בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
בבריאות החוכמה להיות עם היד על הדופק
|
- הודעה מטעם כמיפל
AND - יצרנית מדי לחץ דם ורשת סופר - פארם מעמידות לרשות הציבור עמדות למדידת לחץ דם בסניפי הרשת ברחבי הארץ. שיתוף הפעולה בין "כמיפל", יבואנית ומשווקת AND ובין הסופרפארם, נועד לקדם מודעות, מניעה ואבחון של בעיות לחץ דם, המכונה ע"י הרופאים - "הרוצח השקט". המהלך, בהשקעה של חצי מיליון ₪, כולל עמדות מיוחדות שעוצבו לשימוש נוח, פשוט וידידותי לכל אדם, מכשיר מתקדם של AND המותקן בכל עמדה ופרסום בעלון הלקוחות של סופרפארם וספרים מתנה. במסגרת שיתוף הפעולה,שיחל במהלך חודש ינואר, יוצבו עמדות מיוחדות לבדיקה עצמית בכל סניפי הסופר - פארם. על-מנת לעודד את הציבור למדוד את לחץ הדם, כל לקוח שייגש עם תוצאות המדידה לצוות בית המרקחת יהיה זכאי לקבל ספר מתנה בנושא יתר לחץ דם. ורד אורבך, סמנכ"ל שיווק כמיפל אומרת: "חברת כמיפל מציעה פתרונות למעקב אחרי לחץ הדם ויחד עם רשת הסופרפארם מעודדת את הגברת המודעות לאחד הגורמים הנפוצים כיום לתמותה. שיתוף הפעולה נועד להעלות ולהוביל את המודעות בנושא ולאפשר לכל אדם, בכל גיל, לבדוק את מצבו. זוהי הזדמנות לכל מי שחפץ בבדיקת לחץ דם ובקבלת אינפורמציה מעמיקה ומוסמכת בנושא. גילוי מוקדם מציל חיים". את הפרויקט יזמה ומובילה חב' AND, חברה יפנית בעלת סטנדרטים בינלאומיים. החברה המתקדמת ביותר בייצור ובפיתוח מדי לחץ דם בעולם, מכשיריה הינם המומלצים ביותר ע"י ארגון הבריאות העולמי בדיוק ובאמינות. מכשירי AND הינם המכשירים היחידים כיום המתריעים גם על אי סדירות בדופק. הספר "יתר לחץ דם" מסדרת בריא לדעת, נכתב ע"י פרופ' יהודה שיינפלד- מומחה לרפואה פנימית ולאימונולוגיה קלינית, מנהל מחלקה פנימית ב' בבי"ח "שיבא" ופרופ' לרפואה פנימית ופרופ' יעקב ג'ורג' קרדיולוג בבי"ח איכילוב, מומחה בצנתורים. הספר יוענק ללקוחות שביצעו בדיקה ומעוניינים במידע נוסף.
|
תאריך:
|
07/01/2007
|
|
|
עודכן:
|
07/01/2007
|
|
סיגל אביטן תקשורת, יח"צ
|
|
הגרנד קניון בחיפה יוצא בחגיגת "בוקסינג ג'ינס" (Boxing Jeans) למשך יומיים, בין התאריכים 10-11 בינואר 2007, ימים רביעי וחמישי.
|
|
|
בימים הקרובים תצא עמותת "צלול" בקמפיין סרטי תדמית, במסגרתו יופקו 3 סרטי תדמית ציניים שונים בנושאי איכות סביבה המתמקדים בנושא זיהום ים ונחלים, אשר ישודרו תחילה בערוץ "נשיונל ג'אוגראפיק", ובהמשך- בערוצים נוספים.
|
|
|
מותג השיער Head & Shoulders, יוצא בקמפיין קד"מ ייחודי מסוגו, בשיתוף פעולה עם קאנטרי קלאב מובילים ברחבי הארץ. במסגרתו ימותגו חדרי הכושר בקאנטרי קלאב ודיילים של המותג יחלקו למנויים דוגמית של סדרת השמפו החדשה לשימוש מידי - במקום בו הם הכי זקוקים לו... בכניסה למקלחת! בנוסף יחולקו שוברי הנחה של 5 ₪ לרכישת סדרת השמפו החדשה.
|
|
|
יורם פורטל הלימודים בשיתוף יואל גבע בגרות ופסיכומטרי מעלים לאוויר זו השנה השלישית ספיישל בגרויות ענק.במסגרת שיתוף הפעולה, צפויים כ-100,000 תלמידי תיכון ונבחנים אקסטרניים להשתמש באמצעות האינטרנט בתרגולים מצולמים, פורומים ויועצים שילוו את הנבחנים לקראת כל בחינה והכל בחינם. תרגילים מצולמים למקצועות הבגרות המרכזיים: מתמטיקה (3,4,5 יח"ל), אנגלית, תנ"ך וספרות יאפשרו לנבחנים להכיר את הטכניקות והשיטות הכי יעילות להתמודדות עם נושאי הבחינה . כמו כן , דקות לאחר הבחינות יפורסמו "הצעות לפתרון" המוגשות על ידי צוות מורים מיוחד של יואל גבע.
|
|
|
קבוצת הארץ יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת אתר עכבר העיר באינטרנט ( www.mouse.co.il) , שסיסמתו "נכנסים ל-Mouse.co.il ויוצאים לאן שרוצים". הקמפיין שיעלה בתחילת השבוע הבא בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, במודעות פרינט ועל גבי אוטובוסים, הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, בהיקף של 800 אלף שקל.
|
|
|
|