|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית

קמפיין אמהות לחטיפי הילדים שוגי וקוקומן

- הודעה מטעם יונילוור
30/04/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע הר-לב   |    |  יפה אפרתי יח"צ

תלמה, החברה המובילה בתחום חטיפי הדגנים לילדים בישראל, משיקה קמפיין ייעודי הפונה לאמהות למותגים שוגי GO וקוקומן GO, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.

הקמפיין החדש מציג שתי אמהות המשוחחות ביניהן ומדברות על יתרונות החטיפים האהובים, אולם כאשר הילדים מגיעים לבקש חטיף הן מחליפות את הנושא כדי שלא יבינו. בסופו של דבר משוחחים הילדים ביניהם על יתרונות החטיף וכאשר האמהות מתקרבות הם מחליפים את הנושא כדי "שהן לא יבינו"...

סדרת חטיפי הדגנים המובילה של תלמה שוגי GO וקוקומן GO הושקה לאחרונה מחדש. במסגרת ההשקה מחדש שופרו ערכיהם התזונתיים של כל החטיפים - כל חטיף מכיל סידן בכמות השווה לחצי כוס חלב ומועשר ב-7 ויטמינים. חטיפי שוגי מכילים סיבים תזונתיים וחטיפי קוקומן מכילים הרכב ייחודי של ברזל וויטמין C לשיפור ספיגתו של הברזל. כמו כן הוסף לסדרה חטיף חדש שוגי GO בטעם תות בננה.

במשך מספר שנים פועלת חברת יוניליוור על-פי אסטרטגיית הויטליטי, שבמרכזה עומד הרעיון של שיפור ופיתוח מוצרים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר עבור הצרכן, כל זאת ללא פגיעה בטעם. מתוך תפיסה זו שיפרה החברה במהלך השנים האחרונות, במגוון רחב של מוצריה, את רמות הנתרן, שומנים רוויים, חומצות טרנס וסוכר.

סדרת חטיפי הדגנים לילדים של תלמה, שופרה בהתאם לאסטרטגיה זו, כחלק ממהלך שמטרתו להביא בסופו של תהליך, את כל המוצרים לסטנדרטים המומלצים על-ידי ארגוני הבריאות העולמיים.

איילת שטרית צינר, מנהלת תחום החטיפים ביוניליוור ישראל: "השקת סדרת חטיפי הדגנים של תלמה עם ערכיהם התזונתיים המשופרים, מציעה פתרון מועדף לאמהות וחלופה אהובה לילדים על פני ממתקים או חטיפים אחרים.

"חטיפי הסדרה מאוד אהובים בקרב קהל הילדים. מטרת הקמפיין הנוכחי לחזק את מעמדם גם בקרב האמהות ולחזק את מעמדם כמרכיב יומיומי בתפריט הילדים".

הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 וימשך כשבועיים.

שוק חטיפי הדגנים לילדים מוערך ב-70 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מוביל מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של 84%, עם גידול של 45% בשנה האחרונה - קצב גידול המהיר ביותר בעולם המזון (נתוני נילסן שנתי, 2007).




יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  30/04/2008   |   עודכן:  30/04/2008
נטע הר-לב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלודה, נציגת חברת Aztech בישראל, החלה לשווק משדר רשת אלחוטי על גבי רשת החשמל הביתית - דגם Aztech HomePlug 105EW.
30/04/2008  |  יעל בן-חמו  |   הודעות כלליות
חב' "בן אנד ג'ריס" שהינה מותג הגלידות ה-"סופר פרימיום" המוביל בעולם, חגגה אתמול, בתאריך 29.4.08 יום הולדת 30 שנה להקמת החברה, ובמסגרת החגיגות החליטה להכריז על יוםFREE CONE DAY - "יום גביעי גלידות חינם" עולמי, במסגרתו חולקו בעשרות מדינות ברחבי העולם, וישראל ביניהן, גביעי גלידות של "בן אנד ג'ריס" חינם.... חינם!
30/04/2008  |  מור שדה  |   הודעות כלליות
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו, משיקה את פיג'ו 308 המשפחתית החדשה ויוצאת בקמפיין פרסומי נרחב בתקציב של למעלה מ-4 מיליון ₪. הקמפיין יעלה ב-2 למאי, עם סרטון טלוויזיה שייחתם בסיסמת הקמפיין "Created on the 8th day" ('נברא ביום השמיני'). הסרטון מציג את יצירת ה-308, מתוך יסודות הבריאה הבראשיתיים, ונמסרת באמצעות זרועות עלים היישר אל הכביש.
30/04/2008  |  גדי אוחנה  |   הודעות כלליות
בנק הפועלים ואוניברסיטת בר-אילן משיקים שירות חדש לטובת הסטודנטים: שבע עמדות אינטרנט ייעודיות הוצבו בשבעה בניינים בקמפוס באוניברסיטה, באמצעותן יוכלו הסטודנטים להיכנס לחשבונם בבנק, ליצור קשר עם הבנק לצורך פתיחת חשבון חדש, וכן לגלוש לאתר האוניברסיטה לקבל מידע, לבצע פעולות כגון בדיקת מועדי וציוני בחינות, שינויים במערכת השעות, סטטוס ועוד.
30/04/2008  |  מירב אלטרס  |   הודעות כלליות
חברת טבע עולה בקמפיין פרסום חדש למשחת השיניים אלמקס, שייחודה הוא בחומר הפעיל אמין-פלואוריד אורגני, שהוכח כיעיל ביותר במניעת חורים בשיניים. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רביב דרוקר פתח את הפרשה ונתניהו חזר באוזני בוגי על שקריו עד שעשה טעות ונכנס לאולפנה של קרן מרציאנו
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
בעז שפירא
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il