רשת הולמס פלייס עולה בקמפיין קיץ, באמצעות משרד הפרסום JWT. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובשלטי חוצות. היקף הקמפיין כמיליון וחצי ₪.
במרכז הקמפיין תוכנית הקיץ החדשה של הולמס פלייס. מדובר בתוכנית הדרגתית, בת שישה שבועות, המשלבת בין אימוני כושר אישיים וייעוצים תזונתיים, ומותאמת לצרכיו האישיים של כל מתאמן על-פי מטרות שמוגדרות מראש. התוכנית מיועדת הן למנויים והן למצטרפים חדשים, ללא צורך בהתחייבות שנתית למועדון.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק: "אחרי החגים ולקראת הקיץ מתעורר צורך אמיתי אצל כולנו להרגשה טובה שנובעת מגיזרה חטובה ומשודרגת. התוכנית החדשה של הולמס פלייס באה לענות על צורך זה. היא נבנתה על-ידי המומחים המקצועיים של הרשת כאשר היא מאפשרת למתמידים להגיע תוך פרק זמן קצר יחסית לתוצאות משביעות רצון. כמובן שהמשכיות והתמדה מהוות את הדרך הטובה ביותר לשמור על התוצאות לאורך זמן".
רשת הולמס פלייס הינה רשת מועדוני הכושר והספא הגדולה והמצליחה בישראל. תחת המותג "הולמס פלייס" פועלים כיום 63 סניפים ברחבי הארץ והעולם: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל פועלים 17 סניפים של רשת הולמס פלייס וכ-1,600 עובדים מועסקים כיום ברשת.