תלמה, החברה המובילה בתחום חטיפי הדגנים לילדים בישראל, משיקה קמפיין ייעודי הפונה לאמהות למותגים שוגי GO וקוקומן GO, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.
הקמפיין החדש מציג שתי אמהות המשוחחות ביניהן ומדברות על יתרונות החטיפים האהובים, אולם כאשר הילדים מגיעים לבקש חטיף הן מחליפות את הנושא כדי שלא יבינו. בסופו של דבר משוחחים הילדים ביניהם על יתרונות החטיף וכאשר האמהות מתקרבות הם מחליפים את הנושא כדי "שהן לא יבינו"...
סדרת חטיפי הדגנים המובילה של תלמה שוגי GO וקוקומן GO הושקה לאחרונה מחדש. במסגרת ההשקה מחדש שופרו ערכיהם התזונתיים של כל החטיפים - כל חטיף מכיל סידן בכמות השווה לחצי כוס חלב ומועשר ב-7 ויטמינים. חטיפי שוגי מכילים סיבים תזונתיים וחטיפי קוקומן מכילים הרכב ייחודי של ברזל וויטמין C לשיפור ספיגתו של הברזל. כמו כן הוסף לסדרה חטיף חדש שוגי GO בטעם תות בננה.
במשך מספר שנים פועלת חברת יוניליוור על-פי אסטרטגיית הויטליטי, שבמרכזה עומד הרעיון של שיפור ופיתוח מוצרים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר עבור הצרכן, כל זאת ללא פגיעה בטעם. מתוך תפיסה זו שיפרה החברה במהלך השנים האחרונות, במגוון רחב של מוצריה, את רמות הנתרן, שומנים רוויים, חומצות טרנס וסוכר.
סדרת חטיפי הדגנים לילדים של תלמה, שופרה בהתאם לאסטרטגיה זו, כחלק ממהלך שמטרתו להביא בסופו של תהליך, את כל המוצרים לסטנדרטים המומלצים על-ידי ארגוני הבריאות העולמיים.
איילת שטרית צינר, מנהלת תחום החטיפים ביוניליוור ישראל: "השקת סדרת חטיפי הדגנים של תלמה עם ערכיהם התזונתיים המשופרים, מציעה פתרון מועדף לאמהות וחלופה אהובה לילדים על פני ממתקים או חטיפים אחרים.
"חטיפי הסדרה מאוד אהובים בקרב קהל הילדים. מטרת הקמפיין הנוכחי לחזק את מעמדם גם בקרב האמהות ולחזק את מעמדם כמרכיב יומיומי בתפריט הילדים".
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 וימשך כשבועיים.
שוק חטיפי הדגנים לילדים מוערך ב-70 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מוביל מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של 84%, עם גידול של 45% בשנה האחרונה - קצב גידול המהיר ביותר בעולם המזון (נתוני נילסן שנתי, 2007).
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.