מסביבו בחורות ובחורים צעירים וחתיכים הנוסעים ב"קליאו החדשה", מראה המעורר בו רגשות קנאה. במהלך נסיעתו נתקל הבחור הצעיר בשלט חוצות המפרסם את ה"קליאו החדשה" ומוציא סכין. בשלב זה התמונה מתחלפת והבחור הצעיר שלנו נראה נוסע ב"קליאו החדשה" ומחליף מבטים וחיוכים עם בחורה חתיכה הנוסעת אף היא ב"קליאו החדשה". בסופו של דבר המצלמה מתרחקת וחושפת כי הבחור הצעיר לא באמת נוסע ב"קליאו החדשה" אלא שהוא הדביק את ה"קאט אאוט" של המכונית, אותו הוא חתך משלט החוצות על הטוסטוס הישן שלו.
מיכל גיל, מנהלת מותג "רנו", מסרה כי: האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינו מיצובה של "רנו קליאו החדשה" כרכב צעיר וסקסי. ה"קליאו החדשה" מצטיינת בעיצוב חדשני וסטייליסטי המשדר "קוליות", לצד תחכום ובטיחות המתאימים לצעירים.