|
לשכת עורכי הדין [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
באחרונה הוקם בלשכת עורכי הדין מוקד טלפוני ארצי שמטרתו לספק מענה מיידי לכל חברי וחברות הלשכה ולציבור הרחב, ולטפל בכל פנייה במהירות, ביעילות ובדחיפות הנדרשת. מאז הקמת המוקד הטלפוני, פעילותו שיפרה בצורה משמעותית את הזמינות, השירות והיחס לפונים, ויתרה מכך, הביאה לשינוי כוללני בלשכה במתן מענה ללא דיחוי ומקסימאלי לכל הפניות והבקשות.
בכל חודש מתקבלות במוקד הטלפוני הארצי כ-10,000 פניות. המוקד פועל באופן כזה שכל שיחה שמתקבלת ללשכה מופנית לגורם הרלוונטי, הן באופן ישיר על-ידי הפניית השיחה לשלוחה המבוקשת, והן על-ידי שליחת הודעת דוא"ל לטיפול, ובמידת הצורך פתיחת פנייה על-ידי המוקד הטלפוני.
במוקד הטלפוני מועסקים לראשונה בלשכה שלושה עובדים בעלי מוגבלויות, המהווים כ-4% מסך כל עובדי הלשכה. זאת בעוד שההעסקה ההולמת והמתבקשת במשק הפרטי עומדת על 3% ושאינה חלה עוד על מוסדות ציבוריים וממשלתיים.
לדברי מנכ"ל לשכת עורכי הדין, עו"ד גיל סלומון, הלשכה פועלת למען שוויון זכויות מלא עבור כל אדם באשר הוא, ורואה חשיבות רבה לשלבם במעגל העבודה: "שילוב זה תורם למדינה, למשק ולחברה הישראלית, ואני שמח שהצלחנו להוביל מהלך ערכי ומועיל זה".
מנכ"ל הלשכה, עו"ד סלומון, עמד גם על חשיבות המוקד הטלפוני לטובת ציבור עורכות ועורכי הדין: "המוקד הטלפוני הארצי מהווה צעד חיוני בייעול הלשכה ובשיפור השירות הניתן לחבריה, והוא תחילתו של שינוי מערכתי בהנגשת הלשכה שאנו מובילים. צוות העובדים הצליח בתקופה קצרה לשפר במידה ניכרת את זמן התגובה בטיפול בפניות הרבות המגיעות ללשכת עורכי הדין".