מלון כפר המכביה, הנחשב לאחד מן המלונות היותר מוכרים בארץ, כבר למעלה מ-35 שנה, הוסיף אגף סוויטות חדש ומכיל עתה 260 חדרים משודרגים וסוויטות מפוארות ברמה של 5 כוכבים, יוצא במהלך מיתוג מחודש, עם היצמדות לסמל ולשם שאפיינו אותו במהלך כל השנים, אך עם מסר חדשני, יוקרתי ועדכני. את תהליך המיתוג מלווה משרד הפרסום "כץ קפלן".
מהלך המיתוג מחדש, כולל רענון ושדרוג הלוגו, ועיצובו מחדש כחלק מן האסטרטגיה העסקית, הותאם למיצוב המלון כמלון בסטנדרט גבוה ויוקרתי, ברמת 5 כוכבים, כולל אגף סוויטות חדש לאנשי עסקים והיותו חלק מתשלובת ייחודית של מלון יוקרתי, מרכז כנסים ואירועים ומועדון ספורט.
המהלך האסטרטגי החדש נועד מתוך מטרה וכוונה להכיל קהלים חדשים, ולהרחיב את מעגל קהלי היעד, לקהל בינלאומי, אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, תוך שמירה על קונספט יוקרתי ברמה של המתחרים.
המיתוג שם לעצמו לשמור על מורשת מכבי בשם ובסמל והסלוגן שנבחר, ונותן ביטוי לייחוד הירוק ולמיקום המיוחד של התשלובת "מקום טבעי לעסקים והנאה".