חברת רשף פתרונות הדפסה, נציגת brother בישראל, החליטה לשים דגש מיוחד על נושא השיווק הישיר בחברה והיא מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת פרופגנדה.
במסגרת ההחלטה, brother גייסה לצדה את חברת פרופגנדה, שפיתחה בשנים האחרונות התמחות מקצועית בתחום, אשר תנהל עבורה את השיווק הישיר. שיתוף הפעולה בין חברת רשף פתרונות הדפסה לחברת פרופגנדה נחתם לתקופה של שנה.
חברת פרופגנדה קיימת כ-6 שנים, בשנתיים האחרונות החברה שמה דגש על תחום השיווק הישיר והממוקד. בין לקוחותיה נמנים פרטנר (Orange), ביטוח ישיר, Yes ועוד. פרופגנדה תדאג לקשר עם שרשרת ההפצה ולטיפול בנקודות המכירה של מוצרי חברת brother, ביניהם מבחר מדפסות ופקסים וכן לקשר עם הדילרים.
"השיווק הישיר הוא נושא חשוב עבור רשף פתרונות הדפסה ואנחנו מתרכזים השנה בתחום קידום המכירות, אומרת ענבר פיינשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירותRetail ברשף פתרונות הדפסה. "שיתוף הפעולה יאפשר לנו לתת מענה מושלם לצורכי השוק ולספק פתרונות מתקדמים בתחום המדפסות".
דרור זורע, מנכ"ל משותף בפרופגנדה מוסיף: "הניסיון הרב שצברנו בתחום השיווק הישיר ותוכנית העבודה המתוכננת לשנת 2008 עם רשף פתרונות הדפסה תוביל לשיפור משמעותי של התוצאות העסקיות באמצעות חיזוק הקשר עם הדילרים".
רשף פתרונות הדפסה בע"מ נציגת תאגיד Brother International Japan הינה חברת בת בבעלות מלאה של רשף מחשבים וציוד היקפי (1982) בע"מ - חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירות, הפצה ושרות של המוצרים הבאים: מוצרי המיכון העסקי תוצרת brother כגון מדפסות לייזר, שחור לבן, צבע, מכונות משולבות, מדפסות סיכה, מכונות פקסימיליה, מכשירי P-touch להדפסת תוויות ממוחשבות וידניות וחומרים מתכלים מקוריים לכל סוגי המוצרים.
לחברה מערך שרות מתקדם בפריסה ארצית ורשת של משווקים מורשים ברחבי הארץ. החברה פועלת ממשרדיה בפארק אפק, ראש העין.
למידע נוסף בקרו באתר החברה:
www.brother.co.il