|
מתוך הקמפיין [צילום: כנרת לוי ורמי סלומון]
|
|
|
|
|
רשת האופטיקה עיניים, תצא בבמהלך יוני בקמפיין פרסום רחב, תחת הסלוגן: "מאחורי כל משקפיים יש עיניים", לרגל השקת קולקציית קיץ 2010.
קונספט הפרסומת הינו המשך החדרת התפיסה של רשת אופטיקה באחריות רפואית כאשר רשת עיניים אופטיקה ד"ר לוינגר הינה נושאת הדגל של תפיסה זו. הפרסומת מציגה פריימים רבים של עיניים של ילדים, נשים גברים בהבעות וצבעים שונים, כאשר מעבר הפריימים נע בקצב דינמי ומהיר, במטרה להדגיש שהרשת לא רק מוכרת משקפיים, אלא גם דואגת לעיניים עצמן.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-3 מיליון שקלים ונערך באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. הקמפיין יכלול: פרסום נרחב בטלוויזיה, בעיתונות ארצית, מגזינים מובילים, פעילויות קידום מכירות, פרסום בקניונים.
איציק לוי, סמנכ"ל עיניים, מציין כי "זהו הקמפיין הראשון מאז עבר תקציב הפרסום למשרד זרמון גולדמן ובמהלך 2010 צפויים לעלות קמפיין עיתונות נוסף וכן קמפיין ברשת החברתית פייסבוק בתקציב כולל של יותר משני מיליון שקלים נוספים".
לדבריו, "הקמפיין ידגיש את הקונספט הייחודי של אופטיקה עיניים, המשלב אופנה ואחריות רפואית".
אופטיקה עיניים הוקמה לפני 3 שנים ומעניקה שירות משלים לרשת המרכזים הרפואיים עיניים שהוקמה לפני עשור ומתמחה בטיפולים ובניתוחי עיניים מורכבים לצד הסרת משקפיים בלייזר.
אופטיקת עיניים נמצאת בבעלות ד"ר לוינגר וכוללת תשעה סניפים, במהלך 2010 הרשת צופה לפתוח שלושה נוספים.