בזק בינלאומי עולה היום (א') בקמפיין טלוויזיוני, אלקטרוני ושילוט חוצות באמצעות פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. היקף הקמפיינים כ-3 מיליון ש"ח והם יימשכו כשבועיים.
במהלך תדמיתי רחב היקף לביסוס מעמדה המוביל של החברה באינטרנט המהיר, מחדשת בזק בינלאומי את הפלטפורמה הקריאטיבית שלה, שתלווה אותה במהלך השנה הקרובה.
אם בשנה האחרונה, נראה התוכי "רץ לבחירות", היום, מציגה החברה אותה המובילות, אבל באריזה תקשורתית חדשה. בקמפיין החדש, הממשיך את השפה הפרסומית אותה השיקה החברה תחת הסלוגן "יותר ממספר 1". זוכה התוכי למעמד המכובד כ"מאסטר של האינטרנט".
בפארודיה על תרבות הזן, נראה הזן מאסטר תוכי מוביל את תלמידיו במסע מרתק אל נבכי האינטרנט ובתוך כך חושף בפניהם בכל פעם סוד אחר מסודות האינטרנט- סודות המהירות, השירות, ההגנה ברשת ועוד. במעמדו החדש, מגלה בזק בינלאומי את התוכי כשופע בטחון עצמי, רוגע וחוכמת חיים. הוא מבין שמתוקף תפקידו ומעמדו כמוביל שוק האינטרנט, הוא צריך להיות מורה דרך ומנהיג לכל גולשי האינטרנט, אך יחד עם זאת - תמיד להישאר מחוייך ובגובה העיניים.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי - "הסוד האמיתי שלנו הוא יציבות ועקביות, אנחנו עקביים בשפה התקשורתית שלנו, ואנחנו יציבים בהובלת השוק שלנו. בשנה האחרונה בזק בינלאומי גדלה בנתח השוק שלה ואוחזת כיום בלמעלה מ-36% נתח שוק. אנו מודים ללקוחותינו הבוחרים בנו בכל בוקר מחדש, ומרגישים מחויבים לתת להם סיבות טובות להמשיך ולעשות זאת. גם הלקוחות שלנו וגם אנחנו מבינים שלא מחליפים תוכי מנצח", הוסיפה ליטבק שחם.
התוכי של בזק בינלאומי הפונה לכלל הציבור ולכל שכבות הגיל, מלווה את החברה כפריזנטור בשש השנים האחרונות וזוכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד עם למעלה מ-70%. מסקרי החברה עולה תרומתו באופן עיקבי לבידולה החיובי של החברה על פני מתחרותיה בענף.