שופרסל בחרה בקפה לנדוור לייצר את המותג הפרטי של הרשת בתחום הקפה הטורקי הקלוי והטחון.
קפה לנדוור תייצר מדי חודש למעלה מ-65,000 אריזות קפה טורקי עבור רשת שופרסל בשלושה סוגי מארזים: אריזות של 100 גרם, אריזות של 200 גרם ואריזות של 1 ק"ג באריזות ואקום.
הקפה הטורקי של שופרסל עבר תהליך פיתוח ממושך על מנת להתאימו לטעם הישראלי וייוצר מתערובת עשירה של פולי ערביקה בטעם מעודן ובארומה עשירה.
שלי פדרמן, מנכ"ל חברת לנדוור, מציין שהחברה רואה בהחלטת שופרסל לבחור בקפה לנדוור כיצרן הפרטי של הרשת צעד הבעת אמון והרחבה נוספת של פעילות קפה לנדוור בשוק הקפה הטורקי בישראל.
המותג הפרטי בתחום הקפה של שופרסל ישווק ברשתות שופרסל שלי, שופרסל ביג ושופרסל דיל במחירים: 100 גרם - 4.49 שקלים, 200 גרם - 10.99 שקלים ו-1 ק"ג - 44.99 שקלים.
מהלך זה הינו מהלך אסטרטגי נוסף שהחברה ביצעה לאחרונה, בתחילת חודש נובמבר חתמה החברה הסכם עם חברת אסם סחר במסגרתו אסם תפיץ את קפה לנדוור בשוק הקמעונאי.